| | |
19.10.2011 03:43 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
2419951
|
|
jruze
|
|
|
Ano v tomto případě to tak asi bude,ale můe se ti to stát i v létě v pařáku kdy pojede dlouhej kopec hodně pod otáčkama a potom to hned zhasne - jen jsem chtěl říct e né vdy za to můe regenerace FAP.
Ano v tomto případě to tak asi bude,ale můe se ti to stát i v létě v pařáku kdy pojede dlouhej kopec hodně pod otáčkama a potom to hned zhasne - jen jsem chtěl říct e né vdy za to můe regenerace FAP.
|
|
19.10.2011 09:28 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
2419976
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
Ahoj kluci,
měl jsem stejnej problém a je to opravdu FAPem.
Je to ochrana proti vznícení. Pokud se přeruí regenerace tak má vysokou teplotu. A je to jako prevence. Vyhodnotí to počítač a podle toho se zařídí. Je jasné pokud mae po dálnici a pak někde zastaví,e můe běet ventilátor. Jinak je na vině FAP.
Ahoj kluci,
měl jsem stejnej problém a je to opravdu FAPem.
Je to ochrana proti vznícení. Pokud se přeruí regenerace tak má vysokou teplotu. A je to jako prevence. Vyhodnotí to počítač a podle toho se zařídí. Je jasné pokud mae po dálnici a pak někde zastaví,e můe běet ventilátor. Jinak je na vině FAP. :-)
|
|
17.11.2012 11:05 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
2522886
|
|
odol
|
|
|
Ahoj, Mám stejný problém s dochlazováním po vypnutí motoru. Předpokládal jsem, e po fapoff by regenerace fap ji neměla probíhat, ale po dvou dnech bez fap se intenzita dochlazování po vypnutí motoru jetě zvýila. Má někdo zkuenosti jak je to se saharou a regenerací po fapoff?
Ahoj, Mám stejný problém s dochlazováním po vypnutí motoru. Předpokládal jsem, e po fapoff by regenerace fap ji neměla probíhat, ale po dvou dnech bez fap se intenzita dochlazování po vypnutí motoru jetě zvýila. Má někdo zkuenosti jak je to se saharou a regenerací po fapoff?
|
|
17.11.2012 11:10 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
2522890
|
|
jumep
|
|
|
fapoff je oj.... a nie odstranenie fapu, takze kludne si to moze myslet cokolvek a pustat vrtulu
druha vec je aku teplotu ti to ukazuje (ci neni nacate chladenie alebo tepelne cidlo)
fapoff je oj.... a nie odstranenie fapu, takze kludne si to moze myslet cokolvek a pustat vrtulu
druha vec je aku teplotu ti to ukazuje (ci neni nacate chladenie alebo tepelne cidlo)
|
|
17.11.2012 11:15 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
2522891
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Já mám natěstí auto bez FAPu, ale u eniný 2.2 na jaře začal ventilátor blbnout. Nejdříve dlouho dobíhal, a nakonec stačilo zapnout klíček a u běel. Závada: modré rele v krabičce před saharou bylo vypálené, take lepilo. Je drahý jak sviňa. Po výměně OK.
Já mám natěstí auto bez FAPu, ale u eniný 2.2 na jaře začal ventilátor blbnout. Nejdříve dlouho dobíhal, a nakonec stačilo zapnout klíček a u běel. Závada: modré rele v krabičce před saharou bylo vypálené, take lepilo. Je drahý jak sviňa. Po výměně OK.
|
|
21.11.2012 23:36 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
2524153
|
|
DrMarvin
|
|
|
ahojte...mozna to sem nepatri...ale jakmile vypnu motor a vetrak bezi predtim na pulku a vys tak je pak slyset tak cca 10sec jak dojizdi...jeste se mi to nestalo...a prijde mi ze vydava divny zvuky i pri provozu....nevite jak a co s tim?:=)
ahojte...mozna to sem nepatri...ale jakmile vypnu motor a vetrak bezi predtim na pulku a vys tak je pak slyset tak cca 10sec jak dojizdi...jeste se mi to nestalo...a prijde mi ze vydava divny zvuky i pri provozu....nevite jak a co s tim?:=)
|
|
03.05.2013 14:04 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
2574870
|
|
havran002
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Ahoj.
Cituji návod k obzluze,pokud je motor zahřátý,můe dojít k sepnutí
ventylátorů chlazení,i kdy je motor v klidu a klíč je vypnut.
Ahoj.
Cituji návod k obzluze,pokud je motor zahřátý,můe dojít k sepnutí
ventylátorů chlazení,i kdy je motor v klidu a klíč je vypnut.
|
|
09.08.2013 15:13 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
2606380
|
|
jivran
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Mám taky C5 II 1.6 HDI a pokud se regenerace FAPu nedokončí, ventilátor opravdu chvíli běí i po vypnutí motoru...
