| | |
05.01.2014 20:27 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2654310
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
No vozil som sa v BMW 7.. velké hupáky a diery sa mi nepáčili ale drobné nerovnosti ehlilo výborne..tak mi nejde do hlavy e moja c5 buchoce na priečnych nerovnostiach..pritom to nebol neduh ani Xantie ani XMa ani BXa.. a tie nápravy sú viacmenej rovnaké, prakticky sú tam len iné gule a náprava je z hliníku..
No vozil som sa v BMW 7.. velké hupáky a diery sa mi nepáčili ale drobné nerovnosti ehlilo výborne..tak mi nejde do hlavy e moja c5 buchoce na priečnych nerovnostiach..pritom to nebol neduh ani Xantie ani XMa ani BXa.. a tie nápravy sú viacmenej rovnaké, prakticky sú tam len iné gule a náprava je z hliníku..
|
|
05.01.2014 21:50 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2654327
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Lene v tom Bmw je tá náprava tak odhlucnena e to ani take nepríde. Citrón to zas ako keby zvýrazní. Hluk proste veža robí na komforte.
Lene v tom Bmw je tá náprava tak odhlucnena e to ani take nepríde. Citrón to zas ako keby zvýrazní. Hluk proste veža robí na komforte.
|
|
05.01.2014 23:19 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2654356
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
nene.. BMW 3 a 5 som v minulosti odpísal..sú to hrkálky.. 7ma je trochu iná pekne filtruje ale vačie skoky mi nerobili dobre..ako keby ich urezávalo a to bolo nepríjemné.. c5 pláva pekne ale bud je chyba v tej mojej alebo potrebujem c6
nene.. BMW 3 a 5 som v minulosti odpísal..sú to hrkálky.. 7ma je trochu iná pekne filtruje ale vačie skoky mi nerobili dobre..ako keby ich urezávalo a to bolo nepríjemné.. c5 pláva pekne ale bud je chyba v tej mojej alebo potrebujem c6 :D
|
|
06.01.2014 11:22 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2654421
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Bmw a hrkálky? Tak to museli by dáke dobré črepy..
Bmw a hrkálky? Tak to museli by dáke dobré črepy..
|
|
06.01.2014 19:25 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2654474
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
ani nie, boli to max 5 ročné autá..ale tvrdé.. jedine 7ma je fajn..ale nieje to auto pre mna audi ani nespominam..sice som sa v A8me ete neviezol ale A4 mi pride menie a tvrdie ako octavia a A6tka sa na C5 tie nehrabe..
edit :: pod pojmom hrkalka nerozumej hrkotajuci crep ale tvrdost a nekomfort , tiez kopu inych drobnosti čo mi vadí/chýba
ani nie, boli to max 5 ročné autá..ale tvrdé.. jedine 7ma je fajn..ale nieje to auto pre mna :) audi ani nespominam..sice som sa v A8me ete neviezol ale A4 mi pride menie a tvrdie ako octavia a A6tka sa na C5 tie nehrabe..
edit :: pod pojmom hrkalka nerozumej hrkotajuci crep ale tvrdost a nekomfort , tiez kopu inych drobnosti čo mi vadí/chýba
|
|
06.01.2014 20:25 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2654481
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Súhlasím s Jumepom. A ete som čítal, e na Fordy je hocijaká druho, treovýroba lepia ako originál A k BMW, pár dní dozadu som iel pár 100km na 525d 2008 na zimných runflatoch a čo sa týka hlučnosti podvozku tak to bolo o dos lepie ako moja stará C5, motor bolo poču len pri akcelerácii, zvuk od kolies minimálny. Nebolo to také plavné ale prekvapila ma NEhlučnos podvozku! Je mi jasné, e je to novie auto, e bolo minimálne 2 krát také drahé atď.. Inak kamo ma staré audi, jednu 1,9tdi r.v.96 a druhú V6 benzín r.v.96 a tie pocitovo mäkie tlmia nerovnosti ale niesú také plavné a sú oveža tichie od náprav, motora, kolies, aerodynamiky. Keď sa ide po hrbolatej ceste sú mäkie a ovela tichie. C5 hučí, búcha, vrzga a tak dáko poskakuje alebo čo. Veža robí hlučnos a tá je od náprav u citróna proste dos vysoká. Čo u, Audi tie stálo nové 2*tožko A ete bol kamo prekvapený, e na to aké je to plavné sa to minimálne nakláňa a celkom dos ten podvozok znesie v zákrutách, aspoň pocitovo. Take by som zhrnul, čo je asi veobecne známe. C5 s hydraulikou je plavné auto, malé nerovnosti ehlí, ale podvozok je hlučnejí pri väčích nerovnostiach. + je výhoda zmena výky a automatické udrovanie nastavenei výky.
