| | |
27.01.2013 21:27 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2542661
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
Mini napsal(a): Ahoj jsem tu nový a potřeboval bych radu. Před čtrnácti dny jsem si vimnul,e mám stále tvrdčí podvozek a po přejezdu nerovností ve bouchá. Zjistil jsem e mi chybí LSD a tak jsem ho dolil 2l. s tím e je ve hotové, ale ádná změna se nedostavila. Bouchá jak předek,tak i zadek. Nevíte co s tím. Děkuji
pročti si forum, pořádně hledej a najde odpověd na svou otázku. Foru je od toho, aby si lidi pomáhali a ne proto, aby se stejné dotazy neustále dokola opakovaly. Jestli nemá čas forum pročítat, dej auto do servisu.
pročti si forum, pořádně hledej a najde odpověd na svou otázku. Foru je od toho, aby si lidi pomáhali a ne proto, aby se stejné dotazy neustále dokola opakovaly. Jestli nemá čas forum pročítat, dej auto do servisu.
|
|
27.01.2013 21:32 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2542663
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
Mini napsal(a): Ahoj jsem tu nový a potřeboval bych radu. Před čtrnácti dny jsem si vimnul,e mám stále tvrdčí podvozek a po přejezdu nerovností ve bouchá. Zjistil jsem e mi chybí LSD a tak jsem ho dolil 2l. s tím e je ve hotové, ale ádná změna se nedostavila. Bouchá jak předek,tak i zadek. Nevíte co s tím. Děkuji
je to těké ti jen tak dát radu, má v tom více moností, začal bych: přečíst pravidla, pohledat problematiku: odvzdunění, bouchání, hydraulika, LDS, přední náprava - kosti, zadní náprava - loiská, ... je toho dosti vítej v clubu
je to těké ti jen tak dát radu, má v tom více moností, začal bych: přečíst pravidla, pohledat problematiku: odvzdunění, bouchání, hydraulika, LDS, přední náprava - kosti, zadní náprava - loiská, ... je toho dosti vítej v clubu
|
|
08.02.2013 20:53 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2545817
|
|
Mini
|
Město: Varnsdorf, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
tak jsem dnes přijel ze servisu,kde mi řekli e koule jsou v pořádku a diagnostika také nic nezjistila. Jediné co nali byli patné loiska zadní nápravy a tak jsem je nechal vyměnit. Byl jem to projet a ádný rozdíl,auto pořád tvrdý a kadá nerovnost rány....tak nevim co s tím
tak jsem dnes přijel ze servisu,kde mi řekli e koule jsou v pořádku a diagnostika také nic nezjistila. Jediné co nali byli patné loiska zadní nápravy a tak jsem je nechal vyměnit. Byl jem to projet a ádný rozdíl,auto pořád tvrdý a kadá nerovnost rány....tak nevim co s tím
|
|
08.02.2013 23:03 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2545987
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
Mini napsal(a): tak jsem dnes přijel ze servisu,kde mi řekli e koule jsou v pořádku a diagnostika také nic nezjistila. Jediné co nali byli patné loiska zadní nápravy a tak jsem je nechal vyměnit. Byl jem to projet a ádný rozdíl,auto pořád tvrdý a kadá nerovnost rány....tak nevim co s tím
předek - kosti, nebo silenty, zadek se podívej jestli má oba dorazy a v jakém stavu a jinak jestli má monost skus porovnat s jinou C5, jinak rány můou být i opěradla zadních sedaček, rezerva s heverem.....
předek - kosti, nebo silenty, zadek se podívej jestli má oba dorazy a v jakém stavu a jinak jestli má monost skus porovnat s jinou C5, jinak rány můou být i opěradla zadních sedaček, rezerva s heverem.....
|
|
09.02.2013 00:25 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2546016
|
|
Mini
|
Město: Varnsdorf, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
a nemůe to být jen jedna věc co je spojená s přední i zadní nápravou? Začalo to ze dne na den a rány jsou stejné jak na předku tak i na zadku
a nemůe to být jen jedna věc co je spojená s přední i zadní nápravou? Začalo to ze dne na den a rány jsou stejné jak na předku tak i na zadku
|
|
09.02.2013 00:37 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2546017
|
|
Mini
|
Město: Varnsdorf, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
vzpoměl jsem si, e před tím ne začlo auto být tak tvrdé,tak jsem najel levou stranou na obrubník co byl pod sněhem a urval jsem spodní výko motoru a přední plastové nadkolí. Není v těch místech něco co by se mohlo pokodit hydrauliku,nebo jiné součásti s tím spojené?
