| | |
30.12.2010 18:24 -
Re: Alternátor
|
2367481
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
si ho nech zrepasovat
si ho nech zrepasovat
|
|
02.01.2011 18:41 -
Re: Alternátor
|
2367918
|
|
DOUFAK
|
|
|
Co je to za firmu ATOMEDIK-PARTS -vyrábí a prodává NOVÉ alternátory za dobré ceny.Není to něco,jako STARLINE ???
Co je to za firmu ATOMEDIK-PARTS -vyrábí a prodává NOVÉ alternátory za dobré ceny.Není to něco,jako STARLINE ???:-(
|
|
02.01.2011 21:17 -
Re: Alternátor
|
2367937
|
|
jumep
|
|
|
valeo sa da za 250E, o com sa tu bavime?
valeo sa da za 250E, o com sa tu bavime?
|
|
06.12.2011 10:20 -
Re: Alternátor
|
2430726
|
|
miskod
|
|
|
Caute. Nejako som sa tu nedocital ci je normalne napatie na baterke pri nastartovanom motore ~14.5V (na alternatore je o par desiatok mV viac). So zatazou to klesne len o nejakych 100mV. Budik mi totiz ukazuje to co je na obrazku. To iste ukazuje aj po dlhej aj po kratkej jazde, Takze moja otazke je ci riesit alebo neriesit.
Caute. Nejako som sa tu nedocital ci je normalne napatie na baterke pri nastartovanom motore ~14.5V (na alternatore je o par desiatok mV viac). So zatazou to klesne len o nejakych 100mV. Budik mi totiz ukazuje to co je na obrazku. To iste ukazuje aj po dlhej aj po kratkej jazde, Takze moja otazke je ci riesit alebo neriesit.
Přílohy: IMAGE_049b.jpg ( 173960b ) - Budiky |
|
06.12.2011 11:23 -
Re: Alternátor
|
2430738
|
|
timik2001
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 93 |
|
|
miskod napsal(a): Caute. Nejako som sa tu nedocital ci je normalne napatie na baterke pri nastartovanom motore ~14.5V (na alternatore je o par desiatok mV viac). So zatazou to klesne len o nejakych 100mV. Budik mi totiz ukazuje to co je na obrazku. To iste ukazuje aj po dlhej aj po kratkej jazde, Takze moja otazke je ci riesit alebo neriesit.
Ahoj, mám uplně to stejne poslední cca 2,5mesice, jizda po dalnici i mesto, rucicku mam uplne ve stejne poloze, kdyz jsem byl u Jumepa, rikal ze mám alternator za 5 dvanact
Ahoj, mám uplně to stejne poslední cca 2,5mesice, jizda po dalnici i mesto, rucicku mam uplne ve stejne poloze, kdyz jsem byl u Jumepa, rikal ze mám alternator za 5 dvanact :-p
|
|
06.12.2011 11:40 -
Re: Alternátor
|
2430746
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
mám to taky tak, neříkejte, e odchází altík
mám to taky tak, neříkejte, e odchází altík :-(
|
|
06.12.2011 12:17 -
Re: Alternátor
|
2430755
|
|
krocan
|
Město: Fryčovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 216 |
|
|
Změř napětí na svorkách baterie při zatíení/tzn. zapni světla, topení, případně jiné spotřebiče, které mají velký odběr/ na měřáku si nadstav měření stejnosměrného proudu/=/ ne střídavý, a rozsah do dvaceti V. Pokud to bude pořád 14,5V je to dost hodně.
