| | |
10.06.2014 18:13 -
Tvrdý brzdový pedál
|
2704693
|
|
Konopka
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Můete mi, prosím, poradit? Někdy se mi po nastartování C5 stane, e pedál brzd je zcela tuhý (nelze jej prolápnout) brdy nefungují. Po ujetí cca 300 m nebo po krátkém volnoběhu se pedál sám uvolní a brzdy zcela normálně fungují. Za jízdy se tato závada zatím nikdy neprojevila. Má někdo z Vás podobnou zkuenost?
Díky za radu
Můete mi, prosím, poradit? Někdy se mi po nastartování C5 stane, e pedál brzd je zcela tuhý (nelze jej prolápnout) brdy nefungují. Po ujetí cca 300 m nebo po krátkém volnoběhu se pedál sám uvolní a brzdy zcela normálně fungují. Za jízdy se tato závada zatím nikdy neprojevila. Má někdo z Vás podobnou zkuenost?
Díky za radu
|
|
12.07.2014 11:43 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
2714745
|
|
jumep
|
|
|
bola dokonca vraj na to zvolavacka, mal by to byt ten ventil podtlaku (uz sa tu o tom pisalo) co je napojeny z podtlakovej pumpy do posilovaca
bola dokonca vraj na to zvolavacka, mal by to byt ten ventil podtlaku (uz sa tu o tom pisalo) co je napojeny z podtlakovej pumpy do posilovaca
|
|
27.10.2016 17:56 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3006603
|
|
dano1
|
Město: Topolčany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 39 |
|
|
mne sa včera zasekla ručna na lavom prednom kolesi tak e sa to dos prehrialo .Doma som vymontoval platničky rozchdil pačku ruč. brzdy poskladal.Potom som zistil e sa my po natartovani prepada brzdovy
pedal.
mne sa včera zasekla ručna na lavom prednom kolesi tak e sa to dos prehrialo .Doma som vymontoval platničky rozchdil pačku ruč. brzdy poskladal.Potom som zistil e sa my po natartovani prepada brzdovy
pedal.
|
|
23.12.2016 11:19 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3022722
|
|
Jetik
|
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Potrebujem poradi. Po natartovaní a rozbehu sa mi občas stane, e brzdový pedál je tvrdý a posilovač nefunguje. Po opätovnom zoliapnutí pedálu je vetko v poriadku. Ako to funguje u C5 III? Je to model z roku 2009.
Potrebujem poradi. Po natartovaní a rozbehu sa mi občas stane, e brzdový pedál je tvrdý a posilovač nefunguje. Po opätovnom zoliapnutí pedálu je vetko v poriadku. Ako to funguje u C5 III? Je to model z roku 2009.
|
|
23.12.2016 12:31 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3022731
|
|
jumep
|
|
|
ventil nie je uz priamo na posilovaci, ale v tej trubke co ide k nemu (ta rozsirena cast)
ked ju vytiahnes mal by zasycat
ventil nie je uz priamo na posilovaci, ale v tej trubke co ide k nemu (ta rozsirena cast)
ked ju vytiahnes mal by zasycat
|
|
18.01.2017 20:00 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3029512
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Tak jsem měl stejný problém o jakém se tu píe. Svolávačka se mého auta netýká, tak jsem koupil nový ventil.
Po výměně ve v pořádku
Jo u Domanského ve Zdibech stál 348,-kč.
Děkuju vem za rady v tomto vlákně.
Tak jsem měl stejný problém o jakém se tu píe. Svolávačka se mého auta netýká, tak jsem koupil nový ventil.
Po výměně ve v pořádku :palec
Jo u Domanského ve Zdibech stál 348,-kč.
