| | |
31.12.2013 09:49 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2652365
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
No jsem asi magor,dal jsem si trochu vý sekačku(měl jsem jí úplně dole e vzadu není ádné místo na nohy) a přijde mi e u mě to tak do zadku nebouchá- ale asi to bude blbost...
Četl jsem teď na první straně e auto je na příčných nerovnosti tvrdé obecně,tak to mám asi normální...
Ps: ty vzpěry pátých dveří mi dnes padají na hlavu-je zima ,brzy asi pojedou k panu Gorčákovi
No jsem asi magor,dal jsem si trochu vý sekačku(měl jsem jí úplně dole e vzadu není ádné místo na nohy) a přijde mi e u mě to tak do zadku nebouchá- ale asi to bude blbost...:nevim
Četl jsem teď na první straně e auto je na příčných nerovnosti tvrdé obecně,tak to mám asi normální...
Ps: ty vzpěry pátých dveří mi dnes padají na hlavu-je zima ,brzy asi pojedou k panu Gorčákovi :-)
|
|
31.12.2013 15:20 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2652510
|
|
jumep
|
|
|
ak sa vam to zda tvrde, kupte si C6 ...
musim uznat ze s tou lodou sa ide uplne uzasne
ak sa vam to zda tvrde, kupte si C6 ... :D
musim uznat ze s tou lodou sa ide uplne uzasne :)
|
|
31.12.2013 15:37 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2652514
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
ja mam tento isty pocit ze auto stvrdlo po vymene zo 17 na zimne 16tky. ale logika vravi ze by to malo byt opacne. mam tam iba 2.4 tlak a neviem preco sa mi to zda auto tvrdsie. a rozdiel medzi sport a normal nie je taky ako byval, zda sa mi ze skoro minimalny. ale neriesim , na jar sa uvidi ked dam naspat 17tky.
nechcem ist do servisu ze viete akosi mi to stvrdlo
ja mam tento isty pocit ze auto stvrdlo po vymene zo 17 na zimne 16tky. ale logika vravi ze by to malo byt opacne. mam tam iba 2.4 tlak a neviem preco sa mi to zda auto tvrdsie. a rozdiel medzi sport a normal nie je taky ako byval, zda sa mi ze skoro minimalny. ale neriesim , na jar sa uvidi ked dam naspat 17tky.
nechcem ist do servisu ze viete akosi mi to stvrdlo :-))))
|
|
31.12.2013 16:06 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2652521
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
jumep napsal(a): ak sa vam to zda tvrde, kupte si C6 ...
musim uznat ze s tou lodou sa ide uplne uzasne
No jo tobě se to říká ,kdy si na ní ve udelá... Já bych ji bral hned ale má to dvě vady. Za prvé na ní nemám a za druhé neexistuje kombi,
No ale to bych moná přeil, sedan s AMVARem . Při nejhorím bych zajel za kamarádem klempířem aby mi tam dozadu přivařil boudičku... A za Jruzem aby dozadu jetě přidal jednu nápravu
No jo tobě se to říká ,kdy si na ní ve udelá... Já bych ji bral hned ale má to dvě vady. Za prvé na ní nemám a za druhé neexistuje kombi,:-))))
No ale to bych moná přeil, sedan s AMVARem :-)))).:-p:-p Při nejhorím bych zajel za kamarádem klempířem aby mi tam dozadu přivařil boudičku...:-)))) A za Jruzem aby dozadu jetě přidal jednu nápravu:palec
|
|
31.12.2013 16:56 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2652544
|
|
jumep
|
|
|
perovanie - maximalne mozu byt piestnice predne co maju problem ...
a ostatne, je to ako pristup k peniazom, ale za to pohodlie
ako hovorim, luki ohodnotil moje auto ako super, ale ta C6 je na tom kus lepsie
kazdopadne ak sa niekomu zda ze je to horsie, podstatne horsie, tak idealne nechat zmerat gule a pozret stav naprav
myslim ze vela ludi uznalo ze po oprave zadnej napravy je to ine auto, rovnako to moze byt na predku, ak bude par capov prihrdzavelych ....
