| | |
20.08.2017 19:54 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
3090169
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
link my vypadat takhle .link.
je tam navic carka na koci
link my vypadat takhle http://autodilyhulin.cz/11723-lanovody-rucni-brzdy-levy-a-pravy-citroen-c5-476920-476921.html
je tam navic carka na koci
|
|
21.08.2017 17:00 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
3090410
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
jumep napsal(a): osobne skusenosti s maxgear vecami, horsie ako starline
ja by som si to do auta nedal isto
Dostal jsem je zdarma, mám je tam rok a není problém. Jediné, co se muselo, bylo povolit roub v tunelu, byly trochu napnuté, ale od té doby naprosto v poho.
Dostal jsem je zdarma, mám je tam rok a není problém. Jediné, co se muselo, bylo povolit roub v tunelu, byly trochu napnuté, ale od té doby naprosto v poho.
|
|
28.08.2017 00:12 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
3091814
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
Jurá napsal(a): připojuji také foto samostavu u C5 II
- jediné těsnění je O krouek který je vidět, který těsní průchod samostavu s tělesem třmenu, dalí těsnění se týkají u jen pístu a tělesa třmenu (jeden O krouek a prachovka)
- zajiovací roub samostavu má pětihranou hlavu 14 mm
- celý samostav je dohromady slisovaný (zapertlovaný okraj krytu pruin) tím to vechno drí pohromadě, opatrně se to dá lehkým tlakem (truhlářská svěrka) rozlisovat, dohromady to jde stejně a okraj se lehce poklepe kladív(em)-kem , průměrná ikovnost,
- důvodem mého postupu byla výměna části se závitem (zadřený závit se roubem - protikusem z pístu)
- nejhorí činností byla demontá páky brzdového lana zajitěné roubem s vnitřním torx (to je lépe vzít sikami a a poté torx) je to pak jenom naraené na více hran,
- tak hodně zdaru
Jurá
Zdravím,
na ten pětihraný roub mi ta 14 nepasuje nedám tam ten ořech zítra polu foto. spi mi to přijde tak 13 moná 12,5 co jsem nael sadu
Děkuji
Zdravím,
na ten pětihraný roub mi ta 14 nepasuje nedám tam ten ořech zítra polu foto. spi mi to přijde tak 13 moná 12,5 co jsem nael sadu
Děkuji
|
|
28.08.2017 19:33 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
3092005
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
michal napsal(a): Zdravím,
na ten pětihraný roub mi ta 14 nepasuje nedám tam ten ořech zítra polu foto. spi mi to přijde tak 13 moná 12,5 co jsem nael sadu
Děkuji
Dají se koupit samostatně i ořechy, ochotný servis i zapůjčí. Kdyby jsi byl z okolí, tak bych mohl také půjčit.
14 byl mylen 5 hraný ořech a ne 6 hraný
Dají se koupit samostatně i ořechy, ochotný servis i zapůjčí. Kdyby jsi byl z okolí, tak bych mohl také půjčit.
14 byl mylen 5 hraný ořech a ne 6 hraný ;-)
|
|
28.08.2017 21:27 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
3092054
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
BlueSeven napsal(a): Dají se koupit samostatně i ořechy, ochotný servis i zapůjčí. Kdyby jsi byl z okolí, tak bych mohl také půjčit.
14 byl mylen 5 hraný ořech a ne 6 hraný
Já mám pětihran 14 ale nepasuje mi do toho lemu co je kolem té matky tak asi existuje jetě nějaky jiný ořech který má uí tělo. Kde si kupoval své ořechy?
Děkuji
Já mám pětihran 14 ale nepasuje mi do toho lemu co je kolem té matky tak asi existuje jetě nějaky jiný ořech který má uí tělo. Kde si kupoval své ořechy?
Děkuji
|
|
28.08.2017 21:35 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
3092061
|
|
jumep
|
|
|
.link.
nezabudajte ze su to brzdy a je dovod preco je tam takyto specialny srob
http://shop.pronax.cz/hlavice-5-ti-hranne-na-brzdove-trmeny-kotoucovych-brzd-3-dily-19265.html
nezabudajte ze su to brzdy a je dovod preco je tam takyto specialny srob
|
|
28.08.2017 22:02 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
3092075
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
jumep napsal(a): .link.
nezabudajte ze su to brzdy a je dovod preco je tam takyto specialny srob
S touto sadou má zkuenosti e to pasuje?
S touto sadou má zkuenosti e to pasuje?
|
|
28.08.2017 22:11 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
3092079
|
|
jumep
|
|
|
ta sada je to co mam na to doma
ta sada je to co mam na to doma
|
|
28.08.2017 22:28 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
3092081
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..neni lepsi to auto sverit servisu?