Děkuju vem za rady v tomto vlákně. :palec
|
|
08.04.2017 00:08 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3057524
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Ji nějaký čas se mi při stání na křiovatce na světlech a vyřazení ozývá z motorového prostoru zvuk, který bych asi přirovnal hodně slabému a malému kompresůrku, sotva je slyet, kdy se lehce dotknu brzdového pedálu, okamitě přestane, hláku ádnou nemám, brzda moná kousek měkčí, jinak ádný problém, samozřejmě po pár hodinách stání brzda tvrdá, hned po nastartování brzdí, jenom ten zvuk, po dotknutí pedálu ve ok, nemůe bít vývěva na odchodu?
Ji nějaký čas se mi při stání na křiovatce na světlech a vyřazení ozývá z motorového prostoru zvuk, který bych asi přirovnal hodně slabému a malému kompresůrku, sotva je slyet, kdy se lehce dotknu brzdového pedálu, okamitě přestane, hláku ádnou nemám, brzda moná kousek měkčí, jinak ádný problém, samozřejmě po pár hodinách stání brzda tvrdá, hned po nastartování brzdí, jenom ten zvuk, po dotknutí pedálu ve ok, nemůe bít vývěva na odchodu? :nevim
|
|
08.04.2017 09:23 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3057525
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
To spí ten podtlakovej ventil na ní.Zalistuj zpětně v tomhle vlákně,řeil jsem to tady před lety a byla na to svolávačka výrobní vady
To spí ten podtlakovej ventil na ní.Zalistuj zpětně v tomhle vlákně,řeil jsem to tady před lety a byla na to svolávačka výrobní vady :-)
|
|
08.04.2017 11:01 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3057547
|
|
jumep
|
|
|
nevrci t i BHI? ze ti to dviha auto / dorovnava auto?
ci je ten zvuk trvali?
nevrci t i BHI? ze ti to dviha auto / dorovnava auto?
ci je ten zvuk trvali?
|
|
02.12.2019 22:07 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3249572
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Zdravím vespolek pánové.
U mne je problém po startu, ne před, to teď neřeím.
Mam dotaz ohledně brzdného účinku. Můj "problém" spočívá v nutnosti pouít hoooodně velkou sílu pro zabrdění. Popíu situaci :
Sednu do auta a po startu se rozjedu. Vyjídím třeba z řady a protoe mám automat tak stojím na brzdě,vechno je v pořádku,jen trochu povolím brzdu abych se pomalu rozjel ale potřebuji zase přibrzdit, tak saze lápnu. No kolikrát takhle při tom vyjídění se stane e kdy chci zase zastavit musím hoooodně silou lápnout na brzdu (pedal tvrdý jako bez posilovače) abych vůbec zastavil. Nejednou to bylo o hubu.
Posilovač napojen přímo na sání, chtěl jsem původní plastovou hadici s koncovkami zkusit nahradit gumovou jestli se to přestane objevovat, bohuel oba konce jsou jinak velké, take smůla. Test posilovače (nalapat, dret a nastartovat) v pořádku.
Nemá někdo zkuenost a mohl by mě prosím nasměrovat?
Mohl by to dělat zpětný ventil? Samotný posilovač ( talíř) a nebo se připravit na nejhorí a měnit brzdový valec?
Dík za případné podněty.
Zdravím vespolek pánové.
U mne je problém po startu, ne před, to teď neřeím.
Mam dotaz ohledně brzdného účinku. Můj "problém" spočívá v nutnosti pouít hoooodně velkou sílu pro zabrdění. Popíu situaci :
Sednu do auta a po startu se rozjedu. Vyjídím třeba z řady a protoe mám automat tak stojím na brzdě,vechno je v pořádku,jen trochu povolím brzdu abych se pomalu rozjel ale potřebuji zase přibrzdit, tak saze lápnu. No kolikrát takhle při tom vyjídění se stane e kdy chci zase zastavit musím hoooodně silou lápnout na brzdu (pedal tvrdý jako bez posilovače) abych vůbec zastavil. Nejednou to bylo o hubu.
Posilovač napojen přímo na sání, chtěl jsem původní plastovou hadici s koncovkami zkusit nahradit gumovou jestli se to přestane objevovat, bohuel oba konce jsou jinak velké, take smůla. Test posilovače (nalapat, dret a nastartovat) v pořádku.
Nemá někdo zkuenost a mohl by mě prosím nasměrovat?
Mohl by to dělat zpětný ventil? Samotný posilovač ( talíř) a nebo se připravit na nejhorí a měnit brzdový valec?
Dík za případné podněty.
|
|
05.12.2019 20:07 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3250047
|
|
jumep
|
|
|
na faceliftoch odchadzali tie ventilky 4599 31
na faceliftoch odchadzali tie ventilky 4599 31
|
|
05.12.2019 20:27 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3250048
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
No včera mi to nedalo a ventilek jsem vyndal a zkusil "na hubu". A fungoval. Sát lo, ale fouknout nikoliv. Take funkční je. Ovem jestli je i jiný typ poruchy ne jen e je furt průchozí netuím.
Údajně prý na pozdějí v6 dávali i pumpu na vačce, moná o tom problému věděli tak modifikovali
No včera mi to nedalo a ventilek jsem vyndal a zkusil "na hubu". A fungoval. Sát lo, ale fouknout nikoliv. Take funkční je. Ovem jestli je i jiný typ poruchy ne jen e je furt průchozí netuím.
Údajně prý na pozdějí v6 dávali i pumpu na vačce, moná o tom problému věděli tak modifikovali
|
|
06.12.2019 02:54 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3250059
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
mozna by se stalo zato podivat jestli je tve auto dotcene zminovanym TSB a jestli byl udelan nebo jestli tam neni jeste jine TSB
mozna by se stalo zato podivat jestli je tve auto dotcene zminovanym TSB a jestli byl udelan nebo jestli tam neni jeste jine TSB
|
|
06.12.2019 06:40 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3250061
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
U té v6 je to trochu jinak ne to HDI. Ale kdytak poprosím
VF7RCXFUJ76631737
Dekuji
U té v6 je to trochu jinak ne to HDI. Ale kdytak poprosím
VF7RCXFUJ76631737
Dekuji
|
|
06.12.2019 08:12 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3250068
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Jardo tam vývěva ani sítko není. Si myslím. Tady je to rovnou z posilovače přes zpětný ventil napojeno na sání.
Jardo tam vývěva ani sítko není. Si myslím. Tady je to rovnou z posilovače přes zpětný ventil napojeno na sání.
Přílohy: IMG_20191204_102833.jpg ( 2075141b ) - IMG_20191204_102817.jpg ( 2203214b ) - |
|
06.12.2019 08:32 -
Re: před startem tvrdá brzda a nebrzdí
|
3250077
|
|
Kingluky
|
Město: Zdice, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive Break | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Na své C5II 3.0i V6 mám úplně stejný problém. Pokud při prvním startu (ráno) vyparkovávám z parkovacího místa, mám celkem problém auto ubrzdit. Přiel jsem na to, e hodně pomůe, kdy počkám a padnou otáčky na normální úroveň. Pokud pospíchám a auto má jetě zvýené otáčky ("Sytič") tak to prostě téměř nejde ubrzdit. Brzdy mám nové a kvalitní, brzdovku novou a odvzduněno včetně ABS.
Na své C5II 3.0i V6 mám úplně stejný problém. Pokud při prvním startu (ráno) vyparkovávám z parkovacího místa, mám celkem problém auto ubrzdit. Přiel jsem na to, e hodně pomůe, kdy počkám a padnou otáčky na normální úroveň. Pokud pospíchám a auto má jetě zvýené otáčky ("Sytič") tak to prostě téměř nejde ubrzdit. Brzdy mám nové a kvalitní, brzdovku novou a odvzduněno včetně ABS.
|
|
| |
|
|