| | |
18.09.2014 21:07 -
Re: Propadani brzdoveho pedalu
|
2734034
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
podobny problem so samostavom som riesil kamaratovi na Opel Astra.
Na STK ho upozornili ze lave zadne kolo ma mensi brzdiaci ucinok pri normalnom brzdeni aj pri rucnej ale ze celkovo to nieje az take zle, tak ho nechali prejst . Nechapal tomu lebo platnicky na vsetkych kolach mali minimalne 70% povodnej hrubky (auto v tom stave kupil).
Brzdy nechal viac krat kontrolovat v nejakej "garazovej firme" nechcem radsej menovat . Vraj mal vsetko v poriadku, od platniciek cez kotuce, brzdovu kvapalinu, lana a lanovody rucnej az po tiahlo rucnej na valceku. Kedze problem bol vzadu, tak to velmi nepocitoval, iba ho stvalo ze na rucnu mu brzdilo prakticky len jedmno kolo. Jazdil stym skoro rok kym sa odhodlal ze sa na to spolu pozrieme.
Predchadzala tomu drobna kolizia na mokrej ceste v zakrute z kopca, ktoru nastastie ustal. Ja som siel vtedy pred nim a zakrutou som v pohode presiel rovnakou rychlostou ako on. Neskor sme si uvedomili ze to mohol sposobit rozdielny brzdiaci ucinok zadnych kolies.
Kontrolovat sme zacali rovnako ako v servise, kotuce platnicky, lana a lanovody vsetko chodilo lahko a bolo v poriadku. Az na to ze brzdic aj platnicky mali nejak vacsiu volu ako som ocakaval a ako bola na druhej strane. Nato sme kontrolovali vodiace tycky brzdica, vyzerali OK. Potom som mu zacal vysvetlovat ako funguje samostav a vtom mi to prislo. Hybal som tiahlom na valceku a vsimol som si ze piestik sa vracal tu istu drahu ako som ho vytlacil a vobec sa neposuval sa dopredu. Potom sme skusili slapat pedalom, piestik sa zacal sunut von trochu viac ale spat sa vracal minimalne 3 mm co mi prislo hodne.
Samozrejme ze bol v prdeli samostav. Podarilo sa nam zohnat na vymenu repasovany valcek za dobru cenu, tak sme nejaku opravu uz neriesili. Po vymene valceka zacali brzdy fungovat tak ako treba
prepac Najk, az teraz mi doslo ze pisem off topic, kludne to vymaz ak to uznas za vhodne
podobny problem so samostavom som riesil kamaratovi na Opel Astra.
Na STK ho upozornili ze lave zadne kolo ma mensi brzdiaci ucinok pri normalnom brzdeni aj pri rucnej ale ze celkovo to nieje az take zle, tak ho nechali prejst :-o. Nechapal tomu lebo platnicky na vsetkych kolach mali minimalne 70% povodnej hrubky (auto v tom stave kupil).
Brzdy nechal viac krat kontrolovat v nejakej "garazovej firme" nechcem radsej menovat :-p. Vraj mal vsetko v poriadku, od platniciek cez kotuce, brzdovu kvapalinu, lana a lanovody rucnej az po tiahlo rucnej na valceku. Kedze problem bol vzadu, tak to velmi nepocitoval, iba ho stvalo ze na rucnu mu brzdilo prakticky len jedmno kolo. Jazdil stym skoro rok kym sa odhodlal ze sa na to spolu pozrieme.
Predchadzala tomu drobna kolizia na mokrej ceste v zakrute z kopca, ktoru nastastie ustal. Ja som siel vtedy pred nim a zakrutou som v pohode presiel rovnakou rychlostou ako on. Neskor sme si uvedomili ze to mohol sposobit rozdielny brzdiaci ucinok zadnych kolies.
Kontrolovat sme zacali rovnako ako v servise, kotuce platnicky, lana a lanovody vsetko chodilo lahko a bolo v poriadku. Az na to ze brzdic aj platnicky mali nejak vacsiu volu ako som ocakaval a ako bola na druhej strane. Nato sme kontrolovali vodiace tycky brzdica, vyzerali OK. Potom som mu zacal vysvetlovat ako funguje samostav a vtom mi to prislo.:-o Hybal som tiahlom na valceku a vsimol som si ze piestik sa vracal tu istu drahu ako som ho vytlacil a vobec sa neposuval sa dopredu. Potom sme skusili slapat pedalom, piestik sa zacal sunut von trochu viac ale spat sa vracal minimalne 3 mm co mi prislo hodne.
