Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Odber v klidu
|< < 1 2 3 4 5 > >|
20.07.2010 12:44 - Re: Odber v klidu 2350510
miskod
Město: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 441
U??vate? Poslat soukromou zprávu
A keby dal podvozok do najvyssej ci najnizsej polohy aby sa nedorovnaval? Moze sa tomu podvozku nieco stat?

20.07.2010 13:04 - Re: Odber v klidu 2350515
timik2001
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v XPočet příspěvků: 93

99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Co takle to jednou deně na pět minut nastartovat než vymejšlet nějaké ........


Startovali jsme každý den kvuli economy modu...nevim zda pet minut, ale motor rozhodne denně jel a dopadlo to jak jsem napsal

20.07.2010 15:22 - Re: Odber v klidu 2350530
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
- 5 minut nastartovane auto rozhodne baterku nedobije ...
- auto v najvyssej nevyriesi ostatnych zrutov energie

21.07.2010 01:04 - Re: Odber v klidu 2350570
miskod
Město: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 441
U??vate? Poslat soukromou zprávu
miskod napsal(a):
Mne sa zhruba po dvoch tyzdnoch stalo, ze som ledva nastartoval auto. Podozrieval som adapter k ovladaniu neoriginal radia. Je ale pravda, ze som bez startovania x-krat vchadzal do auta. To znamena stale spinanie hydrauliky, co je par desiatok amper.
Ale aj tak som zacal merat prud. Presne ako pises. Po zamknuti okolo jedneho ampera. Vsimol som si, ze vtedy este zostava svietit podsvietenie otvarania okien (dovod ale nechapem). Po niekolkych minutach (uz ma boleli ruky) to kleslo asi na 200mA. No a po nedefinovanom ale dlohom case to spadlo na nulu bez adapteru na radio a bez radia. S adapterom a radiom je to 25mA.
To znamena, ze 25mA nemoze 63Ah baterku za dva tyzdne vymlatit. Teraz mam novu a problemy uz neocakavam (dufam ).

Toto som v tomto vlakne niekedy davno pisal...
Stale si myslim, ze hlavny zdroj vybitia je to cerpadlo hydrauliky. Predsa su to desiatky amper (urcite viac ako 20A, viac mi merak nemeral).
Ale....Ak Timik maval zapnute radio, tak je to jasne. Tam je to tiez par amper. Toto mam odsledovane. Teraz v lete som bol na par festivaloch a isti idioti ktori mi cely vikend nedali v stane spat skrz svoje radio, v nedelu zhanali startovacie kable...
Niekde som este cital, ze energia ktora je potrebna len na start sa do baterky vrati az po cca 15min jazdy. Ale co je na tom pravdy uz neviem, ucite zalezi na motore, teplote, baterke, atd.

21.07.2010 08:33 - Re: Odber v klidu 2350578
timik2001
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v XPočet příspěvků: 93

99 Poslat soukromou zprávu
miskod napsal(a):
Toto som v tomto vlakne niekedy davno pisal...
Stale si myslim, ze hlavny zdroj vybitia je to cerpadlo hydrauliky. Predsa su to desiatky amper (urcite viac ako 20A, viac mi merak nemeral).
Ale....Ak Timik maval zapnute radio, tak je to jasne. Tam je to tiez par amper. Toto mam odsledovane. Teraz v lete som bol na par festivaloch a isti idioti ktori mi cely vikend nedali v stane spat skrz svoje radio, v nedelu zhanali startovacie kable...
Niekde som este cital, ze energia ktora je potrebna len na start sa do baterky vrati az po cca 15min jazdy. Ale co je na tom pravdy uz neviem, ucite zalezi na motore, teplote, baterke, atd.