..neni lepsi to auto sverit servisu? :nevim
|
|
31.10.2017 18:35 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
3105828
|
|
edo
|
Město: Hody , Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Ahoj 13Andrej12
Mal som podobný problém, pomohla jedine výmena brzd. valčeka (opravna sada asi 12). Valček má vo vnútri ete jeden piestik a pod ním je po rokoch sajrajt, ten bráni spätnému samodostaveniu brzdy.
Prajem veža astných km
Ahoj 13Andrej12
Mal som podobný problém, pomohla jedine výmena brzd. valčeka (opravna sada asi 12). Valček má vo vnútri ete jeden piestik a pod ním je po rokoch sajrajt, ten bráni spätnému samodostaveniu brzdy.
Prajem veža astných km
|
|
04.03.2018 19:48 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
3137010
|
|
Aresmlok
|
|
|
Dneska jsem dokončil první etapu opravy přibrzďování pravého předního kola. Celkem rychle se to zvrhlo v malou generálku vech třmenů a omlácení a obrouení rzi na zadních kotoučích. První pokus o nápravu se moc nepovedl. Po sundání třmenů (dostat dolů zadní byl fakt poer a vymlátit z nich rouby jetě větí), vyčitění, osazení novými těsněními pístků jsem třmeny namontoval zpět. Klasické odvzdunění fungovalo jen na první kří - levé přední, pravé zadní. Z druhého kříe netekla ani kapka. Pomohlo nastartovat a odvzduňovat s běícím motorem. Co teklo z odvzduňováku je v příloze (zatím jsem takovej hnus z ádnýho auta nevypustil). Prolil jsem systémem po odčerpání nádrky cca 1 litr brzdový kapaliny. Situace se zlepila o 100%, ale údaje (dojezd) z referenčního kopce byly stále o 100% horí ne u Lemonka1.
Druhý pokus o nápravu spočíval v sundání předních třmenů, rozebrání samostavu pístků, vyčitění, výměny gufera a znovu zprůchodnění odvzdunění samostavu viz. přílohy. Systémem jsem prolil dalí půllitr brzdovky.
Čepy předních třmenů lehce mau čímsi od SKF, gumový bazmek z toho definitivně vyhazuji, prachovky dávám nový. Tímto stylem jezdí nebo jezdilo 5 aut a vechny brzdí/ly zcela v pohodě. Např. Lemonek1 1,5 roku/dvě zimy bez zásahu. Na referenčním kopci shodný rozjezd s II Octávkou.
Výsledek druhého pokusu je téměř shodný rozjezd na referenčním kopci.
Druhá etapa bude zápas s výměnou trubek a lanovodů ruční brzdy. Vymylený to mají kluci fakt geniálně...
Jo a rébus, kam patří destička s výstupkem, jsem vyřeil celkem snadno. Dal jsem ji prostě k pístku, protoe s výstupkem mám vechny čtyři destičky.
Dneska jsem dokončil první etapu opravy přibrzďování pravého předního kola. Celkem rychle se to zvrhlo v malou generálku vech třmenů a omlácení a obrouení rzi na zadních kotoučích. První pokus o nápravu se moc nepovedl. Po sundání třmenů (dostat dolů zadní byl fakt poer a vymlátit z nich rouby jetě větí), vyčitění, osazení novými těsněními pístků jsem třmeny namontoval zpět. Klasické odvzdunění fungovalo jen na první kří - levé přední, pravé zadní. Z druhého kříe netekla ani kapka. Pomohlo nastartovat a odvzduňovat s běícím motorem. Co teklo z odvzduňováku je v příloze (zatím jsem takovej hnus z ádnýho auta nevypustil). Prolil jsem systémem po odčerpání nádrky cca 1 litr brzdový kapaliny. Situace se zlepila o 100%, ale údaje (dojezd) z referenčního kopce byly stále o 100% horí ne u Lemonka1.
Druhý pokus o nápravu spočíval v sundání předních třmenů, rozebrání samostavu pístků, vyčitění, výměny gufera a znovu zprůchodnění odvzdunění samostavu viz. přílohy. Systémem jsem prolil dalí půllitr brzdovky.
Čepy předních třmenů lehce mau čímsi od SKF, gumový bazmek z toho definitivně vyhazuji, prachovky dávám nový. Tímto stylem jezdí nebo jezdilo 5 aut a vechny brzdí/ly zcela v pohodě. Např. Lemonek1 1,5 roku/dvě zimy bez zásahu. Na referenčním kopci shodný rozjezd s II Octávkou.
