| | |
12.02.2018 20:59 -
Re: Výměna výbojek - přední xenonová světla
|
3131371
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ono je o to jakou vybojku si tam majitel nacpe....pokud tu nejlepsi nejlevnejsi s buhvi jakym spektrem tak i xenonovce svetlo zezloutne ale hlavne se znici projektor
ono je o to jakou vybojku si tam majitel nacpe....pokud tu nejlepsi nejlevnejsi s buhvi jakym spektrem tak i xenonovce svetlo zezloutne ale hlavne se znici projektor
|
|
13.02.2018 15:49 -
Re: Výměna výbojek - přední xenonová světla
|
3131664
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Já osobně dávám i parkovačky s UV filtrem. Je to doporučeno výrobcem a asi vědí proč. Ten akrylát, nebo co je to za bakelit na tom světle, asi UV zrovna moc nemiluje. A se mi ozvou xenony, půjdu po těch značkových a cenu vůbec nehodlám řeit. Uetřit jednou za deset let 1.000,- Kč a pak si raplovat zaloutlý skla, to se mi rozhodně nevyplatí. Jen jetě nevím, který ty xenony jsou fakt dobrý a který se dobře jen jmenujou. Budu tady zatím hltat informace a pak ... pak se z toho zblázním.
Já osobně dávám i parkovačky s UV filtrem. Je to doporučeno výrobcem a asi vědí proč. Ten akrylát, nebo co je to za bakelit na tom světle, asi UV zrovna moc nemiluje. A se mi ozvou xenony, půjdu po těch značkových a cenu vůbec nehodlám řeit. Uetřit jednou za deset let 1.000,- Kč a pak si raplovat zaloutlý skla, to se mi rozhodně nevyplatí. Jen jetě nevím, který ty xenony jsou fakt dobrý a který se dobře jen jmenujou. Budu tady zatím hltat informace a pak ... pak se z toho zblázním. :-))
|
|
13.02.2018 15:55 -
Re: Výměna výbojek - přední xenonová světla
|
3131668
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Miro ten bakelit je polykarbonat ..a mas pravdu s UV nejsou vubec kamaradi
my davame OSRAM...do sveho auta jsem si ted dal Osram Nightbraker ale ja mam D4S nevim jak se delaji v jinych typech
Miro ten bakelit je polykarbonat :)..a mas pravdu s UV nejsou vubec kamaradi
my davame OSRAM...do sveho auta jsem si ted dal Osram Nightbraker ale ja mam D4S nevim jak se delaji v jinych typech
|
|
13.02.2018 15:57 -
Re: Výměna výbojek - přední xenonová světla
|
3131669
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
A se nám ozvou xenony, e chtějí vyměnit, tak se mi líbí ty na níe uvedeném odkazu.
Se značkou Osram mám dlouholeté zkuenosti v normálních světlech, tak jim budu věřit i v xenonech.
.link.
A se nám ozvou xenony, e chtějí vyměnit, tak se mi líbí ty na níe uvedeném odkazu.
Se značkou Osram mám dlouholeté zkuenosti v normálních světlech, tak jim budu věřit i v xenonech.
https://www.osram.cz/am/ecat/XENARC%20NIGHT%20BREAKER%20UNLIMITED-Xenonov%C3%A9%20v%C3%BDbojky%20pro%20hlavn%C3%AD%20sv%C4%9Btlomety-Automobily-Automobilov%C3%A9%20osv%C4%9Btlen%C3%AD/cz/cs/GPS01_1133388/PP_EUROPE_CZ_eCat/ZMP_1025431/
|
|
13.02.2018 16:05 -
Re: Výměna výbojek - přední xenonová světla
|
3131670
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ty vypadají fakt dobře. Jen se tam nikde nedočtu nic o UV filtru, ačkoliv se dá předpokládat, e tam bude. Nejde přece o ádnou druhovýrobu z polský stodoly. Odkaz mám uloený. Díky za reakce.