vzpoměl jsem si, e před tím ne začlo auto být tak tvrdé,tak jsem najel levou stranou na obrubník co byl pod sněhem a urval jsem spodní výko motoru a přední plastové nadkolí. Není v těch místech něco co by se mohlo pokodit hydrauliku,nebo jiné součásti s tím spojené?
|
|
09.02.2013 01:03 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2546028
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
nemusí psát dva příspěvky za sebou, stačí kliknout na editovat a doplnit původní, ví ono se to takto na dálku skrze PC moc nedá, společné nic není mezi předkem a zadkem, jinak tím nárazem spíe nemá co pokodit, jestli tím nebouchla memrána koule to nemám představu zda-li je to moné, vym쥥 obě kosti na přední nápravě jako první krok, nic s tím neskazí, určitě jsou v háji
nemusí psát dva příspěvky za sebou, stačí kliknout na editovat a doplnit původní, ví ono se to takto na dálku skrze PC moc nedá, společné nic není mezi předkem a zadkem, jinak tím nárazem spíe nemá co pokodit, jestli tím nebouchla memrána koule to nemám představu zda-li je to moné, vym쥥 obě kosti na přední nápravě jako první krok, nic s tím neskazí, určitě jsou v háji
|
|
09.02.2013 09:57 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2546107
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tady je větí. Kost je na obrázku díl č. 3
Tady je větí. Kost je na obrázku díl č. 3
Přílohy: stabilizator.jpg ( 110277b ) - |
|
09.02.2013 13:59 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2546186
|
|
Mini
|
Město: Varnsdorf, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
jedna kost na předku byla také měněna,zbytek ok. Mám plusko a auto je tvrdé celé. Ten náraz nebyl zas tak velký,ale zdeformovalo to i tu plechovou kostku na které byli plasty přichyceny. Nemohlo by to být třeba tím LDS,nechybí tam třeba tlak
jedna kost na předku byla také měněna,zbytek ok. Mám plusko a auto je tvrdé celé. Ten náraz nebyl zas tak velký,ale zdeformovalo to i tu plechovou kostku na které byli plasty přichyceny. Nemohlo by to být třeba tím LDS,nechybí tam třeba tlak
|
|
09.02.2013 14:33 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2546190
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
LDS se dolévá takto. Dá auto do nejníí polohy, otevře nádrku na LDS, naplní k spodnímu okraji toho sítka uvnitř, na jeho dno, zavře nádrku. Pokud je tam víc, je to patně. Jestli tam chybělo a bylo to zavzduněný, tak musí po dolití nejlíp několikrát zvednout auto a nahoru a zase dolů, popřípadě několikrát zatočit volantem a na krajní dorazy. Tím by se měl systém odvzdunit. Někdy se nechce čerpadlo chytit a tak je potřeba trochu system natlakovat. To jde krásně přes zavřený víčko LDS, ve kterým je malá dírka. Třeba kompresorem, nebo pumpičkou. S kompresorem opatrně. Nefoukat jako pneumatiku, jen lehce zvýit tlak v nádrce.
LDS se dolévá takto. Dá auto do nejníí polohy, otevře nádrku na LDS, naplní k spodnímu okraji toho sítka uvnitř, na jeho dno, zavře nádrku. Pokud je tam víc, je to patně. Jestli tam chybělo a bylo to zavzduněný, tak musí po dolití nejlíp několikrát zvednout auto a nahoru a zase dolů, popřípadě několikrát zatočit volantem a na krajní dorazy. Tím by se měl systém odvzdunit. Někdy se nechce čerpadlo chytit a tak je potřeba trochu system natlakovat. To jde krásně přes zavřený víčko LDS, ve kterým je malá dírka. Třeba kompresorem, nebo pumpičkou. S kompresorem opatrně. Nefoukat jako pneumatiku, jen lehce zvýit tlak v nádrce.
|
|
09.02.2013 16:11 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2546210
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Mini: Ne vymění půlku auta zkontroluj pořádně jestli ti tam někde nemlátí dekl pod motorem, plastovej podběh nebo nějaký ty kryty na spodku.Jinak já měl protrenou jednu kouli na předku a bylo to tvrdý jako prase ale nemlátilo nic, prostě jedno kolo nepérovalo vůbec ale ádný zvuky z toho neli.On takovej uvolněnej blbej dekl umí dělat pěknej rachot.