Súhlasím s Jumepom. A ete som čítal, e na Fordy je hocijaká druho, treovýroba lepia ako originál :D A k BMW, pár dní dozadu som iel pár 100km na 525d 2008 na zimných runflatoch a čo sa týka hlučnosti podvozku tak to bolo o dos lepie ako moja stará C5, motor bolo poču len pri akcelerácii, zvuk od kolies minimálny. Nebolo to také plavné ale prekvapila ma NEhlučnos podvozku! Je mi jasné, e je to novie auto, e bolo minimálne 2 krát také drahé atď.. Inak kamo ma staré audi, jednu 1,9tdi r.v.96 a druhú V6 benzín r.v.96 a tie pocitovo mäkie tlmia nerovnosti ale niesú také plavné a sú oveža tichie od náprav, motora, kolies, aerodynamiky. Keď sa ide po hrbolatej ceste sú mäkie a ovela tichie. C5 hučí, búcha, vrzga a tak dáko poskakuje alebo čo. Veža robí hlučnos a tá je od náprav u citróna proste dos vysoká. Čo u, Audi tie stálo nové 2*tožko :) A ete bol kamo prekvapený, e na to aké je to plavné sa to minimálne nakláňa a celkom dos ten podvozok znesie v zákrutách, aspoň pocitovo. Take by som zhrnul, čo je asi veobecne známe. C5 s hydraulikou je plavné auto, malé nerovnosti ehlí, ale podvozok je hlučnejí pri väčích nerovnostiach. + je výhoda zmena výky a automatické udrovanie nastavenei výky.
|
|
06.01.2014 20:35 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2654482
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
no ale to plati aj pre c5 ktore som kupil v juni? mne nic nebucha, nehrka. ked sa pozres na tie podbehy, odhlucnenie, akusticke celne sklo, je to solidny kus auta
jedine co hrkalo bolo plato strechy rovno nad hlavou, ktore chytalo vibracie z motora a nastastie to sadlo lebo to bolo iritujuce
alebo to porovnavas so svojim C5 I, ?
ja by som mozno C5 X7 porovnaval so superbom, mondeom, insigniou, c40....
nemci su ina liga, ale 200konova C5 uz dokaze podrazdit hole hlavy
no ale to plati aj pre c5 ktore som kupil v juni? mne nic nebucha, nehrka. ked sa pozres na tie podbehy, odhlucnenie, akusticke celne sklo, je to solidny kus auta
jedine co hrkalo bolo plato strechy rovno nad hlavou, ktore chytalo vibracie z motora a nastastie to sadlo lebo to bolo iritujuce
alebo to porovnavas so svojim C5 I, ?
ja by som mozno C5 X7 porovnaval so superbom, mondeom, insigniou, c40....
nemci su ina liga, ale 200konova C5 uz dokaze podrazdit hole hlavy
|
|
06.01.2014 20:39 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2654483
|
|
jruze
|
|
|
zhrado napsal(a): Súhlasím s Jumepom. A ete som čítal, e na Fordy je hocijaká druho, treovýroba lepia ako originál A k BMW, pár dní dozadu som iel pár 100km na 525d 2008 na zimných runflatoch a čo sa týka hlučnosti podvozku tak to bolo o dos lepie ako moja stará C5, motor bolo poču len pri akcelerácii, zvuk od kolies minimálny. Nebolo to také plavné ale prekvapila ma NEhlučnos podvozku! Je mi jasné, e je to novie auto, e bolo minimálne 2 krát také drahé atď.. Inak kamo ma staré audi, jednu 1,9tdi r.v.96 a druhú V6 benzín r.v.96 a tie pocitovo mäkie tlmia nerovnosti ale niesú také plavné a sú oveža tichie od náprav, motora, kolies, aerodynamiky. Keď sa ide po hrbolatej ceste sú mäkie a ovela tichie. C5 hučí, búcha, vrzga a tak dáko poskakuje alebo čo. Veža robí hlučnos a tá je od náprav u citróna proste dos vysoká. Čo u, Audi tie stálo nové 2*tožko A ete bol kamo prekvapený, e na to aké je to plavné sa to minimálne nakláňa a celkom dos ten podvozok znesie v zákrutách, aspoň pocitovo. Take by som zhrnul, čo je asi veobecne známe. C5 s hydraulikou je plavné auto, malé nerovnosti ehlí, ale podvozok je hlučnejí pri väčích nerovnostiach. + je výhoda zmena výky a automatické udrovanie nastavenei výky.
No nevím já o nápravě nevím ani na retardérech(a to na nich ani moc nepřibrďuji (jen na těch velkých),hluk v autě nevnímám páč mám dost nahlas rádio a i kdy ho vypnu tak v interieru ticho C5 II biturbo - motor trochu při zátahu do 100,(nad 100 - 200 o motoru nevím) Fordem jsem jel teď naposled (Fokus 1.6 i) a tam byl motor slyet víc. a o pohodlí nemluvím
No nevím já o nápravě nevím ani na retardérech(a to na nich ani moc nepřibrďuji (jen na těch velkých),hluk v autě nevnímám páč mám dost nahlas rádio a i kdy ho vypnu tak v interieru ticho C5 II biturbo - motor trochu při zátahu do 100,(nad 100 - 200 o motoru nevím) Fordem jsem jel teď naposled (Fokus 1.6 i) a tam byl motor slyet víc.:nevim a o pohodlí nemluvím
|
|
06.01.2014 21:07 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2654494
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Ja sa s Vami nehádam, píem moju skúsenos s C5I H3. Určite je C5II biturbo 6 kvalt tichia a o C5III ani nehovorím.
Ja sa s Vami nehádam, píem moju skúsenos s C5I H3. Určite je C5II biturbo 6 kvalt tichia a o C5III ani nehovorím.
|
|
06.01.2014 21:13 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2654503
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
zhrado napsal(a): Ja sa s Vami nehádam, píem moju skúsenos s C5I H3. Určite je C5II biturbo 6 kvalt tichia a o C5III ani nehovorím.
ani ja, urcite sa zhodneme ze citroen zacne buchat a vrzgat ovela skor ako tie "premiove" znacky
ani ja, urcite sa zhodneme ze citroen zacne buchat a vrzgat ovela skor ako tie "premiove" znacky
|
|
18.01.2014 19:58 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2659029
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Tak hoi dolo na vae slova o zvyku a rozmazlenosti.
Včera mě vezl člověk v nějaké Hondě (nevím, něco velkého Accord?) Auto docela nové,interier opravdu moc pěkný.Ale ujel jsem 10m a hned jsem se začal smát , cítil jsem ty díry podstatně víc ne u sebe.
Tak e myslím e mám podvozek v pohodě a jen jsem si u zvyknul. ...