Ty vypadají fakt dobře. Jen se tam nikde nedočtu nic o UV filtru, ačkoliv se dá předpokládat, e tam bude. Nejde přece o ádnou druhovýrobu z polský stodoly. Odkaz mám uloený. Díky za reakce. :palec
|
|
13.02.2018 16:13 -
Re: Výměna výbojek - přední xenonová světla
|
3131673
|
|
Vaek66
|
Město: Nučice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 64 |
|
|
Zdar Chlapci a Chlapi,
tak přesně ty jsem koupil (XENARC NIGHT BREAKER UNLIMITED), ale e by svítily nějak extra, to fakt ne. Deklarují svítivost 3200lm, co je jako vechny. Jen u jedněch "no name" jsem nael 4200lm Moná to bude tím, e jsme zhýčkaní. Jetě kdy jsem jezdil se kodou 100, tak na cestu z od árovek fakt nebylo vidět .
Vaek
Zdar Chlapci a Chlapi,
tak přesně ty jsem koupil (XENARC NIGHT BREAKER UNLIMITED), ale e by svítily nějak extra, to fakt ne. Deklarují svítivost 3200lm, co je jako vechny. Jen u jedněch "no name" jsem nael 4200lm Moná to bude tím, e jsme zhýčkaní. Jetě kdy jsem jezdil se kodou 100, tak na cestu z od árovek fakt nebylo vidět :).
Vaek
|
|
13.02.2018 16:25 -
Re: Výměna výbojek - přední xenonová světla
|
3131675
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Tady je třeba chválí:
.link.
Tady je třeba chválí:
https://www.alza.cz/hobby/osram-xenarc-night-breaker-unlimited-66140xnb-d4117766.htm?kampan=adpla-ho_obecna_auto-moto_autozarovky_c_1029172_1o2_EAO2314i2&gclid=CjwKCAiAtorUBRBnEiwAfcp_Y6hdUskslnK0Rk50IRnhntlryBjgYyDNa8B8lFBS_eef8yuqyWK2ZhoCT0sQAvD_BwE#recenze
|
|
13.02.2018 21:11 -
Re: Výměna výbojek - přední xenonová světla
|
3131785
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
ja zasa Osram moc nemusim, hlavne tie ich night breakery v H7 bol cisty odrb. potom aj museli urobit verziu 2.0 lebo
v ziarovkach ja uznavam Philips
.link.
problem je ze je na beznom trhu dost fejkov, preto treba zvazit odkial kupit
ja zasa Osram moc nemusim, hlavne tie ich night breakery v H7 bol cisty odrb. potom aj museli urobit verziu 2.0 lebo
v ziarovkach ja uznavam Philips
https://www.eshopbn.sk/home/1213-philips-d4s-xenon-x-treme-vision-2gen-4800k-150-12v24v-top-1kus-najsilnejsia-vybojka.html
problem je ze je na beznom trhu dost fejkov, preto treba zvazit odkial kupit
|
|
13.02.2018 21:50 -
Re: Výměna výbojek - přední xenonová světla
|
3131793
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
robo napsal(a): ja zasa Osram moc nemusim, hlavne tie ich night breakery v H7 bol cisty odrb. potom aj museli urobit verziu 2.0 lebo
v ziarovkach ja uznavam Philips
.link.
problem je ze je na beznom trhu dost fejkov, preto treba zvazit odkial kupit
ale vsimnul sis ze se bavime o xenonove vybojce ,ze jo ?
u osramu si muzes skotrolovat pravost behem par vterin....
az se zalozi vlakno o zarovkach H7 tak ti v nem reknu vice o techto zarovkach a svetlech
ale vsimnul sis ze se bavime o xenonove vybojce ,ze jo ?
u osramu si muzes skotrolovat pravost behem par vterin....
az se zalozi vlakno o zarovkach H7 tak ti v nem reknu vice o techto zarovkach a svetlech :palec
|
|
13.02.2018 21:55 -
Re: Výměna výbojek - přední xenonová světla
|
3131794
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
autodiag napsal(a): ale vsimnul sis ze se bavime o xenonove vybojce ,ze jo ?
u osramu si muzes skotrolovat pravost behem par vterin....
az se zalozi vlakno o zarovkach H7 tak ti v nem reknu vice o techto zarovkach a svetlech
iste, preto som sa vyjadril k znacke Osram. robim totiz aj s inymi vyrobkami - napriklad vysoko vykonnymi led diodami do projektorov alebo ledkami pre svetelne tabule. urcite sis taky vsimnul ze som postnul Philips Xtreme xenony, ktore su aj na tej alze
iste, preto som sa vyjadril k znacke Osram. robim totiz aj s inymi vyrobkami - napriklad vysoko vykonnymi led diodami do projektorov alebo ledkami pre svetelne tabule. urcite sis taky vsimnul ze som postnul Philips Xtreme xenony, ktore su aj na tej alze
|
|
13.02.2018 22:24 -
Re: Výměna výbojek - přední xenonová světla
|
3131802
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja reagoval na to ze je osram spatna v H7 zarovkach
ledky super ale taky to neni uplne xenon
i kdyz se prodavaji sady nebo ti odvaznejsu to cpou primo misto halogenovych zarovek,porad to neni to co by slo do stavajiciho svetla v C5 dat
co se tyka Philipsu ta zase bych nekoupil ja,prave z duvodu ktery jsi uvedl,neni moznost overeni pravosti a za necelych 70 to asi nebude zadnej slagr ..co prodavaji ma ALZA ,no nebudu komentovat asi
ja reagoval na to ze je osram spatna v H7 zarovkach :palec
ledky super ale taky to neni uplne xenon :(
i kdyz se prodavaji sady nebo ti odvaznejsu to cpou primo misto halogenovych zarovek,porad to neni to co by slo do stavajiciho svetla v C5 dat
co se tyka Philipsu ta zase bych nekoupil ja,prave z duvodu ktery jsi uvedl,neni moznost overeni pravosti a za necelych 70 to asi nebude zadnej slagr ..co prodavaji ma ALZA ,no nebudu komentovat asi ;)
|
|
13.02.2018 23:12 -
Re: Výměna výbojek - přední xenonová světla
|
3131804
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Asi by som to kupoval na amazon.de postovne nad 39eur zadarmo. Filled and packed by Amazon. Sanca kupit cez nich fake je mala. Ale musi to but priamo od nich , nie z nejakeho eshopu predavajuceho cez ich portal. Napriklad tu .link.
Asi by som to kupoval na amazon.de postovne nad 39eur zadarmo. Filled and packed by Amazon. Sanca kupit cez nich fake je mala. Ale musi to but priamo od nich , nie z nejakeho eshopu predavajuceho cez ich portal. Napriklad tu https://www.amazon.de/Breaker-Unlimited-Xenon-Scheinwerferlampe-66240XNB-HCB-Xenon-Brenner/dp/B00FQ8AVHS/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1518559881&sr=8-1&keywords=osram+nightbreaker+xenon
|
|
14.02.2018 07:44 -
Re: Výměna výbojek - přední xenonová světla
|
3131811
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to nevim ....ja kupuju tam kde vim ze jsou originaly nebo tam kde to muzu vratit..
u Osram lze velmi jednoduse odhalit fake..uprimne uz cena 39 za Night Braker si sama o fake rika
to nevim ....ja kupuju tam kde vim ze jsou originaly nebo tam kde to muzu vratit..
u Osram lze velmi jednoduse odhalit fake..uprimne uz cena 39 za Night Braker si sama o fake rika :nevim
|
|
15.02.2018 14:38 -
Re: Výměna výbojek - přední xenonová světla
|
3132060
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Mam na tych Osram NB nabehane asi 100 000 km, co je zhruba 500 hodin svietenia. V porovnani s tou origo vybojkou Xenstart, co byva ako origo nebol ziaden rozdiel v svietivosti (menili mi svetlomet za novy, bol aj s novou vybojkou). Vsak nie nadarmo je norma o max. svietivosti vybojky, ktoru vyrobcovia nesmu prekrocit. Toto je mozno cesta k roznym inym znackam, ktore sa nevzrusuju nad tou normou a mozno ponukaju vyssiu svietivost. Otazkou je, jejich kvalita, umiestnenie ohniska atd.
Inak, co som dakedy videl, tak niektore zapalovacie jednotky isli celkom lahko prestavit na vyssi vykon, ale to uz je mimo temu.
