| | |
29.09.2011 09:13 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2416190
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
Ahoj, jaký průměr kotoučů, na Autokelly jsem nael 2 tak nevím
Ahoj, jaký průměr kotoučů, na Autokelly jsem nael 2 tak nevím :nevim
|
|
29.09.2011 09:24 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2416191
|
|
jruze
|
|
|
Mněli by tam jít ty mení (jak kotouče tak destičky)-změř ty co má na autě a je to.
Mněli by tam jít ty mení (jak kotouče tak destičky)-změř ty co má na autě a je to.;-)
|
|
29.09.2011 23:56 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2416282
|
|
DOUFAK
|
|
|
286 mm přední kotouče...
286 mm přední kotouče...
|
|
30.09.2011 10:09 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2416369
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
286? to ani na autokelly nevidím, snad nejvíc se mi líbí ty bosche, ale ty maj 283 tak nevím . Ted Marodím tak to nezměřím a zadní těch 275,5?
286? to ani na autokelly nevidím, snad nejvíc se mi líbí ty bosche, ale ty maj 283 tak nevím :nevim. Ted Marodím tak to nezměřím :-( a zadní těch 275,5?
|
|
30.09.2011 10:31 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2416370
|
|
jumep
|
|
|
raz a navzdy pre C5 1 (2001 - 2004) predne kotuce:
4249 G1 (povodne 4246 W1) -> DIAM 266 EP 22 = 1.8i sedan
4249 84 (povodne 4246 W2) -> DIAM 283 EP 26 = 1.8i break, 2.0HPi, 2.0i, 2.0HDi
4246 W3 -> DIAM 288 EP 28 = 3.0i, 2.2HDi
hladaj podla cisel citroenu
raz a navzdy pre C5 1 (2001 - 2004) predne kotuce:
4249 G1 (povodne 4246 W1) -> DIAM 266 EP 22 = 1.8i sedan
4249 84 (povodne 4246 W2) -> DIAM 283 EP 26 = 1.8i break, 2.0HPi, 2.0i, 2.0HDi
4246 W3 -> DIAM 288 EP 28 = 3.0i, 2.2HDi
hladaj podla cisel citroenu
|
|
15.10.2011 23:33 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2419177
|
|
flyteSVK
|
|
|
jumep: mozes pls napisat aj cisla dielov pre II? Kotuce aj platnicky, predne aj zadne.
jumep: mozes pls napisat aj cisla dielov pre II? Kotuce aj platnicky, predne aj zadne.
|
|
15.10.2011 23:56 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2419183
|
|
jumep
|
|
|
wish granted ... (skoro rovnako ako C5 1)
C5 2 kotuce
4249 G1 (povodne 4246 W1) -> DIAM 266 EP 22 = 1.8i sedan
4249 84 (povodne 4246 W2) -> DIAM 283 EP 26 = 1.8i break, 2.0i, 1.6HDi
4246 W3 -> DIAM 288 EP 28 = 3.0i, 2.0HDi, 2.2HDi, 2.2HDi biturbo
platnicky
4252 87 = 1.8i sedan
4253 46 (povodne 4252 88) = 1.8i break, 2.0i, 1.6HDi
4252 89 = 3.0i, 2.0HDi, 2.2HDi, 2.2HDi biturbo
wish granted ... (skoro rovnako ako C5 1)
C5 2 kotuce
4249 G1 (povodne 4246 W1) -> DIAM 266 EP 22 = 1.8i sedan
4249 84 (povodne 4246 W2) -> DIAM 283 EP 26 = 1.8i break, 2.0i, 1.6HDi
4246 W3 -> DIAM 288 EP 28 = 3.0i, 2.0HDi, 2.2HDi, 2.2HDi biturbo
platnicky
4252 87 = 1.8i sedan
4253 46 (povodne 4252 88) = 1.8i break, 2.0i, 1.6HDi
4252 89 = 3.0i, 2.0HDi, 2.2HDi, 2.2HDi biturbo
|
|
16.10.2011 09:37 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2419205
|
|
zilovi.km
|
Město: Skalná, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 70 |
|
|
nevíte kolik mm je minimum na přední kotouče díky za odpovědi
nevíte kolik mm je minimum na přední kotouče díky za odpovědi
|
|
16.10.2011 18:46 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2419319
|
|
flyteSVK
|
|
|
Kotuce pojdu Brembo alebo Zimmermann.
