| | |
21.03.2014 19:44 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2678641
|
|
jumep
|
|
|
edituj si prispevok ked nevies vsetko napisat naraz
osobne uz som to tu x krat pisal by som druhovyrobu do C5 a novsieho nekupoval (vyrobny proces origo gule a tejto druhovyrobovej je sakra rozdielny, teda pouzite materiali)
edituj si prispevok ked nevies vsetko napisat naraz
osobne uz som to tu x krat pisal by som druhovyrobu do C5 a novsieho nekupoval (vyrobny proces origo gule a tejto druhovyrobovej je sakra rozdielny, teda pouzite materiali)
|
|
29.04.2014 21:08 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2691351
|
|
biker
|
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Koule vyměněny a pérování je dokonalé Povolil jsem je a v práci za pomoci obrovskejch sikovek prodluenejch o metr a pul trubky a čtyř lidí,jedny siky=dva lidi...a lo to bez vyndání pístů
Koule vyměněny a pérování je dokonalé :-):-) Povolil jsem je a v práci za pomoci obrovskejch sikovek prodluenejch o metr a pul trubky a čtyř lidí,jedny siky=dva lidi...a lo to bez vyndání pístů:-):-):palec
Přílohy: 2014-04-26-394.jpg ( 808587b ) - zvedák Linde 2014-04-26-392.jpg ( 714005b ) - 2014-04-26-397.jpg ( 658334b ) - 2014-04-26-396.jpg ( 673307b ) - 2014-04-26-398.jpg ( 908316b ) - |
|
29.04.2014 21:29 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2691405
|
|
jruze
|
|
|
A co e jsi to vlastně dělal? Na to stačí středně velké kladívko a středně velký sekáč - s manetama a trubičkou nehejbu - trvá to tak půl hoďky(dělám to na počkání) i méně
A co e jsi to vlastně dělal?:nevim :-o Na to stačí středně velké kladívko a středně velký sekáč;-) - s manetama a trubičkou nehejbu - trvá to tak půl hoďky(dělám to na počkání) i méně :-)))):-))))
|
|
29.04.2014 21:36 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2691436
|
|
biker
|
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 22 |
|
|
jo to jsem dělal na kanále u kámoe a ne ane povolit....hlavne tam byl problém s místem.Ja menil i těsnění pístů....proto mám na foto píst bez trubky a manety
jo to jsem dělal na kanále u kámoe a ne ane povolit....hlavne tam byl problém s místem.Ja menil i těsnění pístů....proto mám na foto píst bez trubky a manety
|
|
29.04.2014 21:44 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2691454
|
|
biker
|
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 22 |
|
|
v práci mám 8 T Linde a tak poslouila jako pojízdný zvedák.Horí ale bylo vyměnit těsnění....proč ty písty nejdou ven bez ostatní demontáře sakra,asi dva cm délky tyčky pístu tomu vadí
v práci mám 8 T Linde a tak poslouila jako pojízdný zvedák.Horí ale bylo vyměnit těsnění....proč ty písty nejdou ven bez ostatní demontáře sakra,asi dva cm délky tyčky pístu tomu vadí:nevim
|
|
29.04.2014 22:30 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2691531
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
No, písty normál tahám rovnou z pístnice ven k ramenu nápravy a místo tam je akorát na vytaení, nic se nerozdělává, ani koule, ani trubky ... Pokud jde ven ta jehla - závlačka, tak je to na chvilku.
No, písty normál tahám rovnou z pístnice ven k ramenu nápravy a místo tam je akorát na vytaení, nic se nerozdělává, ani koule, ani trubky ... Pokud jde ven ta jehla - závlačka, tak je to na chvilku.
|
|
30.04.2014 09:23 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2691839
|
|
biker
|
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 22 |
|
|
tahal jsem za kolo a nic asi 1.5cm scházelo pro vyndání tyčky.....jak to děláte?...... protoe vyndavat závlačky je zlo
tahal jsem za kolo a nic asi 1.5cm scházelo pro vyndání tyčky.....jak to děláte?...... protoe vyndavat závlačky je zlo
|
|
30.04.2014 09:54 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2691846
|
|
jumep
|
|
|
tak ze vyndavame zavlacky
kym ju niekto nerozvrta predtym tak sa to povacsine da
taka co nejde je najlepsie rameno do zveraku - ale to je uz ciste zlo (a to je aj naprava vzdy na sra...)
tak ze vyndavame zavlacky
kym ju niekto nerozvrta predtym tak sa to povacsine da
taka co nejde je najlepsie rameno do zveraku - ale to je uz ciste zlo (a to je aj naprava vzdy na sra...)
|
|
03.06.2014 21:14 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2701817
|
|
Dan 1
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 152 |
|
|
Zdravím ! Mám dotaz-kdy dám auto úplně do vrchní polohy a jedno kolo není "na tvrdo"-bez problémů pruí-je v háji koule ? Nebo to můe být nedostatkem hydrauliky ?
Zdravím ! Mám dotaz-kdy dám auto úplně do vrchní polohy a jedno kolo není "na tvrdo"-bez problémů pruí-je v háji koule ? Nebo to můe být nedostatkem hydrauliky ?
|
|
03.06.2014 21:29 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2701822
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
B je správně.
B je správně.
|
|
14.07.2014 22:12 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2715190
|
|
kabecko01
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 24 |
|
|
ahoj nevíte o někom kdo by mi v Praze zkontroloval Hydroaktiv 3+
děkuji
ahoj nevíte o někom kdo by mi v Praze zkontroloval Hydroaktiv 3+
děkuji
|
|
15.07.2014 06:28 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2715286
|
|
halford1
|
|
|
Podívej se do CCCA, a tajný tip ode mne jsou Radonice a Jarda Růička
Podívej se do CCCA, a tajný tip ode mne jsou Radonice a Jarda Růička:-)
|
|
15.07.2014 16:16 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2715422
|
|
kabecko01
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 24 |
|
|
děkuji
děkuji
|
|
01.09.2014 16:25 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2729438
|
|
fri
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Zdravím vechny. Hlásím se jako novopečený majitel nové C5 1.6 THP sedan. V rodině jsme kdysi měli BX a já se po letech kdy jsem si nemohl vybrat s čím budu jezdit k Citroenu vracím.
Proč ale píu - auto mám měsíc a jsem opravdu spokojený a utvrzuju se v tom e jsem si vybral dobře. Jen mě překvapila jedna věc - tvrdost podvozku při přejezdu malých krátkých nerovností - např záplaty, víka od kanálů apod. Komfort je pořád o ligu jinde ne u běných konfekčních aut a vím e se hydractive při kadém faceliftu přitvrzoval, ale není to u takový poltář který člověka od silnice izoluje jak si pamatuju např. z BX akterý jsem i čekal zvlá při lehkém motoru vpředu. Tak se chci jen ujistit - jde o vlastnost danou dobou nebo se dá podvozek nějak "změkčit" (např. softwarově)? Díky
Zdravím vechny. Hlásím se jako novopečený majitel nové C5 1.6 THP sedan. V rodině jsme kdysi měli BX a já se po letech kdy jsem si nemohl vybrat s čím budu jezdit k Citroenu vracím.
Proč ale píu - auto mám měsíc a jsem opravdu spokojený a utvrzuju se v tom e jsem si vybral dobře. Jen mě překvapila jedna věc - tvrdost podvozku při přejezdu malých krátkých nerovností - např záplaty, víka od kanálů apod. Komfort je pořád o ligu jinde ne u běných konfekčních aut a vím e se hydractive při kadém faceliftu přitvrzoval, ale není to u takový poltář který člověka od silnice izoluje jak si pamatuju např. z BX akterý jsem i čekal zvlá při lehkém motoru vpředu. Tak se chci jen ujistit - jde o vlastnost danou dobou nebo se dá podvozek nějak "změkčit" (např. softwarově)? Díky
|
|
01.09.2014 16:40 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2729442
|
|
jumep
|
|
|
mozes si nechat zmerat gule, ale kazdopadne je to podstatne tvrdsie a porovnavat to s BX sa neda
softwarove zmekcenie nehrozi
mozes si nechat zmerat gule, ale kazdopadne je to podstatne tvrdsie a porovnavat to s BX sa neda
softwarove zmekcenie nehrozi
|
|
01.09.2014 16:45 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2729443
|
|
fri
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Tak auto je přímo z výroby, tak předpokládám e je vechno tak jak má a nějaká záměna na pásu snad nehrozí. No, i kdy, kdybych to dělal třeba já..
Tak auto je přímo z výroby, tak předpokládám e je vechno tak jak má a nějaká záměna na pásu snad nehrozí. No, i kdy, kdybych to dělal třeba já..
|
|
01.09.2014 16:48 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2729444
|
|
jumep
|
|
|
tak ked to mas ako nove, tak to je ina, proste musis zabudnut na to co bolo, ono auto ktore ide 200km / h by bolo dost nebezpecne keby sa spravalo ako BX 1.9D
tak ked to mas ako nove, tak to je ina, proste musis zabudnut na to co bolo, ono auto ktore ide 200km / h by bolo dost nebezpecne keby sa spravalo ako BX 1.9D
|
|
01.09.2014 17:15 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2729459
|
|
fri
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k | Počet příspěvků: 8 |
|
|
BX jsme měli GTI, to jinak lítalo Jinak co se týká větích nerovností jako je zvlněná silnice, tam hydra pracuje jak má a houpe příjemně, ale nevím proč nemůe ehlit ony drobnosti třeba v nízkých rychlostech v obci Ale nejsem zas takový technik, tak zjituju.
BX jsme měli GTI, to jinak lítalo ;-) Jinak co se týká větích nerovností jako je zvlněná silnice, tam hydra pracuje jak má a houpe příjemně, ale nevím proč nemůe ehlit ony drobnosti třeba v nízkých rychlostech v obci :nevim Ale nejsem zas takový technik, tak zjituju.
|
|
| |
|
|