Tak radio jsme nepouzivali vubec, jen teda pri ceste do italie a zpet
Veskere osvetleni nohou, podsviceni dveri i vnitri dve lampy byly uz od zacatku vypnute Takze jsem daval a stale davam za vinu "hydrocerpadlo" Vyresim tema pojistkama neco? Jde mi totiz o to, ze budem stat tak 4 dny na jednom miste,pak vratim 2pojistky zpet popojedem jinam a vytahnu dve pojistky Ale ambice na vozeni spalku nebo jakychkoliv koz pod auto skutecne nemam

21.07.2010 08:39 - Re: Odber v klidu 2350579
miskod
Město: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 441
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Podla mna auto v najnizsej / najvyssej polohe ti vyriesi to spinanie hydrocerpadla. Ani ziadne poistky nemusis davat von.

21.07.2010 08:45 - Re: Odber v klidu 2350580
timik2001
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v XPočet příspěvků: 93

99 Poslat soukromou zprávu
miskod napsal(a):
Podla mna auto v najnizsej / najvyssej polohe ti vyriesi to spinanie hydrocerpadla. Ani ziadne poistky nemusis davat von.


Díky, dneska to odzkousim

21.07.2010 10:47 - Re: Odber v klidu 2350586
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Dotaz: proč by mělo hydročerpadlo vybít baterku, když je auto v jízdní poloze a stojí?

21.07.2010 11:14 - Re: Odber v klidu 2350588
timik2001
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v XPočet příspěvků: 93

99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
Dotaz: proč by mělo hydročerpadlo vybít baterku, když je auto v jízdní poloze a stojí?


Auto je v jizdni poloze a stoji, akorat jsem psal, že ho používáme na spaní jako letiště v něm A když nasedáš, vysedᚠcca 10za den + noc, docela jezdí nahoru dolu pěule

21.07.2010 12:42 - Re: Odber v klidu 2350598
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
timik2001 napsal(a):
Auto je v jizdni poloze a stoji, akorat jsem psal, že ho používáme na spaní jako letiště v něm A když nasedáš, vysedᚠcca 10za den + noc, docela jezdí nahoru dolu pěule

Já si myslím že spodní poloha by to mněla vyřešit(pokud stojíš na rovém podkladě) a to nastartování také. Já jsem někdy na rybách také 2.-3. dny a auto používáme jako ty. nikdy jsem problém nemněl je fakt že ho třeba dvakrát denně nastartuji(čas jsem nestopoval,ale odhadem 5.-10. minut s prošlápnutím plynu a chvilku na větší plyn) a ta používáme světlo jak uvnitř tak v kufru.

07.03.2012 07:06 - Displej navi a odběr proudu 2456640
Rumy
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 25
99 Poslat soukromou zprávu
Mám problém s klidovým odběrem proudu. Po pár dnech stání je baterka vycucaná. Nakonec jsem zjistil že to souvisí s displejem navigace. Měřený odběr v klidu (zamčené auto, měřeno po chvíli) je cca 500mA. Při odpojeném konektoru displeje navigace je odběr 15-30mA, což bych řekl že je v normě. Zkoušel jsem jiný displej, ale nepomohlo to. V čem může být problém?

07.03.2012 08:07 - Re: Odber v klidu 2456659
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
500mA je při 12V celkem 6W a to už se musí projevit na teplotě jednotky - nezůstává zapnuté podsvícení? ona nemusí být chyba ani tak v display, ale navi unit nemusí vyslat povel k vypnutí displaye. Domnívám se, že při vypnutí auta není žádný důvod, aby zůstal display napájený, takže bych hledal jinde - spíš v řízení displaye.

07.03.2012 08:13 - Re: Odber v klidu 2456660
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Po jak dlouhe chvili si meril ? Auto zustava aktivne docela dlouho ... Jinak to bohuzel vubec nemusi souviset s navigaci - neco v aute proste zustane vzhuru a drzi napajeni ... nemas tam neorigo radio, handsfree, svetla nebo cokoliv dobastleneho ?

07.03.2012 08:28 - Re: Odber v klidu 2456666
Rumy
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 25
99 Poslat soukromou zprávu
Měřil jsem tom už asi 20x s displejem i bez a výsledky jsou pořád stejné. Bez displeje - hned po zamknutí cca 2,5A.... po cca 3minutách cvakne v motorovém prostoru nějaké relé a odběr klesne na cca 120mA... po dalších cca 2minutách odběr klesne na 12-30mA. Když auto zamknu (nechám si otevřenou kapotu) a přijdu po hodině tak je odběr kolem těch 12mA.

S displejem je to obdobné jen je proud vždy o těch cca 0,5A vyšší.

Chyba evidentně není v samotném displeji, protože jsem zkoušel i jiný displej a chování zůstalo stejné...

Dobastleného tam pokud vím nic není, rádio je origo se zabudovaným handsfree, xenony jsou taky origo.

07.03.2012 13:00 - Re: Odber v klidu 2456703
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
mas moznost skusit inu telematiku ? (radio)

07.03.2012 13:18 - Re: Odber v klidu 2456707
Rumy
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 25
99 Poslat soukromou zprávu
Zatím možnost zkusit jinou telematiku nemám, můžeš mi k tomu něco napsat, abych věděl jestli ji mám shánět? Myslíš že by to mohlo být telematikou - displej je napájen přes telematiku? Protože samotná telematika funguje v pořádku a stačí odpojit displej a odběr proudu je v normě...

07.03.2012 13:26 - Re: Odber v klidu 2456708
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
ako som pisal povodne, problem nemusi byt vobec v radiu, nieco drzi napajanie resp. brani autu aby sa uspalo, jedina moznost je postupne vsetko menit a zistit co to je ... pripadne mrknut diagnostiku co nahodou nieco zaujimave neprezradi ...

07.03.2012 13:36 - Re: Odber v klidu 2456709
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
Víš co? - je to sice bastlení, ale je to nejlevnější a relativně spolehlivá metoda, ale pokud se ti nebude chtít bádat a případně shánět a kupovat další komponenty, udělal bych to, že bych našel, který drát v displayovém svazku je ten napájecí a ten bych spínal přez relátko, ovládané klíčkovám napětím. je to, jak již píšu zásah do elektriky, ale fungovat to bude na 100%, časově tak práce na hodku a finančně - cca 50kč. Neber to jako doporučení, ale třá jako možnou alternativu s důsledky z toho vyplývajícími.

07.03.2012 13:42 - Re: Odber v klidu 2456710
Rumy
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 25
99 Poslat soukromou zprávu
S tim postupnym měněním všeho je cesta, ale snažim se právě omezit okruh možnejch příčin. Podle mě jak se to chová to vypadá, že auto se opravdu uspí, bez displeje bere po nějaké době kolem 12mA, což se mi zdá naprosto v pořádku a odpovídá to spícímu autu. Když napíšu průběh odběru proudu 1.po zamknutí - 2. po 3minutách a 3. po 5minutách tak je to asi takhle :

1. 2,5A (s displejem 3A)
2. 120mA (s displejem cca 600mA)
3. 12mA (s displejem 500mA)

Čili mi to připadá, že ostatní spotřebiče se i s připojenym displejem správně uspí a problém tipuju (když můžu vyloučit samotnej displej) prostě v napájení displeje, které se má odpojit ale neodpojí se.
Je to trochu takový hádání, ale zdá se mi to jako nejpravděpodobnější. Teď ještě zjistit jak je konkrétně řízeno napájení displeje...

07.03.2012 13:55 - Re: Odber v klidu 2456711
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
podla schemy je display napajany z BSI, poistka F8 a na displaiy je to pin 1
z tej je napajane dla popisu: Switch module at the steering wheel - Trailer relay unit - multifunction screen - suspension control unit - radio - Radiotelephone transceiver

nemas tam tazne?

|< < 1 2 3 4 5 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator