| | |
18.05.2014 15:41 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
2697378
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Nesebr napsal(a): Help! Mam problém s ruckou. Koupil jsem opravnou sadu Frenkit a po rozebrani trmenu jsem zjistil, ze mam pravy jiny nez levy. Na jedne straně je prachovka nalisovana do trmenu, (ta mi pasuje) a na druhe straně jen takova gumova zvykacka zastrcena v drazkach, tu potřebuju koupit, ale nevím jaky je to typ. Poradite někdo co
za opravnou sadu mam shanet?
P.S. v sadach byly i ty male prachovky pod packu rucni brzdy.
Jestli to je třmen, co na to auto nepatří, tak ho vyměnit za ten, co tam má být.
Jestli to je třmen, co na to auto nepatří, tak ho vyměnit za ten, co tam má být.
|
|
19.05.2014 13:44 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
2697688
|
|
Nesebr
|
|
|
Nesebr napsal(a): Help! Mam problém s ruckou. Koupil jsem opravnou sadu Frenkit a po rozebrani trmenu jsem zjistil, ze mam pravy jiny nez levy. Na jedne straně je prachovka nalisovana do trmenu, (ta mi pasuje) a na druhe straně jen takova gumova zvykacka zastrcena v drazkach, tu potřebuju koupit, ale nevím jaky je to typ. Poradite někdo co
za opravnou sadu mam shanet?
P.S. v sadach byly i ty male prachovky pod packu rucni brzdy.
Beru zpět.
Jeliko jsme slepí jako krtci, nevimli jsme si, e ve třmenu zůstal zapečený kovový krouek ze staré prachovky. (kdy ručka brzdila, brzda hořela, piston je úplně černofialový).
Take je jen jeden druh prachovky.
Jen po sloení se zdá brzda trochu měkká, vzduch uz ale nejde. Snad si to sedne.
Beru zpět.
Jeliko jsme slepí jako krtci, nevimli jsme si, e ve třmenu zůstal zapečený kovový krouek ze staré prachovky. (kdy ručka brzdila, brzda hořela, piston je úplně černofialový).
Take je jen jeden druh prachovky.
Jen po sloení se zdá brzda trochu měkká, vzduch uz ale nejde. Snad si to sedne.
|
|
19.05.2014 21:06 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
2697800
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Má blbě otočený písty, zůstal ti asi vzduch v brzdiči .... není to sice fotka z C5, ale ten obloučkový výřez na straně u desek je tam taky a ten má směrovat k hornímu čepu vyklápění ... .link. , .link.
Má blbě otočený písty, zůstal ti asi vzduch v brzdiči .... není to sice fotka z C5, ale ten obloučkový výřez na straně u desek je tam taky a ten má směrovat k hornímu čepu vyklápění ... http://citroxa.rajce.idnes.cz/nastenka#brzda.jpg , http://citroxa.rajce.idnes.cz/nastenka#odvzdusneni_brzdy.jpg
|
|
25.09.2014 18:49 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
2736830
|
|
CC5
|
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 372 |
|
|
Váení přátelé,nouze mě donutila zahájit jednání o zadání tohoto gufera do výroby,nezbývá mi ne obětovat jedno gufero k vytvoření kaklkulace .Jsem ve fázi kdy potřebuji znát jaký je zájem o toto nedostatkové zboí.Zajisté Vás bude zajímat cena,tak ta se bude odvíjet od počtu objednaných
kusů.
Váení přátelé,nouze mě donutila zahájit jednání o zadání tohoto gufera do výroby,nezbývá mi ne obětovat jedno gufero k vytvoření kaklkulace .Jsem ve fázi kdy potřebuji znát jaký je zájem o toto nedostatkové zboí.Zajisté Vás bude zajímat cena,tak ta se bude odvíjet od počtu objednaných
kusů.
|
|
25.09.2014 20:10 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
2736893
|
|
jumep
|
|
|
keby si viac studoval vies, ze uz je sada ktora ich obsahuje, vo fore najdes k tomu aj cislo
keby si viac studoval vies, ze uz je sada ktora ich obsahuje, vo fore najdes k tomu aj cislo
|
|
26.09.2014 09:51 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
2737039
|
|
CC5
|
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 372 |
|
|
Kde se ta sada da pořídit?
Kde se ta sada da pořídit?
|
|
26.09.2014 10:01 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
2737053
|
|
jumep
|
|
|
.link.