Dosky za dobru cenu su bud Valeo, Meyle alebo ATE. Jazdite to niekto? Bude problem ak ich kupim bez cidiel? Rozsiruju sa tym moznosti, ale otazka je, co na to auto...
Kotuce pojdu Brembo alebo Zimmermann.
Dosky za dobru cenu su bud Valeo, Meyle alebo ATE. Jazdite to niekto? Bude problem ak ich kupim bez cidiel? Rozsiruju sa tym moznosti, ale otazka je, co na to auto...
|
|
16.10.2011 18:48 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2419320
|
|
jumep
|
|
|
auto na to uplne nic, akurat ked ich zoderes tak nepipne ze su zodrane
cidlo znamena dierku v platnicke a kablik
auto na to uplne nic, akurat ked ich zoderes tak nepipne ze su zodrane
cidlo znamena dierku v platnicke a kablik
|
|
16.10.2011 18:53 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2419322
|
|
flyteSVK
|
|
|
Ok, ja len aby to nemalo nejaku opacnu logiku ako tusim Konzern, ze ked to tam neni, tak auto reve furt.
Ok, ja len aby to nemalo nejaku opacnu logiku ako tusim Konzern, ze ked to tam neni, tak auto reve furt.
|
|
16.10.2011 18:58 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2419327
|
|
jumep
|
|
|
nie, nic take, vela aut ma dokonca ten kabel uplne odpadnuty, buzirka tam ztvrdne a ulomi sa to, blbnut to bude len ked to zoskratujes
nie, nic take, vela aut ma dokonca ten kabel uplne odpadnuty, buzirka tam ztvrdne a ulomi sa to, blbnut to bude len ked to zoskratujes
|
|
25.08.2012 10:41 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2501154
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
Ahoj, stalo se u někomu, e jsou destičky v brzdiči tak volné, e se při jízdě klepou a dělají kravál (zadní náprava)? Hledám to snad u půl roku a teď jsem příčinu nael, ale co s tím, destičky i kotouče měněny před rokem, tak nevím co s tím.
Edit: tady krátké video: .link.
Edit 2: je tak takové pírko, ale nevím jak má bát správně
Ahoj, stalo se u někomu, e jsou destičky v brzdiči tak volné, e se při jízdě klepou a dělají kravál (zadní náprava)? Hledám to snad u půl roku a teď jsem příčinu nael, ale co s tím, destičky i kotouče měněny před rokem, tak nevím co s tím.
Edit: tady krátké video: http://www.youtube.com/watch?v=y4KHNtVjoRc&feature=youtu.be
Edit 2: je tak takové pírko, ale nevím jak má bát správně :-(
|
|
25.08.2012 12:18 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2501158
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
joooo přesně, taky jsem hledal, co mi tam třísá a zjistil jsem e zadní desky. Take v tom nejsi sám. Ale kdy brzdí, tak to netříská
joooo přesně, taky jsem hledal, co mi tam třísá a zjistil jsem e zadní desky. Take v tom nejsi sám. Ale kdy brzdí, tak to netříská:-))))
|
|
25.08.2012 12:27 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2501159
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
no to je pravda, ale kdy jedu po nerovnosti tak je to straný, myslím e to bude tím pírkem, ale jak ho tam správně dát?
Edit: tak jsem zkusil přihnout ty pírka a uvidíme, zdá se to O.K.
no to je pravda, ale kdy jedu po nerovnosti tak je to straný, myslím e to bude tím pírkem, ale jak ho tam správně dát?
Edit: tak jsem zkusil přihnout ty pírka a uvidíme, zdá se to O.K.
|
|
26.08.2012 20:40 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2501442
|
|
troll
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 269 |
|
|
jo ten zvuk znám. celkem mi trvalo přijít an to co to sakra drnčí kdy nikde neni vidět vůle. Mě se stalo e jaksi ten kdo to měnil naposled (za předchozího majitele) nevrátil ty drátový pruiny a bez nich to klepalo eredně. koupil sem je na vrakáči, dal kam patřej a mam klid.
jo ten zvuk znám. celkem mi trvalo přijít an to co to sakra drnčí kdy nikde neni vidět vůle. Mě se stalo e jaksi ten kdo to měnil naposled (za předchozího majitele) nevrátil ty drátový pruiny a bez nich to klepalo eredně. koupil sem je na vrakáči, dal kam patřej a mam klid.
|
|
13.09.2012 23:04 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2505276
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Ahoj,
jeliko jsem byl poádán "kotyskem", abych se podělil o zkuenosti s kotouči Zimmermann a deskami Textar, tak to píu sem, aby z toho měli něco i ostatní.
Co mám na autě je zde: .link.
A teď moje postřehy:
- v současnosti najeto cca 12000 km, na první pohled vypadají, e se nesjídí
- na předních je perfektní to, e mají Z-coating (nereznou)
- vrtání je také super, hlavně, kdy je vlhko, nástup brzd je mnohem rychlejí ne u nevrtaných kotoučů
- i po těchto ujetých kilometrech se na kotoučích nedělají dráky, kotouč vypadá stále jako "nový" (brácha má na nových kotoučích na Alfě najeto cca 5000 km a u jsou na nich vidět po obvodu dráky)
- i po intenzívnějím brzdění nevadnou, nástup je stále vynikající
- pro zadní kotouče platí to samé, a na to e nemají vrtání a ochranu Z-coating (take reznou), jinak se také prakticky nesjídí, nejsou na nich vyryté dráky, atd.
Co mě hlavně překvapilo, je to e se na nich zatím nedělají dráky. Vechny kotouče, které jsem zatím pouíval je měli po několika desítkách respektive stovkách kilometrů. Z toho vyvozuji, e je na ně pouit opravdu kvalitní materiál.
Ale také to můe souviset s destičkami Textar, protoe se o nich říká, e vydrí cca 30000 km, to by znamenalo, e jsou patrně měkčí ne jiné desky a to by mohlo omezovat tvorbu dráek na kotoučích, to je ale u čistá spekulace
Uvidíme, jak budou vypadat po 30000 km (to bude asi za 8měsíců). Svými vlastnostmi a výkonem mě značka Zimmermann (toto není reklama ) zaháčkovala a pro vechna moje budoucí auta je budu patrně kupovat. Za poměrně dobrý peníz super kotouče
Ahoj,
jeliko jsem byl poádán "kotyskem", abych se podělil o zkuenosti s kotouči Zimmermann a deskami Textar, tak to píu sem, aby z toho měli něco i ostatní.
Co mám na autě je zde: http://www.c5club.cz/diskuze/single/2443604-re-brzdove-desticky-predni-jakou-znacku-nakupujete/#.UFJEQdnhnrQ
A teď moje postřehy:
- v současnosti najeto cca 12000 km, na první pohled vypadají, e se nesjídí
- na předních je perfektní to, e mají Z-coating (nereznou)
- vrtání je také super, hlavně, kdy je vlhko, nástup brzd je mnohem rychlejí ne u nevrtaných kotoučů
- i po těchto ujetých kilometrech se na kotoučích nedělají dráky, kotouč vypadá stále jako "nový" (brácha má na nových kotoučích na Alfě najeto cca 5000 km a u jsou na nich vidět po obvodu dráky)
- i po intenzívnějím brzdění nevadnou, nástup je stále vynikající
- pro zadní kotouče platí to samé, a na to e nemají vrtání a ochranu Z-coating (take reznou), jinak se také prakticky nesjídí, nejsou na nich vyryté dráky, atd.