Výsledek druhého pokusu je téměř shodný rozjezd na referenčním kopci.:palec
Druhá etapa bude zápas s výměnou trubek a lanovodů ruční brzdy. Vymylený to mají kluci fakt geniálně...
Jo a rébus, kam patří destička s výstupkem, jsem vyřeil celkem snadno. Dal jsem ji prostě k pístku, protoe s výstupkem mám vechny čtyři destičky.:nevim
Přílohy: Brzdovka původní.jpg ( 845641b ) - Na autorizovaný servis vozu sluný výsledek. Brzdovka první odvzdunění.jpg ( 1312632b ) - Nic moc, ale výrazně lepí. Pístek předního třmenu s brzdovkou.jpg ( 1234080b ) - Brzdovka zde nemá co dělat. Střeva pístku předního třmenu.jpg ( 1415263b ) - Čitění odvzdunění pístku předního třmenu.jpg ( 1220111b ) - |
|
04.03.2018 19:49 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
3137016
|
|
Aresmlok
|
|
|
Jen aby bylo jasný, e v pístku je fakt díra
Jen aby bylo jasný, e v pístku je fakt díra :-o
Přílohy: Výsledek čitění odvzdunění pístku.jpg ( 1124065b ) - |
|
10.03.2018 19:13 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
3138696
|
|
Devilian
|
|
|
Pustil som sa dnes do rozhybania rucnej brzdy na pravom prednom kolese. Vyzeralo to celkom jednoducho, ako kriticky bod som videl len ten srob, co drzi packu na lanko. A tam som aj skoncil. Vysledok- srob sa ani nepohol, a po novom sa uz ani neda odsrobovat. Skusal som to najkor sesthranom, ten ale skoncil zlomeny. Druhy sesthran sklzol a poskodil srob. Srobovak- zlomeny Vysledok- srob sa nepohol, a na jeho hlave je vybehany krasny pravidelny kruh= neda sa nicim zachytit. Brzdic ale ide povolit len kladivom, takze to musim riesit. Potrebujem ale pomoc. Chcem tam dat normalny srob na kluc. Viete mi ale povedat, aky presne je tam srob? (hrubku aj dlzku). Dakujem.
Pustil som sa dnes do rozhybania rucnej brzdy na pravom prednom kolese. Vyzeralo to celkom jednoducho, ako kriticky bod som videl len ten srob, co drzi packu na lanko. A tam som aj skoncil. Vysledok- srob sa ani nepohol, a po novom sa uz ani neda odsrobovat. Skusal som to najkor sesthranom, ten ale skoncil zlomeny. Druhy sesthran sklzol a poskodil srob. Srobovak- zlomeny :D Vysledok- srob sa nepohol, a na jeho hlave je vybehany krasny pravidelny kruh= neda sa nicim zachytit. Brzdic ale ide povolit len kladivom, takze to musim riesit. Potrebujem ale pomoc. Chcem tam dat normalny srob na kluc. Viete mi ale povedat, aky presne je tam srob? (hrubku aj dlzku). Dakujem.
|
|
10.03.2018 20:40 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
3138735
|
|
Aresmlok
|
|
|
Měl jsem to rozebraný před rokem a půl, ale tipnul bych si M6 nebo M5 15 mm dlouhej. Ne estihrannou hlavu bych asi raději zvolil pozink imbus. Místo na něj je a strhnout nejde.
Měl jsem to rozebraný před rokem a půl, ale tipnul bych si M6 nebo M5 15 mm dlouhej. Ne estihrannou hlavu bych asi raději zvolil pozink imbus. Místo na něj je a strhnout nejde.
|
|
10.03.2018 22:02 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
3138755
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Také jsem kdysi znehodnotil roub, ten byl zalitej asi kvalitním záviákem, musel jsem koupit hodně kvalitní vrtáky a odvrtat, pak jsem také koupil imbusové rouby s pozinkovanou hlavou, při prvním povolování se ten měkký pozink opět protočil, tak jsem tam dal roub s hvězdicovou hlavou který jsem vyrouboval ze dveří co drí zámek, je opravdu kvalitní, no ale pak byl neustále problém s brzdou, tak jsem nakonec koupil repasovaný třmen a byl pokoj.
