| | |
04.02.2014 16:16 -
Re: automatické rozsvěcení světlometů
|
2664613
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
V konfiguraci automatické rozsvícení světel,potvrdil jsem ok,nic se nedělo ani po zakrytí snímače,najel jsem na seznam upozornění a toto rozsvícení i po několika pokusech stále vyplé,nemůe bít vadný ten snímač? Četl jsem zde,e buďto můu mít aktivní denní svícení diagnostikou,nebo si aktivovat automatické svícení RT3kou,mám diagnostikou nastavené denní svícení,světlo svítí po nastartování a je den,nebo noc,akorát nejde podsvícení přístrojů v autě,při ručnim rozsvícení světel podsvícení funguje,nevyznám se v tom,proto mně napadl vadný snímač.
To co popisuje Mikra je klasické automatické rozsvícení světel,já mam nastavené denní svícení,akorát není aktivní podsvícení přístrojovky,jediný co svítí je velký displey RT3.
V konfiguraci automatické rozsvícení světel,potvrdil jsem ok,nic se nedělo ani po zakrytí snímače,najel jsem na seznam upozornění a toto rozsvícení i po několika pokusech stále vyplé,nemůe bít vadný ten snímač? Četl jsem zde,e buďto můu mít aktivní denní svícení diagnostikou,nebo si aktivovat automatické svícení RT3kou,mám diagnostikou nastavené denní svícení,světlo svítí po nastartování a je den,nebo noc,akorát nejde podsvícení přístrojů v autě,při ručnim rozsvícení světel podsvícení funguje,nevyznám se v tom,proto mně napadl vadný snímač.:nevim
To co popisuje Mikra je klasické automatické rozsvícení světel,já mam nastavené denní svícení,akorát není aktivní podsvícení přístrojovky,jediný co svítí je velký displey RT3.
|
|
04.02.2014 17:58 -
Re: automatické rozsvěcení světlometů
|
2664631
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
kurňa Zdendo kup si u konečně pořádnou trávu a přestaň hulit to svinstvo. Dovolím si vstoupit do tvého skoro soukromého vlákna otázkou: můe mi říct jeden důvod proč chce aby ti svítila přístrojovka, kdy světelné podmínky umoňují přečíst palubku i bez podsvícení?????
Je to přesně tak jak říká Mikra - a ja jen dodávám, e pojedu za světla, přístrojovka nesvítí, vjedu do tunelu přístrojovka se rozsvítí, abych viděl na budíky vyjedu s tunelu a budíky zhasnou... vjedu do ....
kurňa Zdendo kup si u konečně pořádnou trávu a přestaň hulit to svinstvo. Dovolím si vstoupit do tvého skoro soukromého vlákna otázkou: můe mi říct jeden důvod proč chce aby ti svítila přístrojovka, kdy světelné podmínky umoňují přečíst palubku i bez podsvícení?????
Je to přesně tak jak říká Mikra - a ja jen dodávám, e pojedu za světla, přístrojovka nesvítí, vjedu do tunelu přístrojovka se rozsvítí, abych viděl na budíky ;-) vyjedu s tunelu a budíky zhasnou... vjedu do ....
|
|
04.02.2014 18:30 -
Re: automatické rozsvěcení světlometů
|
2664639
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
kurňa Honzo,kdy ta tráva je tak dobrá,ne,nikdy jsem jí nezkouel.Váně,kdybych dostal jasnou odpověď,neptám se,jsem do toho zamotanej,co popisuje Mikra,je automatické rozsvícení,tudí myslím za bílého dne nesvítí,pouze v tunelech atd.Ne jsem vstoupil na klub,měl jsem to u nás v servisu,nastavily přes diagnostiku nějaké svícení,po nastartování svítí i za bílého dne a do vypnutí motoru,při tomto nejde podsvícení přístrojů,ani v noci a tunelu,o to my jde,jinak při ručnim zapnutí světel podsvícení jde,zadní lampy svítí v obou případech,tak nevim,co udělat,aby podsvícení fungovalo v obou případech.Jestli je toho moc,klidně sma vechno,o počet příspěvků nejde,pouze o odpověď,jdu si dát jetě jednu trávu.
