| | |
20.07.2010 12:44 -
Re: Odber v klidu
|
2350510
|
|
miskod
|
|
|
A keby dal podvozok do najvyssej ci najnizsej polohy aby sa nedorovnaval? Moze sa tomu podvozku nieco stat?
A keby dal podvozok do najvyssej ci najnizsej polohy aby sa nedorovnaval? Moze sa tomu podvozku nieco stat?
|
|
20.07.2010 15:22 -
Re: Odber v klidu
|
2350530
|
|
tief
|
|
|
- 5 minut nastartovane auto rozhodne baterku nedobije ...
- auto v najvyssej nevyriesi ostatnych zrutov energie
- 5 minut nastartovane auto rozhodne baterku nedobije ...
- auto v najvyssej nevyriesi ostatnych zrutov energie
|
|
21.07.2010 01:04 -
Re: Odber v klidu
|
2350570
|
|
miskod
|
|
|
miskod napsal(a): Mne sa zhruba po dvoch tyzdnoch stalo, ze som ledva nastartoval auto. Podozrieval som adapter k ovladaniu neoriginal radia. Je ale pravda, ze som bez startovania x-krat vchadzal do auta. To znamena stale spinanie hydrauliky, co je par desiatok amper.
Ale aj tak som zacal merat prud. Presne ako pises. Po zamknuti okolo jedneho ampera. Vsimol som si, ze vtedy este zostava svietit podsvietenie otvarania okien (dovod ale nechapem). Po niekolkych minutach (uz ma boleli ruky) to kleslo asi na 200mA. No a po nedefinovanom ale dlohom case to spadlo na nulu bez adapteru na radio a bez radia. S adapterom a radiom je to 25mA.
To znamena, ze 25mA nemoze 63Ah baterku za dva tyzdne vymlatit. Teraz mam novu a problemy uz neocakavam (dufam ).
Toto som v tomto vlakne niekedy davno pisal...
Stale si myslim, ze hlavny zdroj vybitia je to cerpadlo hydrauliky. Predsa su to desiatky amper (urcite viac ako 20A, viac mi merak nemeral).
Ale....Ak Timik maval zapnute radio, tak je to jasne. Tam je to tiez par amper. Toto mam odsledovane. Teraz v lete som bol na par festivaloch a isti idioti ktori mi cely vikend nedali v stane spat skrz svoje radio, v nedelu zhanali startovacie kable...
Niekde som este cital, ze energia ktora je potrebna len na start sa do baterky vrati az po cca 15min jazdy. Ale co je na tom pravdy uz neviem, ucite zalezi na motore, teplote, baterke, atd.
Toto som v tomto vlakne niekedy davno pisal...
Stale si myslim, ze hlavny zdroj vybitia je to cerpadlo hydrauliky. Predsa su to desiatky amper (urcite viac ako 20A, viac mi merak nemeral).
Ale....Ak Timik maval zapnute radio, tak je to jasne. Tam je to tiez par amper. Toto mam odsledovane. Teraz v lete som bol na par festivaloch a isti idioti ktori mi cely vikend nedali v stane spat skrz svoje radio, v nedelu zhanali startovacie kable...:-)
Niekde som este cital, ze energia ktora je potrebna len na start sa do baterky vrati az po cca 15min jazdy. Ale co je na tom pravdy uz neviem, ucite zalezi na motore, teplote, baterke, atd.
|
|
21.07.2010 08:33 -
Re: Odber v klidu
|
2350578
|
|
timik2001
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 93 |
|
|
miskod napsal(a): Toto som v tomto vlakne niekedy davno pisal...
Stale si myslim, ze hlavny zdroj vybitia je to cerpadlo hydrauliky. Predsa su to desiatky amper (urcite viac ako 20A, viac mi merak nemeral).
Ale....Ak Timik maval zapnute radio, tak je to jasne. Tam je to tiez par amper. Toto mam odsledovane. Teraz v lete som bol na par festivaloch a isti idioti ktori mi cely vikend nedali v stane spat skrz svoje radio, v nedelu zhanali startovacie kable...
Niekde som este cital, ze energia ktora je potrebna len na start sa do baterky vrati az po cca 15min jazdy. Ale co je na tom pravdy uz neviem, ucite zalezi na motore, teplote, baterke, atd.
Tak radio jsme nepouzivali vubec, jen teda pri ceste do italie a zpet
Veskere osvetleni nohou, podsviceni dveri i vnitri dve lampy byly uz od zacatku vypnute Takze jsem daval a stale davam za vinu "hydrocerpadlo" Vyresim tema pojistkama neco? Jde mi totiz o to, ze budem stat tak 4 dny na jednom miste,pak vratim 2pojistky zpet popojedem jinam a vytahnu dve pojistky Ale ambice na vozeni spalku nebo jakychkoliv koz pod auto skutecne nemam
Tak radio jsme nepouzivali vubec, jen teda pri ceste do italie a zpet :-))
Veskere osvetleni nohou, podsviceni dveri i vnitri dve lampy byly uz od zacatku vypnute :nevim Takze jsem daval a stale davam za vinu "hydrocerpadlo" ;-) Vyresim tema pojistkama neco? Jde mi totiz o to, ze budem stat tak 4 dny na jednom miste,pak vratim 2pojistky zpet popojedem jinam a vytahnu dve pojistky :-)) Ale ambice na vozeni spalku nebo jakychkoliv koz pod auto skutecne nemam :-))))
|
|
21.07.2010 08:39 -
Re: Odber v klidu
|
2350579
|
|
miskod
|
|
|
Podla mna auto v najnizsej / najvyssej polohe ti vyriesi to spinanie hydrocerpadla. Ani ziadne poistky nemusis davat von.
Podla mna auto v najnizsej / najvyssej polohe ti vyriesi to spinanie hydrocerpadla. Ani ziadne poistky nemusis davat von.
|
|
21.07.2010 10:47 -
Re: Odber v klidu
|
2350586
|
|
Darja
|
|
|
Dotaz: proč by mělo hydročerpadlo vybít baterku, kdy je auto v jízdní poloze a stojí?
Dotaz: proč by mělo hydročerpadlo vybít baterku, kdy je auto v jízdní poloze a stojí?
|
|
21.07.2010 11:14 -
Re: Odber v klidu
|
2350588
|
|
timik2001
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 93 |
|
|
Darja napsal(a): Dotaz: proč by mělo hydročerpadlo vybít baterku, kdy je auto v jízdní poloze a stojí?
Auto je v jizdni poloze a stoji, akorat jsem psal, e ho pouíváme na spaní jako letitě v něm A kdy nasedá, vysedá cca 10za den + noc, docela jezdí nahoru dolu pěule
Auto je v jizdni poloze a stoji, akorat jsem psal, e ho pouíváme na spaní jako letitě v něm :-)) A kdy nasedá, vysedá cca 10za den + noc, docela jezdí nahoru dolu pěule :nevim
|
|
07.03.2012 07:06 -
Displej navi a odběr proudu
|
2456640
|
|
Rumy
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Mám problém s klidovým odběrem proudu. Po pár dnech stání je baterka vycucaná. Nakonec jsem zjistil e to souvisí s displejem navigace. Měřený odběr v klidu (zamčené auto, měřeno po chvíli) je cca 500mA. Při odpojeném konektoru displeje navigace je odběr 15-30mA, co bych řekl e je v normě. Zkouel jsem jiný displej, ale nepomohlo to. V čem můe být problém?
Mám problém s klidovým odběrem proudu. Po pár dnech stání je baterka vycucaná. Nakonec jsem zjistil e to souvisí s displejem navigace. Měřený odběr v klidu (zamčené auto, měřeno po chvíli) je cca 500mA. Při odpojeném konektoru displeje navigace je odběr 15-30mA, co bych řekl e je v normě. Zkouel jsem jiný displej, ale nepomohlo to. V čem můe být problém?
|
|
07.03.2012 08:07 -
Re: Odber v klidu
|
2456659
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
500mA je při 12V celkem 6W a to u se musí projevit na teplotě jednotky - nezůstává zapnuté podsvícení? ona nemusí být chyba ani tak v display, ale navi unit nemusí vyslat povel k vypnutí displaye. Domnívám se, e při vypnutí auta není ádný důvod, aby zůstal display napájený, take bych hledal jinde - spí v řízení displaye.
500mA je při 12V celkem 6W a to u se musí projevit na teplotě jednotky - nezůstává zapnuté podsvícení? ona nemusí být chyba ani tak v display, ale navi unit nemusí vyslat povel k vypnutí displaye. Domnívám se, e při vypnutí auta není ádný důvod, aby zůstal display napájený, take bych hledal jinde - spí v řízení displaye.
|
|
07.03.2012 08:13 -
Re: Odber v klidu
|
2456660
|
|
tief
|
|
|
Po jak dlouhe chvili si meril ? Auto zustava aktivne docela dlouho ... Jinak to bohuzel vubec nemusi souviset s navigaci - neco v aute proste zustane vzhuru a drzi napajeni ... nemas tam neorigo radio, handsfree, svetla nebo cokoliv dobastleneho ?
Po jak dlouhe chvili si meril ? Auto zustava aktivne docela dlouho ... Jinak to bohuzel vubec nemusi souviset s navigaci - neco v aute proste zustane vzhuru a drzi napajeni ... nemas tam neorigo radio, handsfree, svetla nebo cokoliv dobastleneho ?
|
|
07.03.2012 08:28 -
Re: Odber v klidu
|
2456666
|
|
Rumy
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Měřil jsem tom u asi 20x s displejem i bez a výsledky jsou pořád stejné. Bez displeje - hned po zamknutí cca 2,5A.... po cca 3minutách cvakne v motorovém prostoru nějaké relé a odběr klesne na cca 120mA... po dalích cca 2minutách odběr klesne na 12-30mA. Kdy auto zamknu (nechám si otevřenou kapotu) a přijdu po hodině tak je odběr kolem těch 12mA.
S displejem je to obdobné jen je proud vdy o těch cca 0,5A vyí.
Chyba evidentně není v samotném displeji, protoe jsem zkouel i jiný displej a chování zůstalo stejné...
Dobastleného tam pokud vím nic není, rádio je origo se zabudovaným handsfree, xenony jsou taky origo.
Měřil jsem tom u asi 20x s displejem i bez a výsledky jsou pořád stejné. Bez displeje - hned po zamknutí cca 2,5A.... po cca 3minutách cvakne v motorovém prostoru nějaké relé a odběr klesne na cca 120mA... po dalích cca 2minutách odběr klesne na 12-30mA. Kdy auto zamknu (nechám si otevřenou kapotu) a přijdu po hodině tak je odběr kolem těch 12mA.
S displejem je to obdobné jen je proud vdy o těch cca 0,5A vyí.
Chyba evidentně není v samotném displeji, protoe jsem zkouel i jiný displej a chování zůstalo stejné...
Dobastleného tam pokud vím nic není, rádio je origo se zabudovaným handsfree, xenony jsou taky origo.
|
|
07.03.2012 13:00 -
Re: Odber v klidu
|
2456703
|
|
jumep
|
|
|
mas moznost skusit inu telematiku ? (radio)
mas moznost skusit inu telematiku ? (radio)
|
|
07.03.2012 13:18 -
Re: Odber v klidu
|
2456707
|
|
Rumy
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Zatím monost zkusit jinou telematiku nemám, můe mi k tomu něco napsat, abych věděl jestli ji mám shánět? Myslí e by to mohlo být telematikou - displej je napájen přes telematiku? Protoe samotná telematika funguje v pořádku a stačí odpojit displej a odběr proudu je v normě...
Zatím monost zkusit jinou telematiku nemám, můe mi k tomu něco napsat, abych věděl jestli ji mám shánět? Myslí e by to mohlo být telematikou - displej je napájen přes telematiku? Protoe samotná telematika funguje v pořádku a stačí odpojit displej a odběr proudu je v normě...
|
|
07.03.2012 13:26 -
Re: Odber v klidu
|
2456708
|
|
tief
|
|
|
ako som pisal povodne, problem nemusi byt vobec v radiu, nieco drzi napajanie resp. brani autu aby sa uspalo, jedina moznost je postupne vsetko menit a zistit co to je ... pripadne mrknut diagnostiku co nahodou nieco zaujimave neprezradi ...
ako som pisal povodne, problem nemusi byt vobec v radiu, nieco drzi napajanie resp. brani autu aby sa uspalo, jedina moznost je postupne vsetko menit a zistit co to je ... pripadne mrknut diagnostiku co nahodou nieco zaujimave neprezradi ...
|
|
07.03.2012 13:36 -
Re: Odber v klidu
|
2456709
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Ví co? - je to sice bastlení, ale je to nejlevnějí a relativně spolehlivá metoda, ale pokud se ti nebude chtít bádat a případně shánět a kupovat dalí komponenty, udělal bych to, e bych nael, který drát v displayovém svazku je ten napájecí a ten bych spínal přez relátko, ovládané klíčkovám napětím. je to, jak ji píu zásah do elektriky, ale fungovat to bude na 100%, časově tak práce na hodku a finančně - cca 50kč. Neber to jako doporučení, ale třá jako monou alternativu s důsledky z toho vyplývajícími.
Ví co? - je to sice bastlení, ale je to nejlevnějí a relativně spolehlivá metoda, ale pokud se ti nebude chtít bádat a případně shánět a kupovat dalí komponenty, udělal bych to, e bych nael, který drát v displayovém svazku je ten napájecí a ten bych spínal přez relátko, ovládané klíčkovám napětím. je to, jak ji píu zásah do elektriky, ale fungovat to bude na 100%, časově tak práce na hodku a finančně - cca 50kč. Neber to jako doporučení, ale třá jako monou alternativu s důsledky z toho vyplývajícími.
|
|
07.03.2012 13:42 -
Re: Odber v klidu
|
2456710
|
|
Rumy
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
S tim postupnym měněním veho je cesta, ale snaim se právě omezit okruh monejch příčin. Podle mě jak se to chová to vypadá, e auto se opravdu uspí, bez displeje bere po nějaké době kolem 12mA, co se mi zdá naprosto v pořádku a odpovídá to spícímu autu. Kdy napíu průběh odběru proudu 1.po zamknutí - 2. po 3minutách a 3. po 5minutách tak je to asi takhle :
1. 2,5A (s displejem 3A)
2. 120mA (s displejem cca 600mA)
3. 12mA (s displejem 500mA)
Čili mi to připadá, e ostatní spotřebiče se i s připojenym displejem správně uspí a problém tipuju (kdy můu vyloučit samotnej displej) prostě v napájení displeje, které se má odpojit ale neodpojí se.
Je to trochu takový hádání, ale zdá se mi to jako nejpravděpodobnějí. Teď jetě zjistit jak je konkrétně řízeno napájení displeje...
S tim postupnym měněním veho je cesta, ale snaim se právě omezit okruh monejch příčin. Podle mě jak se to chová to vypadá, e auto se opravdu uspí, bez displeje bere po nějaké době kolem 12mA, co se mi zdá naprosto v pořádku a odpovídá to spícímu autu. Kdy napíu průběh odběru proudu 1.po zamknutí - 2. po 3minutách a 3. po 5minutách tak je to asi takhle :
1. 2,5A (s displejem 3A)
2. 120mA (s displejem cca 600mA)
3. 12mA (s displejem 500mA)
Čili mi to připadá, e ostatní spotřebiče se i s připojenym displejem správně uspí a problém tipuju (kdy můu vyloučit samotnej displej) prostě v napájení displeje, které se má odpojit ale neodpojí se.
Je to trochu takový hádání, ale zdá se mi to jako nejpravděpodobnějí. Teď jetě zjistit jak je konkrétně řízeno napájení displeje...
|
|
07.03.2012 13:55 -
Re: Odber v klidu
|
2456711
|
|
jumep
|
|
|
podla schemy je display napajany z BSI, poistka F8 a na displaiy je to pin 1
z tej je napajane dla popisu: Switch module at the steering wheel - Trailer relay unit - multifunction screen - suspension control unit - radio - Radiotelephone transceiver
nemas tam tazne?
podla schemy je display napajany z BSI, poistka F8 a na displaiy je to pin 1
z tej je napajane dla popisu: Switch module at the steering wheel - Trailer relay unit - multifunction screen - suspension control unit - radio - Radiotelephone transceiver
nemas tam tazne?
|
|
| |
|
|