Také jsem kdysi znehodnotil roub, ten byl zalitej asi kvalitním záviákem, musel jsem koupit hodně kvalitní vrtáky a odvrtat, pak jsem také koupil imbusové rouby s pozinkovanou hlavou, při prvním povolování se ten měkký pozink opět protočil, tak jsem tam dal roub s hvězdicovou hlavou který jsem vyrouboval ze dveří co drí zámek, je opravdu kvalitní, no ale pak byl neustále problém s brzdou, tak jsem nakonec koupil repasovaný třmen a byl pokoj. ;-)
|
|
10.03.2018 23:32 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
3138760
|
|
jumep
|
|
|
je to M6 a ked nejde povolit tak pomaha sekac a kladivo
normalne ked ho sklblnem tak ho menim za klasicky 6hranna hlava o rovnakej dlzky
je to M6 a ked nejde povolit tak pomaha sekac a kladivo
normalne ked ho sklblnem tak ho menim za klasicky 6hranna hlava o rovnakej dlzky
|
|
11.03.2018 19:39 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
3138863
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Moja skusenost.
Kompletny repas brzdicov som robil v lete 2016. Rozobral som vycistil, poskladal. Krasne rucna fungovala a samozrejme vymenil aj lanovody komplet ku rucnej.
Tuto zimu sa mi to opat zadrhlo tak som sa nastval a kupil nove strmene na oba strany, cena 220 za oba kusy. Krasna rychla robota. Za dve hodky vymenene, precistene voditka. Akurat som znepokojeny ze lanovody uz su poskodene a teda ocakavam ze tam zateka voda Cize to nejako osetrim. BTW ked mate problem ze strhate skrutky - torxy ci sesthrany ci hocico. Ja stale preventivne kazdu skrutku natriem niecim povacsinou keramickou vazelinou. A aj po par rokoch je to nezhrdzavene a krasne viete uvolnit kazdu skrutku. Hlavne je to problem pri torx20 a menej kde rychlo skoroduje a pri uvolnovani ho rychlo znicite
Moja skusenost.
Kompletny repas brzdicov som robil v lete 2016. Rozobral som vycistil, poskladal. Krasne rucna fungovala a samozrejme vymenil aj lanovody komplet ku rucnej.
Tuto zimu sa mi to opat zadrhlo tak som sa nastval a kupil nove strmene na oba strany, cena 220 za oba kusy. Krasna rychla robota. Za dve hodky vymenene, precistene voditka. Akurat som znepokojeny ze lanovody uz su poskodene a teda ocakavam ze tam zateka voda :( Cize to nejako osetrim. BTW ked mate problem ze strhate skrutky - torxy ci sesthrany ci hocico. Ja stale preventivne kazdu skrutku natriem niecim povacsinou keramickou vazelinou. A aj po par rokoch je to nezhrdzavene a krasne viete uvolnit kazdu skrutku. Hlavne je to problem pri torx20 a menej kde rychlo skoroduje a pri uvolnovani ho rychlo znicite
|
|
12.03.2018 13:22 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
3139024
|
|
Devilian
|
|
|
Tiez kazdu skrutku natieram. Zial tuto som ja nemontoval S tym novym brzdicom uz tak trochu aj ratam. No uvidime. Nechapem, preco sa to ale zadrhava. Je tam predsa to gufero. Opat asi planovana vydrz dielu. Lanka mam menene pred rokom, takze sa chystam na ich dalsiu vymenu o rok. Len sa trochu bojim vymenit originalne brzdice. Zatial som totiz nevidel nahradny diel, co by nieco vydrzal, a brzdy su dost dolezite. Aj ked, jeden brzdic uz mam novy. Dufam ze to nie je ten zaseknuty. Ale necudoval by som sa.
PS: Citroen ma nejaku uchylku s tymi torxami. Podla mna uz testuju torx sroby na kolesa.
Tiez kazdu skrutku natieram. Zial tuto som ja nemontoval :) S tym novym brzdicom uz tak trochu aj ratam. No uvidime. Nechapem, preco sa to ale zadrhava. Je tam predsa to gufero. Opat asi planovana vydrz dielu. Lanka mam menene pred rokom, takze sa chystam na ich dalsiu vymenu o rok. Len sa trochu bojim vymenit originalne brzdice. Zatial som totiz nevidel nahradny diel, co by nieco vydrzal, a brzdy su dost dolezite. Aj ked, jeden brzdic uz mam novy. Dufam ze to nie je ten zaseknuty. Ale necudoval by som sa.
PS: Citroen ma nejaku uchylku s tymi torxami. Podla mna uz testuju torx sroby na kolesa.
|
|
12.03.2018 15:49 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
3139056
|
|
jumep
|
|
|
a mali ste to komplet otvorene a vybrate, vycistene a premazane?
ta prachovka casto praska a dobre nesedi, preto to tam zateka
a mali ste to komplet otvorene a vybrate, vycistene a premazane?
ta prachovka casto praska a dobre nesedi, preto to tam zateka
|
|
| |
|
|