| | |
11.06.2009 20:48 -
Re: Rychloměr
|
661390
|
|
Lobos
|
|
|
No na těch fotkách to vypada straidelně ale jak se do toho dá u neni cesta zpátky a opravdu to jde chce to trochu trpělivosti.Já natěstí nemusel rozebírat motorek ,ručička měla malinkou vúli pouil jsem radu z chatu a pouil vteř.lepidlo ale musí se trefit s ručičkou přesně do té správne polohy.Proel jsem několik vozu a koukal na polohu ručky a zdá se e jsem se trefil.Ukazuje asi o 3km víc a to je v pohodě.
No na těch fotkách to vypada straidelně ale jak se do toho dá u neni cesta zpátky a opravdu to jde chce to trochu trpělivosti.Já natěstí nemusel rozebírat motorek ,ručička měla malinkou vúli pouil jsem radu z chatu a pouil vteř.lepidlo ale musí se trefit s ručičkou přesně do té správne polohy.Proel jsem několik vozu a koukal na polohu ručky a zdá se e jsem se trefil.Ukazuje asi o 3km víc a to je v pohodě.:-)
|
|
24.07.2009 11:42 -
|
874049
|
|
Galil
|
|
|
Zdravím, jsem tu naprostý začátečník, C5 mám asi tři dny. Jsem taxikář a s citroeny mám sluné zkuenosti - dvě xantie jsem honil do cca půl miliónu km a té druhé budi ke cti, e dodnes jezdí, dal jsem ji matce. Po třech letech "odskoku" k Oplům (Omega, taky se výborně osvědčila) jsem se vrátil k Citroenům a pořídil C5. Tady se dostávám k podstatě dotazu, trochu to s rychloměry souvisí.
Kdy jsem mluvil s naím mechanikem, který se stará o taxametry, trochu se zděsil s tím, e tam není nikde monost napojení impulsů (taxametr pracuje tak, e bere ty samé impulsy, co jdou do rychloměru). Poradí mi, prosím, někdo sběhlý, jestli se někde přece jen nedá na impulsy připojit? Jak jsem tak pročítal, některý z uivatelů, tuím Autodiag, se o nějakého taxíka u stará, snad by věděl.... Děkuju.