kurňa Honzo,kdy ta tráva je tak dobrá,ne,nikdy jsem jí nezkouel.Váně,kdybych dostal jasnou odpověď,neptám se,jsem do toho zamotanej,co popisuje Mikra,je automatické rozsvícení,tudí myslím za bílého dne nesvítí,pouze v tunelech atd.Ne jsem vstoupil na klub,měl jsem to u nás v servisu,nastavily přes diagnostiku nějaké svícení,po nastartování svítí i za bílého dne a do vypnutí motoru,při tomto nejde podsvícení přístrojů,ani v noci a tunelu,o to my jde,jinak při ručnim zapnutí světel podsvícení jde,zadní lampy svítí v obou případech,tak nevim,co udělat,aby podsvícení fungovalo v obou případech.Jestli je toho moc,klidně sma vechno,o počet příspěvků nejde,pouze o odpověď,jdu si dát jetě jednu trávu.:-))))
|
|
04.02.2014 18:32 -
Re: automatické rozsvěcení světlometů
|
2664640
|
|
jumep
|
|
|
ale sak som ti napisal, aktivuj to v tom menu
ak to nejde, hladaj chybu .. tu ale na fore nevyriesis
ps. ta funkcia sa dala totiz vypnut ...
ale sak som ti napisal, aktivuj to v tom menu
ak to nejde, hladaj chybu .. tu ale na fore nevyriesis
ps. ta funkcia sa dala totiz vypnut ...
|
|
04.02.2014 18:47 -
Re: automatické rozsvěcení světlometů
|
2664641
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Poslední-Tvých rad si cenim a také jsem se jimy řídil,viz první přízpěvek na této stránce,ptal jsem se tam,mimo jiné,zda na to můe mít vliv i vadný snímač,já si to u ale nějak pořeim sám,opravdu to vypadá jako soukromé vlákno,prosim o smáznutí.
Poslední-Tvých rad si cenim a také jsem se jimy řídil,viz první přízpěvek na této stránce,ptal jsem se tam,mimo jiné,zda na to můe mít vliv i vadný snímač,já si to u ale nějak pořeim sám,opravdu to vypadá jako soukromé vlákno,prosim o smáznutí.;-)
|
|
04.02.2014 18:52 -
Re: automatické rozsvěcení světlometů
|
2664642
|
|
jumep
|
|
|
tu n ejde o poriesim sam, tu ide o to ze zajdi za niekym kto vie kde sa co prepne a nastavi
tu n ejde o poriesim sam, tu ide o to ze zajdi za niekym kto vie kde sa co prepne a nastavi
|
|
04.02.2014 19:50 -
Re: automatické rozsvěcení světlometů
|
2664657
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Tady několik starích screenshotů, moná pomůe
Tady několik starích screenshotů, moná pomůe
Přílohy: Capture_23.jpg ( 247988b ) - Capture_24.jpg ( 294827b ) - Capture_25.jpg ( 307063b ) - Capture_14.jpg ( 294664b ) - Capture_07.jpg ( 475018b ) - |
|
04.02.2014 22:59 -
Re: automatické rozsvěcení světlometů
|
2664813
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
63zdenda napsal(a): ... co popisuje Mikra, je automatické rozsvícení, tudí myslím za bílého dne nesvítí, pouze v tunelech atd.
Neee. Já taky svítím ve dne v noci automaticky po nastartování. Právě při tomhle nastavení se budíky rozsvěcují a po setmění. Mám dojem, e to se musí zapnout diagnostikou. V menu se dá zapnout jen automatický rozsvěcení a to rozsvěcuje podle podmínek viditelnosti, nebo při trvalým zapnutí stěračů. Moná jsi zvolil nevhodnou kombinaci nastavení diagnostikou a v menu. Třeba je z toho ten tvůj frantík tak tumpachovej, jako ty.
Asi by to fakt chtělo zajet za Hanzem a nechat ho v tom povrtat.
Neee. Já taky svítím ve dne v noci automaticky po nastartování. Právě při tomhle nastavení se budíky rozsvěcují a po setmění. Mám dojem, e to se musí zapnout diagnostikou. V menu se dá zapnout jen automatický rozsvěcení a to rozsvěcuje podle podmínek viditelnosti, nebo při trvalým zapnutí stěračů. Moná jsi zvolil nevhodnou kombinaci nastavení diagnostikou a v menu. Třeba je z toho ten tvůj frantík tak tumpachovej, jako ty. :-))))
Asi by to fakt chtělo zajet za Hanzem a nechat ho v tom povrtat.
|
|
07.02.2014 17:45 -
Re: automatické rozsvěcení světlometů
|
2665606
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak nakonec byl problém v mnou zmiňovaném snímači,po výměně nastaveno RT3 konfigurací a ve je jak má bejt,né vdy je problém v neumění nastavení,tumpachovej u z toho opravdu nejsem.
Tak nakonec byl problém v mnou zmiňovaném snímači,po výměně nastaveno RT3 konfigurací a ve je jak má bejt,né vdy je problém v neumění nastavení,tumpachovej u z toho opravdu nejsem.:-))))
|
|
10.02.2014 14:15 -
Re: automatické rozsvěcení světlometů
|
2666493
|
|
ltob
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Tak jsem si včera ověřil správnost názoru zde uvedeného o monosti nastavení denního svícení na C5 I. Přes Lexii jsem nastavil v BSI denní svícení a od toho okamiku se světla zapínají automaticky po nastartování. Jen mi samozřejmě na první pokus za tmy nesvítila přístrojovka, ale logicky to chtělo zapnout "automatické rozsvěcení" na levé páčcce na volantu. Od toho okamiku se to chová dokonale. Přes den přístrojovka nesvítí, po setmění se rozsvěcuje sama. Jen je třeba se teď odnaučit to automatické manuální rozsvěcení světel rukou, které u má člověk zaité! Kromě toho jsem v Lexii přenastavil citlivost deového senzoru. Byla tam hodnota 14 (a stěrače si v podstatě dělaly, co chtěly). Po nastavení hodnoty "REFFERENCE" to včera večer při dvouhodinové jízdě v mírném deti/nedeti fungovalo téměř dokonale!
Tak jsem si včera ověřil správnost názoru zde uvedeného o monosti nastavení denního svícení na C5 I. Přes Lexii jsem nastavil v BSI denní svícení a od toho okamiku se světla zapínají automaticky po nastartování. Jen mi samozřejmě na první pokus za tmy nesvítila přístrojovka, ale logicky to chtělo zapnout "automatické rozsvěcení" na levé páčcce na volantu. Od toho okamiku se to chová dokonale. Přes den přístrojovka nesvítí, po setmění se rozsvěcuje sama. Jen je třeba se teď odnaučit to automatické manuální rozsvěcení světel rukou, které u má člověk zaité!:-d Kromě toho jsem v Lexii přenastavil citlivost deového senzoru. Byla tam hodnota 14 (a stěrače si v podstatě dělaly, co chtěly). Po nastavení hodnoty "REFFERENCE" to včera večer při dvouhodinové jízdě v mírném deti/nedeti fungovalo téměř dokonale! :palec
|
|
10.02.2014 21:17 -
Re: automatické rozsvěcení světlometů
|
2666803
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
U mně levá páčka aktyvuje hlasové příkazy,jinak mam dojem u denního svícení nefunguje přepínač dálkových světel,dá se akorát bliknout,přepnout se dá u ručně zapnutých světel.
