Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Pérování, tlumení, tvrdost auta
|< < 1 2 3 4 5 6 7 ... 13 > >|
11.03.2012 12:01 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2457776
kabe
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 19
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak o těch elektoventilech nevím zdali kontrolovali. Jak se to dá zkontrolovat? Myslím, že režím sport by se měl projevit, protože se odstaví ta středová koule, která je na to měkčí pérování (62) a perují krajní na kolech(56). Porovnání mám, občas jedu služebním embéčkem(fábie) domů.

03.02.2013 09:20 - Tvrde auto 2544033
222111222
Město: Dobříš, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 24
99 Poslat soukromou zprávu

Zdravim vsechny , zda se mi ,ze auto neni jiz tak měkke jak byvalo , hlavne leva predni cast ,pri prejezdu pres diry mi pripada velmi tvrde ..??
tlumice?????

03.02.2013 09:39 - Re: Tvrde auto 2544036
Henry
Město: Hradec Kralove, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 258
99 Poslat soukromou zprávu
Až je na tomhle autě najdeš tak je vyměň.
Tvrdost pérování může způsobovat spousta "věcí", na amatérskou diagnostiku závady to je dost složitý systém pérování. Do kvalitního servisu to mᚠkousek, zajeď radši tam. Jarda ti určitě rád pomůže.

03.02.2013 10:39 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2544056
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
skus ho prepruzit v klude, ak pojde jedna strana horsie ako druha (vyrazne) tak
- ak su capy, silenty atd OK
- by som to typol na gulu, ono to neni nijak zlozity system .... a info ku guliam si tu najdes

ps. ak sa ti to zda tvrde, odporucam terapiu pruzinovym autom (fobia, 206 ....)

03.02.2013 11:31 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2544069
Maxifik
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8Počet příspěvků: 746

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ješte doplním Jumepa, čím déle si vozím zadek v C5, tím více mi připadá tvrdší. Tělo je zmetek a ihned zapomíná na přechod z pružin starého OPELU na koule. Jestli to nebude také tím .

03.02.2013 11:34 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2544070
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jo, to je ta zmíněná terapie pružinovým autem. Osobně ji podstupuju každej tejden s P 206 a to si potom C5 užívám jako let v balonu.

03.02.2013 15:06 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2544145
Martin
Město: Vlašim, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 297
99 Poslat soukromou zprávu
Zrovna v pátek jsem si cestou z práce domů říkal, že je auto nějaké tvrdé a musím s tím něco udělat. No a včera jsem jel z Vlašimi do Votic oktávkou. Už po první třetině cesty jsem se své pěulce za to pochybování omluvil a cestou zpátky ji jenom chválil a vděčně na ni vzpomínal.

30.12.2013 19:28 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2652217
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak nevím jestli mě už také postihla rozmazlenost a zvyk na hydru.Ale poslední dobu se mi zda že nějak moc cítím díry a nerovnosti silnice.Poprvé mi to přišlo když jsem omylem přefouk gumy na 2.7 Bar.Zdálo se mi že to nějak drncá...To už jsem srovnal na 2.2 je to lepší ale stejně nevím...
Přijde mi že koule houpou dobře,když je na silnici vlna,tak jsem nadšen jak auto krásně houpe.Ale když přejedu nějakou menší díru nebo záplatu,tak mi přijde že auto je tvrdé.Cítím otřesy na zadku...Nikde ale nic nebouchá,auto pruží myslím dobře.Jen si prostě říkám že bych s hydrou malé díry neměl moc cítit a cítím je dost...

30.12.2013 20:00 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2652229
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
To vypadá na zvyk. Oprava: Půjčit si jakýkoliv GrpenWagen a 50km po D1. Pozitivní výsledek zaručen.

30.12.2013 20:02 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2652230
gull
Město: Ostrava, Auto: Počet příspěvků: 171
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tyhle pocity mám bohužel taky a až našetřím, půjdu na kontrolu tlaků a do případné výměny.

30.12.2013 20:17 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2652234
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vseved napsal(a):
To vypadá na zvyk. Oprava: Půjčit si jakýkoliv GrpenWagen a 50km po D1. Pozitivní výsledek zaručen.

No nevím... Už víc jak měsíc jsem nejel mojí pracovní Xantii neb mám KO kotník a Xantia není automat.Budu to muset porovnat do GrepenWagenu se mi lézt nechce...Xantia už má ušlé koule a vymlácené čepy tak by to mohla být objektivní porovnání...Stejně se mi to nezdá, že si začínám stěžovat až po roce a půl ježdění v C5
Budu muset udělat zastávku na kafe v Radonicích a udělat zkušební projížďku
Ale vrtá mi to hlavou ,jak jsem psal ,když propružuji auto na místě tak jde měkce.Nevím kde se tedy ty rázy do sedáku berou ...