perovanie - maximalne mozu byt piestnice predne co maju problem ...
a ostatne, je to ako pristup k peniazom, ale za to pohodlie :)
ako hovorim, luki ohodnotil moje auto ako super, ale ta C6 je na tom kus lepsie
kazdopadne ak sa niekomu zda ze je to horsie, podstatne horsie, tak idealne nechat zmerat gule a pozret stav naprav
myslim ze vela ludi uznalo ze po oprave zadnej napravy je to ine auto, rovnako to moze byt na predku, ak bude par capov prihrdzavelych ....
|
|
31.12.2013 16:59 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2652547
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Znám jen dva autorizovaný servisy, kde udělaj úplně vechno. Jeden je v Pieanech a druhej v Radonicích. Zeptej se tam a určitě ti poraděj, jak se dá na C6 opravit podvozek.
Znám jen dva autorizovaný servisy, kde udělaj úplně vechno. Jeden je v Pieanech a druhej v Radonicích. Zeptej se tam a určitě ti poraděj, jak se dá na C6 opravit podvozek. :-))))
|
|
01.01.2014 18:04 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2652798
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
To Jruze: Ano - inspirace na pérování je od Tebe. Jen jsem chtěl doladit tvrdost pérování abáka asi tak na úroveň Xantie, tak jsem něco počítal a experimentoval s dosaitelným materiálem (mluvili jsme spolu o náhradách telefonem) a výsledek je zjitěni, e C5 I 2.0Hdi H3 nelze upravit, zatím co H3+ a kombi ano.
To Jruze: Ano - inspirace na pérování je od Tebe. Jen jsem chtěl doladit tvrdost pérování abáka asi tak na úroveň Xantie, tak jsem něco počítal a experimentoval s dosaitelným materiálem (mluvili jsme spolu o náhradách telefonem) a výsledek je zjitěni, e C5 I 2.0Hdi H3 nelze upravit, zatím co H3+ a kombi ano.
|
|
05.01.2014 11:37 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2654131
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Poslednou dobou sa mi vidí e zadok nieje to pravé orechové, niekedy sa pri pruení divne roztrasie, rozmýlam o výmene loísk ramien, a pri tej príleitosti asi premerám aj gule..
Rozmýlal som aj o výmene gúl z C5 II. na C5 I., ale nemám to ete natudované, kadopádne neaké vývojové zmeny na zadnej náprave boli, ete neviem aké..
Poslednou dobou sa mi vidí e zadok nieje to pravé orechové, niekedy sa pri pruení divne roztrasie, rozmýlam o výmene loísk ramien, a pri tej príleitosti asi premerám aj gule..
Rozmýlal som aj o výmene gúl z C5 II. na C5 I., ale nemám to ete natudované, kadopádne neaké vývojové zmeny na zadnej náprave boli, ete neviem aké..
|
|
05.01.2014 14:16 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2654162
|
|
jumep
|
|
|
loziska v ramenach byvaju casto pricinou zle perujuceho zadku
v guliach bude maximalne rozdiel v nastaveni tlmica
rozdiel je v piestniciach ked sa zacali pouzivat piesty s priemerom 40mm (ale to uz aj pri c5 1)
inak myslim ze su to len kozmeticke upravy
loziska v ramenach byvaju casto pricinou zle perujuceho zadku
v guliach bude maximalne rozdiel v nastaveni tlmica
rozdiel je v piestniciach ked sa zacali pouzivat piesty s priemerom 40mm (ale to uz aj pri c5 1)
inak myslim ze su to len kozmeticke upravy
|
|
05.01.2014 14:36 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2654165
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Jak se poznají ty patná loiska ? Pořád mi leí v hlavě to pérování... Zadní kola mám rovně ,nemám je do A...
Jak se poznají ty patná loiska ? Pořád mi leí v hlavě to pérování... Zadní kola mám rovně ,nemám je do A...
|
|
05.01.2014 14:50 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2654169
|
|
jumep
|
|
|
ked uz su do A tak je vysoke stadium rozpadnutia
prve co zacne je taky tazko simulovatelny buchot
najlepsie je ked sa na nejakom hupaku odlahci naprava a potom prudko zatazi
druha vec, ked je vidno okolo lozisk ramien vazelinu (castokrat zaschnutu)
ked uz su do A tak je vysoke stadium rozpadnutia
prve co zacne je taky tazko simulovatelny buchot
najlepsie je ked sa na nejakom hupaku odlahci naprava a potom prudko zatazi
druha vec, ked je vidno okolo lozisk ramien vazelinu (castokrat zaschnutu)
|
|
05.01.2014 15:10 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2654170
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Přesně jak píe jumep,mně se to projevovalo při vystoupení nebo nastupování lidí na zadní sedačky,začalo to vrzat,zatíení nápravy,někdy stačilo zahoupat zadkem,při výměně loiska nerozpadlá,ale rzi v nich u bylo dost.
Přesně jak píe jumep,mně se to projevovalo při vystoupení nebo nastupování lidí na zadní sedačky,začalo to vrzat,zatíení nápravy,někdy stačilo zahoupat zadkem,při výměně loiska nerozpadlá,ale rzi v nich u bylo dost.
|
|
05.01.2014 15:53 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2654179
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
No mám pocit e ádný z těchto příznaků nemám,jetě se podívám na tu vazelinu.Auto má najeto 151 000 stáří 6 let to by jetě mělo být ok.
No mám pocit e ádný z těchto příznaků nemám,jetě se podívám na tu vazelinu.Auto má najeto 151 000 stáří 6 let to by jetě mělo být ok.
|
|
05.01.2014 16:03 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2654180
|
|
jumep
|
|
|
mali sme tu auta ktore mali 60t a bolo to zle ... a tie km co mas su zhruba na to co to byva nacate
mali sme tu auta ktore mali 60t a bolo to zle ... a tie km co mas su zhruba na to co to byva nacate
|
|
05.01.2014 16:14 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2654182
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
To si mě nepotěil náčelníku...no musím to tedy prověřit...
Na Xantii jsem to doposud neřeil - mám ji od 150 000 teď má 302 000...
To si mě nepotěil náčelníku...no musím to tedy prověřit...
Na Xantii jsem to doposud neřeil - mám ji od 150 000 teď má 302 000...
|
|
05.01.2014 16:32 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2654188
|
|
jruze
|
|
|
HELLMUT napsal(a): To si mě nepotěil náčelníku...no musím to tedy prověřit...
Na Xantii jsem to doposud neřeil - mám ji od 150 000 teď má 302 000...
Teď jsem dělal biturbo(né mé) - nevrzalo,jen někdy trochu odskakovalo v zatáčkách(najeto +- 170) - jediný příznak po nastoupení pasaérů se dlouho zvedalo a hůř pérovalo(začalo být tvrdí) - loiska nerozpadlá,ale zrzavá jak lika a vymačkaná po opravě opět měké pérování jen práce neskutečná nic nelo povolit(závlačky,rouby brzdičů,títy...) trojnásobný čas opravy
Teď jsem dělal biturbo(né mé) - nevrzalo,jen někdy trochu odskakovalo v zatáčkách(najeto +- 170) - jediný příznak po nastoupení pasaérů se dlouho zvedalo a hůř pérovalo(začalo být tvrdí) - loiska nerozpadlá,ale zrzavá jak lika a vymačkaná;-) po opravě opět měké pérování;-) jen práce neskutečná nic nelo povolit(závlačky,rouby brzdičů,títy...) trojnásobný čas opravy:-((((
|
|
| |
|
|