Mam na tych Osram NB nabehane asi 100 000 km, co je zhruba 500 hodin svietenia. V porovnani s tou origo vybojkou Xenstart, co byva ako origo nebol ziaden rozdiel v svietivosti (menili mi svetlomet za novy, bol aj s novou vybojkou). Vsak nie nadarmo je norma o max. svietivosti vybojky, ktoru vyrobcovia nesmu prekrocit. Toto je mozno cesta k roznym inym znackam, ktore sa nevzrusuju nad tou normou a mozno ponukaju vyssiu svietivost. Otazkou je, jejich kvalita, umiestnenie ohniska atd.
Inak, co som dakedy videl, tak niektore zapalovacie jednotky isli celkom lahko prestavit na vyssi vykon, ale to uz je mimo temu.
|
|
15.02.2018 18:47 -
Re: Výměna výbojek - přední xenonová světla
|
3132073
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
eisy811 napsal(a): Mam na tych Osram NB nabehane asi 100 000 km, co je zhruba 500 hodin svietenia. V porovnani s tou origo vybojkou Xenstart, co byva ako origo nebol ziaden rozdiel v svietivosti (menili mi svetlomet za novy, bol aj s novou vybojkou). Vsak nie nadarmo je norma o max. svietivosti vybojky, ktoru vyrobcovia nesmu prekrocit. Toto je mozno cesta k roznym inym znackam, ktore sa nevzrusuju nad tou normou a mozno ponukaju vyssiu svietivost. Otazkou je, jejich kvalita, umiestnen ie ohniska atd.
Inak, co som dakedy videl, tak niektore zapalovacie jednotky isli celkom lahko prestavit na vyssi vykon, ale to uz je mimo temu.
500 hodin na 100tis km je průměrná rychlost 200 km/h 100 tis km je asi 1600 hodin svícení, spíe více.
500 hodin na 100tis km je průměrná rychlost 200 km/h :nevim 100 tis km je asi 1600 hodin svícení, spíe více.
|
|
15.02.2018 23:41 -
Re: Výměna výbojek - přední xenonová světla
|
3132112
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
100 000 km km sa u mna rovna cca 1000 hodinam jazdy, z toho noc je asi polovica, takze preto som pisal o 500 hodinach.
100 000 km km sa u mna rovna cca 1000 hodinam jazdy, z toho noc je asi polovica, takze preto som pisal o 500 hodinach.
|
|
16.02.2018 07:50 -
Re: Výměna výbojek - přední xenonová světla
|
3132118
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..von je bezdomovec proto v tom ate je porad
..von je bezdomovec proto v tom ate je porad :-))))
|
|
16.02.2018 20:42 -
Re: Výměna výbojek - přední xenonová světla
|
3132255
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Jj, mam LED. Ano, jazdim naozaj dost dialnice. V podstate aj denne dochadzanie do prace je napr. 2 - 4 km obec a k tomu 25 - 30 km dialnica. Teraz prakticky dialnica konci az arealom PSA 😀 . Frantici maju naozaj dost dialnic, hoc aj s limitom 110 km/h.
Akurat je zvlastne, ze cez zimu je vyssia priemerna rychlost
Mozno koli tomu, ze neni tak vela usekov rozkopanych, menej kolon.
Jj, mam LED. Ano, jazdim naozaj dost dialnice. V podstate aj denne dochadzanie do prace je napr. 2 - 4 km obec a k tomu 25 - 30 km dialnica. Teraz prakticky dialnica konci az arealom PSA 😀 . Frantici maju naozaj dost dialnic, hoc aj s limitom 110 km/h.
Akurat je zvlastne, ze cez zimu je vyssia priemerna rychlost
Mozno koli tomu, ze neni tak vela usekov rozkopanych, menej kolon.
|
|
22.02.2018 00:38 -
Re: Výměna výbojek - přední xenonová světla
|
3133442
|
|
Vybramo
|
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Nezda sa niekomu ze OSRAM Xenarc Night Breaker Unlimited D1S svietia jemne nazelenkavo? Mam ich v c4 VTS a povodne philipsi boli biele. Tieto su jemne nazelenkave ale zas v hmle vidno a nie ako predtym ciste mlieko.
Nezda sa niekomu ze OSRAM Xenarc Night Breaker Unlimited D1S svietia jemne nazelenkavo? Mam ich v c4 VTS a povodne philipsi boli biele. Tieto su jemne nazelenkave ale zas v hmle vidno a nie ako predtym ciste mlieko.
|
|
| |
|
|