 | |  |
07.03.2012 14:05 -
Re: Odber v klidu
|
2456712
|
|
Rumy
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Tané nemám...
Tané nemám...
|
|
07.03.2012 14:42 -
Re: Odber v klidu
|
2456719
|
|
Rumy
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Zkusím se dnes zamknout v autě a změřit pon chvíli napětí na pojistce F8, zda je ivá i po uspání auta. Pomohlo by mi, kdyby někdo udělal toté v bezproblémovém autě... . Pokud by zde byl rozdíl, tak u by to byla trochu nápověda...
Zkusím se dnes zamknout v autě a změřit pon chvíli napětí na pojistce F8, zda je ivá i po uspání auta. Pomohlo by mi, kdyby někdo udělal toté v bezproblémovém autě... ;-) . Pokud by zde byl rozdíl, tak u by to byla trochu nápověda...
|
|
07.03.2012 15:23 -
Re: Odber v klidu
|
2456720
|
|
Rumy
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Tak jsem se jetě koukal do manuálu C5 II a měla by to být spíe pojistka F10 (odpruení-ovládání pod volantem-multifunkční displej-autorádio-měnič CD)...
Take oprava, je to skutečně pojistka F8. Po jejím odpojení, přestane displej fungovat a odběr proudu je OK. Take dvě otázky. 1 - Má být pojistka F8 po uspání auta "pod proudem"? . 2- Kde si můu stáhnout schema pojistek ? Ty manuály co jsou v sekci ke staení nesedí, pojistka F8 je dle manuálu Detekce podhutění pneumatik+aditivace pro částicový filtr...
Tak jsem se jetě koukal do manuálu C5 II a měla by to být spíe pojistka F10 (odpruení-ovládání pod volantem-multifunkční displej-autorádio-měnič CD)...
Take oprava, je to skutečně pojistka F8. Po jejím odpojení, přestane displej fungovat a odběr proudu je OK. Take dvě otázky. 1 - Má být pojistka F8 po uspání auta "pod proudem"? . 2- Kde si můu stáhnout schema pojistek ? Ty manuály co jsou v sekci ke staení nesedí, pojistka F8 je dle manuálu Detekce podhutění pneumatik+aditivace pro částicový filtr...
|
|
14.03.2012 20:54 -
Re: Odber v klidu
|
2458879
|
|
Rumy
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Tak nakonec pomohla výměna telematiky.
Tak nakonec pomohla výměna telematiky.
|
|
08.01.2014 19:31 -
Re: Odber v klidu
|
2655021
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
Zdravím a mám dotaz-neměl jste někdo podobnou zkuenost? Nedávno jsem vyměnil aku za novou (cca po 6ti letech), ale po cca 3 dnech přijdu k autu a baterka ani neotočila motorem (bylo nad nulou). Po nabití a třech dench to samé. Poté dalí nabití-odpojení baterie-po týdnu opět připojení a start bez problémů, tudí něco v elektrice patně. Zítra to jde k mechanikovi (na jiné věci-výfuk, čepy atd)-ten kromě základního změření (asi můstku u alternátoru ) více nezjistí. Není to třeba nějaká u někým zjitěná závada? Koukám, e jednou to byla telemetrika-nestalo se to třeba u více lidem? Díky.
Zdravím a mám dotaz-neměl jste někdo podobnou zkuenost? Nedávno jsem vyměnil aku za novou (cca po 6ti letech), ale po cca 3 dnech přijdu k autu a baterka ani neotočila motorem (bylo nad nulou). Po nabití a třech dench to samé. Poté dalí nabití-odpojení baterie-po týdnu opět připojení a start bez problémů, tudí něco v elektrice patně. Zítra to jde k mechanikovi (na jiné věci-výfuk, čepy atd)-ten kromě základního změření (asi můstku u alternátoru :nevim ) více nezjistí. Není to třeba nějaká u někým zjitěná závada? Koukám, e jednou to byla telemetrika-nestalo se to třeba u více lidem? Díky.
|
|
08.01.2014 20:08 -
Re: Odber v klidu
|
2655024
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
jumep napsal(a): nemas tam tazne?
jumep-já mám tané montované dodatečně (v servisu) i s nějakou krabičkou na fyzické oddělení od elektroniky auta (prý kvůli průlehu při zkratu na vozejku-e to neodnese elektro v autě)-můe tam být problém, kdy ses ptal na tané?
nemas tam tazne?
jumep-já mám tané montované dodatečně (v servisu) i s nějakou krabičkou na fyzické oddělení od elektroniky auta (prý kvůli průlehu při zkratu na vozejku-e to neodnese elektro v autě)-můe tam být problém, kdy ses ptal na tané?
|
|
08.01.2014 22:47 -
Re: Odber v klidu
|
2655108
|
|
jumep
|
|

|
podla toho ako mas to tazne spravene, su tam relatka ktore vedeli nechat zapojene nieco
podla toho ako mas to tazne spravene, su tam relatka ktore vedeli nechat zapojene nieco
|
|
09.01.2014 12:56 -
Re: Odber v klidu
|
2655178
|
|
NMC
|
|

|
timik2001 napsal(a): Ahoj, mám na vás zkuené C5tkaře dotaz...Loni jsme byli s C5tkou v itálii, a poslouila nám jako letitě na spaní. Stáli jsme 14dní na jednom místě, nasedali, vysedali atd..atd..Pětule se pořád dorovnávala tak dlouho, a jsme v den odjezdu nenastartovali..Otazka 1. zní: Jaký máte nazor na solarní panel (cena 599kč-maximální nabíjecí proud má 185mA) umístěný za oknem, nejde mi o nabíjení baterie, spí o udrení baterky v kondici, abych pak bez problému nastartoval, otazka 2. Není nějaka finta, jak obejít výkové korektory aby se furt C5 nedorovnavala (nemyslim tím podloení karoserie palky  ), popřípadě co se stane po odpojení pojistek F23 (odpruzeni a abs) a tuím F3 v motorovem prostoru? Jde mi o jednoduchost, jak efektivně uetřit baterce odběr...  Já jen, e v neděli odjídíme na dovolenou a nechci dostat lekci jako loni. Díky moc za názory  
Měl jsem auto v servisu a po návratu byl voltmetr blízko červeného pole (auto nejezdilo a asi pořád pumpovalo). Dal jsem za okno solární panel (2,4W, cena cca 1000Kč u Conrada) určený pro dobíjení baterie, a zapojil do trvale připojené zásuvky. Po třech dnech stání byl voltmetr opět spořádaně kousek nad půlkou, take jsem panel odpojil. Řekl bych, e tento systém funguje dobře a do auta nemusím tahat kabel. Samozřejmě standardní nabíječku nenahradí, ale při delím stání auta je to optimální řeení.
Měl jsem auto v servisu a po návratu byl voltmetr blízko červeného pole (auto nejezdilo a asi pořád pumpovalo). Dal jsem za okno solární panel (2,4W, cena cca 1000Kč u Conrada) určený pro dobíjení baterie, a zapojil do trvale připojené zásuvky. Po třech dnech stání byl voltmetr opět spořádaně kousek nad půlkou, take jsem panel odpojil. Řekl bych, e tento systém funguje dobře a do auta nemusím tahat kabel. Samozřejmě standardní nabíječku nenahradí, ale při delím stání auta je to optimální řeení.
|
|
09.01.2014 13:25 -
Re: Odber v klidu
|
2655190
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
U současného auta jsem to přesně neměřil, ale u minulých ano. Soudobá auta prostě berou 100-200 mA. Je to alarm, prostorová čidla... Doba, kdy auto mohlo stát nepouívané libovolně dlouho je dávno pryč. Pokud má baterka 70 Ah, tak jednoduchým výpočtem za 350-700 hodin je kaput. To u se nerozsvítí ani kontrolky, take kdo chce nastartovat a mít na to 50% kapacity, tak by za cca 14 dnů měl nabít jízdou nebo nabíječkou nebo při delím stání odpojit baterku. Míval jsem vectru a po 4 týdnech u se startéru fakt nechtělo.
U současného auta jsem to přesně neměřil, ale u minulých ano. Soudobá auta prostě berou 100-200 mA. Je to alarm, prostorová čidla... Doba, kdy auto mohlo stát nepouívané libovolně dlouho je dávno pryč. Pokud má baterka 70 Ah, tak jednoduchým výpočtem za 350-700 hodin je kaput. To u se nerozsvítí ani kontrolky, take kdo chce nastartovat a mít na to 50% kapacity, tak by za cca 14 dnů měl nabít jízdou nebo nabíječkou nebo při delím stání odpojit baterku. Míval jsem vectru a po 4 týdnech u se startéru fakt nechtělo.
|
|
10.01.2014 08:23 -
Re: Odber v klidu
|
2655314
|
|
flyteSVK
|
|

|
Moja posledna skusenost:
2 rocna baterka 74Ah a 5 tyzdnov statia v podzemnej garazi pri teplote okolo 15C. Rucicka voltmetra bola priblizne v polovici, start na prvu supu. Ale naozaj som sa bal ci nastartujem
Moja posledna skusenost:
2 rocna baterka 74Ah a 5 tyzdnov statia v podzemnej garazi pri teplote okolo 15C. Rucicka voltmetra bola priblizne v polovici, start na prvu supu. Ale naozaj som sa bal ci nastartujem :)
|
|
19.10.2016 21:10 -
odběr proudu v klidovém stavu a zamkutém autu
|
3003931
|
|
mandibula
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 6 |
|

|
nemáte někdo zkuenost? reklamovala jsem 9 mes. starou Vartu 74 silver, protoe po jedné noci spadla na 12,23 z nabitého stavu ( po ujetí 100km po dálnici), tvrdí mně, e mám velký odběrový proud při zamčeném autě- dali árovku mezi plus na baterce a kabelem a při zamčeném autě lehce svítila, tvrdí, e moc!!! posílají mně k autoelektrikáři...nicméně baterku vyměnili, ale tvrdí, e to bude za dva měsíce to samé, kdy přes týden jezdím jen 15 km do práce a zpět a o víkendu v pátek a v pondělí 100Km tam a zpátky....na reklamaci jsem jela, protoe při startování je ukazatel voltmetru cca 2mm od červeného...nevíte jak změřit, jakým voltmetrem a kolik je norma?? díky moc
nemáte někdo zkuenost? reklamovala jsem 9 mes. starou Vartu 74 silver, protoe po jedné noci spadla na 12,23 z nabitého stavu ( po ujetí 100km po dálnici), tvrdí mně, e mám velký odběrový proud při zamčeném autě- dali árovku mezi plus na baterce a kabelem a při zamčeném autě lehce svítila, tvrdí, e moc!!! posílají mně k autoelektrikáři...nicméně baterku vyměnili, ale tvrdí, e to bude za dva měsíce to samé, kdy přes týden jezdím jen 15 km do práce a zpět a o víkendu v pátek a v pondělí 100Km tam a zpátky....na reklamaci jsem jela, protoe při startování je ukazatel voltmetru cca 2mm od červeného...nevíte jak změřit, jakým voltmetrem a kolik je norma?? díky moc
|
|
19.10.2016 21:19 -
Re: odběr proudu v klidovém stavu a zamkutém autu
|
3003934
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|

|
vyborna diagnosticka metoda,mereni proudu zarovkou !!!!!
odber bude jeste tak 3-5 min nez se auto plne uspi a bezny odber dle vybavy je cca 100-150mA bezne
12,2V neni nic zavadneho je to bezny stav ...zavda by mohla byt i jinde
vyborna diagnosticka metoda,mereni proudu zarovkou !!!!!
odber bude jeste tak 3-5 min nez se auto plne uspi a bezny odber dle vybavy je cca 100-150mA bezne
12,2V neni nic zavadneho je to bezny stav ...zavda by mohla byt i jinde
|
|
19.10.2016 21:32 -
Re: odběr proudu v klidovém stavu a zamkutém autu
|
3003941
|
|
mandibula
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 6 |
|

|
díky za reakci, já nemyslím, e mám závadu, mně je divná ta kontrolka voltmetru, kdy nastartuju a ujedu cca 100metrů, je rafička kde má být - uprostřed...jene jsem enská, potřebuju jezdit a zima je na krku... a je pravda, e tu árovku tam dali jetě před tím , ne se to auto dostalo do etřícího stavu...to jsem zapoměla, e mají počkat...ale nechci nechat vrtat autoelektrikáře do pojistek,..se bojím, proto se ptám, díky za trpělivost
díky za reakci, já nemyslím, e mám závadu, mně je divná ta kontrolka voltmetru, kdy nastartuju a ujedu cca 100metrů, je rafička kde má být - uprostřed...jene jsem enská, potřebuju jezdit a zima je na krku... a je pravda, e tu árovku tam dali jetě před tím , ne se to auto dostalo do etřícího stavu...to jsem zapoměla, e mají počkat...ale nechci nechat vrtat autoelektrikáře do pojistek,..se bojím, proto se ptám, díky za trpělivost :-)
|
|
19.10.2016 21:36 -
Re: odběr proudu v klidovém stavu a zamkutém autu
|
3003944
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|

|
napis Jruzemu to bude asi nejrozumnejsi
pri startu je velky odber ,ze klesne napeti baterie nekdy i k 8-9V
napis Jruzemu to bude asi nejrozumnejsi
pri startu je velky odber ,ze klesne napeti baterie nekdy i k 8-9V
|
|
19.10.2016 21:47 -
Re: odběr proudu v klidovém stavu a zamkutém autu
|
3003945
|
|
mandibula
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 6 |
|

|
díky zkusím, ahoj
díky zkusím, ahoj
|
|
| |
|
|