| | |
14.09.2012 10:29 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2505332
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
DrMarvin napsal(a): ...hlavne kdyz beres nejaky serpentyny pod plynem a pod brzdou ...
A k čemu je to dobré? Je snad naftová C5 Break závodní auto?
A k čemu je to dobré? Je snad naftová C5 Break závodní auto?
|
|
14.09.2012 17:33 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2505416
|
|
kotysek
|
Město: Mohelnice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
TomasT napsal(a): A k čemu je to dobré? Je snad naftová C5 Break závodní auto?
Ahoj, je to k dobré k tomu, e a bude potřebovat prudce brzdit z jakéhokoliv důvodu, tak zabrzdí dřív. Podle veho co mi lidi a u na C5kách nebo jiných autech říkali, tak vrtaný zimmermanny + destičky textar jsou jak oni říkají bzdy na "druhou" Stačí je dobře zajet. Nevadnou ani za sucha ani za detě, bzrdí zkrátka mnohem líp. Kombinace Zimmermann kotouče a Zimmermann desky prý paradoxně u není tak dobrá, protoe aby fungovali, jak s textarama, tak se musí troku ohřát, co je blbost, kdy zrovna člověk potřebuje maximální brzdný učinek okamitě a po celou dobu brdění. To jsou jen informace co jsem během týdne nashromádil. Jakmile je nasadím na auto a dobře si sednou, tak se podělím o vlastní zkuenosti. Jinak tyhle koutouče řeím, protoe pobřebuju nový né, e bych to řeil jen pro to, e mají v sobě dírky a stojí asi o 1200,- na kotoučí víc.
Ahoj, je to k dobré k tomu, e a bude potřebovat prudce brzdit z jakéhokoliv důvodu, tak zabrzdí dřív. Podle veho co mi lidi a u na C5kách nebo jiných autech říkali, tak vrtaný zimmermanny + destičky textar jsou jak oni říkají bzdy na "druhou" Stačí je dobře zajet. Nevadnou ani za sucha ani za detě, bzrdí zkrátka mnohem líp. Kombinace Zimmermann kotouče a Zimmermann desky prý paradoxně u není tak dobrá, protoe aby fungovali, jak s textarama, tak se musí troku ohřát, co je blbost, kdy zrovna člověk potřebuje maximální brzdný učinek okamitě a po celou dobu brdění. To jsou jen informace co jsem během týdne nashromádil. Jakmile je nasadím na auto a dobře si sednou, tak se podělím o vlastní zkuenosti. Jinak tyhle koutouče řeím, protoe pobřebuju nový né, e bych to řeil jen pro to, e mají v sobě dírky :-D a stojí asi o 1200,- na kotoučí víc.
|
|
14.09.2012 18:36 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2505422
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
2 měsíce měněné BOSH koutouče i desky, maximální spokojenost.. nepískají jak original předchozí--
2 měsíce měněné BOSH koutouče i desky, maximální spokojenost.. nepískají jak original předchozí--
|
|
14.09.2012 19:48 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2505429
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
TomasT napsal(a): A k čemu je to dobré? Je snad naftová C5 Break závodní auto?
Já si je pořídil hlavně z toho důvodu, e mi prázdná kára váí skoro 1,7 tuny a chci, aby kotouče něco vydrely, nevlnily se a hlavně dobře brzdily za vech okolností. A kdy to zalápnu v extrémní situaci, tak aby byla brzdná dráha co nejmení. U mě vítezí bezpečnost
jruze napsal(a): Tak já mám na autě Bendix desky nějaké italské (značku z hlavy nevím) mají okolo 40000Km desky 50% , kotouče bez rejh - jak nové a brzdí jak sv...
Jinak na Xantii jsem je pouíval také, jak kotouče , tak i desky, byla to ta nejlepí volba.
Jinak na Xantii jsem je pouíval také, jak kotouče , tak i desky, byla to ta nejlepí volba.
|
|
14.09.2012 20:25 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2505434
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
hele vy experti, nepřehánějto to prosím, vechno co píete o účinnosti jsou předevím vae subjektivní pocity, neeee měření a zkouky, nám laikům stačí pocit , e brzdí dobře, e chvilku vydrí,, e nepískají ....
hele vy experti, nepřehánějto to prosím, vechno co píete o účinnosti jsou předevím vae subjektivní pocity, neeee měření a zkouky, nám laikům stačí pocit , e brzdí dobře, e chvilku vydrí,, e nepískají .... ;-)
|
|
14.09.2012 20:42 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2505443
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Brzdy stejně jen zdrujou.
Brzdy stejně jen zdrujou. :-p
|
|
14.09.2012 21:16 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2505462
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
já jsem si nechal dát na auto před dovčou ATE - desky i kotouče, předek i zadek. Matro mne vyel po slevě na cca 9.500,- Kč + práce a co se týká mého subjektivního pocitu, tak maximální spokojenost.
já jsem si nechal dát na auto před dovčou ATE - desky i kotouče, předek i zadek. Matro mne vyel po slevě na cca 9.500,- Kč + práce a co se týká mého subjektivního pocitu, tak maximální spokojenost.
|
|
14.09.2012 21:31 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2505472
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
No, komplet ATE v kelly by byl cca 13000.. Já bych to měl tak za 7500-8000, ale i 9500 je o dost méně..
No, komplet ATE v kelly by byl cca 13000.. Já bych to měl tak za 7500-8000, ale i 9500 je o dost méně.. ;-)
|
|
14.09.2012 21:36 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2505475
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
2 DeFuckTo: jj, tak nějak to vycházelo bez slevy, ale z Kelly to nemám. Kupuju to u známýho v malých autopotřebách a mám tam slevu 25%. Jinam u léta nejezdím. Jetě e mám mechanika, kterej akceptuje to, e si vdy dovezu vlastní materiál a jemu platím pouze práci. To dnes není samozřejmost.
