| | |
05.08.2012 15:11 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
2497115
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Dno sítka.
Dno sítka. :palec
|
|
22.04.2013 19:21 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
2571036
|
|
Ivan.pr
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 168 |
|
|
Pozdrav vem . Pročítal jsem si články o hydraulice (snad vechny) a není mi jasný proč je nádrka s LDS natlakovaná. Kdy zátku povolím uteče tlak - pak se to zase samo natlakuje ? U BX a Xantie ádný tlak v nádrce nebyl . Proč tady je ?
Pozdrav vem . Pročítal jsem si články o hydraulice (snad vechny) a není mi jasný proč je nádrka s LDS natlakovaná. Kdy zátku povolím uteče tlak - pak se to zase samo natlakuje ? U BX a Xantie ádný tlak v nádrce nebyl . Proč tady je ?
|
|
22.04.2013 22:00 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
2571111
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Ve víčku nádobky je dírka a pod ní gumová podloka - je to "ventilek" . Klesne hladina, nasaje vzduch, stoupne hladina , zavře - je tam mírný přetlak . Je to pro to, e pouité čerpadlo má sice výbornou výtlačnou funkci, ale velmi patnou funkci nasávací. Tím se tedy do čerpadla zajiuje přísun kapaliny, aby se neprotočilo "na sucho" .
Ve víčku nádobky je dírka a pod ní gumová podloka - je to "ventilek" . Klesne hladina, nasaje vzduch, stoupne hladina , zavře - je tam mírný přetlak . Je to pro to, e pouité čerpadlo má sice výbornou výtlačnou funkci, ale velmi patnou funkci nasávací. Tím se tedy do čerpadla zajiuje přísun kapaliny, aby se neprotočilo "na sucho" .
|
|
02.02.2014 11:40 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
2664038
|
|
Bárty
|
Město: Mimoň, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 19 |
|
|
Ahoj, chci se zeptat, mám C5 I, platí stejný postup i zde? Kdy se podívám do nádrky LDS jen ji znova zavřu, nastartuju a počkám ne se natlakuje? Díky za odpověď
Ahoj, chci se zeptat, mám C5 I, platí stejný postup i zde? Kdy se podívám do nádrky LDS jen ji znova zavřu, nastartuju a počkám ne se natlakuje? Díky za odpověď :-)
|
|
02.02.2014 12:16 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
2664059
|
|
Bárty
|
Město: Mimoň, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 19 |
|
|
No tím si nejsem jistý jestli mi nenasálo čerpadlo vzduch Díky
No tím si nejsem jistý jestli mi nenasálo čerpadlo vzduch :-( Díky
|
|
02.02.2014 14:56 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
2664139
|
|
Bárty
|
Město: Mimoň, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 19 |
|
|
Auto se zvedá, ale pomalu, je dost slyet čerpadlo. Při rychlostech kolem 100 mi začnou vibrovat kola, cítím vibrace do volantu při nerovnostech. Myslel jsem e je to patným vyváením, ale včera jsem zjistil vůli na levé straně převodky řízení. Pročítal jsem diskuzi na toto téma, dnes jsem teda provedl kontrolu nádrky LDS, je prázdná Před nějakou dobou jsem zahlédl louičku u pravého zadního kola, proto jsem se včera díval i na hydrauliku, myslel jsem e mi třeba teče pístnice ale spí to vypadá na rozvod u zadní středové koule. Musím nalít LDS a zjistit úniky , včera jsme s kolegou nic viditelného nezjistili.
Auto se zvedá, ale pomalu, je dost slyet čerpadlo. Při rychlostech kolem 100 mi začnou vibrovat kola, cítím vibrace do volantu při nerovnostech. Myslel jsem e je to patným vyváením, ale včera jsem zjistil vůli na levé straně převodky řízení. Pročítal jsem diskuzi na toto téma, dnes jsem teda provedl kontrolu nádrky LDS, je prázdná :( Před nějakou dobou jsem zahlédl louičku u pravého zadního kola, proto jsem se včera díval i na hydrauliku, myslel jsem e mi třeba teče pístnice ale spí to vypadá na rozvod u zadní středové koule. Musím nalít LDS a zjistit úniky :(, včera jsme s kolegou nic viditelného nezjistili.
|
|
02.02.2014 15:12 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
2664142
|
|
jruze
|
|
|
Bárty napsal(a): Auto se zvedá, ale pomalu, je dost slyet čerpadlo. Při rychlostech kolem 100 mi začnou vibrovat kola, cítím vibrace do volantu při nerovnostech. Myslel jsem e je to patným vyváením, ale včera jsem zjistil vůli na levé straně převodky řízení. Pročítal jsem diskuzi na toto téma, dnes jsem teda provedl kontrolu nádrky LDS, je prázdná Před nějakou dobou jsem zahlédl louičku u pravého zadního kola, proto jsem se včera díval i na hydrauliku, myslel jsem e mi třeba teče pístnice ale spí to vypadá na rozvod u zadní středové koule. Musím nalít LDS a zjistit úniky , včera jsme s kolegou nic viditelného nezjistili.
Auto přes noc sleze dolů ? Vytáhni přepad z nápravnice co jde z manety a zmáčkni manetu(můe být plná LDS a tlačí se do nápravnice a můe vytékat právě uprostřed. - Řeení přetěsnit pístnice(pokud padá dolů) , nové manety (pokud je plná LDS) - nebo oboje.
Auto přes noc sleze dolů ? Vytáhni přepad z nápravnice co jde z manety a zmáčkni manetu(můe být plná LDS a tlačí se do nápravnice a můe vytékat právě uprostřed. - Řeení přetěsnit pístnice(pokud padá dolů) , nové manety (pokud je plná LDS) - nebo oboje.;-)
|
|
02.02.2014 18:22 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
2664159
|
|
Bárty
|
Město: Mimoň, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 19 |
|
|
No dolů nesleze, je fakt, e kdy přijdu do auta, chvíli BHI běí, ale dolů nespadne, stejně se podívám na ty přepady, díky za radu (nejdřív ale LDS musím dolít)
No dolů nesleze, je fakt, e kdy přijdu do auta, chvíli BHI běí, ale dolů nespadne, stejně se podívám na ty přepady, díky za radu (nejdřív ale LDS musím dolít)
|
|
02.02.2014 22:02 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
2664287
|
|
jumep
|
|
|
skontroluj hladinu, pripadne dolej a odsleduj kde tece
co sa tyka vole na serve - mozes ist s tym na repas ...
skontroluj hladinu, pripadne dolej a odsleduj kde tece
co sa tyka vole na serve - mozes ist s tym na repas ...
|
|
19.02.2014 13:07 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
2670213
|
|
Bárty
|
Město: Mimoň, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 19 |
|
|
Ahoj, tak jsem se pustil do repasu nápravy a při tom jsem se podíval na ty pístnice, respektive zatím jednu, kde se mi objevoval flek (nemůu udělat obě nápravy na jednou vzhledem ke stísněnému prostoru v garái). Zjistil jsem prasklou manetu. LDS zde není, pístnice je jak nová. Chci se ale zeptat, kdy jsem heveroval nápravu nahoru, začala mi LDS vytékat z té dlouhé hadičky, která se do manety zapichuje hned u pístnice. Je to v pořádku? Předpokládám e LDS do nápravnice zatéká z levé zadní pístnice, protoe tam je maneta v pořádku (jiná monost je jen u e kdy byla pravá pístnice stlačená, nedolo k průniku LDS a ke konci manety, kde byla prasklá a pak se natlačila přepadem do nápravnice). Díky za případnou odpověď.
Ahoj, tak jsem se pustil do repasu nápravy a při tom jsem se podíval na ty pístnice, respektive zatím jednu, kde se mi objevoval flek (nemůu udělat obě nápravy na jednou vzhledem ke stísněnému prostoru v garái). Zjistil jsem prasklou manetu. LDS zde není, pístnice je jak nová. Chci se ale zeptat, kdy jsem heveroval nápravu nahoru, začala mi LDS vytékat z té dlouhé hadičky, která se do manety zapichuje hned u pístnice. Je to v pořádku? Předpokládám e LDS do nápravnice zatéká z levé zadní pístnice, protoe tam je maneta v pořádku (jiná monost je jen u e kdy byla pravá pístnice stlačená, nedolo k průniku LDS a ke konci manety, kde byla prasklá a pak se natlačila přepadem do nápravnice). Díky za případnou odpověď.
|
|
19.02.2014 13:20 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
2670220
|
|
jruze
|
|
|
Bárty napsal(a): Ahoj, tak jsem se pustil do repasu nápravy a při tom jsem se podíval na ty pístnice, respektive zatím jednu, kde se mi objevoval flek (nemůu udělat obě nápravy na jednou vzhledem ke stísněnému prostoru v garái). Zjistil jsem prasklou manetu. LDS zde není, pístnice je jak nová. Chci se ale zeptat, kdy jsem heveroval nápravu nahoru, začala mi LDS vytékat z té dlouhé hadičky, která se do manety zapichuje hned u pístnice. Je to v pořádku? Předpokládám e LDS do nápravnice zatéká z levé zadní pístnice, protoe tam je maneta v pořádku (jiná monost je jen u e kdy byla pravá pístnice stlačená, nedolo k průniku LDS a ke konci manety, kde byla prasklá a pak se natlačila přepadem do nápravnice). Díky za případnou odpověď.
Ta hadička blí k pístnici je přepad vracející se do nádobky a tudy se vrací to co neutěsní pístnice(pokud padá zadek přetěsni-pokud ne neře) druhá hadička je odvzdunění manety a tudy se to můe dostat do nápravnice(do manety se LDS dostane netěsností té drátěné svorky- větinou proto e je maneta u ztvrdlá) při ceně manety +- 300 neře a dej novou.Těsnění do pístnice +- 600,- obě strany bych také neřeil a udělal to komplet - je to na doivotí auta
Ta hadička blí k pístnici je přepad vracející se do nádobky a tudy se vrací to co neutěsní pístnice(pokud padá zadek přetěsni-pokud ne neře) druhá hadička je odvzdunění manety a tudy se to můe dostat do nápravnice(do manety se LDS dostane netěsností té drátěné svorky- větinou proto e je maneta u ztvrdlá) při ceně manety +- 300 neře a dej novou.Těsnění do pístnice +- 600,- obě strany bych také neřeil a udělal to komplet - je to na doivotí auta;-)
|
|
19.02.2014 14:35 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
2670254
|
|
Bárty
|
Město: Mimoň, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 19 |
|
|
Zadek nepadá, take nové manety a nic řeit nebudu, díky za radu
PS: Obě pístnice samozřejmostí, stejně budu dělat obě nápravy, jetě jednou díky
Zadek nepadá, take nové manety a nic řeit nebudu, díky za radu :-)
PS: Obě pístnice samozřejmostí, stejně budu dělat obě nápravy, jetě jednou díky ;-)
|
|
20.02.2014 19:40 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
2670552
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
jruze napsal(a): druhá hadička je odvzdunění manety a tudy se to můe dostat do nápravnice(do manety se LDS dostane netěsností té drátěné svorky- větinou proto e je maneta u ztvrdlá)
Do manety se LDS dostane předevím, kdy u netěsní poslední těsnění v pístnici - Okrouek. Nesetře to a nepole do přepadu, ale propustí to do manety. Ta a se naplní, posílá to do nápravnice trubičkou určenou na "luftování" Nemá to vůbec vliv na padání či nepadání zadku, toto je okruh přepadu, ne tlaku.
Do manety se LDS dostane předevím, kdy u netěsní poslední těsnění v pístnici - Okrouek. Nesetře to a nepole do přepadu, ale propustí to do manety. Ta a se naplní, posílá to do nápravnice trubičkou určenou na "luftování" ;-) Nemá to vůbec vliv na padání či nepadání zadku, toto je okruh přepadu, ne tlaku.
|
|
05.06.2014 15:52 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
2702224
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Platí postup (auto dole, LDS na dne) aj pre C5 III / X7?
Ak áno, mono by bolo dobré upravi názov vlákna.
Platí postup (auto dole, LDS na dne) aj pre C5 III / X7?
Ak áno, mono by bolo dobré upravi názov vlákna.
|
|
03.04.2015 12:50 -
Re: Kontrola hladiny LDS C5 II
|
2804764
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
tak sem koukal na hladinu a sem pod sítkem.... sítko vyndat nejde, co? chtěl sem skouknout qualitu LDS, jako estli je u zralá zralá na výměnu, ale viděl sem prd..... pozná se to okem, e je u načatá? Asi by se to dalo nasát skrz sítko...... nemá cenu dolejvat, dyby byla potřeba vyměnit.
tak sem koukal na hladinu a sem pod sítkem.... sítko vyndat nejde, co? :nevim chtěl sem skouknout qualitu LDS, jako estli je u zralá :-)))) zralá na výměnu, ale viděl sem prd..... pozná se to okem, e je u načatá? Asi by se to dalo nasát skrz sítko...... nemá cenu dolejvat, dyby byla potřeba vyměnit.
|
|
| |
|
|