| | |
01.09.2014 17:20 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2729460
|
|
jumep
|
|
|
daj si tam vysoke gumy, to dost pomoze
daj si tam vysoke gumy, to dost pomoze :)
|
|
01.09.2014 18:37 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2729501
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Proto e z toho dělají Audi... Ale buď rád, alespoň za torzo toho co bývalo Citroen.Má nejspí poslední auto s Hydrou. dalí u asi nebude.
Proto e z toho dělají Audi... Ale buď rád, alespoň za torzo toho co bývalo Citroen.Má nejspí poslední auto s Hydrou. dalí u asi nebude.:-((((
|
|
01.09.2014 20:35 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2729532
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
to perovanie je dost subjektivne. teraz som jazdil tyzden v taliansku s P208 a to je hroza jak take nove krpate auto mlati. a tie narazy od napravy? strasne,
mne sa to s tym stuhnutim tiez zda. zdalo sa mi ze prestal byt markantny rozdiel medzi sport a normal na 16 tkach. na 17tkach ten rozdiel je vacsi. tiez sa mi zdalo ked tam doliali asi 0.5litra LDS ze to je tuhsie.
potom sa zas prevezem na niecom inom a utvrdim sa ze c5 plava
a nedavno som nabral asi v 65tke taky vytlk, rana, auto zastenalo, zaprastalo, nasiel som take 0.5cm dva zarezy v pneu. hydra to nezvladla. dufam ze som nerozhodil geometriu
to perovanie je dost subjektivne. teraz som jazdil tyzden v taliansku s P208 a to je hroza jak take nove krpate auto mlati. a tie narazy od napravy? strasne,
mne sa to s tym stuhnutim tiez zda. zdalo sa mi ze prestal byt markantny rozdiel medzi sport a normal na 16 tkach. na 17tkach ten rozdiel je vacsi. tiez sa mi zdalo ked tam doliali asi 0.5litra LDS ze to je tuhsie.
potom sa zas prevezem na niecom inom a utvrdim sa ze c5 plava :)
a nedavno som nabral asi v 65tke taky vytlk, rana, auto zastenalo, zaprastalo, nasiel som take 0.5cm dva zarezy v pneu. hydra to nezvladla. dufam ze som nerozhodil geometriu
|
|
01.09.2014 22:16 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2729553
|
|
fri
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Jinak - gumy mám standartní 17´ 225/55 A musím chválit e fabrika si nenapomáhá v jízdních vlastnostech nízkým profilem pneu jak němci
Jinak - gumy mám standartní 17´ 225/55 A musím chválit e fabrika si nenapomáhá v jízdních vlastnostech nízkým profilem pneu jak němci:palec
|
|
02.09.2014 13:23 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2729631
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Tak ty 17" jsou dle mýho idelál. Fóra si nikdo nečte, hydra (pravděpodobně) u nebude Ty příčný nerovnosti jsou holt taková slabina, ale jinak jsou ty auta prostě pořád nadstandardně pohodlný a nejen to, dokonce se podle mě i líp chovají. Je to trochu off, ale před pár rokama na předváděcích jízdách jsem jel po sobě s C5 X7 na 17" a hned po ní jsem se projel s nějakým třílitrovým Infinity (středně velký SUV), kola tuím 19 nebo 20" a výka pneu nula nula nic. Zatáčku na hrbolaté silnici, kterou jsem projel s C5 70km/h , tak s infinity jsem při stejné rychlosti na těch nízkých gumách měl plný ruce práce, abych neskončil na střee v poli (bezesrandy). Ona konstrukce toho podvozku na C5 (hlavně X7) v kombinaci s hydrou umí toti dobře pracovat (zatáčet) i na rozbité silnici, kde prostě s tvrdým (rádobysportovním) autem vyskáče ze zatáčky. Take pak na nějaký bouchnutí na krátké nerovnosti se*e bílej tesák