U mně levá páčka aktyvuje hlasové příkazy,jinak mam dojem u denního svícení nefunguje přepínač dálkových světel,dá se akorát bliknout,přepnout se dá u ručně zapnutých světel.
|
|
10.02.2014 21:20 -
Re: automatické rozsvěcení světlometů
|
2666805
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nesmí míchat C5I a C5II. A to přepínání dálkových jde, ale a po setmění. Stejně tak mlhovky.
Nesmí míchat C5I a C5II. A to přepínání dálkových jde, ale a po setmění. Stejně tak mlhovky. ;-)
|
|
10.02.2014 21:32 -
Re: automatické rozsvěcení světlometů
|
2666807
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Proto jsem psal u mně,abych to nemíchal,zbytek co píe jetě nemam odzkoueno,co jsem mněl paouta 406 a ena má clio,tudí mluvim o francouzech,se to muselo přepnout ručně,aby la ta dálka přepínat,věřim ti,pak si to odzkouim,před slubou jsem dělal ten snímač a nestačil jsem odzkouet.
Proto jsem psal u mně,abych to nemíchal,zbytek co píe jetě nemam odzkoueno,co jsem mněl paouta 406 a ena má clio,tudí mluvim o francouzech,se to muselo přepnout ručně,aby la ta dálka přepínat,věřim ti,pak si to odzkouim,před slubou jsem dělal ten snímač a nestačil jsem odzkouet.;-)
|
|
10.02.2014 22:29 -
Re: automatické rozsvěcení světlometů
|
2666839
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jasně. Přepnutím vypne automatiku a vechno funguje ručně. Pokud je automatika zapnutá, tak u světla nemůe ručně ovládat. A proto ti při tom denním svícení dálkáče nefungujou. Na co ve dne svítit dálkovýma, e?
Ona ta francouzská logika trochu nesedí s naima zvyklostma. Např. kdy chci pouít za sníený viditelnosti ve dne zadní mlhovky, co mi přikazuje zákon, tak musím nejdřív rozsvítit přední mlhovky, i kdy vidím dobře a zákon mi pouití předních nenařizuje. Ale co? Kdy si člověk zvykne, tak není co řeit.
Jasně. Přepnutím vypne automatiku a vechno funguje ručně. Pokud je automatika zapnutá, tak u světla nemůe ručně ovládat. A proto ti při tom denním svícení dálkáče nefungujou. Na co ve dne svítit dálkovýma, e?
Ona ta francouzská logika trochu nesedí s naima zvyklostma. Např. kdy chci pouít za sníený viditelnosti ve dne zadní mlhovky, co mi přikazuje zákon, tak musím nejdřív rozsvítit přední mlhovky, i kdy vidím dobře a zákon mi pouití předních nenařizuje. Ale co? Kdy si člověk zvykne, tak není co řeit.
|
|
12.02.2014 16:37 -
Re: automatické rozsvěcení světlometů
|
2667374
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak dnes odzkoueno a konečně ve funguje jak má,jinak pokud musim rozsvítit zadní mlhovky,znamená to,e je mlha v zádu,tak logicky je i ve předu,proto nejdřív přední a pak zadní,to neznamená,e kdy vidim já,tak jsem viděn i projídějícímy auty v protisměru,stalo se my párkrát,e na přední mlhovky jsem se vykalal za sníené viditelnosti,auta v protisměru se předjíděli,protoe jsem nebyl dobře viděn,málem dolo ke střetu.Proto souhlas s rozsvícenim nejdříve předku,aby se nezapomnělo a pak zadku.
