| | |
13.09.2009 13:39 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105604
|
|
tief
|
|
|
udajne ... idealne napojit na diagnostiku a zistit co ukazuje snimac vysky na prdelce ...
udajne ... idealne napojit na diagnostiku a zistit co ukazuje snimac vysky na prdelce ...
|
|
13.09.2009 21:27 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105640
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pravdepodobne otoceny (bile tahlo dane opacne) nebo nespravne nasazeny a nastaveny korektor
pravdepodobne otoceny (bile tahlo dane opacne) nebo nespravne nasazeny a nastaveny korektor
|
|
14.09.2009 21:39 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105725
|
|
Jirka
|
Město: Český Krumlov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Dneska jsem zkoumal odkud kape LDS vzadu je to pos maetama vzadu pod sponou. Jetě se chci zeptat, kde je vzadu ovzduňovák. Nael jsem jen jeden a to prostředí kouli zespoda, je jen jeden uprostřed. Jetě dotaz dají se maneta sehnat jesn v Citroenu nebo i jinde?
Dneska jsem zkoumal odkud kape LDS vzadu je to pos maetama vzadu pod sponou. Jetě se chci zeptat, kde je vzadu ovzduňovák. Nael jsem jen jeden a to prostředí kouli zespoda, je jen jeden uprostřed. Jetě dotaz dají se maneta sehnat jesn v Citroenu nebo i jinde?
|
|
14.09.2009 21:46 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105729
|
|
jumep
|
|
|
manzety v citroene a stoja 130 korun alebo tak nejak
a ten odvzdusnovak si nasiel spravne
mozno by som uvazoval aj o vymene spony, len tie stoja okolo 300
manzety v citroene a stoja 130 korun alebo tak nejak :)
a ten odvzdusnovak si nasiel spravne :)
mozno by som uvazoval aj o vymene spony, len tie stoja okolo 300
|
|
10.01.2011 20:58 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2369137
|
|
Petr--c5
|
Město: Sudice, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Chtěl bych se zeptat na ty manety kde se daji koupit a jak je vyměnit. Koupil jsem C5 před týdnem a pořád zjituju nějaké nedostatky. Měnil jsem zadní brzdiče, chystám se na přední loisko a dnes se dívám na spodek a vidím roztrhané manety. Ale je to pěkný vůz. dík
Chtěl bych se zeptat na ty manety kde se daji koupit a jak je vyměnit. Koupil jsem C5 před týdnem a pořád zjituju nějaké nedostatky. Měnil jsem zadní brzdiče, chystám se na přední loisko a dnes se dívám na spodek a vidím roztrhané manety. Ale je to pěkný vůz. dík
|
|
10.01.2011 21:10 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2369151
|
|
jumep
|
|
|
v citroene, inde som ich nevidel a pri tej cene neni co riesit
osobne si myslim zeby si mal aj ramena skontrolovat
v citroene, inde som ich nevidel a pri tej cene neni co riesit
osobne si myslim zeby si mal aj ramena skontrolovat
|
|
17.01.2011 12:38 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2369997
|
|
Petr--c5
|
Město: Sudice, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Nevíte někdo jak to mám sundat? Má být auto v horní poloze? A jak stlačím tu pístnici. Mockrát děkuji.
Nevíte někdo jak to mám sundat? Má být auto v horní poloze? A jak stlačím tu pístnici. Mockrát děkuji.
|
|
17.01.2011 15:00 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2370006
|
|
jumep
|
|
|
podlozit zadok
nastartovat a spustit auto do spodnej polohy a heverom alebo niecim vytlacit zadnu napravu
zhasnut motor - odpojit baterku
povolit hever - kola pojdu volne hybat
+- zaciatok tohoto
.link.
podlozit zadok
nastartovat a spustit auto do spodnej polohy a heverom alebo niecim vytlacit zadnu napravu
zhasnut motor - odpojit baterku
povolit hever - kola pojdu volne hybat
+- zaciatok tohoto
http://c5.jumep.com/ramena
|
|
22.02.2011 19:02 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2374771
|
|
7MARTIN7
|
Město: RUMBURK, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 6 |
|
|
pomoc mam problem z podvozkem auto se zveda normalne ale pri jizde je jak bez tlumicu hrozne tvrde.Nevim kdy tam co kdo menil auto mam jeden mesic dolival jsem olej do hydoactive ale pod autem nic netece.c5 Muze mi nekdo poradit diky moc
pomoc mam problem z podvozkem auto se zveda normalne ale pri jizde je jak bez tlumicu hrozne tvrde.Nevim kdy tam co kdo menil auto mam jeden mesic dolival jsem olej do hydoactive ale pod autem nic netece.c5 Muze mi nekdo poradit diky moc
|
|
22.02.2011 19:03 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2374772
|
|
jumep
|
|
|
gule mrtve?
gule mrtve?
|
|
22.02.2011 21:42 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2374779
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Pokud nic neteče a najednou jsi musel dolévat tak asi děravá membrána v kouli.