Tak ty 17" jsou dle mýho idelál. Fóra si nikdo nečte, hydra (pravděpodobně) u nebude :-(((( Ty příčný nerovnosti jsou holt taková slabina, ale jinak jsou ty auta prostě pořád nadstandardně pohodlný a nejen to, dokonce se podle mě i líp chovají. Je to trochu off, ale před pár rokama na předváděcích jízdách jsem jel po sobě s C5 X7 na 17" a hned po ní jsem se projel s nějakým třílitrovým Infinity (středně velký SUV), kola tuím 19 nebo 20" a výka pneu nula nula nic. Zatáčku na hrbolaté silnici, kterou jsem projel s C5 70km/h , tak s infinity jsem při stejné rychlosti na těch nízkých gumách měl plný ruce práce, abych neskončil na střee v poli (bezesrandy). Ona konstrukce toho podvozku na C5 (hlavně X7) v kombinaci s hydrou umí toti dobře pracovat (zatáčet) i na rozbité silnici, kde prostě s tvrdým (rádobysportovním) autem vyskáče ze zatáčky. Take pak na nějaký bouchnutí na krátké nerovnosti se*e bílej tesák :-))))
|
|
03.02.2015 23:34 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2781576
|
|
gumidek
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Zdravím vechny majitele C5
Chci vás poádat o radu, potřebuju skontrolovat Hydroaktiv H3+ nevíte o někom kdo se v tom vyzná, prosim doporučte mi někoho
Jihomoravský kraj
Děkuji
Zdravím vechny majitele C5
Chci vás poádat o radu, potřebuju skontrolovat Hydroaktiv H3+ nevíte o někom kdo se v tom vyzná, prosim doporučte mi někoho
Jihomoravský kraj
Děkuji
|
|
04.02.2015 00:43 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2781589
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Zkus se zeptat PaM - .link.
Zkus se zeptat PaM - http://www.c5club.cz/profiles/PATaMAT#.VNFc-i7px0o
|
|
21.06.2016 11:55 -
Auto netlmí v \"normal\" polohe
|
2964408
|
|
midnight1
|
Město: RK city, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Zdravim citroenákov,
dostal sa mi do garaze citron C5. Problém s podvozkom, znízite auto....nastartujete, po 200m sa auto samo zdvihne do polohy "normal" a je neovládatelné. Vôbec to netlmí, skace to ako koza atd...
Podvozok na mieste funguje super. Chodi pekne na vetky polohy, pozadovane hodnoty sedia s nameranými. Diagnostika vetkých jednotiek bez chyby (okrem budikov, nepaci sa im udaj o rychlosti a teplote, pritom rychlost a teplot ukazuju dobre).
Jedine co som si vsimol tak udaj o natoceni volantu v jednotke hydrauliky je zlý. Chodi to ako chce -59° potom +120°. Nelogicky...vobec to nekopiruje aktualnu hodnotu polohy volantu. Skusal som adaptacie, nacitanie snimaca..nic... Nema to ESP, takze neviem spravit kalibraciu
Lenze co som sa tu teraz docital, auto v polohe normal ma byt pojazdne bez problemov. Teda babo rad preco v polohe normal mi auto skace jak koza?
Dakujem vopred za vsetky rady
Zdravim citroenákov,
dostal sa mi do garaze citron C5. Problém s podvozkom, znízite auto....nastartujete, po 200m sa auto samo zdvihne do polohy "normal" a je neovládatelné. Vôbec to netlmí, skace to ako koza atd...
Podvozok na mieste funguje super. Chodi pekne na vetky polohy, pozadovane hodnoty sedia s nameranými. Diagnostika vetkých jednotiek bez chyby (okrem budikov, nepaci sa im udaj o rychlosti a teplote, pritom rychlost a teplot ukazuju dobre).