Tak dnes odzkoueno a konečně ve funguje jak má,jinak pokud musim rozsvítit zadní mlhovky,znamená to,e je mlha v zádu,tak logicky je i ve předu,proto nejdřív přední a pak zadní,to neznamená,e kdy vidim já,tak jsem viděn i projídějícímy auty v protisměru,stalo se my párkrát,e na přední mlhovky jsem se vykalal za sníené viditelnosti,auta v protisměru se předjíděli,protoe jsem nebyl dobře viděn,málem dolo ke střetu.Proto souhlas s rozsvícenim nejdříve předku,aby se nezapomnělo a pak zadku.;-)
|
|
12.02.2014 19:35 -
Re: automatické rozsvěcení světlometů
|
2667455
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
toto je taka blbost z novych citroenov
najprv vypnut automaticke svietenie a potom musis svietit prednymi hmlovkami aby som mohol rozsietit zadnu hmlovku.
na dialnici, ked v dazdi potrebujes iba zadnu hmlovku musi clovek toto absolvovat, na inych autach stlacis gombik zadnej ci prednej
Samozrejme ked mas automaticke svetla a je "nocny" rezim, vtedy si hmlovky zapnes aj v auto rezime
cisty transformer
toto je taka blbost z novych citroenov
najprv vypnut automaticke svietenie a potom musis svietit prednymi hmlovkami aby som mohol rozsietit zadnu hmlovku.
na dialnici, ked v dazdi potrebujes iba zadnu hmlovku musi clovek toto absolvovat, na inych autach stlacis gombik zadnej ci prednej
Samozrejme ked mas automaticke svetla a je "nocny" rezim, vtedy si hmlovky zapnes aj v auto rezime :-))))
cisty transformer
|
|
12.02.2014 19:54 -
Re: automatické rozsvěcení světlometů
|
2667473
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Proboha čemu se bráníte,zadní mlhovky oslňujou jako hrom,za mlhy,hustého detě a sněení pomáhají,v rámci bezpečnosti,ověřenýmy testy přední mlhovky neoslňujou a HLAVNĚ jsem vidět,víc nekomentuji,bezpečnost a na prvnim místě!
Proboha čemu se bráníte,zadní mlhovky oslňujou jako hrom,za mlhy,hustého detě a sněení pomáhají,v rámci bezpečnosti,ověřenýmy testy přední mlhovky neoslňujou a HLAVNĚ jsem vidět,víc nekomentuji,bezpečnost a na prvnim místě!
|
|
12.02.2014 20:32 -
Re: automatické rozsvěcení světlometů
|
2667499
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Váně si myslí, e ty bludičky v předních mlhovkách jsou vidět líp ne hlavní světla?
Funkce předních mlhovek je jasná. Za velmi husté mlhy, kdy u je sotva vidět na pár metrů, mají osvětlit právě jen těch pár metrů přímo před autem. Svítí i víc do iroka, take osvětlujou i krajnici. Rozhodně nejsou stavěný na to, aby byly vidět z dálky protijedoucíma autama.
Váně si myslí, e ty bludičky v předních mlhovkách jsou vidět líp ne hlavní světla?
Funkce předních mlhovek je jasná. Za velmi husté mlhy, kdy u je sotva vidět na pár metrů, mají osvětlit právě jen těch pár metrů přímo před autem. Svítí i víc do iroka, take osvětlujou i krajnici. Rozhodně nejsou stavěný na to, aby byly vidět z dálky protijedoucíma autama.
|
|
12.02.2014 21:03 -
Re: automatické rozsvěcení světlometů
|
2667534
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Skoro 20 let chodim kadý rok na přezkouení řidičů ohledně modrých majáků,tam nám kadý rok poutěji různé novinky a testy,je tam krásně vidět,na kolik metrů v různých situacích je auto viditelné,víc se k tomu nebudu vyjadřovat,vláknu nae dohadování nic uitečného nepřinese,akorát pleníme,byl bych pro vymazání,akorát přiděláváme najkovi zbytečnou práci,je to o ničem.
Skoro 20 let chodim kadý rok na přezkouení řidičů ohledně modrých majáků,tam nám kadý rok poutěji různé novinky a testy,je tam krásně vidět,na kolik metrů v různých situacích je auto viditelné,víc se k tomu nebudu vyjadřovat,vláknu nae dohadování nic uitečného nepřinese,akorát pleníme,byl bych pro vymazání,akorát přiděláváme najkovi zbytečnou práci,je to o ničem.
|
|
| |
|
|