| | |
05.02.2017 13:47 -
Re: Alternátor
|
3036087
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Trumpetist, tak ako si dopadol?
Trumpetist, tak ako si dopadol?
|
|
05.02.2017 21:23 -
Re: Alternátor
|
3036220
|
|
jumep
|
|
|
ma prist na vymenu, potom mozeme poreferovat
ma prist na vymenu, potom mozeme poreferovat
|
|
18.05.2017 21:47 -
Re: Alternátor
|
3066927
|
|
abart
|
Město: Lodenice, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 58 |
|
|
Ahojte, moná trochu přiblblá otázka, ale jakou max teplotu by měl mít alternátor?
Mám pocit, e se mi dost přehřívá, dával jsem v zimě nový Denso. Od začátku jsem měl pocit, e se dost hřeje.
Ale dnes v tom teple a s odběrem - sahara, ventilátor, klima, po necelé půlhodince se na něm nedala udret ruka. Co ruka, prst jsem si prakticky spálil. I řemen byl horký jako prase.
Auto benzín dvoulitr.
Ahojte, moná trochu přiblblá otázka, ale jakou max teplotu by měl mít alternátor?
Mám pocit, e se mi dost přehřívá, dával jsem v zimě nový Denso. Od začátku jsem měl pocit, e se dost hřeje.
Ale dnes v tom teple a s odběrem - sahara, ventilátor, klima, po necelé půlhodince se na něm nedala udret ruka. Co ruka, prst jsem si prakticky spálil. I řemen byl horký jako prase.
Auto benzín dvoulitr.
|
|
19.05.2017 23:45 -
Re: Alternátor
|
3067195
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Presnu odpoved nepoznam, ale dakych 60-80 ° stupnov asi v uplnej pohode. Vinutie ma este viac, to je jasne. A vinutie u elektromotorov (beznych) zvlada cca 120-140°. 60° neudrzis, 80° sa pali prst
Vinutie u alternatora, predpokladam je este odolnejsie, vzhladom na velke teploty okolia
Ale niekto s oscilom by vedel viac o stave povedat
Presnu odpoved nepoznam, ale dakych 60-80 ° stupnov asi v uplnej pohode. Vinutie ma este viac, to je jasne. A vinutie u elektromotorov (beznych) zvlada cca 120-140°. 60° neudrzis, 80° sa pali prst
Vinutie u alternatora, predpokladam je este odolnejsie, vzhladom na velke teploty okolia
Ale niekto s oscilom by vedel viac o stave povedat
|
|
20.05.2017 12:28 -
Re: Alternátor
|
3067226
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Pokud je horká řemenice zkontroluj jestli neprokluzuje řemen.
Pokud je horká řemenice zkontroluj jestli neprokluzuje řemen.
|
|
28.06.2017 11:59 -
Re: Alternátor
|
3078802
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Ahojte, takze moj problem.
Altik ma srdcovy infarkt. Cim je teplejsie tym mensie napatie dava. Ked na volnobehu mam svetla, radio, klimu zapnutu a podobne dava 12,3V, ked vypnem klimu tak 13,8V. Vsetko merane pri volnobehu a na vystupe z altika. Ked zapnem klimu a drzim otacky 2000ot dava 13,1V. Vsetko merane pri +26°C ked bola zima 5°C isiel krasne.
Problem vyrieseny tak, ze som tam hodil altik z Lancie Phedry 2,2. Ovela silnejsi a este ma k tomu aj volnobezku (menej namaha remen) Vymena za 45minut. A teraz dava 14,2-14,4V stale ci volnobeh, ci otacka ci je vsetko v aute pozapinane alebo nieje.
Co si myslite, ma zmysel si ho rozobrat, vycistit a mozno ho predavat za 20 ako funkcny ale treba ho zrepasovat? BTW uhliky a regulator su nove, v tom chyba nebude...
Alebo ho dat zrepasovat a predavat ako zrepasovany?
Alebo ho vyhodit do smetia...
Ahojte, takze moj problem.
Altik ma srdcovy infarkt. Cim je teplejsie tym mensie napatie dava. Ked na volnobehu mam svetla, radio, klimu zapnutu a podobne dava 12,3V, ked vypnem klimu tak 13,8V. Vsetko merane pri volnobehu a na vystupe z altika. Ked zapnem klimu a drzim otacky 2000ot dava 13,1V. Vsetko merane pri +26°C ked bola zima 5°C isiel krasne.
