| | |
11.03.2012 12:01 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2457776
|
|
kabe
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 19 |
|
|
Tak o těch elektoventilech nevím zdali kontrolovali. Jak se to dá zkontrolovat? Myslím, e reím sport by se měl projevit, protoe se odstaví ta středová koule, která je na to měkčí pérování (62) a perují krajní na kolech(56). Porovnání mám, občas jedu sluebním embéčkem(fábie) domů.
Tak o těch elektoventilech nevím zdali kontrolovali. Jak se to dá zkontrolovat? Myslím, e reím sport by se měl projevit, protoe se odstaví ta středová koule, která je na to měkčí pérování (62) a perují krajní na kolech(56). Porovnání mám, občas jedu sluebním embéčkem(fábie) domů.
|
|
03.02.2013 09:20 -
Tvrde auto
|
2544033
|
|
222111222
|
Město: Dobří, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 24 |
|
|
Zdravim vsechny , zda se mi ,ze auto neni jiz tak měkke jak byvalo , hlavne leva predni cast ,pri prejezdu pres diry mi pripada velmi tvrde ..??
tlumice?????
Zdravim vsechny , zda se mi ,ze auto neni jiz tak měkke jak byvalo , hlavne leva predni cast ,pri prejezdu pres diry mi pripada velmi tvrde ..??
tlumice?????
|
|
03.02.2013 09:39 -
Re: Tvrde auto
|
2544036
|
|
Henry
|
|
|
A je na tomhle autě najde tak je vyměň.
Tvrdost pérování můe způsobovat spousta "věcí", na amatérskou diagnostiku závady to je dost sloitý systém pérování. Do kvalitního servisu to má kousek, zajeď radi tam. Jarda ti určitě rád pomůe.
A je na tomhle autě najde tak je vyměň.:-))))
Tvrdost pérování můe způsobovat spousta "věcí", na amatérskou diagnostiku závady to je dost sloitý systém pérování. :-o Do kvalitního servisu to má kousek, zajeď radi tam. Jarda ti určitě rád pomůe.:palec
|
|
03.02.2013 10:39 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2544056
|
|
jumep
|
|
|
skus ho prepruzit v klude, ak pojde jedna strana horsie ako druha (vyrazne) tak
- ak su capy, silenty atd OK
- by som to typol na gulu, ono to neni nijak zlozity system .... a info ku guliam si tu najdes
ps. ak sa ti to zda tvrde, odporucam terapiu pruzinovym autom (fobia, 206 ....)
skus ho prepruzit v klude, ak pojde jedna strana horsie ako druha (vyrazne) tak
- ak su capy, silenty atd OK
- by som to typol na gulu, ono to neni nijak zlozity system .... a info ku guliam si tu najdes
ps. ak sa ti to zda tvrde, odporucam terapiu pruzinovym autom (fobia, 206 ....)
|
|
03.02.2013 11:31 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2544069
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Jete doplním Jumepa, čím déle si vozím zadek v C5, tím více mi připadá tvrdí. Tělo je zmetek a ihned zapomíná na přechod z pruin starého OPELU na koule. Jestli to nebude také tím .
Jete doplním Jumepa, čím déle si vozím zadek v C5, tím více mi připadá tvrdí. Tělo je zmetek a ihned zapomíná na přechod z pruin starého OPELU na koule. Jestli to nebude také tím :-).
|
|
03.02.2013 11:34 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2544070
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jo, to je ta zmíněná terapie pruinovým autem. Osobně ji podstupuju kadej tejden s P 206 a to si potom C5 uívám jako let v balonu.
Jo, to je ta zmíněná terapie pruinovým autem. Osobně ji podstupuju kadej tejden s P 206 a to si potom C5 uívám jako let v balonu.
|
|
03.02.2013 15:06 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2544145
|
|
Martin
|
Město: Vlaim, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 297 |
|
|
Zrovna v pátek jsem si cestou z práce domů říkal, e je auto nějaké tvrdé a musím s tím něco udělat. No a včera jsem jel z Vlaimi do Votic oktávkou. U po první třetině cesty jsem se své pěulce za to pochybování omluvil a cestou zpátky ji jenom chválil a vděčně na ni vzpomínal.
Zrovna v pátek jsem si cestou z práce domů říkal, e je auto nějaké tvrdé a musím s tím něco udělat. No a včera jsem jel z Vlaimi do Votic oktávkou. U po první třetině cesty jsem se své pěulce za to pochybování omluvil a cestou zpátky ji jenom chválil a vděčně na ni vzpomínal.
|
|
30.12.2013 19:28 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2652217
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Tak nevím jestli mě u také postihla rozmazlenost a zvyk na hydru.Ale poslední dobu se mi zda e nějak moc cítím díry a nerovnosti silnice.Poprvé mi to přilo kdy jsem omylem přefouk gumy na 2.7 Bar.Zdálo se mi e to nějak drncá...To u jsem srovnal na 2.2 je to lepí ale stejně nevím...