2 DeFuckTo: jj, tak nějak to vycházelo bez slevy, ale z Kelly to nemám. Kupuju to u známýho v malých autopotřebách a mám tam slevu 25%. Jinam u léta nejezdím. Jetě e mám mechanika, kterej akceptuje to, e si vdy dovezu vlastní materiál a jemu platím pouze práci. To dnes není samozřejmost.
|
|
14.09.2012 23:55 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2505490
|
|
Hanz 397
|
|
|
Já mám na kole vepředu kotouč 175mm tectro a desky shimano,vzadu komplet 160mm shimano,brzdí to,jako blázen,ale píská,jako vlak ... Ne,na auta u dlouho dávám ve od ATE a zatím se vím spokojenost,jen trvá na nových docela dlouho,ne sednou,ale pak bez výhrad. patnej není ani Textar,ale to je hůř k sehnání...
Já mám na kole vepředu kotouč 175mm tectro a desky shimano,vzadu komplet 160mm shimano,brzdí to,jako blázen,ale píská,jako vlak :-d ... Ne,na auta u dlouho dávám ve od ATE a zatím se vím spokojenost,jen trvá na nových docela dlouho,ne sednou,ale pak bez výhrad. patnej není ani Textar,ale to je hůř k sehnání...
|
|
15.09.2012 00:42 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2505496
|
|
DrMarvin
|
|
|
kotysek napsal(a): Ahoj, je to k dobré k tomu, e a bude potřebovat prudce brzdit z jakéhokoliv důvodu, tak zabrzdí dřív. Podle veho co mi lidi a u na C5kách nebo jiných autech říkali, tak vrtaný zimmermanny + destičky textar jsou jak oni říkají bzdy na "druhou" Stačí je dobře zajet. Nevadnou ani za sucha ani za detě, bzrdí zkrátka mnohem líp. Kombinace Zimmermann kotouče a Zimmermann desky prý paradoxně u není tak dobrá, protoe aby fungovali, jak s textarama, tak se musí troku ohřát, co je blbost, kdy zrovna člověk potřebuje maximální brzdný učinek okamitě a po celou dobu brdění. To jsou jen informace co jsem během týdne nashromádil. Jakmile je nasadím na auto a dobře si sednou, tak se podělím o vlastní zkuenosti. Jinak tyhle koutouče řeím, protoe pobřebuju nový né, e bych to řeil jen pro to, e mají v sobě dírky a stojí asi o 1200,- na kotoučí víc.
presne tak,napsal si to vicemene za mne.Zavodni nezavoni...brzdit kdyz musis musi brzdit snad vsechny ne?:=)
presne tak,napsal si to vicemene za mne.Zavodni nezavoni...brzdit kdyz musis musi brzdit snad vsechny ne?:=)
|
|
17.09.2012 17:26 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2506011
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Ale zase, pokud člověk nejezdí jako blázen, tak stačí, aby brzdy dokázaly auto spolehlivě a rychle zastavit z maximální rychlosti (u nás 130km/h) do zastavení JEDENKRÁT - a to podle mě zvládnou u C5 vechny s prstem v nose.
Ne budu něco takového potřebovat znovu (zítra, za měsíc, za rok) tak určitě dostatečně vychladnou.
Ale zase, pokud člověk nejezdí jako blázen, tak stačí, aby brzdy dokázaly auto spolehlivě a rychle zastavit z maximální rychlosti (u nás 130km/h) do zastavení JEDENKRÁT - a to podle mě zvládnou u C5 vechny s prstem v nose.
Ne budu něco takového potřebovat znovu (zítra, za měsíc, za rok) tak určitě dostatečně vychladnou. :-d
|
|
17.09.2012 19:54 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2506026
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
TomasT napsal(a): Ale zase, pokud člověk nejezdí jako blázen, tak stačí, aby brzdy dokázaly auto spolehlivě a rychle zastavit z maximální rychlosti (u nás 130km/h) do zastavení JEDENKRÁT - a to podle mě zvládnou u C5 vechny s prstem v nose.
Ne budu něco takového potřebovat znovu (zítra, za měsíc, za rok) tak určitě dostatečně vychladnou.
Dobře. Ale co jízda z kopce? A Jízda v koloně? Jinak pozor, kotouče se nejvíce zahřívají přibrďováním. Jezdím cca 50let, a nepamatuji se e bych na trase dlouhé více ne 50km nepotřeboval brzdy více ne jednou. Jetě za totáče se při zkoukách obloení a kotoučů a bubnů typu C a C1 (druhořadá jakost nebo nevhodné kombinace obloení/kotouč, obloení/buben), docházelo ohřevem při opakovaném běném brzdění k prodlouení brzdné dráhy a o 18%. To je při 50km/hod docela sluná rána do toho blba co přede mnou náhle zastavil.
Dobře. Ale co jízda z kopce? A Jízda v koloně? Jinak pozor, kotouče se nejvíce zahřívají přibrďováním. Jezdím cca 50let, a nepamatuji se e bych na trase dlouhé více ne 50km nepotřeboval brzdy více ne jednou. Jetě za totáče se při zkoukách obloení a kotoučů a bubnů typu C a C1 (druhořadá jakost nebo nevhodné kombinace obloení/kotouč, obloení/buben), docházelo ohřevem při opakovaném běném brzdění k prodlouení brzdné dráhy a o 18%. To je při 50km/hod docela sluná rána do toho blba co přede mnou náhle zastavil.
|
|
| |
|
|