| | |
06.07.2009 14:54 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
873486
|
|
chard
|
Město: Plzeň, Auto: | Počet příspěvků: 38 |
|
|
Jumep psal "ta "krabicka" je normalny kryt a v nom niekolko relatok" -je tedy některé z relé určeno k regulaci času po kterou má ventilátor běet na max.otáčky?(jedná se o stav kdy je motor vypnut a auto zamčeno)
"vadna jednotka ventilatoru ktera komunikuje po CAN" -kde bych ji nael ?
Vzhledem k tomu e nejsem schopen uměle vyvolat běh ventilátoru (udělá to sporadicky bez ohledu na provozní podmínky) nechce se mě znovu platit
750 kč za diagnostiku v Citroenu protoe pokud to zrovna nepoběí zase nic nenajdou a diag.bude čistá jako minule.Raději bych to opravil sám i kdy je jasné,e to můe být pokus/omyl.K Vám do Olomouce je to z Plzně trochu z ruky.Nebo jak je psáno v několika příspěvcích to nemám řeit.Zdá se e "problém"má pouze motor 1,6 HDI.
Jumep psal "ta "krabicka" je normalny kryt a v nom niekolko relatok" -je tedy některé z relé určeno k regulaci času po kterou má ventilátor běet na max.otáčky?(jedná se o stav kdy je motor vypnut a auto zamčeno)
"vadna jednotka ventilatoru ktera komunikuje po CAN" -kde bych ji nael ?
Vzhledem k tomu e nejsem schopen uměle vyvolat běh ventilátoru (udělá to sporadicky bez ohledu na provozní podmínky) nechce se mě znovu platit
750 kč za diagnostiku v Citroenu protoe pokud to zrovna nepoběí zase nic nenajdou a diag.bude čistá jako minule.Raději bych to opravil sám i kdy je jasné,e to můe být pokus/omyl.K Vám do Olomouce je to z Plzně trochu z ruky.Nebo jak je psáno v několika příspěvcích to nemám řeit.Zdá se e "problém"má pouze motor 1,6 HDI.
|
|
06.07.2009 17:55 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
873489
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jumep psal o skatule proto ze to videl na svem aute a to je C5 I
ty mas ovsem C5 II a u nej je elektronika ventilatoru primo v nem proto tu jednotku ani nenajdes protoze je souvasti ventilatoru
ventilatos se da spustit diagnostikou,teplota se da precist taktez diagnostikou
jumep psal o skatule proto ze to videl na svem aute a to je C5 I
ty mas ovsem C5 II a u nej je elektronika ventilatoru primo v nem proto tu jednotku ani nenajdes protoze je souvasti ventilatoru
ventilatos se da spustit diagnostikou,teplota se da precist taktez diagnostikou
|
|
06.07.2009 18:13 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
873490
|
|
chard
|
Město: Plzeň, Auto: | Počet příspěvků: 38 |
|
|
Zkusim se podivat co za tim krytem je protoe ho tam vidim a vedou do něj
kabely pak budu mozna moudřejí.
Ventilator při diagnostice normalne spinal/vypinal při 95/94 stupnich,ale netocil se na maximum a to je to co mě vadí,odběr bude jiste nejakych 30 amperu a to bych rekl ze pri 10 ti minutach neni normalni stav.
Přesto Ti děkuji za odpovědi.
Zkusim se podivat co za tim krytem je protoe ho tam vidim a vedou do něj
kabely pak budu mozna moudřejí.
Ventilator při diagnostice normalne spinal/vypinal při 95/94 stupnich,ale netocil se na maximum a to je to co mě vadí,odběr bude jiste nejakych 30 amperu a to bych rekl ze pri 10 ti minutach neni normalni stav.
Přesto Ti děkuji za odpovědi.
|
|
06.07.2009 18:40 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
873491
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
netocil se na maximum protoze otacky jsou rizeni plynule ne ve dvou rychlostech jako u stareho
netocil se na maximum protoze otacky jsou rizeni plynule ne ve dvou rychlostech jako u stareho
|
|
06.07.2009 18:51 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
873492
|
|
chard
|
Město: Plzeň, Auto: | Počet příspěvků: 38 |
|
|
To je mě jasné,problém nastává v okamiku kdy z nějakého důvodu potřebuje točit na maximum,
ale pak neví kdy přestat přestoe teplota dávno poklesla a mohl by zpomalit nebo vypnout.Nejvíce je mě divné e můu jezdit několik dní ve vedrech a s klimou a nesepne na maximum ani náhodou a pak jedu 5 km z práce motor ohřátý sotva na čtvrtinu teploměru a běí jak o ivot.Předpokládám e ta regulace co je součástí ventilátoru nebude samostatně vyměnitelná a dávat cca 4000 za celou saharu je na pokus trochu moc.
To je mě jasné,problém nastává v okamiku kdy z nějakého důvodu potřebuje točit na maximum,
ale pak neví kdy přestat přestoe teplota dávno poklesla a mohl by zpomalit nebo vypnout.Nejvíce je mě divné e můu jezdit několik dní ve vedrech a s klimou a nesepne na maximum ani náhodou a pak jedu 5 km z práce motor ohřátý sotva na čtvrtinu teploměru a běí jak o ivot.Předpokládám e ta regulace co je součástí ventilátoru nebude samostatně vyměnitelná a dávat cca 4000 za celou saharu je na pokus trochu moc.
|
|
06.07.2009 19:06 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
873493
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
priciny jsou podle me jasne a moc jich neni
-teplotni cidlo
-vadna jednotka ventilatoru
-prodrena kabelaz,oxidace,konektory...
za 4000 si mozna tak koupis obycejnej ventilator
priciny jsou podle me jasne a moc jich neni
-teplotni cidlo
-vadna jednotka ventilatoru
-prodrena kabelaz,oxidace,konektory...
za 4000 si mozna tak koupis obycejnej ventilator :))
|
|
06.07.2009 19:11 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
873494
|
|
chard
|
Město: Plzeň, Auto: | Počet příspěvků: 38 |
|
|
Jsem rád e příčiny mohou asi být jen tři
Teplotni čidlo vyměněné - stav se nezměnil
Vadná jednotka ventilátoru- teď jsem se dival na autokelly cena 3900 kč za celý ventilátor
Kabelá,konektori.oxidace - snad to bude ono,auto pochází ze panělska a pokud jezdilo poblí moře je oxidace více ne pravděpodobná
Jsem rád e příčiny mohou asi být jen tři
Teplotni čidlo vyměněné - stav se nezměnil
Vadná jednotka ventilátoru- teď jsem se dival na autokelly cena 3900 kč za celý ventilátor
Kabelá,konektori.oxidace - snad to bude ono,auto pochází ze panělska a pokud jezdilo poblí moře je oxidace více ne pravděpodobná
|
|
06.07.2009 19:15 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
873495
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
cena ventilatoru a prodejce bych delal jako ze nevidim..
posli mi poslednich 8 cisel z tveho vin
cena ventilatoru a prodejce bych delal jako ze nevidim..
posli mi poslednich 8 cisel z tveho vin
|
|
06.07.2009 19:26 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
873496
|
|
chard
|
Město: Plzeň, Auto: | Počet příspěvků: 38 |
|
|
Ja vím ze autokelly nic moc ale to mě napadlo první.
76619736 je posledních osm čísel vin
Ja vím ze autokelly nic moc ale to mě napadlo první.
76619736 je posledních osm čísel vin
|
|
06.07.2009 21:38 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
873500
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no takze cislo motoru je 1253N5 a cena je cca 9800,- presne jak jsem psal...
takze nejdrive projdi vse kolem
no takze cislo motoru je 1253N5 a cena je cca 9800,- presne jak jsem psal...
takze nejdrive projdi vse kolem
|
|
06.07.2009 21:51 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
873502
|
|
chard
|
Město: Plzeň, Auto: | Počet příspěvků: 38 |
|
|
autodiag napsal(a): no takze cislo motoru je 1253N5 a cena je cca 9800,- presne jak jsem psal... takze nejdrive projdi vse kolem
Děkuji za info a budu se modlit a to jsou jen "dráty"
no takze cislo motoru je 1253N5 a cena je cca 9800,- presne jak jsem psal... takze nejdrive projdi vse kolem
Děkuji za info a budu se modlit a to jsou jen "dráty"
|
|
07.07.2009 14:17 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
873527
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
dej mi vin a ja ti to reknu
jinak si myslel 2004 ,vid
dej mi vin a ja ti to reknu
jinak si myslel 2004 ,vid:-p
|
|
22.07.2009 15:45 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
874022
|
|
petr_v
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Moná u jsi to vyřeil, ale já jsem si u sebe viml, e ventilátor větinou dlouze běí kdy zastavím po cestě, kdy se vypaloval FAP.
Tomu by i odpovídalo těch tvých 7 dnů, vypaluje se mi tak jednou za nádr...
Moná u jsi to vyřeil, ale já jsem si u sebe viml, e ventilátor větinou dlouze běí kdy zastavím po cestě, kdy se vypaloval FAP.
Tomu by i odpovídalo těch tvých 7 dnů, vypaluje se mi tak jednou za nádr...
|
|
03.08.2009 18:11 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
874199
|
|
chard
|
Město: Plzeň, Auto: | Počet příspěvků: 38 |
|
|
Tak u je skoro měsíc klid,vyčistily jsme konektory které jsme nalezli v té černé plastové krabici mezi chladiči.V kadém případě jsme viditelně nic pokozeného nenali,zato jsme nali spínací relé které tam prý není,take tam je !! Je to kus edého plastu na kterém jsou čtyři vývody ze spodní části a nahoře je relé,je to zalisované a nerozebíratelné,Nicméně je zatím od hučení větráku pokoj a nové relé je do 1000 kč dle technika Citroen Plzeň.Dalo se k tomu dostat i bez sundání nárazníku,stačilo demontovat část plastu mezi nárazníkem a krycím plechem pod motorem.
Tak u je skoro měsíc klid,vyčistily jsme konektory které jsme nalezli v té černé plastové krabici mezi chladiči.V kadém případě jsme viditelně nic pokozeného nenali,zato jsme nali spínací relé které tam prý není,:-((((take tam je !! Je to kus edého plastu na kterém jsou čtyři vývody ze spodní části a nahoře je relé,je to zalisované a nerozebíratelné,Nicméně je zatím od hučení větráku pokoj a nové relé je do 1000 kč dle technika Citroen Plzeň.Dalo se k tomu dostat i bez sundání nárazníku,stačilo demontovat část plastu mezi nárazníkem a krycím plechem pod motorem.
|
|
03.08.2009 22:44 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
874205
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
za 1000 to asi nebude rele,vid
za 1000 to asi nebude rele,vid ;-)
|
|
04.08.2009 11:07 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
874206
|
|
chard
|
Město: Plzeň, Auto: | Počet příspěvků: 38 |
|
|
Popsal jsem mu do telefonu jakou součástku potřebuji,vypadalo to,e chápe co myslím a tahle cena z něj vypadla,ale e se to musí objednat a tak jsme tam vrátily to co jsme měli vyndané.Důleitějí podle mě je, e tam je něco co ten větrák spíná a hlavně vypíná.Jestli se tomu říká relé nebo ne nevím nejsem odborník,ale to co je v horní části toho dílu vypadá jako relé.
Popsal jsem mu do telefonu jakou součástku potřebuji,vypadalo to,e chápe co myslím a tahle cena z něj vypadla,ale e se to musí objednat a tak jsme tam vrátily to co jsme měli vyndané.Důleitějí podle mě je, e tam je něco co ten větrák spíná a hlavně vypíná.Jestli se tomu říká relé nebo ne nevím nejsem odborník,ale to co je v horní části toho dílu vypadá jako relé.
|
|
23.09.2009 16:24 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
1106316
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
asi pred dvomi dnami sa mi stalo presne to iste, o com tu bolo pisane. C5 II 1.6 Hdi, po asi 30 minutovej jazde, okolo 10 hodin rano a po zastaveni a vystupeni sahara isla na plne obratky. stava sa to naozaj hlavne iba u 1.6 Hdi alebo to robia aj ine motory pri C5 II? Lebo zatial ako som tu videl, same 1.6 maju s tym problem. Chladiaci ventilator je pri vsetkych motoroch rovnaky nie?
asi pred dvomi dnami sa mi stalo presne to iste, o com tu bolo pisane. C5 II 1.6 Hdi, po asi 30 minutovej jazde, okolo 10 hodin rano a po zastaveni a vystupeni sahara isla na plne obratky. stava sa to naozaj hlavne iba u 1.6 Hdi alebo to robia aj ine motory pri C5 II? Lebo zatial ako som tu videl, same 1.6 maju s tym problem. Chladiaci ventilator je pri vsetkych motoroch rovnaky nie?
|
|
23.09.2009 17:41 -
Re: Ventilátor beí i po vypnutí motora
|
1106328
|
|
tief
|
|
|
Ja teda neviem ale na filcke bolo uplne normalne ze po vystupeni este chvilu bezala sahara a dochlazovala. Na BX to uz bolo osetrene a vypnutie kluca navtrdo vyplo aj vetrak ( preto som to hacknul nech sa to dochlazuje aj po vypnuti kluca ). Na C5 V6 to chcipne hned ale u turbodiesla maly objem a vysoky vykon by som sa dochlazovaniu nedivil - vobec by ma neprekvapilo keby tam bolo aj vodne dochlazovanie turba.
Ja teda neviem ale na filcke bolo uplne normalne ze po vystupeni este chvilu bezala sahara a dochlazovala. Na BX to uz bolo osetrene a vypnutie kluca navtrdo vyplo aj vetrak ( preto som to hacknul nech sa to dochlazuje aj po vypnuti kluca ). Na C5 V6 to chcipne hned ale u turbodiesla maly objem a vysoky vykon by som sa dochlazovaniu nedivil - vobec by ma neprekvapilo keby tam bolo aj vodne dochlazovanie turba.
|
|
| |
|
|