Mám taky C5 II 1.6 HDI a pokud se regenerace FAPu nedokončí, ventilátor opravdu chvíli běí i po vypnutí motoru...
|
|
30.11.2015 08:22 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
2892870
|
|
divisl
|
Město: Brno, Auto: Ford Mondeo mk5, 2.0 TDCI AWD | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Proč se mě včera na autě po dojetí a zamčení spustil ventilátor na chladiči a vybil mě do rána baterku? Normálně jelo dochlazování po vypnutí motoru a pak se zastavilo, včera se to divně zaplo po zamčení vozu a evidentně to jelo a do vybití akumulátoru.
Proč se mě včera na autě po dojetí a zamčení spustil ventilátor na chladiči a vybil mě do rána baterku? Normálně jelo dochlazování po vypnutí motoru a pak se zastavilo, včera se to divně zaplo po zamčení vozu a evidentně to jelo a do vybití akumulátoru.
|
|
30.11.2015 10:02 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
2892885
|
|
jumep
|
|
|
vymen relatko co ho spina, ostava zalepene a ked sa auto uspi tak sa vrtula spusti lebo nema signal
6545 XF - je niekde pri vrtuli vpredu ako su spajane konektory
vymen relatko co ho spina, ostava zalepene a ked sa auto uspi tak sa vrtula spusti lebo nema signal
6545 XF - je niekde pri vrtuli vpredu ako su spajane konektory
|
|
01.12.2015 09:45 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
2893226
|
|
divisl
|
Město: Brno, Auto: Ford Mondeo mk5, 2.0 TDCI AWD | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Díky za radu, ale neslo by to prosím trochu upřesnit, kde to relé najdu.
Díky za radu, ale neslo by to prosím trochu upřesnit, kde to relé najdu.
|
|
01.12.2015 09:50 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
2893227
|
|
jumep
|
|
|
no fotku bohuzial nemam, niekde napravo od vrtule
byva to v takom plastovom domceku cele
no fotku bohuzial nemam, niekde napravo od vrtule
byva to v takom plastovom domceku cele
Přílohy: 00071167.jpg ( 30023b ) - |
|
01.12.2015 11:10 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
2893252
|
|
divisl
|
Město: Brno, Auto: Ford Mondeo mk5, 2.0 TDCI AWD | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Super, dík to stačí.
Super, dík to stačí.
|
|
08.06.2016 13:05 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
2960027
|
|
dracon
|
Město: Doloplazy, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Ahojte vespolek,
mám problém s ventilátorem chlazení. áva do něj jde, vechny relátka a odpory jsou O.K, ale nerozběhne se, kdy se spustí klima. kdy jej zapnu ručně, po sundání krytu prvního modrého relé, normálně se rozběhne. nevíte, kde by mohl být problém?
Ahojte vespolek,
mám problém s ventilátorem chlazení. áva do něj jde, vechny relátka a odpory jsou O.K, ale nerozběhne se, kdy se spustí klima. kdy jej zapnu ručně, po sundání krytu prvního modrého relé, normálně se rozběhne. nevíte, kde by mohl být problém?
|
|
08.06.2016 14:08 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
2960040
|
|
jruze
|
|
|
dracon napsal(a): Ahojte vespolek,
mám problém s ventilátorem chlazení. áva do něj jde, vechny relátka a odpory jsou O.K, ale nerozběhne se, kdy se spustí klima. kdy jej zapnu ručně, po sundání krytu prvního modrého relé, normálně se rozběhne. nevíte, kde by mohl být problém?
Přeruený ovladací kablík(konektor,snímač na klimě,BSM,ECU) odpory jsi ověřoval jak?na ovládacím konektoru jsi něco naměřil?
Přeruený ovladací kablík(konektor,snímač na klimě,BSM,ECU) odpory jsi ověřoval jak?na ovládacím konektoru jsi něco naměřil?
|
|
08.06.2016 20:22 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
2960294
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
dracon napsal(a): Ahojte vespolek,
mám problém s ventilátorem chlazení. áva do něj jde, vechny relátka a odpory jsou O.K, ale nerozběhne se, kdy se spustí klima. kdy jej zapnu ručně, po sundání krytu prvního modrého relé, normálně se rozběhne. nevíte, kde by mohl být problém?
nejcasteji je problem v tom odporu..pak konektor a vedeni do BSM
nejcasteji je problem v tom odporu..pak konektor a vedeni do BSM
|
|
08.06.2016 21:04 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
2960355
|
|
dracon
|
Město: Doloplazy, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Nejde mi do hlavy, e kdy sepnu to modrý relé ručně, po sejmutí krytu, ventilátor se rozběhne. na přívodu jsem naměřil nějakých tuím 10 v.
Nejde mi do hlavy, e kdy sepnu to modrý relé ručně, po sejmutí krytu, ventilátor se rozběhne. na přívodu jsem naměřil nějakých tuím 10 v.
|
|
08.06.2016 21:42 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
2960377
|
|
jumep
|
|
|
modre rele je najvyssia rychlost
modre rele je najvyssia rychlost
|
|
| |
|
|