Přijde mi e koule houpou dobře,kdy je na silnici vlna,tak jsem naden jak auto krásně houpe.Ale kdy přejedu nějakou mení díru nebo záplatu,tak mi přijde e auto je tvrdé.Cítím otřesy na zadku...Nikde ale nic nebouchá,auto pruí myslím dobře.Jen si prostě říkám e bych s hydrou malé díry neměl moc cítit a cítím je dost...
Tak nevím jestli mě u také postihla rozmazlenost a zvyk na hydru.Ale poslední dobu se mi zda e nějak moc cítím díry a nerovnosti silnice.Poprvé mi to přilo kdy jsem omylem přefouk gumy na 2.7 Bar.Zdálo se mi e to nějak drncá...To u jsem srovnal na 2.2 je to lepí ale stejně nevím...:nevim
Přijde mi e koule houpou dobře,kdy je na silnici vlna,tak jsem naden jak auto krásně houpe.Ale kdy přejedu nějakou mení díru nebo záplatu,tak mi přijde e auto je tvrdé.Cítím otřesy na zadku...Nikde ale nic nebouchá,auto pruí myslím dobře.Jen si prostě říkám e bych s hydrou malé díry neměl moc cítit a cítím je dost...:nevim
|
|
30.12.2013 20:00 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2652229
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
To vypadá na zvyk. Oprava: Půjčit si jakýkoliv GrpenWagen a 50km po D1. Pozitivní výsledek zaručen.
To vypadá na zvyk. Oprava: Půjčit si jakýkoliv GrpenWagen a 50km po D1. Pozitivní výsledek zaručen.
|
|
30.12.2013 20:02 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2652230
|
|
gull
|
|
|
Tyhle pocity mám bohuel taky a a naetřím, půjdu na kontrolu tlaků a do případné výměny.
Tyhle pocity mám bohuel taky a a naetřím, půjdu na kontrolu tlaků a do případné výměny.
|
|
30.12.2013 20:35 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2652236
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Moná tam zbyl jetě unkovej kapr. Já foukám breaka na 2.5,jak je to předepsaný a zatim dobrý,moná si u moc zvykáme na to hydroaktive,vem si přazkáče na zpevnění kotníku a projeď xantuku,můe potom porovnat,jestli jsi teda přes svátky nepřibral a perování k vůli tomu nemá problémy.
Moná tam zbyl jetě unkovej kapr.:-)))) Já foukám breaka na 2.5,jak je to předepsaný a zatim dobrý,moná si u moc zvykáme na to hydroaktive,vem si přazkáče na zpevnění kotníku a projeď xantuku,můe potom porovnat,jestli jsi teda přes svátky nepřibral a perování k vůli tomu nemá problémy.;-)
|
|
30.12.2013 20:41 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2652237
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Omluva taky mám asi 2.5... prostě tolik kolik je na té samolepce u dveří
No asi přibral ,ale čím je auto víc zatíené tak je měkčí né ? Take se vlastně potvrdila teorie o raní ,leení a hubnutí,proto to drncá jsem moc lehký
No a ty kdy přejede třeba záplatu díry na silnici dostane ranku do zadku?
Omluva taky mám asi 2.5... prostě tolik kolik je na té samolepce u dveří ;-)
No asi přibral ,ale čím je auto víc zatíené tak je měkčí né ? Take se vlastně potvrdila teorie o raní ,leení a hubnutí,proto to drncá jsem moc lehký :-))))
No a ty kdy přejede třeba záplatu díry na silnici dostane ranku do zadku?
|
|
30.12.2013 20:56 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2652240
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Tak děkuji vám hoi za uklidnění,ono mi stejně nezbývá nic ne si říct e to je v pořádku...
Budu budu si asi muset koupit gumy s vyím profilem 215/75 a foukat je na 1.9...
Moná je pak někde v zatáčce slíknu a pojedu po ráfkách a ucítím ten rozdíl
Tak děkuji vám hoi za uklidnění,ono mi stejně nezbývá nic ne si říct e to je v pořádku...
Budu budu si asi muset koupit gumy s vyím profilem 215/75 a foukat je na 1.9...:-))))
Moná je pak někde v zatáčce slíknu a pojedu po ráfkách a ucítím ten rozdíl :-))))
|
|
30.12.2013 21:30 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2652246
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Ja to mám podobne. Čím dlhie sa na citróne vozim, tým je tvrdí a hlučnejí. Potom sa zveziem napr na tej 206 a zas som rád za mäkkos C5. ALE aj tak sa mi zdá, e by to mohlo by lepie.. Nemá niekto skúsenos, ktoré gule sú zo vetkých C5I najmäkie? Ak by som sa pustil do výmeny tak by som tam chcel da tie najmäkie.
Ja to mám podobne. Čím dlhie sa na citróne vozim, tým je tvrdí a hlučnejí. Potom sa zveziem napr na tej 206 a zas som rád za mäkkos C5. ALE aj tak sa mi zdá, e by to mohlo by lepie.. Nemá niekto skúsenos, ktoré gule sú zo vetkých C5I najmäkie? Ak by som sa pustil do výmeny tak by som tam chcel da tie najmäkie.
|
|
30.12.2013 23:11 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2652291
|
|
jumep
|
|
|
principialne najmaksie a najlepsie je tam to co tam patri - a ponechat origo
mne osobne pride vzdy cudzie auto maksie, ale posledne ked som pozical auto lukimu tak ten zahlasil ze ake makke to mam
ak inak mas dojem ze nieco neni ok, tak mozu byt nacate capy a silenty napravy
ps. nenechal si zapate tlacitko sport?
principialne najmaksie a najlepsie je tam to co tam patri - a ponechat origo
mne osobne pride vzdy cudzie auto maksie, ale posledne ked som pozical auto lukimu tak ten zahlasil ze ake makke to mam
ak inak mas dojem ze nieco neni ok, tak mozu byt nacate capy a silenty napravy
ps. nenechal si zapate tlacitko sport? :D
|
|
30.12.2013 23:14 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2652292
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Ak je to reakcia na mna, tak ja iadny Sport nemám A preto sa pýtam, čo je pre mňa najmäkie, bo mám H3.. A prosím, nepíte mi to, čo tam banda francúzska dala
Ak je to reakcia na mna, tak ja iadny Sport nemám :D A preto sa pýtam, čo je pre mňa najmäkie, bo mám H3.. A prosím, nepíte mi to, čo tam banda francúzska dala :)
|
|
31.12.2013 03:00 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2652320
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Vypadá to, e má stejný typ vozu jako já. Řeil jsem to ji tady: .link.
Jedná se v podstatě o to, e pokud chce měkčí pérování, musí zvýit tlak v koulích. Asi tak o 5 - 6 barů (Větí tlak by ovlivnil směrovou stabilitu). Problém u naich aut je ten, e mají na předku 57bar a na zadku 31bar a potřebovali bychom tedy na předek 62 - 63bar a na zadek 36 - 37bar. A takové koule se mi nepodařilo sehnat. Take jsem tam dal s předepsanými a mytec.
Vypadá to, e má stejný typ vozu jako já. Řeil jsem to ji tady: http://www.c5club.cz/diskuze/hydraulika-rizeni-brzdy/169190-hydraulicke-koule-perovani-c5/27/#.UsIhoqFx5wA
Jedná se v podstatě o to, e pokud chce měkčí pérování, musí zvýit tlak v koulích. Asi tak o 5 - 6 barů (Větí tlak by ovlivnil směrovou stabilitu). Problém u naich aut je ten, e mají na předku 57bar a na zadku 31bar a potřebovali bychom tedy na předek 62 - 63bar a na zadek 36 - 37bar. A takové koule se mi nepodařilo sehnat. Take jsem tam dal s předepsanými a mytec.
|
|
31.12.2013 07:23 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2652323
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
jumep napsal(a): principialne najmaksie a najlepsie je tam to co tam patri - a ponechat origo
mne osobne pride vzdy cudzie auto maksie, ale posledne ked som pozical auto lukimu tak ten zahlasil ze ake makke to mam
ak inak mas dojem ze nieco neni ok, tak mozu byt nacate capy a silenty napravy
ps. nenechal si zapate tlacitko sport?
No jestli je to na mě tak sport mám vypnutý. Píe čepy,silenty,ale přijde mi e nic nebouchá ,ádná vůle. Jen při přejezdu nerovnosti se celé auto otřese...
Ale jinak mi přijde e houpá fajn.
No jestli je to na mě tak sport mám vypnutý. Píe čepy,silenty,ale přijde mi e nic nebouchá ,ádná vůle. Jen při přejezdu nerovnosti se celé auto otřese...:nevim
Ale jinak mi přijde e houpá fajn.
|
|
31.12.2013 09:09 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2652348
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Ono stačí,kdy o kousíček klesne tlak v koulích a hned bude znát chování pérování auta,je to stejné,jako vzpěry pátých dveří,drí,trochu klesne tlak,a začnou padat na hlavu,akorát nevim,kdy čerpadlo dotlačí tlak,jaký bude na těch koulích,a kdy klesne,neudrí to membrány,tak by čerpadlo muselo běet častěj,a zda by mělo auto správnou výku,jestli to má s ní souvyslost nebo ne.
Ono stačí,kdy o kousíček klesne tlak v koulích a hned bude znát chování pérování auta,je to stejné,jako vzpěry pátých dveří,drí,trochu klesne tlak,a začnou padat na hlavu,akorát nevim,kdy čerpadlo dotlačí tlak,jaký bude na těch koulích,a kdy klesne,neudrí to membrány,tak by čerpadlo muselo běet častěj,a zda by mělo auto správnou výku,jestli to má s ní souvyslost nebo ne.:nevim
|
|
| |
|
|