30.12.2013 20:35 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2652236
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Možná tam zbyl ještě šunkovej kapr. Já foukám breaka na 2.5,jak je to předepsaný a zatim dobrý,možná si už moc zvykáme na to hydroaktive,vem si přazkáče na zpevnění kotníku a projeď xantušku,můžeš potom porovnat,jestli jsi teda přes svátky nepřibral a perování k vůli tomu nemá problémy.

30.12.2013 20:41 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2652237
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Omluva taky mám asi 2.5... prostě tolik kolik je na té samolepce u dveří
No asi přibral ,ale čím je auto víc zatížené tak je měkčí né ? Takže se vlastně potvrdila teorie o žraní ,ležení a hubnutí,proto to drncá jsem moc lehký
No a ty když přejedeš třeba záplatu díry na silnici dostaneš ranku do zadku?

30.12.2013 20:56 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2652240
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak děkuji vám hoši za uklidnění,ono mi stejně nezbývá nic než si říct že to je v pořádku...
Budu budu si asi muset koupit gumy s vyšším profilem 215/75 a foukat je na 1.9...
Možná je pak někde v zatáčce slíknu a pojedu po ráfkách a ucítím ten rozdíl

30.12.2013 21:30 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2652246
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
Ja to mám podobne. Čím dlhšie sa na citróne vozim, tým je tvrdší a hlučnejší. Potom sa zveziem napr na tej 206 a zas som rád za mäkkos C5. ALE aj tak sa mi zdá, že by to mohlo by lepšie.. Nemá niekto skúsenos, ktoré gule sú zo všetkých C5I najmäkšie? Ak by som sa pustil do výmeny tak by som tam chcel da tie najmäkšie.

30.12.2013 23:11 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2652291
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
principialne najmaksie a najlepsie je tam to co tam patri - a ponechat origo
mne osobne pride vzdy cudzie auto maksie, ale posledne ked som pozical auto lukimu tak ten zahlasil ze ake makke to mam

ak inak mas dojem ze nieco neni ok, tak mozu byt nacate capy a silenty napravy
ps. nenechal si zapate tlacitko sport?

30.12.2013 23:14 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2652292
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
Ak je to reakcia na mna, tak ja žiadny Sport nemám A preto sa pýtam, čo je pre mňa najmäkšie, bo mám H3.. A prosím, nepíšte mi to, čo tam banda francúzska dala

31.12.2013 03:00 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2652320
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Vypadá to, že mᚠstejný typ vozu jako já. Řešil jsem to již tady: .link.
Jedná se v podstatě o to, že pokud chceš měkčí pérování, musíš zvýšit tlak v koulích. Asi tak o 5 - 6 barů (Větší tlak by ovlivnil směrovou stabilitu). Problém u našich aut je ten, že mají na předku 57bar a na zadku 31bar a potřebovali bychom tedy na předek 62 - 63bar a na zadek 36 - 37bar. A takové koule se mi nepodařilo sehnat. Takže jsem tam dal s předepsanými a šmytec.

31.12.2013 07:23 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2652323
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
principialne najmaksie a najlepsie je tam to co tam patri - a ponechat origo
mne osobne pride vzdy cudzie auto maksie, ale posledne ked som pozical auto lukimu tak ten zahlasil ze ake makke to mam

ak inak mas dojem ze nieco neni ok, tak mozu byt nacate capy a silenty napravy
ps. nenechal si zapate tlacitko sport?

No jestli je to na mě tak sport mám vypnutý. Píšeš čepy,silenty,ale přijde mi že nic nebouchá ,žádná vůle. Jen při přejezdu nerovnosti se celé auto otřese...
Ale jinak mi přijde že houpá fajn.

31.12.2013 09:09 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2652348
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ono stačí,když o kousíček klesne tlak v koulích a hned bude znát chování pérování auta,je to stejné,jako vzpěry pátých dveří,drží,trochu klesne tlak,a začnou padat na hlavu,akorát nevim,když čerpadlo dotlačí tlak,jaký bude na těch koulích,a když klesne,neudrží to membrány,tak by čerpadlo muselo běžet častějš,a zda by mělo auto správnou výšku,jestli to má s ní souvyslost nebo ne.

|< < 1 2 3 4 5 6 7 ... 13 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator