| | |
07.07.2009 09:10 -
Re: Odber v klidu
|
873507
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
F4 - 15A + VAN modul předních pravých dveří - modul předních levých dveří
F4 - 15A + VAN modul předních pravých dveří - modul předních levých dveří
|
|
07.07.2009 09:56 -
Re: Odber v klidu
|
873508
|
|
tief
|
|
|
a taky tam je alarm(podla manualu ) a ovladanie sedaciek - vyskusane v praxi.
+ tam cvaka to divne rele ktore cvaka vzdy a v kazdom stave auta ( co sa mi fakt nezda )
a taky tam je alarm(podla manualu ) a ovladanie sedaciek - vyskusane v praxi.
+ tam cvaka to divne rele ktore cvaka vzdy a v kazdom stave auta ( co sa mi fakt nezda )
|
|
07.07.2009 10:12 -
Re: Odber v klidu
|
873514
|
|
tief
|
|
|
No skusim este odpojit prave dvere ale fakt je ze ked tu F4 vypnem tak sa nezapne alarm a ani sedacky nefunguju, no a stale mi nejde do hlavy to RELE ktore je zapnute nonstop .. skusim vypatrat ktore fyzicky cvakne ...
No skusim este odpojit prave dvere ale fakt je ze ked tu F4 vypnem tak sa nezapne alarm a ani sedacky nefunguju, no a stale mi nejde do hlavy to RELE ktore je zapnute nonstop .. skusim vypatrat ktore fyzicky cvakne ...
|
|
07.07.2009 10:23 -
Re: Odber v klidu
|
873515
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
je mozne ze je to nejake silove rele ktere bsi drzi v sepnutem stavu..jenze to rele bude v BSI pravdepodobne
je mozne ze je to nejake silove rele ktere bsi drzi v sepnutem stavu..jenze to rele bude v BSI pravdepodobne
|
|
07.07.2009 10:37 -
Re: Odber v klidu
|
873519
|
|
tief
|
|
|
Hmm ta posledna vec ... mam odpojeny jak displej tak telemetriku a navigacny modul. Skusil som aj vypnut maly displej ale nepomohlo to. Budem patrat po tom rele ... zatial je to hlavna stopa.
Hmm ta posledna vec ... mam odpojeny jak displej tak telemetriku a navigacny modul. Skusil som aj vypnut maly displej ale nepomohlo to. Budem patrat po tom rele ... zatial je to hlavna stopa.
|
|
07.07.2009 10:45 -
Re: Odber v klidu
|
873520
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to jo ale rele nebo ovlada to nebo bude BSI co BSI ,ale spis to BSI
to jo ale rele nebo ovlada :) to nebo bude BSI co BSI ,ale spis to BSI
|
|
07.07.2009 10:49 -
Re: Odber v klidu
|
873521
|
|
tief
|
|
|
No jo ale ked zistim ktore je to rele bude aspon nejaka stopa ktera funkce bsi to je a na cem je to zavisle atd ...
No jo ale ked zistim ktore je to rele bude aspon nejaka stopa ktera funkce bsi to je a na cem je to zavisle atd ...
|
|
07.07.2009 10:54 -
Re: Odber v klidu
|
873522
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
mozna..pokud neni vne BSI/BSM
mozna..pokud neni vne BSI/BSM
|
|
07.07.2009 19:16 -
Re: Odber v klidu
|
873535
|
|
tief
|
|
|
tak relatko je bud pod sedadlom ridice alebo v stredovom tuneli ... zacalo prsat tak som siel domov
tak relatko je bud pod sedadlom ridice alebo v stredovom tuneli ... zacalo prsat tak som siel domov :)
|
|
07.07.2009 20:15 -
Re: Odber v klidu
|
873538
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to je rele pro sedacku
to je rele pro sedacku
|
|
31.10.2009 09:32 -
Re: Odber v klidu
|
1108619
|
|
tief
|
|
|
Mimochodom v tejto teme som to nikdy neukoncil - vyzera to ze zakladny problem bol v premosteni - polu mezi vetvou autoradia a 12V zapalovacom - zapojil som parrota malinko inak a prestalo to zlobit - zaujimave je ze tento problem zacal az par mesiacov po instalacii parrota.
Mimochodom v tejto teme som to nikdy neukoncil - vyzera to ze zakladny problem bol v premosteni - polu mezi vetvou autoradia a 12V zapalovacom - zapojil som parrota malinko inak a prestalo to zlobit - zaujimave je ze tento problem zacal az par mesiacov po instalacii parrota.
|
|
02.11.2009 10:22 -
Re: Odber v klidu
|
1108768
|
|
miskod
|
|
|
Mne sa zhruba po dvoch tyzdnoch stalo, ze som ledva nastartoval auto. Podozrieval som adapter k ovladaniu neoriginal radia. Je ale pravda, ze som bez startovania x-krat vchadzal do auta. To znamena stale spinanie hydrauliky, co je par desiatok amper.
Ale aj tak som zacal merat prud. Presne ako pises. Po zamknuti okolo jedneho ampera. Vsimol som si, ze vtedy este zostava svietit podsvietenie otvarania okien (dovod ale nechapem). Po niekolkych minutach (uz ma boleli ruky) to kleslo asi na 200mA. No a po nedefinovanom ale dlohom case to spadlo na nulu bez adapteru na radio a bez radia. S adapterom a radiom je to 25mA.
To znamena, ze 25mA nemoze 63Ah baterku za dva tyzdne vymlatit. Teraz mam novu a problemy uz neocakavam (dufam ).
Mne sa zhruba po dvoch tyzdnoch stalo, ze som ledva nastartoval auto. Podozrieval som adapter k ovladaniu neoriginal radia. Je ale pravda, ze som bez startovania x-krat vchadzal do auta. To znamena stale spinanie hydrauliky, co je par desiatok amper.
Ale aj tak som zacal merat prud. Presne ako pises. Po zamknuti okolo jedneho ampera. Vsimol som si, ze vtedy este zostava svietit podsvietenie otvarania okien (dovod ale nechapem). Po niekolkych minutach (uz ma boleli ruky) to kleslo asi na 200mA. No a po nedefinovanom ale dlohom case to spadlo na nulu bez adapteru na radio a bez radia. S adapterom a radiom je to 25mA.
To znamena, ze 25mA nemoze 63Ah baterku za dva tyzdne vymlatit. Teraz mam novu a problemy uz neocakavam (dufam :-) ).
|
|
04.11.2009 19:47 -
Re: Odber v klidu
|
1108917
|
|
ota
|
Město: Kuřim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
V neděli jsem chtěl nastartovat v garái C 5 a to ani nekytlo a to jsem pře 3mi dny přijel z D / cca 700 km/.Změřil jsem napětí baterky/72 Ah 2 roky v prov/ a ejhle 0 V !Po odpojení jsem bat. nabil A ta po třech dnech drí a perfektně startuje , tak je asi dobrá . Proud na prázdno je mezi 10-20 mA. Auák je v záruce v originálním stavu , úsporný modul zapnut.Tak nevím co se stalo , asi zůstalo slepené nějaké relé a pak se rozpojilo n, nebo řídící jednotka???? Je to děs jestli se mně to stane někde v zahraničí . To abych v kufru vozil náhradní baterii? A ije moderní elektronika .Skusím jetě servis .
V neděli jsem chtěl nastartovat v garái C 5 a to ani nekytlo a to jsem pře 3mi dny přijel z D / cca 700 km/.Změřil jsem napětí baterky/72 Ah 2 roky v prov/ a ejhle 0 V !Po odpojení jsem bat. nabil A ta po třech dnech drí a perfektně startuje , tak je asi dobrá . Proud na prázdno je mezi 10-20 mA. Auák je v záruce v originálním stavu , úsporný modul zapnut.Tak nevím co se stalo , asi zůstalo slepené nějaké relé a pak se rozpojilo n, nebo řídící jednotka???? Je to děs jestli se mně to stane někde v zahraničí . To abych v kufru vozil náhradní baterii? A ije moderní elektronika .Skusím jetě servis .
|
|
04.11.2009 20:28 -
Re: Odber v klidu
|
1108922
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
je potreba si uvedomit ze stari a kapacita baterie se projevi v chladnem pocasi a to nam prave nastalo...
je potreba si uvedomit ze stari a kapacita baterie se projevi v chladnem pocasi a to nam prave nastalo...
|
|
04.11.2009 22:26 -
Re: Odber v klidu
|
1108929
|
|
tief
|
|
|
Vlyv to ma velky, kazde vybitie autobaterie do mrte drasticky znizuje zivotnost. Rozhodne by si mal skontrolovat hladinu vody ( ak sa to da ) a nechat ju aspon na 10 hodin na "rozumnej" nabijacke ... a nabijat ju 1/10 prudu.
Vlyv to ma velky, kazde vybitie autobaterie do mrte drasticky znizuje zivotnost. Rozhodne by si mal skontrolovat hladinu vody ( ak sa to da ) a nechat ju aspon na 10 hodin na "rozumnej" nabijacke ... a nabijat ju 1/10 prudu.
|
|
15.02.2010 08:15 -
Re: Odber v klidu
|
1804306
|
|
peta
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 24 |
|
|
Pčečetl jsem příspěvky, kolik je tedy správný odběr C5 v klidu ? Přes zimu s autem tolik nejezdím, mám jej na dobíječce DBA-03, která dává udrovací proud 55mA, po 3 měsících světla svítila v pohodě, ale napětí aku u nestačilo na čerpadlo hydrauliky, o starteru nemluvím. Tak se domnívám, e dobíjecí proud 55mA asi nestačí ani pokrýt spotřebu naprázdno
Pčečetl jsem příspěvky, kolik je tedy správný odběr C5 v klidu ? Přes zimu s autem tolik nejezdím, mám jej na dobíječce DBA-03, která dává udrovací proud 55mA, po 3 měsících světla svítila v pohodě, ale napětí aku u nestačilo na čerpadlo hydrauliky, o starteru nemluvím. Tak se domnívám, e dobíjecí proud 55mA asi nestačí ani pokrýt spotřebu naprázdno
|
|
15.02.2010 09:38 -
Re: Odber v klidu
|
1804312
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
dobijeci proud 55mA baterku ani nepolechta kdyz se koukam na DBA-03 tak se musim smat ..tohle opravdu baterku neudrzi
..prikon je 2w vystup 12v/55mA coz neni ani na nabiti tuzkoveho NiCd akumulatorku natoz tak autobaterie s kapacitou 72Ah
musis potitat s tim ze auto nejaky odber ma (radove 50-100mA) + baterie ma svuj vybijeci proud + stari baterie...
dobijeci proud 55mA baterku ani nepolechta :) kdyz se koukam na DBA-03 tak se musim smat :)) ..tohle opravdu baterku neudrzi
..prikon je 2w vystup 12v/55mA coz neni ani na nabiti tuzkoveho NiCd akumulatorku natoz tak autobaterie s kapacitou 72Ah
musis potitat s tim ze auto nejaky odber ma (radove 50-100mA) + baterie ma svuj vybijeci proud + stari baterie...
|
|
| |
|
|