Problem vyrieseny tak, ze som tam hodil altik z Lancie Phedry 2,2. Ovela silnejsi a este ma k tomu aj volnobezku (menej namaha remen) Vymena za 45minut. A teraz dava 14,2-14,4V stale ci volnobeh, ci otacka ci je vsetko v aute pozapinane alebo nieje.
Co si myslite, ma zmysel si ho rozobrat, vycistit a mozno ho predavat za 20 ako funkcny ale treba ho zrepasovat? BTW uhliky a regulator su nove, v tom chyba nebude...
Alebo ho dat zrepasovat a predavat ako zrepasovany?
Alebo ho vyhodit do smetia...
|
|
28.06.2017 13:48 -
Re: Alternátor
|
3078810
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Nový neznamená vdy funkční. Pokud je to závislé na teplotě viděl bych to na ten regulátor. Pokud nemá druhý stejný funkční, prodej to na díly.
Nový neznamená vdy funkční. Pokud je to závislé na teplotě viděl bych to na ten regulátor. Pokud nemá druhý stejný funkční, prodej to na díly.
|
|
19.08.2017 12:53 -
Re: Alternátor
|
3089715
|
|
Michal01
|
Město: Znojmo, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Zdarec, nevím kam to mám dát tak to přidám sem.
Asi před týdnem mi odely uhlíky i se zběracími krouky v alternátoru. Řeil jsem to výměnou za repasovaný alt.
Po montái se mi zdá e se alt. nadměrně zahřívá, cca po 5min. na volnoběh se zapnutými obrysovími světly na něm u tak tak udrim ruku. Přitom normálně dobíjí 14,5V .
S tímto alternátorem jsem najezdil cca 450km po té se začli ozývat loiska, take demontá a reklamace.
Vimnul jsem si také, e jetě před výměnou alt. mi vdy při připojování akumulátoru a uzavření el. obvodu ve vozidle problikla asi na 1s podkávací světla a to doprovázelo cvaknutí nějakého relé. po výměně alt. mi tohle u nedělá, třeba to s tím nemá souvislost ale přijde mi to divné.
Mám to motorizaci 2.0Hdi (RHZ) 80kw
Zdarec, nevím kam to mám dát tak to přidám sem.
Asi před týdnem mi odely uhlíky i se zběracími krouky v alternátoru. Řeil jsem to výměnou za repasovaný alt.
Po montái se mi zdá e se alt. nadměrně zahřívá, cca po 5min. na volnoběh se zapnutými obrysovími světly na něm u tak tak udrim ruku. Přitom normálně dobíjí 14,5V .
S tímto alternátorem jsem najezdil cca 450km po té se začli ozývat loiska, take demontá a reklamace.
Vimnul jsem si také, e jetě před výměnou alt. mi vdy při připojování akumulátoru a uzavření el. obvodu ve vozidle problikla asi na 1s podkávací světla a to doprovázelo cvaknutí nějakého relé. po výměně alt. mi tohle u nedělá, třeba to s tím nemá souvislost ale přijde mi to divné.
Mám to motorizaci 2.0Hdi (RHZ) 80kw
|
|
15.01.2018 17:21 -
Re: Alternátor
|
3124702
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zmerit dobijeni,zkontrolovat baterii a projit kostry
zmerit dobijeni,zkontrolovat baterii a projit kostry
|
|
15.01.2018 17:29 -
Re: Alternátor
|
3124709
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
prosel nebo zkontroloval ?
ano to bude tim zamkem
prosel nebo zkontroloval ?
ano to bude tim zamkem
|
|
15.01.2018 17:36 -
Re: Alternátor
|
3124711
|
|
jumep
|
|
|
to odomykanie a zamykanie, zamok cvakne, smerovky zablikaju?
lebo by mohol este com blbnut, aj ked to by svetla skor celkovo zhasinali a nabiehali
a este ktore auto, mas v popise 2
to odomykanie a zamykanie, zamok cvakne, smerovky zablikaju?
lebo by mohol este com blbnut, aj ked to by svetla skor celkovo zhasinali a nabiehali
a este ktore auto, mas v popise 2
|
|
15.01.2018 17:52 -
Re: Alternátor
|
3124719
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
vzhledem ke stari vycistit...
bsi je pod palubovkou,radeji bych to ale sveril nekomu ve tvem okoli kdo vi kam se podivat
pokud auto reaguje spatne na DO byva vetsinou problem v samotnem DO nebo popripade BSI...
pokud blbne jeden samostatnej zamek ,je problem vetsinou v nem nebo v kabelazi
vzhledem ke stari vycistit...
bsi je pod palubovkou,radeji bych to ale sveril nekomu ve tvem okoli kdo vi kam se podivat
pokud auto reaguje spatne na DO byva vetsinou problem v samotnem DO nebo popripade BSI...
pokud blbne jeden samostatnej zamek ,je problem vetsinou v nem nebo v kabelazi
|
|
15.01.2018 18:17 -
Re: Alternátor
|
3124722
|
|
davidtesar
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
BSI raději svěřím starému dobrému autoelektrikářovi
Co se zámku týče, tak kabelá jsem zkontroloval a je v pořádku. Jeden zámek u jsem měl, ale po namontování se ukázalo, e je patný ohledně elektromagnetku co má zamykat. Ale DO fungovalo na jedničku.
BSI raději svěřím starému dobrému autoelektrikářovi ;)
Co se zámku týče, tak kabelá jsem zkontroloval a je v pořádku. Jeden zámek u jsem měl, ale po namontování se ukázalo, e je patný ohledně elektromagnetku co má zamykat. Ale DO fungovalo na jedničku.
|
|
26.05.2018 14:14 -
Re: Alternátor
|
3159608
|
|
Blodmen
|
Město: Kratonohy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 150 |
|
|
ahoj, je potřeba nějaké speciální nářadí pro povolení napínáku? Potřebuji sundat altík, tudí musím sejmout řemen. Koukal jsem e přístup je celkem dobrej. C5 III X7 2.0HDI 120 KW
ahoj, je potřeba nějaké speciální nářadí pro povolení napínáku? Potřebuji sundat altík, tudí musím sejmout řemen. Koukal jsem e přístup je celkem dobrej. C5 III X7 2.0HDI 120 KW
|
|
26.05.2018 14:27 -
Re: Alternátor
|
3159610
|
|
jumep
|
|
|
nie, napinak je len kladka s pruzinou, chytis za ten (vacsinou 15) srob a pootocis to aby sa uvolnil remen
nezabudni si baterku odpojit pred tym ako to pojdes robit - aby si nezvaral
nie, napinak je len kladka s pruzinou, chytis za ten (vacsinou 15) srob a pootocis to aby sa uvolnil remen
nezabudni si baterku odpojit pred tym ako to pojdes robit - aby si nezvaral
|
|
26.05.2018 15:32 -
Re: Alternátor
|
3159615
|
|
Blodmen
|
Město: Kratonohy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 150 |
|
|
jruze napsal(a): Ne není potřeba ádný speciál. Ale jestli se nepletu a dobře pamatuji tak jde o auto u kterého byly nějaké divné měřené hodnoty na úrovni e by vlastně vůbec neměl běet motor - asi by jsi měl obětovat cestu třeba k autodiagovi aby se na to podíval . tím myslím na ecu (u si nepamatuji přesně co tam bylo - myslím e třeba neviděla snímač otáček motoru a dalí)
Jo bylo to u tebe taky, u se v tom nevyznám, byl jsem u nás v servisu na diagnostice, chyby jsem hodil sem do jiného vlákna a kadý to viděl jednoznačně na altík. Ten tu mám náhradní, tak bych ho tedy vyměnil a pak zajel dál. Problém je, e se mi podělalo i druhý auto, tak potřebuji být mobilní aspoň s jedním. K tobě musím jetě se servisku abys mi prdl razítko na ten regulátor
Jo bylo to u tebe taky, u se v tom nevyznám, byl jsem u nás v servisu na diagnostice, chyby jsem hodil sem do jiného vlákna a kadý to viděl jednoznačně na altík. Ten tu mám náhradní, tak bych ho tedy vyměnil a pak zajel dál. Problém je, e se mi podělalo i druhý auto, tak potřebuji být mobilní aspoň s jedním. K tobě musím jetě se servisku abys mi prdl razítko na ten regulátor:nevim
|
|
| |
|
|