Co mě hlavně překvapilo, je to e se na nich zatím nedělají dráky. Vechny kotouče, které jsem zatím pouíval je měli po několika desítkách respektive stovkách kilometrů. Z toho vyvozuji, e je na ně pouit opravdu kvalitní materiál.
Ale také to můe souviset s destičkami Textar, protoe se o nich říká, e vydrí cca 30000 km, to by znamenalo, e jsou patrně měkčí ne jiné desky a to by mohlo omezovat tvorbu dráek na kotoučích, to je ale u čistá spekulace ;-)
Uvidíme, jak budou vypadat po 30000 km (to bude asi za 8měsíců). Svými vlastnostmi a výkonem mě značka Zimmermann (toto není reklama;-) ) zaháčkovala a pro vechna moje budoucí auta je budu patrně kupovat. Za poměrně dobrý peníz super kotouče :palec
|
|
14.09.2012 00:47 -
Re: Kotouče, destičky?
|
2505299
|
|
DrMarvin
|
|
|
BlueSeven napsal(a): Ahoj,
jeliko jsem byl poádán "kotyskem", abych se podělil o zkuenosti s kotouči Zimmermann a deskami Textar, tak to píu sem, aby z toho měli něco i ostatní.
Co mám na autě je zde: .link.
A teď moje postřehy:
- v současnosti najeto cca 12000 km, na první pohled vypadají, e se nesjídí
- na předních je perfektní to, e mají Z-coating (nereznou)
- vrtání je také super, hlavně, kdy je vlhko, nástup brzd je mnohem rychlejí ne u nevrtaných kotoučů
- i po těchto ujetých kilometrech se na kotoučích nedělají dráky, kotouč vypadá stále jako "nový" (brácha má na nových kotoučích na Alfě najeto cca 5000 km a u jsou na nich vidět po obvodu dráky)
- i po intenzívnějím brzdění nevadnou, nástup je stále vynikající
- pro zadní kotouče platí to samé, a na to e nemají vrtání a ochranu Z-coating (take reznou), jinak se také prakticky nesjídí, nejsou na nich vyryté dráky, atd.
Co mě hlavně překvapilo, je to e se na nich zatím nedělají dráky. Vechny kotouče, které jsem zatím pouíval je měli po několika desítkách respektive stovkách kilometrů. Z toho vyvozuji, e je na ně pouit opravdu kvalitní materiál.
Ale také to můe souviset s destičkami Textar, protoe se o nich říká, e vydrí cca 30000 km, to by znamenalo, e jsou patrně měkčí ne jiné desky a to by mohlo omezovat tvorbu dráek na kotoučích, to je ale u čistá spekulace
Uvidíme, jak budou vypadat po 30000 km (to bude asi za 8měsíců). Svými vlastnostmi a výkonem mě značka Zimmermann (toto není reklama ) zaháčkovala a pro vechna moje budoucí auta je budu patrně kupovat. Za poměrně dobrý peníz super kotouče
Musim s tebou jen souhlasit....na minulych autcxh jsem mel tuto kombinaci a nebo jeste kotouce brembo max....nikdy jsem s nicim lepsim nejezdil a vydrzi pomerne dlouho....lepsi priplatit nez zjistit na dalnici ve 190 ze to nejak nechce brzdit
Musim s tebou jen souhlasit....na minulych autcxh jsem mel tuto kombinaci a nebo jeste kotouce brembo max....nikdy jsem s nicim lepsim nejezdil a vydrzi pomerne dlouho....lepsi priplatit nez zjistit na dalnici ve 190 ze to nejak nechce brzdit:D
|
|
| |
|
|