| | |
11.06.2009 20:48 -
Re: Rychloměr
|
661390
|
|
Lobos
|
|
|
No na těch fotkách to vypada straidelně ale jak se do toho dá u neni cesta zpátky a opravdu to jde chce to trochu trpělivosti.Já natěstí nemusel rozebírat motorek ,ručička měla malinkou vúli pouil jsem radu z chatu a pouil vteř.lepidlo ale musí se trefit s ručičkou přesně do té správne polohy.Proel jsem několik vozu a koukal na polohu ručky a zdá se e jsem se trefil.Ukazuje asi o 3km víc a to je v pohodě.
No na těch fotkách to vypada straidelně ale jak se do toho dá u neni cesta zpátky a opravdu to jde chce to trochu trpělivosti.Já natěstí nemusel rozebírat motorek ,ručička měla malinkou vúli pouil jsem radu z chatu a pouil vteř.lepidlo ale musí se trefit s ručičkou přesně do té správne polohy.Proel jsem několik vozu a koukal na polohu ručky a zdá se e jsem se trefil.Ukazuje asi o 3km víc a to je v pohodě.:-)
|
|
24.07.2009 11:42 -
Re: Rychloměr
|
874049
|
|
Galil
|
|
|
Zdravím, jsem tu naprostý začátečník, C5 mám asi tři dny. Jsem taxikář a s citroeny mám sluné zkuenosti - dvě xantie jsem honil do cca půl miliónu km a té druhé budi ke cti, e dodnes jezdí, dal jsem ji matce. Po třech letech "odskoku" k Oplům (Omega, taky se výborně osvědčila) jsem se vrátil k Citroenům a pořídil C5. Tady se dostávám k podstatě dotazu, trochu to s rychloměry souvisí.
Kdy jsem mluvil s naím mechanikem, který se stará o taxametry, trochu se zděsil s tím, e tam není nikde monost napojení impulsů (taxametr pracuje tak, e bere ty samé impulsy, co jdou do rychloměru). Poradí mi, prosím, někdo sběhlý, jestli se někde přece jen nedá na impulsy připojit? Jak jsem tak pročítal, některý z uivatelů, tuím Autodiag, se o nějakého taxíka u stará, snad by věděl.... Děkuju.
Zdravím, jsem tu naprostý začátečník, C5 mám asi tři dny:-). Jsem taxikář a s citroeny mám sluné zkuenosti - dvě xantie jsem honil do cca půl miliónu km a té druhé budi ke cti, e dodnes jezdí, dal jsem ji matce. Po třech letech "odskoku" k Oplům (Omega, taky se výborně osvědčila) jsem se vrátil k Citroenům a pořídil C5. Tady se dostávám k podstatě dotazu, trochu to s rychloměry souvisí.
Kdy jsem mluvil s naím mechanikem, který se stará o taxametry, trochu se zděsil s tím, e tam není nikde monost napojení impulsů (taxametr pracuje tak, e bere ty samé impulsy, co jdou do rychloměru). Poradí mi, prosím, někdo sběhlý, jestli se někde přece jen nedá na impulsy připojit? Jak jsem tak pročítal, některý z uivatelů, tuím Autodiag, se o nějakého taxíka u stará, snad by věděl...:-). Děkuju.