Samozrejme ze bol v prdeli samostav. Podarilo sa nam zohnat na vymenu repasovany valcek za dobru cenu, tak sme nejaku opravu uz neriesili. Po vymene valceka zacali brzdy fungovat tak ako treba :palec
prepac Najk, az teraz mi doslo ze pisem off topic, kludne to vymaz ak to uznas za vhodne :)
|
|
18.09.2014 21:43 -
Re: Propadani brzdoveho pedalu
|
2734041
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tady mají relativně levný celý třmeny a mají tam i formulář na poptávku zboí, který není v nabídce. Dokonce myslím umějí i repasy. Zkus se tam zeptat, jestli by ti ho nesehnali. - .link.
Tady mají relativně levný celý třmeny a mají tam i formulář na poptávku zboí, který není v nabídce. Dokonce myslím umějí i repasy. Zkus se tam zeptat, jestli by ti ho nesehnali. - http://www.bekas.cz/znacka-citroen-c5-rc_-09-04-02-08#citroen-c5-rc_-09-04-02-08
|
|
18.09.2014 21:58 -
Re: Propadani brzdoveho pedalu
|
2734043
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
V Hulíně jsou také repasované třmeny.
V Hulíně jsou také repasované třmeny.
|
|
18.09.2014 22:05 -
Re: Propadani brzdoveho pedalu
|
2734044
|
|
Mamlas
|
|
|
Katan napsal(a): Dá se to nějak poznat, e je to opravu rozbité? Abych si to mohl zkontrolovat. Reklamovat to asi nepůjde, bylo to dělané bez papírů, a on se s toho vykroutí a já mu nic nedokáu. Za kolik se prodává pouitý třmen? Neprodává někdo?
Nevim jak funguje presne ten samostav, ale muzes zkusit zatocit pistkem jestli se bude vysouvat a vysouvat. U me jsem tehda mohl tocit jak jsem chtel, ale ani se nehnul dovnitr ani ven. Ja kupoval jiny brzdic na vrakaci asi za 1200. Jinak myslim, ze 2.2hdi a benzin 3,0 maji brzdic trochu jiny nez slabsi motory.
Nevim jak funguje presne ten samostav, ale muzes zkusit zatocit pistkem jestli se bude vysouvat a vysouvat. U me jsem tehda mohl tocit jak jsem chtel, ale ani se nehnul dovnitr ani ven. Ja kupoval jiny brzdic na vrakaci asi za 1200. Jinak myslim, ze 2.2hdi a benzin 3,0 maji brzdic trochu jiny nez slabsi motory.
|
|
18.09.2014 22:14 -
Re: Propadani brzdoveho pedalu
|
2734046
|
|
jumep
|
|
|
vnutro je rovnake, akurat 2.2 a 3.0 maju vacsie zelezo a vacsie platnicky (v najhorsom pripade sa to da prehadzat)
su toho 3 druhy ak si dobre pamatam
sedan 1.8i - uplne male
vsetko ostatne
a potom 2.2 a 3.0
u faceliftu je to podobne, ale uz 2.0hdi ma tie vacsie brzdy a su rovnake ako v c5 1
vnutro je rovnake, akurat 2.2 a 3.0 maju vacsie zelezo a vacsie platnicky (v najhorsom pripade sa to da prehadzat)
su toho 3 druhy ak si dobre pamatam
sedan 1.8i - uplne male
vsetko ostatne
a potom 2.2 a 3.0
u faceliftu je to podobne, ale uz 2.0hdi ma tie vacsie brzdy a su rovnake ako v c5 1
|
|
19.09.2014 17:27 -
Re: Propadani brzdoveho pedalu
|
2734160
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak můj problém ze 17.9. odhalen,podezření na lanovody nepotvrzen,byla to zatuhlá páka ruční brzdy na třmenu,pravá strana původní,9 let a bez problémů,levá strana 2 roky starý repas třmenu a u zůstával viset,proto na ručce v autě po pár zataení zůstávala vůle a předpokládal jsem ty lanovody.
Tak můj problém ze 17.9. odhalen,podezření na lanovody nepotvrzen,byla to zatuhlá páka ruční brzdy na třmenu,pravá strana původní,9 let a bez problémů,levá strana 2 roky starý repas třmenu a u zůstával viset,proto na ručce v autě po pár zataení zůstávala vůle a předpokládal jsem ty lanovody.
|
|
13.09.2016 09:54 -
Re: Propadani brzdoveho pedalu
|
2993717
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Ahoj, tak odhalena příčina úniku brzdové kapaliny.