.link.
staci sa drzat temy
http://www.c5club.cz/diskuze/hydraulika-rizeni-brzdy/1429572-zatuhla-rucni-brzda-pribrzdovani/9/#.VCUdFxbUGUk
http://www.c5club.cz/diskuze/single/2665232-re-zatuhla-rucni-brzda-pribrzdovani/
staci sa drzat temy
|
|
26.09.2014 13:46 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
2737115
|
|
CC5
|
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 372 |
|
|
no díky,ale proč kupovat celou sadu kdy mi brzdič funguje jak má je chci nové gufero ??
no díky,ale proč kupovat celou sadu kdy mi brzdič funguje jak má je chci nové gufero ??
:nevim:nevim
|
|
16.10.2015 18:48 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
2874935
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Pustil jsem se do výměny trubek ruční brzdy. před časem jsem to dělal na 2.0 HDI a lo to. Teď to dělám na své 2.2HDI a ani za boha je nemůu dostat ven, je tam méně místa. A to u jsem oddělal kryty pod autem, plech nad výfukem, zadní část výfuku tu za sondama. Chci popustit dolů konzolu pod motorem, ale ani se nehne a u jsem odtouboval vechny rouby. Máte nějakou radu? Zima se blíí a auto je venku na palkách.
Pustil jsem se do výměny trubek ruční brzdy. před časem jsem to dělal na 2.0 HDI a lo to. Teď to dělám na své 2.2HDI a ani za boha je nemůu dostat ven, je tam méně místa. A to u jsem oddělal kryty pod autem, plech nad výfukem, zadní část výfuku tu za sondama. Chci popustit dolů konzolu pod motorem, ale ani se nehne a u jsem odtouboval vechny rouby. Máte nějakou radu? Zima se blíí a auto je venku na palkách.
|
|
16.10.2015 19:03 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
2874946
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Co si pamatuji, povolili jsme se synem sponu za svody smèrem na FAP. Přístup k matici byl myslím ze strany pravé od podběhu. Pak jsme výfuk i s fapem prověsili dolů a místa u pak bylo dost.
Co si pamatuji, povolili jsme se synem sponu za svody smèrem na FAP. Přístup k matici byl myslím ze strany pravé od podběhu. Pak jsme výfuk i s fapem prověsili dolů a místa u pak bylo dost.
|
|
16.10.2015 19:04 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
2874949
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Myslí tu konzoli pod motorem, co jsou v ní jetě nastrčeny dráky výfuku? Jestli ano, musí z ní nejdříve vysunout výfuk ( kat s FAPem ), pak by to mělo jít sundat, jestli se teda nepletu.
Myslí tu konzoli pod motorem, co jsou v ní jetě nastrčeny dráky výfuku? Jestli ano, musí z ní nejdříve vysunout výfuk ( kat s FAPem ), pak by to mělo jít sundat, jestli se teda nepletu.
|
|
16.10.2015 19:11 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
2874950
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Pohledal jsem fotky... na té první je vidět, jak je výfuk i s Fapem svěený... kryt (ten hliníkový tepelný) je sundaný a je pak dobrý přístup.. tedy je lepí přístup.
Pohledal jsem fotky... na té první je vidět, jak je výfuk i s Fapem svěený... kryt (ten hliníkový tepelný) je sundaný a je pak dobrý přístup.. tedy je lepí přístup. :-p
Přílohy: DSC02961.jpg ( 400145b ) - DSC02958.jpg ( 438809b ) - |
|
16.10.2015 19:20 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
2874973
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Já to nedávno dělal na svém 2 litru, s výfukem jsem nemusel dělat nic, tepelný tít jenom svěsil a krásně vyměnil, dělal jsem to sice z kanálu, ale na silnici bych to zvládl také, jene u 2.2 l je přístup daleko horí, dělat to na palkách, nevím jestli to dá, určitě musí lehnout pod auto a jetě mít volné ruce, fakt je u 2.2 ky přístup na prd.