|
|
24.07.2009 12:18 -
Re: Rychloměr
|
874050
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
signal je elektronicky a bere se z ABS
reseni je prevodnik CAN/VAN na analogovy signal o rychlosti
signal je elektronicky a bere se z ABS
reseni je prevodnik CAN/VAN na analogovy signal o rychlosti
|
|
24.07.2009 17:33 -
Re: Rychloměr
|
874055
|
|
Galil
|
|
|
Děkuju za odpověď. Jetě jedna otázka, nejspí taky pro Autodiag. U některých typů jsou prý impulsy v edém drátu č. 6 v propojovací svorkovnici u jednotky BSI pod deklem motoru, pak by nemusela být nutná dalí zařízení a lze připojit rovnou k taxametru. Můe to být pravda? A nemůe se hrabáním do drátů nějak naruit elektronika motoru? Děkuju
Děkuju za odpověď:-). Jetě jedna otázka, nejspí taky pro Autodiag. U některých typů jsou prý impulsy v edém drátu č. 6 v propojovací svorkovnici u jednotky BSI pod deklem motoru, pak by nemusela být nutná dalí zařízení a lze připojit rovnou k taxametru. Můe to být pravda? A nemůe se hrabáním do drátů nějak naruit elektronika motoru? Děkuju
|
|
09.12.2013 15:53 -
Re: Rychloměr
|
2644966
|
|
stejskli
|
|
|
Sám jsem se do dneního rána divil, e jsem na autě za poslední rok nemusel dělat vůbec nic kromě oleje, filtru a výměny těsnění do hadice k turbu - a najednou zjiuju, e rychloměr ukazuje 90, já ale jedu průtahem Liberce výrazně rychleji ne ostatní (je to mimo obec), spotřeba i hluk jsou nějak vysoké a pak při zapnutí tempomatu tento ukazuje 115 km/h.
a) je moné, aby tempomat ukazoval rychlost úplně nezávisle na tachometru?
b) který z obou ukazatelů bude mít přirozeně spí pravdu a proč?
b) jedná se nutně a logicky o tuté závadu, kterou popisujete v diskusi výe a k ní Jumep přiloil návod od Xixaa? Dalím příznakem je, e v klidu ručka opravdu visí nalevo dolů níe ne obvykle. A dalím příznakem je, e auto stálo po dlouhé době poprvé 3 dny na mrazu...
Nerad bych se toti poutěl do vyndávání přístrojové skupiny zbytečně, kdy je tu jisté riziko e něco pokodím...
Hlavně jsem z popisů výe nepochopil, jak a proč se má ručička k něčemu přilepovat vteřinovým lepidlem - vdy přece pořád ukazuje, i kdy patně, není z vypadlá z nějakého pevného loe. Něco se protáčí na osičce? Kdy u je to uvolněné, jak můu exaktně trefit správnou polohu - to je přece vyloučené, ne?
Rozptylte prosím někdo moje pochybnosti... diky!
Sám jsem se do dneního rána divil, e jsem na autě za poslední rok nemusel dělat vůbec nic kromě oleje, filtru a výměny těsnění do hadice k turbu - a najednou zjiuju, e rychloměr ukazuje 90, já ale jedu průtahem Liberce výrazně rychleji ne ostatní (je to mimo obec), spotřeba i hluk jsou nějak vysoké a pak při zapnutí tempomatu tento ukazuje 115 km/h.
a) je moné, aby tempomat ukazoval rychlost úplně nezávisle na tachometru?
b) který z obou ukazatelů bude mít přirozeně spí pravdu a proč?
b) jedná se nutně a logicky o tuté závadu, kterou popisujete v diskusi výe a k ní Jumep přiloil návod od Xixaa? Dalím příznakem je, e v klidu ručka opravdu visí nalevo dolů níe ne obvykle. A dalím příznakem je, e auto stálo po dlouhé době poprvé 3 dny na mrazu...
Nerad bych se toti poutěl do vyndávání přístrojové skupiny zbytečně, kdy je tu jisté riziko e něco pokodím...
Hlavně jsem z popisů výe nepochopil, jak a proč se má ručička k něčemu přilepovat vteřinovým lepidlem - vdy přece pořád ukazuje, i kdy patně, není z vypadlá z nějakého pevného loe. Něco se protáčí na osičce? Kdy u je to uvolněné, jak můu exaktně trefit správnou polohu - to je přece vyloučené, ne?
Rozptylte prosím někdo moje pochybnosti... diky!
|
|
09.12.2013 16:09 -
Re: Rychloměr
|
2644967
|
|
jumep
|
|
|
v inom vlakne sa presne pise ze je to prasknuta osicka rucicky
rucicka v pripade faceliftu ma ukazovat na ciarocku co je pod 10
konkretne tu: .link.
v inom vlakne sa presne pise ze je to prasknuta osicka rucicky
rucicka v pripade faceliftu ma ukazovat na ciarocku co je pod 10
konkretne tu: http://www.c5club.cz/diskuze/ostatni-technicka-diskuze/169002-problem-s-ukazatelem-rychlosti-tachometr/9/#.UqXe8uK0ZBA
|
|
09.12.2013 17:00 -
Re: Rychloměr
|
2644970
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Pokud je vyndání přístrojovky u II stejné jako u I, tak je to brnkačka. Občas si tady dělám z konstruktérů srandu, ale tak perfektní vyndání přístrojovky jsem dosud neviděl. U vectry to bylo na rozebrání půl palubky včetně průduchů, tady stačí dvě plastové kartičky.
Pokud je vyndání přístrojovky u II stejné jako u I, tak je to brnkačka. Občas si tady dělám z konstruktérů srandu, ale tak perfektní vyndání přístrojovky jsem dosud neviděl. U vectry to bylo na rozebrání půl palubky včetně průduchů, tady stačí dvě plastové kartičky.
|
|
01.10.2019 11:19 -
Re: Rychloměr C5 III
|
3241000
|
|
TOM007
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Ahoj vichni
Můete mi prosím poradit jak je uchycený tachometr na C5 III. Nael jsem 4 rouby, ale tacho pořád drí, vypadá to e jetě drí někde v oblasti tlačítek pro nulování a regulaci podsvícení.Měl jsem dole i kryt spínací skříňky/volantu, ale ani tam jsem ádné dalí rouby neviděl.
Důvod vyndání je nepříjemný rezonující zvuk při rychlosti od 80 do 100vky od někud z pod přístrojovky. Případnou zkuenost původu zvuku uvítám.
Ps: Nael jsem návod pouze na I a II. Nerad bych to celé dolámal.
Ahoj vichni
Můete mi prosím poradit jak je uchycený tachometr na C5 III. Nael jsem 4 rouby, ale tacho pořád drí, vypadá to e jetě drí někde v oblasti tlačítek pro nulování a regulaci podsvícení.Měl jsem dole i kryt spínací skříňky/volantu, ale ani tam jsem ádné dalí rouby neviděl. :nevim
Důvod vyndání je nepříjemný rezonující zvuk při rychlosti od 80 do 100vky od někud z pod přístrojovky. Případnou zkuenost původu zvuku uvítám.
Ps: Nael jsem návod pouze na I a II. Nerad bych to celé dolámal.
|
|
01.10.2019 17:17 -
Re: Rychloměr
|
3241014
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
musis 2 srouby nahore a dva pod krytkama
musis sundat spodni cast krytu volantu a tu horni bycvaknout z pruzdeho dilu
povolit dve matky ktere drzi slopek volantu ...
celej plast s budikem je nacvaklej jeste,musis zabrat...
jak ho vycvaknes musis za nej dat ruku a odjistit a vathnou konektor na budiku
volant co nejvice k dobe a mirne na nej zatlacit smerem dolu aby jsi mohl bokem vytahnout celou pristrojovku
musis 2 srouby nahore a dva pod krytkama
musis sundat spodni cast krytu volantu a tu horni bycvaknout z pruzdeho dilu
povolit dve matky ktere drzi slopek volantu ...
celej plast s budikem je nacvaklej jeste,musis zabrat...
jak ho vycvaknes musis za nej dat ruku a odjistit a vathnou konektor na budiku
volant co nejvice k dobe a mirne na nej zatlacit smerem dolu aby jsi mohl bokem vytahnout celou pristrojovku
|
|
| |
|
|