| | |
19.09.2019 11:44 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3239630
|
|
MartinP.
|
|
|
Jo 52,e prý koule vyrábí pouze original a ifhs ostatní jsou pouze prebalene ifhs
Jo 52,e prý koule vyrábí pouze original a ifhs ostatní jsou pouze prebalene ifhs
|
|
19.09.2019 11:51 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3239631
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
MartinP. napsal(a): Jo 52,e prý koule vyrábí pouze original a ifhs ostatní jsou pouze prebalene ifhs Výrobců je více. Není to ve z jednoho hnízda. Vím jen, e IFHS, Monroe, Febi - stejné koule z jedné továrny jen v jiném balení a značení.
Výrobců je více. Není to ve z jednoho hnízda. Vím jen, e IFHS, Monroe, Febi - stejné koule z jedné továrny jen v jiném balení a značení.
|
|
19.09.2019 12:11 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3239636
|
|
MartinP.
|
|
|
Co vydrí tý ifhs abych je třeba za rok neměnil,
Co vydrí tý ifhs abych je třeba za rok neměnil,
|
|
19.09.2019 20:18 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3239660
|
|
MartinP.
|
|
|
Sorry 52,kadopádně půjdou origo
Sorry 52,kadopádně půjdou origo
|
|
20.09.2019 09:18 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3239671
|
|
MartinP.
|
|
|
Objednáno,je to od eurorepar,náhrada za original cena 2900kc za 1,plány s autem mám ze ho chci co nejdéle jak to jen pujde
Objednáno,je to od eurorepar,náhrada za original cena 2900kc za 1,plány s autem mám ze ho chci co nejdéle jak to jen pujde
|
|
29.12.2020 16:11 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3295301
|
|
Bernhard
|
Město: Brno, Auto: Octavia | Počet příspěvků: 20 |
|
|
"captainkru" podle linku myslí materiály na akustické tlumení? Tohle téma je o podvozku.
"captainkru" podle linku myslí materiály na akustické tlumení? Tohle téma je o podvozku.
|
|
29.12.2020 16:17 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3295304
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
alebo len robi skrytu reklamu a hra sa na blbého.
alebo len robi skrytu reklamu a hra sa na blbého. :-d
|
|
27.07.2021 08:48 -
tvrdé pérování C5 lll
|
3317211
|
|
novacek77
|
Město: Čistá, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Máme C5 lll r.v. 2008 autem jezdí jen manelka a nyní my hlásí "e jí to nějak skáče" projel jsem to a opravdu na hladké silnici je to OK ale na roletě to dost drncá občas i něco vzadu jakoby bouchne. zkontroloval jsem hladinu kabaliny LDS při sputění úplně dolů těsně vidím e hladina se dotýká sítka. Máte někdo nápad co dál řeit do origo servisu se mě opravdu moc nechce ale zas aby to nějaký "garáový servisman nepokazil jetě víc.
Není tady nějaký mechanik mezi Plzní a Prahou který by se na to podíval ??
Máme C5 lll r.v. 2008 autem jezdí jen manelka a nyní my hlásí "e jí to nějak skáče" projel jsem to a opravdu na hladké silnici je to OK ale na roletě to dost drncá občas i něco vzadu jakoby bouchne. zkontroloval jsem hladinu kabaliny LDS při sputění úplně dolů těsně vidím e hladina se dotýká sítka. Máte někdo nápad co dál řeit do origo servisu se mě opravdu moc nechce ale zas aby to nějaký "garáový servisman nepokazil jetě víc.
Není tady nějaký mechanik mezi Plzní a Prahou který by se na to podíval ??
|
|
27.07.2021 09:27 -
Re: tvrdé pérování C5 lll
|
3317213
|
|
jruze
|
|
|
Zajeď do zn servisu kdy má takovej názor - tam ti nejen poradí ale i tě stáhnou z kůe ( a nejspí neopraví ) to opravdu dnes asi opraví právě jen ti garáisti
a pokud tě zajímá co to řeknou ve zn. servisu - NFP je neobjednatelný díl a trochu mne zaujala cena regulátoru pokud tedy má auto tlačítko ,,sport" - to asi nemyslí váně - to je na C5 II( asi veteránská přiráka) na X7 je cena příznivějí
Toa jednou bude na prodej (jestli bude) to bude cena = C5 II biturbo auto po starém pánovi , s nájezdem +-150000km ( skutečným) s jasnou historii doloitelnou s doloeným vlastnictvím majitele rok narození a s přihlédnutím na ceny dílů jako regulátoru ( zřejmě vyrobeného z drahých kovů .... to bude cena 🤭
Zajeď do zn servisu kdy má takovej názor ;-) - tam ti nejen poradí ale i tě stáhnou z kůe ( a nejspí neopraví ) to opravdu dnes asi opraví právě jen ti garáisti
a pokud tě zajímá co to řeknou ve zn. servisu - NFP je neobjednatelný díl a trochu mne zaujala cena regulátoru pokud tedy má auto tlačítko ,,sport" - to asi nemyslí váně - to je na C5 II( asi veteránská přiráka) na X7 je cena příznivějí
Toa jednou bude na prodej (jestli bude) to bude cena = C5 II biturbo auto po starém pánovi , s nájezdem +-150000km ( skutečným) s jasnou historii doloitelnou s doloeným vlastnictvím majitele rok narození a s přihlédnutím na ceny dílů jako regulátoru ( zřejmě vyrobeného z drahých kovů .... to bude cena 🤭
Přílohy: regulator na X7.jpg ( 346155b ) - rameno.jpg ( 344049b ) - z.pístnice.jpg ( 378004b ) - regulátor.jpg ( 358379b ) - |
|
11.09.2021 13:11 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3321740
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Dnes jsem po cca 14 dnech sedl do X7 kterou jezdí ena ( já jezdím do práce dvojkovou)
Jen co jsem se rozjel tak říkám sakra co s tím autem je? ena samozřejmě nic nepoznala...
Prostě auto divné skákalo jako kdybych jel na vyí polohu ale nepřilo e bych byl vý a jel jsem i rychleji ne 40 km/h
Prostě to nebyla taková ta příjemná plavba ale prudké pohyby nahoru dolů. Jako nebylo to úplně tvrdý ale prostě divně rychlý nahoru dolů a nebo krátký chod toho prohoupnutí ?
Po té co jsem přejel celou Prahu a připadal si jak v Oktávce, jsem natvaný zastavil u neteře pro náklad dětí a zkouel houpat autem za kapotu.
Přilo mi to tuí.
Pak jsem asi 4x vyjel nahoru a zas dolů - prostě vechny polohy od horní po spodní.
Po tomto "hraní si" jsme vyrazili ke tchýni a u mi přilo e auto houpe normálně.
Napadá vás co by to mohlo být? Kde co zatuhlo?
Dnes jsem po cca 14 dnech sedl do X7 kterou jezdí ena ( já jezdím do práce dvojkovou)
Jen co jsem se rozjel tak říkám sakra co s tím autem je? ena samozřejmě nic nepoznala...
Prostě auto divné skákalo jako kdybych jel na vyí polohu ale nepřilo e bych byl vý a jel jsem i rychleji ne 40 km/h
Prostě to nebyla taková ta příjemná plavba ale prudké pohyby nahoru dolů. Jako nebylo to úplně tvrdý ale prostě divně rychlý nahoru dolů a nebo krátký chod toho prohoupnutí ?
Po té co jsem přejel celou Prahu a připadal si jak v Oktávce, jsem natvaný zastavil u neteře pro náklad dětí a zkouel houpat autem za kapotu.
Přilo mi to tuí.
Pak jsem asi 4x vyjel nahoru a zas dolů - prostě vechny polohy od horní po spodní.
Po tomto "hraní si" jsme vyrazili ke tchýni a u mi přilo e auto houpe normálně.:-o
Napadá vás co by to mohlo být? Kde co zatuhlo? :nevim
|
|
11.09.2021 14:57 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3321756
|
|
jruze
|
|
|
Přidřená pístnice , přidřený regulátor, zarezlí táhlo korektoru
Přidřená pístnice , přidřený regulátor, zarezlí táhlo korektoru ;-)
|
|
11.09.2021 15:11 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3321757
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
To mi ale asi nezbývá čekat dokud to zas nezačne zlobit aby se to dalo najít ne?
Jetě mě napadlo, asi před dvěmi měsíci jsem nakládal tátu chtěl jsem to přizvednout nebo upustit (u nepamatuji) abych ho přeloil z vozíku a dopadlo to tak e jsem jel asi 20 km vyputěný ve spodní poloze. Myslel jsem e se po dosaení rychlostí zvedne ale nic... Pak jsme vystoupili a při dalím startu zas bylo auto v normální poloze. Od té doby ádný problém do dneka.
Take to by monáohlo.být to táhlo nebo korektor ne?
To mi ale asi nezbývá čekat dokud to zas nezačne zlobit aby se to dalo najít ne?
Jetě mě napadlo, asi před dvěmi měsíci jsem nakládal tátu chtěl jsem to přizvednout nebo upustit (u nepamatuji) abych ho přeloil z vozíku a dopadlo to tak e jsem jel asi 20 km vyputěný ve spodní poloze. Myslel jsem e se po dosaení rychlostí zvedne ale nic... Pak jsme vystoupili a při dalím startu zas bylo auto v normální poloze. Od té doby ádný problém do dneka.
Take to by monáohlo.být to táhlo nebo korektor ne?
|
|
11.09.2021 17:44 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3321758
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
No, budes musiet ohnut chrbat
Ale vazne, v prvom rade skontrolovat cidlo na zadku. Blbe je, ze asi inak to nejde, nez povolit jeho prepakovanie a skusit ako sa to hybe v klboch. Ak budes mat stastie, tak bude stacit precistit a navazelinovat.
No, a potom to prepakovanie spravne nastavit.
No, budes musiet ohnut chrbat :-d
Ale vazne, v prvom rade skontrolovat cidlo na zadku. Blbe je, ze asi inak to nejde, nez povolit jeho prepakovanie a skusit ako sa to hybe v klboch. Ak budes mat stastie, tak bude stacit precistit a navazelinovat.
No, a potom to prepakovanie spravne nastavit. :palec
|
|
12.09.2021 09:25 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3321803
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
X7 dokáe ztvrdnout kdy je tam moc LDS. Nevím jak se to ovlivňuje, nechápu to, ale u sem se s tím několikrát setkal. Posadil bych auto na zem, odtlakoval diagnostikou a srovnal hladinu na spodek nalívacího koíku. Musí se to ODTLAKOVAT , nestačí jen nejnií poloha!!!
X7 dokáe ztvrdnout kdy je tam moc LDS. Nevím jak se to ovlivňuje, nechápu to, ale u sem se s tím několikrát setkal. Posadil bych auto na zem, odtlakoval diagnostikou a srovnal hladinu na spodek nalívacího koíku. Musí se to ODTLAKOVAT , nestačí jen nejnií poloha!!!
|
|
12.09.2021 12:51 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3321816
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
To u jsem tu asi četl o tom LDS ...
Ale bylo by moné aby se to dělo jen někdy? To auto jsem koupil někdy červen/červenec . Po nákupu jsem ho dal automechanikovi na prohlídku měnil oleje a filtry. O LDS nic neříkal. Předpokládám e tam u bude dlouho bez zásahu. A a včera mi to přilo divný e to divně peruje. Ani mi to nepřilo tvrdý , spí takový rychlý - rychle nahoru, rychle dolů nebyla to ta typická vláčná plavba ale hup nahoru, hup dolů.
Dnes mi to zas přilo ráno trochu divný ale cestou zpět (15 km tam a 15 zpět) u zas v pohodě. Ale nevím jestli se mi to jen nezdálo...
To u jsem tu asi četl o tom LDS ...
Ale bylo by moné aby se to dělo jen někdy? To auto jsem koupil někdy červen/červenec . Po nákupu jsem ho dal automechanikovi na prohlídku měnil oleje a filtry. O LDS nic neříkal. Předpokládám e tam u bude dlouho bez zásahu. A a včera mi to přilo divný e to divně peruje. Ani mi to nepřilo tvrdý , spí takový rychlý - rychle nahoru, rychle dolů nebyla to ta typická vláčná plavba ale hup nahoru, hup dolů.
Dnes mi to zas přilo ráno trochu divný ale cestou zpět (15 km tam a 15 zpět) u zas v pohodě. Ale nevím jestli se mi to jen nezdálo...:nevim
|
|
13.09.2021 07:32 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
3321904
|
|
jruze
|
|
|
To vypadá na regulátor ale ten spí dělá to e propadne auto dolů a potom vystřelí nahoru - to e to nechtělo nahoru do normální polohy by tomu nasvědčovalo ale také to můe dělat zarezlé táhlo(kloubek) korektoru
To vypadá na regulátor ale ten spí dělá to e propadne auto dolů a potom vystřelí nahoru - to e to nechtělo nahoru do normální polohy by tomu nasvědčovalo ale také to můe dělat zarezlé táhlo(kloubek) korektoru
|
|
| |
|
|