Změř napětí na svorkách baterie při zatíení/tzn. zapni světla, topení, případně jiné spotřebiče, které mají velký odběr/ na měřáku si nadstav měření stejnosměrného proudu/=/ ne střídavý, a rozsah do dvaceti V. Pokud to bude pořád 14,5V je to dost hodně.
|
|
06.12.2011 12:24 -
Re: Alternátor
|
2430758
|
|
jumep
|
|
|
bude tam tolko stale, ten alternator je tu dost presny
vydrz alternatoru je vraj stavana na 200t km
odporucam pouzit rucickovy / analogovy voltmeter a sledovat ci nepoletuje prilis to napatie a tiez prekontorlovat hlavne ukostrenie na karoserii, dat ten kabel dole a zasa prisrobovat (mne hodne pomohla vymena kostroveho kabla od baterky)
bude tam tolko stale, ten alternator je tu dost presny
vydrz alternatoru je vraj stavana na 200t km
odporucam pouzit rucickovy / analogovy voltmeter a sledovat ci nepoletuje prilis to napatie a tiez prekontorlovat hlavne ukostrenie na karoserii, dat ten kabel dole a zasa prisrobovat (mne hodne pomohla vymena kostroveho kabla od baterky)
|
|
06.12.2011 12:49 -
Re: Alternátor
|
2430762
|
|
miskod
|
|
|
No ja som to meral aj priamo na altrenatore a bolo tam +- to co na baterke. Ak by bolo zle ukostrenie, tak bude na baterke menej. Inak ukostrenia co som nasiel som poriadne vycistil a stale ziadna zmena. (tri kusky vedla baterky a jeden v elektronike v motorovom priestore).
Inak ten nesilovy konektor co sa pripaja do alternatora je co? Napada ma ze ak je to nejaka spetna vazba a niekde na riadiacej jednotke je prechodovy odpor na napajani/kostre, tak mu moze povedat "pridaj". Co je teda na tom konektore?
No ja som to meral aj priamo na altrenatore a bolo tam +- to co na baterke. Ak by bolo zle ukostrenie, tak bude na baterke menej. Inak ukostrenia co som nasiel som poriadne vycistil a stale ziadna zmena. (tri kusky vedla baterky a jeden v elektronike v motorovom priestore).
Inak ten nesilovy konektor co sa pripaja do alternatora je co? Napada ma ze ak je to nejaka spetna vazba a niekde na riadiacej jednotke je prechodovy odpor na napajani/kostre, tak mu moze povedat "pridaj". Co je teda na tom konektore?
|
|
06.12.2011 15:54 -
Re: Alternátor
|
2430776
|
|
paralen
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive | Počet příspěvků: 24 |
|
|
Mimochodem, já kdy jsem s tím měl problém, měl jsem tam dokonce 17V, dokud jsem měl starou baterku, tak to bylo OK, ale koupil jsem tehdy novou, a to u řídící jednotka neustála, auto běelo 5 vteřin OK, pak to začalo celé pípat, jet n 3 válce a podobně . Udělal mi repasi alternátoru, ale zřejmě blbě, protoe po 2 letech mám zase rafiku vptavo. O víkendu to budu měřit konečně. Kolik má být správná hodnota na baterce, kdy nastartuji, pustím světla, větrák..atd..12V?
Mimochodem, já kdy jsem s tím měl problém, měl jsem tam dokonce 17V, dokud jsem měl starou baterku, tak to bylo OK, ale koupil jsem tehdy novou, a to u řídící jednotka neustála, auto běelo 5 vteřin OK, pak to začalo celé pípat, jet n 3 válce a podobně :). Udělal mi repasi alternátoru, ale zřejmě blbě, protoe po 2 letech mám zase rafiku vptavo. O víkendu to budu měřit konečně. Kolik má být správná hodnota na baterce, kdy nastartuji, pustím světla, větrák..atd..12V?
|
|
06.12.2011 16:22 -
Re: Alternátor
|
2430783
|
|
jumep
|
|
|
tych 14V je ok
tych 14V je ok
|
|
06.12.2011 19:39 -
Re: Alternátor
|
2430882
|
|
Hajkis
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Ideální napětí na baterce je od 14,2 a 14,8V(dle vestavěného regulátoru).Altík by při zatíení měl dorovnat napětí.Po zapnutí vech spotřebičů můe být i pokles a o 0,5V při zvednutí dobíjecího proudu,take pokud vechno je zapnuté ,tak na baterce 14V je v pohodě
Ideální napětí na baterce je od 14,2 a 14,8V(dle vestavěného regulátoru).Altík by při zatíení měl dorovnat napětí.Po zapnutí vech spotřebičů můe být i pokles a o 0,5V při zvednutí dobíjecího proudu,take pokud vechno je zapnuté ,tak na baterce 14V je v pohodě
|
|
06.12.2011 20:45 -
Re: Alternátor
|
2430937
|
|
paralen
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive | Počet příspěvků: 24 |
|
|
Přeměřím a pak se podělím, ale po opravě si pamatuji nějakých 14,5V a rafika stejně vpravo. I kdy ta moje elektrika , ale u je to v řeení Kadopádně díky, e vím kolik tam má přiblině být.
Přeměřím a pak se podělím, ale po opravě si pamatuji nějakých 14,5V a rafika stejně vpravo. I kdy ta moje elektrika :nevim, ale u je to v řeení ;-) Kadopádně díky, e vím kolik tam má přiblině být.
|
|
06.12.2011 22:37 -
Re: Alternátor
|
2431013
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
14,8V u je trochu moc. ( vyváří se elektrolyt v baterii) Těch 14,5V je ideál kdy je baterie po startu dobitá a neni putěn ádný spotřebič. Při světlech, topení, rádiu, by se to mělo motat kolem 13,5 a 14V. Co je dostačující napětí které udrí baterii v nabitém stavu.
Nechápu na co tam máte podivnou rafiku bez stupnice. To u je lepí digitální voltmetr kterej mám čuflej na čelním skle přísavkama. Ukazuje mi aktuální napětí v síti.
14,8V u je trochu moc. ( vyváří se elektrolyt v baterii) Těch 14,5V je ideál kdy je baterie po startu dobitá a neni putěn ádný spotřebič. Při světlech, topení, rádiu, by se to mělo motat kolem 13,5 a 14V. Co je dostačující napětí které udrí baterii v nabitém stavu.
Nechápu na co tam máte podivnou rafiku bez stupnice. To u je lepí digitální voltmetr kterej mám čuflej na čelním skle přísavkama. Ukazuje mi aktuální napětí v síti.
|
|
06.12.2011 23:46 -
Re: Alternátor
|
2431036
|
|
jumep
|
|
|
po tom co som mal alternator na reklamacii, dnes zapojeny, auto chodilo chvilu bez dobijania atd. po nastartovani 14.3
po tom co som mal alternator na reklamacii, dnes zapojeny, auto chodilo chvilu bez dobijania atd. po nastartovani 14.3
|
|
07.12.2011 09:10 -
Re: Alternátor
|
2431083
|
|
C5stepan
|
|
|
Humik -asi nejsi zase tak čerstvý - u jednou jsi byl vymazán? Zadej si do vyhledávače "opravy startérů a alternátorů Znojmo" a vyplave Ti několik firem. Nový altík bych řeil a jako poslední monost.
Humik -asi nejsi zase tak čerstvý - u jednou jsi byl vymazán? Zadej si do vyhledávače "opravy startérů a alternátorů Znojmo" a vyplave Ti několik firem. Nový altík bych řeil a jako poslední monost:nevim.
|
|
07.12.2011 19:00 -
Re: Alternátor
|
2431255
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 429 |
|
|
Kluci viml jsem si,e pří rychlé a nebo pomálé jízdě mi problikávají světla.Jejich intenzita kolísá podle toho jak jedu.Na palubce je ve o.k a baterka má 2 roky a najeto 180t.
Nevím jestli mě něco čeká a nemine.Nevíte co to můe být?
Kluci viml jsem si,e pří rychlé a nebo pomálé jízdě mi problikávají světla.Jejich intenzita kolísá podle toho jak jedu.Na palubce je ve o.k a baterka má 2 roky a najeto 180t.
Nevím jestli mě něco čeká a nemine.Nevíte co to můe být?
|
|
| |
|
|