Tak hoi dolo na vae slova o zvyku a rozmazlenosti.:-))
Včera mě vezl člověk v nějaké Hondě (nevím, něco velkého Accord?) Auto docela nové,interier opravdu moc pěkný.Ale ujel jsem 10m a hned jsem se začal smát , cítil jsem ty díry podstatně víc ne u sebe.:-d
Tak e myslím e mám podvozek v pohodě a jen jsem si u zvyknul. ... :palec
|
|
18.01.2014 21:34 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2659136
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Přesně vím o čem mluví v práci jezdím s Hyundéééé Matrix a na pruiňáka je to relativně pohodlný, hodně se to naklání a obecně je to prostě do měkkýho. A dneska jsem shodou okolností jel stejnýma místama na okrsce, jako jezdím občas v práci a člověk je zvyklej, e se to v určitým místě nějak chová to auto. A pětka tam dneska tak krásně houpala, jak to prostě ten koreec neumí, a mi to vykouzlilo úsměv na tváří
Přesně vím o čem mluví :) v práci jezdím s Hyundéééé Matrix a na pruiňáka je to relativně pohodlný, hodně se to naklání a obecně je to prostě do měkkýho. A dneska jsem shodou okolností jel stejnýma místama na okrsce, jako jezdím občas v práci a člověk je zvyklej, e se to v určitým místě nějak chová to auto. A pětka tam dneska tak krásně houpala, jak to prostě ten koreec neumí, a mi to vykouzlilo úsměv na tváří :-p
|
|
06.02.2014 13:15 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2665315
|
|
ceepjet
|
Město: Turnov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Dobrý den, včera se mi poprvé stalo, e při přejezdu retardéru (vyvýeného přechodu pro chodce) asi v padesáti kmh, jsem uslyel citelné vrznutí od zadní nápravy, znamená to urychlenou výměnu loisek ramen? Auto se mi toti také zdá poněkud tvrdí, ne bych si představoval. Mám ho jen krátce, ale kdysi jsem měl X2 s Hydractivem a ta se mi zdála pohodlnějí, navíc jsem přesvědčen, e uměla měnit tuhost podvozku, co H3 bez + neumí. X2 uměla přejezd příčného hrbu na vozovce, na kterém jsem pravidelně s jakýmkoli jiným autem musel brzdit na 40, přejet 90kou a o nerovnosti jsem ani nevěděl. Včera na tom retardéru jsem málem udělal díru hlavou do stropu Zdá se mi jakoby X2 na nerovnosti naplouvala a C5 naskakovala a pak houpla. Je to moné nebo si to idealizuji?
Dobrý den, včera se mi poprvé stalo, e při přejezdu retardéru (vyvýeného přechodu pro chodce) asi v padesáti kmh, jsem uslyel citelné vrznutí od zadní nápravy, znamená to urychlenou výměnu loisek ramen? Auto se mi toti také zdá poněkud tvrdí, ne bych si představoval. Mám ho jen krátce, ale kdysi jsem měl X2 s Hydractivem a ta se mi zdála pohodlnějí, navíc jsem přesvědčen, e uměla měnit tuhost podvozku, co H3 bez + neumí. X2 uměla přejezd příčného hrbu na vozovce, na kterém jsem pravidelně s jakýmkoli jiným autem musel brzdit na 40, přejet 90kou a o nerovnosti jsem ani nevěděl. Včera na tom retardéru jsem málem udělal díru hlavou do stropu:nevim Zdá se mi jakoby X2 na nerovnosti naplouvala a C5 naskakovala a pak houpla. Je to moné nebo si to idealizuji?
|
|
06.02.2014 15:23 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2665349
|
|
jumep
|
|
|
tak c5 je vseobecne tvrdsia, ale ramena tomu hodne dopomozu
a ano, treba tie ramena riesit
tak c5 je vseobecne tvrdsia, ale ramena tomu hodne dopomozu
a ano, treba tie ramena riesit
|
|
06.02.2014 22:54 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2665483
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Dobře naladěná Xantie v hydroactivu2 je proti C5 H3 naprostej luxus. H3 je taková nijaká ... neurazí, ale nenadchne, nic moc s tím nejde udělat, max jde trochu zvýit tlak v předních koulích, a na zadek jdou dát koule jiné ... větí, ale na předek nevejdou jiné.
Dobře naladěná Xantie v hydroactivu2 je proti C5 H3 naprostej luxus. H3 je taková nijaká ... neurazí, ale nenadchne, nic moc s tím nejde udělat, max jde trochu zvýit tlak v předních koulích, a na zadek jdou dát koule jiné ... větí, ale na předek nevejdou jiné.
|
|
06.02.2014 22:58 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2665484
|
|
jumep
|
|
|
aj XA V6 bola tvrdsia ako XA 1.9D ... z jednoducheho dovodu, auto ktore ide cez 200km/h proste potrebuje istu stabilitu ... v C6 sa im podarilo dosiahnut pohodlia a bezpecnosti prave amvarom
H3 je proste odladene k tomu ze to auto dosahuje istu rychlost a stabilitu pri manevrovani
kazdopadne nacate napravy (ci uz predna alebo zadna) to auto stvrdzuju a po oprave zadnej napravy vacsinou to auto sakra zmakne
aj XA V6 bola tvrdsia ako XA 1.9D ... z jednoducheho dovodu, auto ktore ide cez 200km/h proste potrebuje istu stabilitu ... v C6 sa im podarilo dosiahnut pohodlia a bezpecnosti prave amvarom
H3 je proste odladene k tomu ze to auto dosahuje istu rychlost a stabilitu pri manevrovani
kazdopadne nacate napravy (ci uz predna alebo zadna) to auto stvrdzuju a po oprave zadnej napravy vacsinou to auto sakra zmakne
|
|
07.02.2014 13:24 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2665569
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Dobře naladěná Xantie v hydroactivu2 je proti C5 H3 naprostej luxus. H3 je taková nijaká ... neurazí, ale nenadchne,
Také Xantie 3V6 v Hydractivu je daleko příjemnějí ne C5 s H3. Ta Xantie má 6 nápravových koulí a umí to připojit a odpojit podle situace, dále v určitém reimu zamezuje protíkání kapaliny "pravá - levá" a tím brání příčnému rozkývání auta. V měkkém reimu je měkčí ne C5 H3, ale nekýve se, v tvrdém reimu je tvrdí ne C5 H3.
C5 H3 je kompromis, ani ryba ani rak, je to těké auto a prostě to nic neumí s podvozkem udělat.
Moná si zkusil Xa 3V6 zrovna takovou kde to nefungovalo jak má, nebo to má pouze "vyčtené" ...
Mě prolo rukama kvůli odpruení tisíce Xantií a z toho bylo několik desítek 3V6, tak vím co ty auta skutečně umí a také v jakém alostném stavu to občas lidé mají
Také Xantie 3V6 v Hydractivu je daleko příjemnějí ne C5 s H3. Ta Xantie má 6 nápravových koulí a umí to připojit a odpojit podle situace, dále v určitém reimu zamezuje protíkání kapaliny "pravá - levá" a tím brání příčnému rozkývání auta. V měkkém reimu je měkčí ne C5 H3, ale nekýve se, v tvrdém reimu je tvrdí ne C5 H3.
C5 H3 je kompromis, ani ryba ani rak, je to těké auto a prostě to nic neumí s podvozkem udělat.
Moná si zkusil Xa 3V6 zrovna takovou kde to nefungovalo jak má, nebo to má pouze "vyčtené" ...
Mě prolo rukama kvůli odpruení tisíce Xantií a z toho bylo několik desítek 3V6, tak vím co ty auta skutečně umí a také v jakém alostném stavu to občas lidé mají ;-)
|
|
07.02.2014 13:43 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2665574
|
|
jumep
|
|
|
ja netvrdim ze nie, len hovorim ze V6 vs 1.9d bola ina a tvrdsia
H3 je absolutne jednoduchy system
H3+ uz ma tiez 6 guli a stale je tvrdsi, je to proste dane, ked pojdes 210 a bude sa ti hupat auto tak niekde uletis ...
preto proste do c6 dali amvar a mozu si dovolit nechat ho hupat lebo ho vedia v sekunde vytvrdit na kamen
ja netvrdim ze nie, len hovorim ze V6 vs 1.9d bola ina a tvrdsia
H3 je absolutne jednoduchy system
H3+ uz ma tiez 6 guli a stale je tvrdsi, je to proste dane, ked pojdes 210 a bude sa ti hupat auto tak niekde uletis ...
preto proste do c6 dali amvar a mozu si dovolit nechat ho hupat lebo ho vedia v sekunde vytvrdit na kamen
|
|
12.02.2014 19:25 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2667451
|
|
ceepjet
|
Město: Turnov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Tak jsem se ptal servisu, který se o moje auto staral předchozímu majiteli a zadní ramena byla nedávno dělaná.
Je to prostě o tom, e H3 je, jak bylo výe uvedeno, jenom kompromisní levné řeení, které nenabízí maximum komfortu.
Jinak jsem si viml, e auto s plnou nádrí je měkčí ne s prázdnou. Můe to značit končící ivotnost koulí?
Tak jsem se ptal servisu, který se o moje auto staral předchozímu majiteli a zadní ramena byla nedávno dělaná.
Je to prostě o tom, e H3 je, jak bylo výe uvedeno, jenom kompromisní levné řeení, které nenabízí maximum komfortu.
Jinak jsem si viml, e auto s plnou nádrí je měkčí ne s prázdnou. Můe to značit končící ivotnost koulí?
|
|
| |
|
|