Nastartuj, obejdi auto a zkus autem zahoupat u kadého kola zvlá - uvidí, kde bude tvrdé.
Pokud nic neteče a najednou jsi musel dolévat tak asi děravá membrána v kouli.
Nastartuj, obejdi auto a zkus autem zahoupat u kadého kola zvlá - uvidí, kde bude tvrdé.
|
|
23.02.2011 03:18 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2374789
|
|
7MARTIN7
|
Město: RUMBURK, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Dolil jsem asi pul litru total oranovej synt.
Dolil jsem asi pul litru total oranovej synt.
|
|
23.02.2011 05:09 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2374790
|
|
7MARTIN7
|
Město: RUMBURK, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Po koupi koulich se jen namontujou nebo se necim plni.Staci koupit 4 a nebo vsecky.Diky moc.
Po koupi koulich se jen namontujou nebo se necim plni.Staci koupit 4 a nebo vsecky.Diky moc.
|
|
23.02.2011 06:41 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2374791
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Ne, pozor na to ! Ty má motor 2,2 HDi a ten byl standartně vybaven podvozkem Hydroaktiv 3+. To znamená, e kromě "koulí u kadého "kola" má jetě uprostřed mezi nápravami po jedné dalí kouli.
Podívej se tady na znázornění : .link.
a jetě tady : .link.
Koule jsou od výroby natlakované na příslunou hodnotu. Má monost buď koupit originál u Citroënu za cca 3000 kč/kus (garance je pak 200 000 km), nebo koupit kouli od dodavatele I.F.H.S. např. tady :
.link.
Předpokládám e pokud ti "prdla" jedna z koulí, tak vechny ostatní postupně půjdou taky brzy do "háje".
Ne, pozor na to ! Ty má motor 2,2 HDi a ten byl standartně vybaven podvozkem Hydroaktiv 3+. To znamená, e kromě "koulí u kadého "kola" má jetě uprostřed mezi nápravami po jedné dalí kouli.
Podívej se tady na znázornění : http://www.c5club.cz/showpic/technika/technika/17176466
a jetě tady : http://www.c5club.cz/showpic/technika/17120979
Koule jsou od výroby natlakované na příslunou hodnotu. Má monost buď koupit originál u Citroënu za cca 3000 kč/kus (garance je pak 200 000 km), nebo koupit kouli od dodavatele I.F.H.S. např. tady :
http://autodilyhulin.cz/?pruzici-koule-i.f.h.s.,27
Předpokládám e pokud ti "prdla" jedna z koulí, tak vechny ostatní postupně půjdou taky brzy do "háje".
|
|
23.02.2011 09:09 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2374798
|
|
tief
|
|
|
2.2 HDi a H3+ neni ziadne pravidlo. Najjednoduchsie sa to zisti podla tlacitka SPORT medzi sipkou HORE a DOLE. Auta s H3 tam maju napis CItroen, auta s H3+ tam maju tlacitko SPORT.
2.2 HDi a H3+ neni ziadne pravidlo. Najjednoduchsie sa to zisti podla tlacitka SPORT medzi sipkou HORE a DOLE. Auta s H3 tam maju napis CItroen, auta s H3+ tam maju tlacitko SPORT.
|
|
23.02.2011 10:29 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2374803
|
|
jumep
|
|
|
tief napsal(a): 2.2 HDi a H3+ neni ziadne pravidlo. Najjednoduchsie sa to zisti podla tlacitka SPORT medzi sipkou HORE a DOLE. Auta s H3 tam maju napis CItroen, auta s H3+ tam maju tlacitko SPORT.
H3+ maju tazsie auta - 2.2 a H3+ je pravidlo
dost jednoduche
C5 1:
H3: 1.8i, 2.0HDi - bez rozdielu prevodoviek
H3+: 2.0i, 3.0i, 2.0HPi, 2.2HDi
C5 2:
H3: 1.8i, 2.0HDi s manualom a myslim aj 2.0i
H3+: 3.0i, 2.0HDi s AP, 2.2HDi
H3+ maju tazsie auta - 2.2 a H3+ je pravidlo :)
dost jednoduche
C5 1:
H3: 1.8i, 2.0HDi - bez rozdielu prevodoviek
H3+: 2.0i, 3.0i, 2.0HPi, 2.2HDi
C5 2:
H3: 1.8i, 2.0HDi s manualom a myslim aj 2.0i
H3+: 3.0i, 2.0HDi s AP, 2.2HDi
|
|
23.02.2011 10:29 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
2374804
|
|
jumep
|
|
|
hm, tak este vidim jednu podivnost pri C5 1 ... 2.0HDi ze regulator vzadu ...
ale priznam sa ze som to nikdy v inom popise nevidel a tiez nikdy fyzicky nevidel
hm, tak este vidim jednu podivnost pri C5 1 ... 2.0HDi ze regulator vzadu ...
ale priznam sa ze som to nikdy v inom popise nevidel a tiez nikdy fyzicky nevidel
|
|
| |
|
|