| | |
03.04.2015 13:25 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
2804778
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Pod sítkem nevadí, hlavně kdy není moc nad sítkem. Kdybys hydru odtlakoval, moná by to u nad sítkem bylo. Kvalitu pozná okem, ale jen ve větím mnoství v nějaký lahvičce. Snad injekcí by se dalo něco nasát skrz sítko. Ale ...
Není to vechno zbytečný? Zavzpomínej, jak dlouho tam tu LDS má a jestli je 5 let stará, tak ji prostě vyměň a neře. Můe to jedině vylepit. Kdy bude sázet na kvalitu podle pohledu na LDS nacucnutou z nádobky, tak nemá ádnou jistotu, e jsi zjistil, co plave za kal uvnitř okruhu.
Pod sítkem nevadí, hlavně kdy není moc nad sítkem. Kdybys hydru odtlakoval, moná by to u nad sítkem bylo. Kvalitu pozná okem, ale jen ve větím mnoství v nějaký lahvičce. Snad injekcí by se dalo něco nasát skrz sítko. Ale ...
Není to vechno zbytečný? Zavzpomínej, jak dlouho tam tu LDS má a jestli je 5 let stará, tak ji prostě vyměň a neře. Můe to jedině vylepit. Kdy bude sázet na kvalitu podle pohledu na LDS nacucnutou z nádobky, tak nemá ádnou jistotu, e jsi zjistil, co plave za kal uvnitř okruhu.
|
|
03.04.2015 13:29 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
2804784
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
to si pamatuju přesně, mám jí tam od září 2014 stejně jako C5, ale vím prd, jak u je tam dlouho předtím. Na tachu je 240 tkm tzn dyby byla měněná, tak by to mohlo jít poznat, proto ten lamí dotaz. Předelej majitel se o C5 staral, tak tipuju, e to měnil. Určo by se poznalo jestli má 240 bo 40 tkm, ne?
to si pamatuju přesně, mám jí tam od září 2014 stejně jako C5, ale vím prd, jak u je tam dlouho předtím. ;-) Na tachu je 240 tkm tzn dyby byla měněná, tak by to mohlo jít poznat, proto ten lamí dotaz. :-p Předelej majitel se o C5 staral, tak tipuju, e to měnil. Určo by se poznalo jestli má 240 bo 40 tkm, ne?
|
|
03.04.2015 14:58 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
2804801
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak ona se ani tolik neopotřebovává kilometrama, ale spí stárne. Předpokládám, e kdyby ji původní majitel nedávno měnil, tak by ti to připoměl několikrát s patřičným důrazem na to, e kupuje vpravdě nový auto.
Hele, pokud nemá potíe a nebude tě to v noci strait, tak ji neměň. Ona ta stará funguje docela podobně, jako nová. Jestli chce mít jistotu, tak ji vyměň, i kdyby původní majitel tvrdil, e ji měnil 2x týdně. Ale ne si ji prohlíet, to raději zjisti skutečný mnoství po odtlakování okruhů a při případným dolévání nedávej víc, ne po sítko. Tím kouknutím na barvu pozná jen e je tmaví ne nová, ale neví o kolik tmaví má být po roce a o kolik po deseti letech. Nic víc v ní nenajde. Nová náplň jednou za 5 - 10 let, to není taková pálka. I já jsem to investoval, a to jsem pořádná drgrele.
Tak ona se ani tolik neopotřebovává kilometrama, ale spí stárne. Předpokládám, e kdyby ji původní majitel nedávno měnil, tak by ti to připoměl několikrát s patřičným důrazem na to, e kupuje vpravdě nový auto. :-d
Hele, pokud nemá potíe a nebude tě to v noci strait, tak ji neměň. Ona ta stará funguje docela podobně, jako nová. Jestli chce mít jistotu, tak ji vyměň, i kdyby původní majitel tvrdil, e ji měnil 2x týdně. Ale ne si ji prohlíet, to raději zjisti skutečný mnoství po odtlakování okruhů a při případným dolévání nedávej víc, ne po sítko. Tím kouknutím na barvu pozná jen e je tmaví ne nová, ale neví o kolik tmaví má být po roce a o kolik po deseti letech. Nic víc v ní nenajde. Nová náplň jednou za 5 - 10 let, to není taková pálka. I já jsem to investoval, a to jsem pořádná drgrele. :-))))
|
|
03.04.2015 15:54 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
2804887
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
Mikra napsal(a): ...a to jsem pořádná drgrele.
dobrá sebekritika
ne e, auto se chová v poho, tak tam LDS etě chvilku vydrí..... třá se dostanu do servisu s něčím jiným, tak je na to nechám kouknout, třá z nich něco vypadne. I dy kulky taky nevydrí věčně, tak se to sveze s nima.....
dobrá sebekritika :palec
ne e, auto se chová v poho, tak tam LDS etě chvilku vydrí..... ;-) třá se dostanu do servisu s něčím jiným, tak je na to nechám kouknout, třá z nich něco vypadne. I dy kulky taky nevydrí věčně, tak se to sveze s nima.....
|
|
04.04.2015 13:36 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
2805480
|
|
luta
|
|
|
tak jsem zkontroloval olej, a hladina nikde. dolil litr co jsem měl a hladina furt nikde auto se natěstí zvedlo. Doufám, e dojedu v pohodě v pondělí do Brna
tak jsem zkontroloval olej, a hladina nikde. dolil litr co jsem měl a hladina furt nikde :( auto se natěstí zvedlo. Doufám, e dojedu v pohodě v pondělí do Brna :)
|
|
05.10.2021 20:13 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
3323909
|
|
LadesFCB
|
Město: Pňovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Zdravím, mám C5 (X7) sedan. Chtěl jsem se zeptat - správná hladina hydrauliky u C5 III se pozná tak, e dám auto do spodní polohy, a spodek koíčku by měl být zalitý hydraulikou? Ptám se protoe v servisu v Olomouci (mimochodem specialisti na Citroen a Peugeot) mi tvrdili e kontrola se provádí v normální výce a zalitá má být půlka koíčku, hydrauliku mi doplnili. Doma jsem auto zvýil nejdřív úplně nahoru, postupně a do nejnií polohy a kdy jsem od řidiče přiel k motoru tak kompletně celá nádobka byla od hydrauliky, nejspí to lo z té dírky co je ve víčku. Nejdřív jsem se lekl, e něco prasklo, ale po utření, projetí auta a různém zvedání a sniování u nic neteče a při normální poloze je vidět e hladina ze spodku troku plouchá na spodek koíčku a při nejnií poloze je tak necelý cm nad spodkem koíčku. Take jak to tedy je?
Zdravím, mám C5 (X7) sedan. Chtěl jsem se zeptat - správná hladina hydrauliky u C5 III se pozná tak, e dám auto do spodní polohy, a spodek koíčku by měl být zalitý hydraulikou? Ptám se protoe v servisu v Olomouci (mimochodem specialisti na Citroen a Peugeot) mi tvrdili e kontrola se provádí v normální výce a zalitá má být půlka koíčku, hydrauliku mi doplnili. Doma jsem auto zvýil nejdřív úplně nahoru, postupně a do nejnií polohy a kdy jsem od řidiče přiel k motoru tak kompletně celá nádobka byla od hydrauliky, nejspí to lo z té dírky co je ve víčku. Nejdřív jsem se lekl, e něco prasklo, ale po utření, projetí auta a různém zvedání a sniování u nic neteče a při normální poloze je vidět e hladina ze spodku troku plouchá na spodek koíčku a při nejnií poloze je tak necelý cm nad spodkem koíčku. Take jak to tedy je?
|
|
05.10.2021 21:59 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
3323911
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Zalite odspodu kosicku hladina mezi prvni a druhou hranou pri odtlakovanem aute, nikoliv ve spodni poloze. Odtlakovat nejsnaze pres diag, jinak se da jeste pres ventilek na pistnici.
Jestli myslis Fajta, tak to sedi, Ti umi udelat s autem hodne ne moc dobrych veci.
Zalite odspodu kosicku hladina mezi prvni a druhou hranou pri odtlakovanem aute, nikoliv ve spodni poloze. Odtlakovat nejsnaze pres diag, jinak se da jeste pres ventilek na pistnici.
Jestli myslis Fajta, tak to sedi, Ti umi udelat s autem hodne ne moc dobrych veci.
|
|
06.10.2021 17:01 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
3323958
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Je to popsáno na foru mnou několikrát.
Obyčejný smrtelník, uivatel auta, NIKDY neuvidí hladinu LDS v nádobce!!!
Hladina se kontroluje ve spodní poloze a v ODTLAKOVANÉM stavu systému pruení.
Odtlakování se provádí diagnostikou , nebo se to dá navodit tak, e auto "posadím" na 4 palky vyí ne je spodní poloha, nebo celé auto lehce pozvednu zvedákem, aby se kola svěsily. Tímto manévrem dojde k návratu vekeré kapaliny neb jednotka nechá otevřené ventilky, neb si myslí, e auto není jetě dole.
Pokud se auto pouze posadí do nejnií polohy, zustane v systému tlak se spoustou kapaliny. pokud se v této poloze doleje na dno koíku, je to přelité a hrozí vytečení přes víčko nebo roztrení nádobky, při ruzné manipulaci s autem v např v servisu dojde nekontrolovaně k odtlakování a k návratu vekeré kapaliny a ty se nevejde do nádobky, následně zatečení do elektromotoru čerpadla a jeho postupné zničení!!!
Je to popsáno na foru mnou několikrát.
Obyčejný smrtelník, uivatel auta, NIKDY neuvidí hladinu LDS v nádobce!!!
Hladina se kontroluje ve spodní poloze a v ODTLAKOVANÉM stavu systému pruení.
Odtlakování se provádí diagnostikou , nebo se to dá navodit tak, e auto "posadím" na 4 palky vyí ne je spodní poloha, nebo celé auto lehce pozvednu zvedákem, aby se kola svěsily. Tímto manévrem dojde k návratu vekeré kapaliny neb jednotka nechá otevřené ventilky, neb si myslí, e auto není jetě dole.
Pokud se auto pouze posadí do nejnií polohy, zustane v systému tlak se spoustou kapaliny. pokud se v této poloze doleje na dno koíku, je to přelité a hrozí vytečení přes víčko nebo roztrení nádobky, při ruzné manipulaci s autem v např v servisu dojde nekontrolovaně k odtlakování a k návratu vekeré kapaliny a ty se nevejde do nádobky, následně zatečení do elektromotoru čerpadla a jeho postupné zničení!!!
|
|
07.10.2021 09:55 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
3324096
|
|
LadesFCB
|
Město: Pňovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Díky moc oběma. Jo a měl jsem to u Fajta - u nikdy, drahej a myslel jsem, e ty peníze za to budou aspoň stát a nestály.
Díky moc oběma. Jo a měl jsem to u Fajta - u nikdy, drahej a myslel jsem, e ty peníze za to budou aspoň stát a nestály.
|
|
| |
|
|