Je natečená v posilovači = patný brzdový válec.
Můj dotaz: C5 2.2 Hdi rok 2002 ESP. Kdy budu shánet válec z bouračky, budou sedět i z faceliftu a ze vech motorizací?
Ahoj, tak odhalena příčina úniku brzdové kapaliny.
Je natečená v posilovači = patný brzdový válec.
Můj dotaz: C5 2.2 Hdi rok 2002 ESP. Kdy budu shánet válec z bouračky, budou sedět i z faceliftu a ze vech motorizací?
|
|
13.09.2016 14:56 -
Re: Propadani brzdoveho pedalu
|
2993750
|
|
jumep
|
|
|
z faceliftu ano, z C5 1 nie kazda mala esp - ten snimac na nom
z faceliftu ano, z C5 1 nie kazda mala esp - ten snimac na nom
|
|
26.01.2022 18:08 -
Re: Propadani brzdoveho pedalu
|
3332750
|
|
herbert1
|
Město: Střeň, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Zdravím, potřebuji také poradit. Dnes jsem odjíděl z parkovacího místa a protoe jsem si při parkování neviml díry v asfaltu, auto mi zadkem sedlo na obrubník. Chtěl jsem si ho tedy při odjezdu přizvednout, ale stál jsem při zvedání na brzdovém pedálu (abych nesjel jetě dál). Netuil jsem e se to nesmí, auto samozřejmě nezvedalo (jak jsem se tu teď dozvěděl v diskuzích), naopak se mi začal propadat brzdový pedál. Ne jsem dojel domů, brzdění se zhorilo natolik, e mi pípla hláka o odstavení auta. Momentálně to brzdí a úplně na podlaze. Je brzdový systém díky tomu zavzduněný? A pokud ano, co s tím můu doma udělat, a aspoň dojedu do servisu, kde mi to odvzduní pomocí diagnostiky? Předem díky za radu.
Zdravím, potřebuji také poradit. Dnes jsem odjíděl z parkovacího místa a protoe jsem si při parkování neviml díry v asfaltu, auto mi zadkem sedlo na obrubník. Chtěl jsem si ho tedy při odjezdu přizvednout, ale stál jsem při zvedání na brzdovém pedálu (abych nesjel jetě dál). Netuil jsem e se to nesmí, auto samozřejmě nezvedalo (jak jsem se tu teď dozvěděl v diskuzích), naopak se mi začal propadat brzdový pedál. Ne jsem dojel domů, brzdění se zhorilo natolik, e mi pípla hláka o odstavení auta. Momentálně to brzdí a úplně na podlaze. Je brzdový systém díky tomu zavzduněný? A pokud ano, co s tím můu doma udělat, a aspoň dojedu do servisu, kde mi to odvzduní pomocí diagnostiky? Předem díky za radu.
|
|
28.01.2022 11:50 -
Re: Propadani brzdoveho pedalu
|
3332872
|
|
herbert1
|
Město: Střeň, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
herbert1 napsal(a): Zdravím, potřebuji také poradit. Dnes jsem odjíděl z parkovacího místa a protoe jsem si při parkování neviml díry v asfaltu, auto mi zadkem sedlo na obrubník. Chtěl jsem si ho tedy při odjezdu přizvednout, ale stál jsem při zvedání na brzdovém pedálu (abych nesjel jetě dál). Netuil jsem e se to nesmí, auto samozřejmě nezvedalo (jak jsem se tu teď dozvěděl v diskuzích), naopak se mi začal propadat brzdový pedál. Ne jsem dojel domů, brzdění se zhorilo natolik, e mi pípla hláka o odstavení auta. Momentálně to brzdí a úplně na podlaze. Je brzdový systém díky tomu zavzduněný? A pokud ano, co s tím můu doma udělat, a aspoň dojedu do servisu, kde mi to odvzduní pomocí diagnostiky? Předem díky za radu.
Asi jsem napsal blbost, ta hydraulika nemůe ovlivnit brzdový okruh. V nádrce mám na dně, take to někudy uniká. Bohuel svůj dotaz nemůu smazat, tak to řeím takto.
Asi jsem napsal blbost, ta hydraulika nemůe ovlivnit brzdový okruh. V nádrce mám na dně, take to někudy uniká. Bohuel svůj dotaz nemůu smazat, tak to řeím takto.
|
|
| |
|
|