Mini: Ne vymění půlku auta zkontroluj pořádně jestli ti tam někde nemlátí dekl pod motorem, plastovej podběh nebo nějaký ty kryty na spodku.Jinak já měl protrenou jednu kouli na předku a bylo to tvrdý jako prase ale nemlátilo nic, prostě jedno kolo nepérovalo vůbec ale ádný zvuky z toho neli.On takovej uvolněnej blbej dekl umí dělat pěknej rachot.
|
|
09.02.2013 21:32 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2546440
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jestli sedí dole, tak nepruí a je to tvrdý.
Jestli sedí dole, tak nepruí a je to tvrdý.
|
|
19.02.2013 21:22 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2549610
|
|
jruze
|
|
|
Majk-fox napsal(a): Jruze: No a jak mívá čas, ¨fakt se stydím s tím někoho vézt, je to hrůza, kdy chytnu nějakou nerovnost. Na zbláznění. Ono kdy se ty loiska rozdělají, tak tam nejdou dát zpět, kdyby se zjistilo, e jsou ok? Díky za info.
Tak výsledek - samo e čína , válečky na jedné straně se opíraly o vnějí stranu venkovního krouku loiska a na druhé o vnitřní,rozmlácená dosedací plocha loiska, omlácená dosedací plocha pro gufera(jedno protíplé a zamatlané silikonem a spoustu jiného,pod matkami čepů nonáme podloky(o kus větí) a matky neorigo,jeden brzdič na zoxidovanou vrstvu natřeno nějakou asi vazelínou,uvnitř grafitka,jedno rameno narvané v nápravnici e nelo ven pomalu ani montpákami,rozmlácený krouek co le na něm gufero- ve by bylo na celou stránku. Při zkuební jízdě ticho(doufám e na dlouho.
Tak výsledek:-(((( - samo e čína , válečky na jedné straně se opíraly o vnějí stranu venkovního krouku loiska a na druhé o vnitřní,rozmlácená dosedací plocha loiska, omlácená dosedací plocha pro gufera(jedno protíplé a zamatlané silikonem a spoustu jiného,pod matkami čepů nonáme podloky(o kus větí) a matky neorigo,jeden brzdič na zoxidovanou vrstvu natřeno nějakou asi vazelínou,uvnitř grafitka,jedno rameno narvané v nápravnici e nelo ven pomalu ani montpákami,rozmlácený krouek co le na něm gufero- ve by bylo na celou stránku. Při zkuební jízdě ticho(doufám e na dlouho.;-)
Přílohy: 190220132501.jpg ( 576271b ) - 190220132498.jpg ( 556850b ) - 190220132502.jpg ( 546957b ) - 190220132510.jpg ( 472511b ) - 190220132509.jpg ( 511631b ) - |
|
20.02.2013 13:42 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2549931
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
Mikra napsal(a): LDS se dolévá takto. Dá auto do nejníí polohy, otevře nádrku na LDS, naplní k spodnímu okraji toho sítka uvnitř, na jeho dno, zavře nádrku. Pokud je tam víc, je to patně. Jestli tam chybělo a bylo to zavzduněný, tak musí po dolití nejlíp několikrát zvednout auto a nahoru a zase dolů, popřípadě několikrát zatočit volantem a na krajní dorazy. Tím by se měl systém odvzdunit. Někdy se nechce čerpadlo chytit a tak je potřeba trochu system natlakovat. To jde krásně přes zavřený víčko LDS, ve kterým je malá dírka. Třeba kompresorem, nebo pumpičkou. S kompresorem opatrně. Nefoukat jako pneumatiku, jen lehce zvýit tlak v nádrce.
Nerad do něčeho vrtám, ale proč má být auto při dolévání či kontroly hladiny LDS dole?
Nemá být spí úplně nahoře? Nějak postrádám logiku.
No né, ale vechna hydra auta před tím ....
Nerad do něčeho vrtám, ale proč má být auto při dolévání či kontroly hladiny LDS dole?
Nemá být spí úplně nahoře? Nějak postrádám logiku.
No né, ale vechna hydra auta před tím ....
|
|
20.02.2013 14:00 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2549937
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Kdy doleje LDS při zvednutým autě, tak se jí do nádrky vejde hodně, protoe je jí hodně z nádrky v pístnicích. Kdy takhle naplněnou nádrku uzavře a potom spustí auto dolů, tak se LDS z pístnic nemá kam vrátit, protoe nádrka u je plná. Pak auto nemůe klestout a v nádrce se vytváří váhou auta veliký tlak. Tak, jak to nedávno popisoval kabecko01 v jiným vlákně - .link.
přesně tady - .link.
Proto musí mít auto a dole a dolít po spodek sítka. Tak zajistí, e je v nádrce dost LDS pro zvedání a dost prostoru pro její vrácení při opěrovným sputění auta dolů.
Kdy doleje LDS při zvednutým autě, tak se jí do nádrky vejde hodně, protoe je jí hodně z nádrky v pístnicích. Kdy takhle naplněnou nádrku uzavře a potom spustí auto dolů, tak se LDS z pístnic nemá kam vrátit, protoe nádrka u je plná. Pak auto nemůe klestout a v nádrce se vytváří váhou auta veliký tlak. Tak, jak to nedávno popisoval kabecko01 v jiným vlákně - http://www.c5club.cz/diskuze/hydraulika-rizeni-brzdy/169190-hydraulicke-koule-perovani-c5/24/#last
přesně tady - http://www.c5club.cz/diskuze/single/2549525-re-hydraulicke-koule-perovani-c5/#.USTJbWeimgA
Proto musí mít auto a dole a dolít po spodek sítka. Tak zajistí, e je v nádrce dost LDS pro zvedání a dost prostoru pro její vrácení při opěrovným sputění auta dolů.
|
|
20.02.2013 14:06 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2549944
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
Mikra napsal(a): Kdy doleje LDS při zvednutým autě, tak se jí do nádrky vejde hodně, protoe je jí hodně z nádrky v pístnicích. Kdy takhle naplněnou nádrku uzavře a potom spustí auto dolů, tak se LDS z pístnic nemá kam vrátit, protoe nádrka u je plná. Pak auto nemůe klestout a v nádrce se vytváří váhou auta veliký tlak. Tak, jak to nedávno popisoval kabecko01 v jiným vlákně - .link.
Proto musí mít auto a dole a dolít po spodek sítka. Tak zajistí, e je v nádrce dost LDS pro zvedání a dost prostoru pro její vrácení při opěrovným sputění auta dolů.
Jasný, take ale lze předpokládat, e pokud je auto plně naloené a zvednu jej do vyí polohy, stále tam bude dosti LDS. OK, OK, díky.
Jasný, take ale lze předpokládat, e pokud je auto plně naloené a zvednu jej do vyí polohy, stále tam bude dosti LDS. OK, OK, díky.
|
|
20.02.2013 16:10 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2549969
|
|
jumep
|
|
|
je to uplne o inom ako XA a stasie auta a vela majitelov XA robi 2 zasadne chyby, dolievanie vo vrchnej polohe a ze tam naleje LHM
ako mikra napisal - v spodnej polohe naplnis nadobku a v nej je potom dostatok na zdvihnutie auta (zhruba 2l ostavaju v nadobke ked je auto vo vrchnej polohe)
je to uplne o inom ako XA a stasie auta a vela majitelov XA robi 2 zasadne chyby, dolievanie vo vrchnej polohe a ze tam naleje LHM
ako mikra napisal - v spodnej polohe naplnis nadobku a v nej je potom dostatok na zdvihnutie auta (zhruba 2l ostavaju v nadobke ked je auto vo vrchnej polohe)
|
|
| |
|
|