Jedine co som si vsimol tak udaj o natoceni volantu v jednotke hydrauliky je zlý. Chodi to ako chce -59° potom +120°. Nelogicky...vobec to nekopiruje aktualnu hodnotu polohy volantu. Skusal som adaptacie, nacitanie snimaca..nic... Nema to ESP, takze neviem spravit kalibraciu :(
Lenze co som sa tu teraz docital, auto v polohe normal ma byt pojazdne bez problemov. Teda babo rad preco v polohe normal mi auto skace jak koza?
Dakujem vopred za vsetky rady :)
|
|
21.06.2016 12:37 -
Re: Auto netlmí v \"normal\" polohe
|
2964425
|
|
jumep
|
|
|
zle gule
zle gule
|
|
21.06.2016 14:33 -
Re: Auto netlmí v \\\"normal\\\" polohe
|
2964456
|
|
midnight1
|
Město: RK city, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Ahoj, dakujem za rychlu odpoved. Co som stihol vygooglit. Gula je napustena dusikom do polovice + sa tam podla potreby tlačí hydraulicka kvapalina. Kde v tomto procese moze byt gula vadna? A vetky 4 naraz?
Ked znizim auto tak ide dobre, len po chvilke ked vylezie hore...zacne to skakat.
Moze byt problem ze chlap si diagnostikou skusal a dal akcne cleny "znizovani tlaku" ? auto mu kleslo dole, ale pak znova vyslo ked stlacil polohu hore.
Ahoj, dakujem za rychlu odpoved. Co som stihol vygooglit. Gula je napustena dusikom do polovice + sa tam podla potreby tlačí hydraulicka kvapalina. Kde v tomto procese moze byt gula vadna? A vetky 4 naraz?
Ked znizim auto tak ide dobre, len po chvilke ked vylezie hore...zacne to skakat.
Moze byt problem ze chlap si diagnostikou skusal a dal akcne cleny "znizovani tlaku" ? auto mu kleslo dole, ale pak znova vyslo ked stlacil polohu hore.
|
|
21.06.2016 19:34 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2964625
|
|
jumep
|
|
|
uvadzas tu strasny chaos
ako vysoko to je ked je to v normalnej polohe?
normalne to musi ist prepruzit
ak ti praskne membrana tak to nema na com pruzit, lebo sa do gule natlaci kvapalina a tym tato nijako nepruzi a je to tvrde a len to poskakuje (co dokazu odpruzit gumy)
uvadzas tu strasny chaos
ako vysoko to je ked je to v normalnej polohe?
normalne to musi ist prepruzit
ak ti praskne membrana tak to nema na com pruzit, lebo sa do gule natlaci kvapalina a tym tato nijako nepruzi a je to tvrde a len to poskakuje (co dokazu odpruzit gumy)
|
|
22.06.2016 06:40 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2964775
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
- Z nejnií polohy se to nemůe zvednout samo, protoe nejnií poloha NENÍ jízdní poloha.
- Normální poloha - jasné, jakýkoli jízdní reim
- Zvýená poloha - auto samo klesne do normální polohy při 40 km/h, pocit z jízdy do 40 km/h docela normální
- Nejvyí poloha - auto samo klesne do zvýené polohy při 10 km/h. Pocit z jízdy jako na splaeném ebřiňáku - to je normální
- Z nejnií polohy se to nemůe zvednout samo, protoe nejnií poloha NENÍ jízdní poloha.
- Normální poloha - jasné, jakýkoli jízdní reim
- Zvýená poloha - auto samo klesne do normální polohy při 40 km/h, pocit z jízdy do 40 km/h docela normální
- Nejvyí poloha - auto samo klesne do zvýené polohy při 10 km/h. Pocit z jízdy jako na splaeném ebřiňáku - to je normální
|
|
22.06.2016 21:58 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2965230
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Přesně tak, taky jsem jednou zapomněl auto v nejnií poloze.. Při 10kmh se to zvedne do normální polohy..
Přesně tak, taky jsem jednou zapomněl auto v nejnií poloze.. Při 10kmh se to zvedne do normální polohy.. ;-)
|
|
| |
|
|