Já to nedávno dělal na svém 2 litru, s výfukem jsem nemusel dělat nic, tepelný tít jenom svěsil a krásně vyměnil, dělal jsem to sice z kanálu, ale na silnici bych to zvládl také, jene u 2.2 l je přístup daleko horí, dělat to na palkách, nevím jestli to dá, určitě musí lehnout pod auto a jetě mít volné ruce, fakt je u 2.2 ky přístup na prd.
|
|
16.10.2015 19:51 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
2874988
|
|
jumep
|
|
|
2,0 nema H3+, tam zavadzaju trubky a drziaky toho, treba sa tam len z toho vysomarit, neni to tak zle
alebo dat dole fap aj s katom a tepelny plech cely prec (tiec treba dat dole ten drziak toho vyfuku 2x 13kluc matica a 2x 10 kluc matica)
2,0 nema H3+, tam zavadzaju trubky a drziaky toho, treba sa tam len z toho vysomarit, neni to tak zle
alebo dat dole fap aj s katom a tepelny plech cely prec (tiec treba dat dole ten drziak toho vyfuku 2x 13kluc matica a 2x 10 kluc matica)
|
|
16.10.2015 20:37 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
2875056
|
|
jruze
|
|
|
Jde to i bez áhnutí na výfuk,ale kdy se svěsí je tam místa víc ne dost - tepelný tít si dám k jedné straně a potom k druhé,zvedám si to jen tak asi 80cm nahoru předek ,dvě hoďky a jetě si u toho odpočinu v lee.
Jde to i bez áhnutí na výfuk,ale kdy se svěsí je tam místa víc ne dost - tepelný tít si dám k jedné straně a potom k druhé,zvedám si to jen tak asi 80cm nahoru předek ,dvě hoďky a jetě si u toho odpočinu v lee.:-d
|
|
16.10.2015 21:28 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
2875109
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
A za to tě pak platíme? Za leení pod autem? To si přítě asi vezmu sebou stopky a budu měřit.
A za to tě pak platíme? Za leení pod autem? To si přítě asi vezmu sebou stopky a budu měřit. :-))))
|
|
17.10.2015 11:19 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
2875195
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
63zdenda napsal(a): Myslí tu konzoli pod motorem, co jsou v ní jetě nastrčeny dráky výfuku? Jestli ano, musí z ní nejdříve vysunout výfuk ( kat s FAPem ), pak by to mělo jít sundat, jestli se teda nepletu.
Myslím konzoli pod motorem co drí spodní ramena náprav a stabilizátor. Malá konzolka s drákama výfuku je hned za ní. Chci tu konzoli jen trochu spustit, pak by tyy trubky ly zřejmě vytáhnout. Fap jsem nesundával protoe ty čidla jsou jaksi zapečené. Pak ta spona výfuku to je taky lahůdka a taky se nezdá e by FAP překáel, jak je sputěný. No ale jak nejde konzola spustit ní, musím se pustit do sundání FAPu. Jak píete, e to pak jde tak to musí jít.
A děkuji vem za rychlé reakce.
Myslím konzoli pod motorem co drí spodní ramena náprav a stabilizátor. Malá konzolka s drákama výfuku je hned za ní. Chci tu konzoli jen trochu spustit, pak by tyy trubky ly zřejmě vytáhnout. Fap jsem nesundával protoe ty čidla jsou jaksi zapečené. Pak ta spona výfuku to je taky lahůdka a taky se nezdá e by FAP překáel, jak je sputěný. No ale jak nejde konzola spustit ní, musím se pustit do sundání FAPu. Jak píete, e to pak jde tak to musí jít. :nevim
A děkuji vem za rychlé reakce.
|
|
17.10.2015 11:23 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
2875196
|
|
JirkaŘ
|
|
|
konektory FAPu jsme vůbec neodpojovali, ty kablíky měly dost místa, jen se vyhákly z dráků (na levé straně tunelu) . Vak uvidí, co tě pustí.
konektory FAPu jsme vůbec neodpojovali, ty kablíky měly dost místa, jen se vyhákly z dráků (na levé straně tunelu) . Vak uvidí, co tě pustí.
|
|
17.10.2015 11:24 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
2875197
|
|
jumep
|
|
|
da sa to aj ked tam ten fap je, ale dost sa to tam natlaca
podstatne je ma okolo seba dost miesta aby si to mohol tocit
da sa to aj ked tam ten fap je, ale dost sa to tam natlaca
podstatne je ma okolo seba dost miesta aby si to mohol tocit
|
|
17.10.2015 12:14 -
Re: Zaseklé přední brzdy, zatuhlá ruční brzda, přibrďování / C5 I, II
|
2875208
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Tak pravá u je dole. la ven směrem ke kolu, tedy horem. Uvidíme jak půjde levá. koda, e ta konzole pod motorem nejde popustit ní.
Tak pravá u je dole. la ven směrem ke kolu, tedy horem. Uvidíme jak půjde levá. koda, e ta konzole pod motorem nejde popustit ní.
|
|
| |
|
|