| | |
17.01.2023 23:00 -
Re: Economy Mode
|
3354123
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Chtěl bych dát za pravdu místním bardům. Vyměnil jsem baterku (Exide AGM) a striktně dodrel postup, který jsem tu vyčetl, a auto do economy mode u nepadá. Alespoň zatím vydrelo u půl hodiny.
Druhá věc je, e předtím auto padalo economy i s novou baterkou vyměněnou v originál Citroën servisu, a v klidu na ní jezdilo 6 let bez jakýhokoliv zaváhání i v zimě.
Nevím, jestli je to tedy postupem výměny, nebo čím, ale pro případné dalí oběti tady na jednom místě shrnu úkony po výměně baterky, aby tu nemuseli pročítat romány:
nejdřív odpojit + baterky, a pak první připojit - nové
na 3 minuty zapnout zapalování na 2
nastavit hodiny
kalibrovat dorazy oken stáhnout drením okna do úplného otevření, pak hned do zavření a jetě 1s+ dret čudl
zamknout auto a nechat ho přes noc zamknuté, aby si zkalibrovalo novou baterku
I tak bych ocenil, kdybych se nemusel stresovat, kdy se vypne elektrika, a nepůjde zavřít elektrický kufr, ale u to aspoň vydrí příčetnej čas.
Konec hláení.
Chtěl bych dát za pravdu místním bardům. Vyměnil jsem baterku (Exide AGM) a striktně dodrel postup, který jsem tu vyčetl, a auto do economy mode u nepadá. Alespoň zatím vydrelo u půl hodiny.
Druhá věc je, e předtím auto padalo economy i s novou baterkou vyměněnou v originál Citroën servisu, a v klidu na ní jezdilo 6 let bez jakýhokoliv zaváhání i v zimě.
Nevím, jestli je to tedy postupem výměny, nebo čím, ale pro případné dalí oběti tady na jednom místě shrnu úkony po výměně baterky, aby tu nemuseli pročítat romány:
nejdřív odpojit + baterky, a pak první připojit - nové
na 3 minuty zapnout zapalování na 2
nastavit hodiny
kalibrovat dorazy oken stáhnout drením okna do úplného otevření, pak hned do zavření a jetě 1s+ dret čudl
zamknout auto a nechat ho přes noc zamknuté, aby si zkalibrovalo novou baterku
I tak bych ocenil, kdybych se nemusel stresovat, kdy se vypne elektrika, a nepůjde zavřít elektrický kufr, ale u to aspoň vydrí příčetnej čas.
Konec hláení.
|
|
18.01.2023 16:45 -
Re: Economy Mode
|
3354157
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
vicemene staci mit tu baterii stejnou(parametrama) a kvalitni (znackou),popripade zmenit v BSI a nasledne ji nechat pres noc...
vicemene staci mit tu baterii stejnou(parametrama) a kvalitni (znackou),popripade zmenit v BSI a nasledne ji nechat pres noc...
|
|
20.01.2023 16:02 -
Re: Economy Mode
|
3354294
|
|
luboal
|
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Menil jsem baterii pred mesicem.Byla tam 80Ah 800A kterou jsem tam daval pred 6 lety misto stare 65Ah a uz nevim kolik A.
Pri obou vymenach( jak pred 6 lety tak ted) jsem proste 2 minuty po vypnuti motoru pockal, vymenil baterii a dalsi 2 minuty pockal, nastartoval a jel. Zadne zamykani nebo nastavovani hodin apod. vse fungovalo hned a funguje stale.
Abych nezapomel: Nova baterie je 70Ah 760A Exide.
Menil jsem baterii pred mesicem.Byla tam 80Ah 800A kterou jsem tam daval pred 6 lety misto stare 65Ah a uz nevim kolik A.
Pri obou vymenach( jak pred 6 lety tak ted) jsem proste 2 minuty po vypnuti motoru pockal, vymenil baterii a dalsi 2 minuty pockal, nastartoval a jel. Zadne zamykani nebo nastavovani hodin apod:nevim. vse fungovalo hned a funguje stale.
Abych nezapomel: Nova baterie je 70Ah 760A Exide.
|
|
30.04.2023 00:52 -
Re: Economy Mode
|
3360280
|
|
Roman391
|
Město: Vimperk, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Mám problém na C5 1 rok 2002 ,20HDI po20 km se za jízdy rozsvítily vechny kontrolky a ručičky padli a to samé po5 km. Po vypnutí motoru a nastartování ve OK. Od té doby se po1 h. přepne na Ekonomy mode. Kdy vyndám klíč ze spínací skřínky tak po 1 min. zhasne počítač kilometru a za dalí minutu zacvaká v palubce, ručičky poskočí a to dělalo vdycky, ale tetĄ po dalí minutě to samé zacvaká a ručičky poskočí a to za 1 min zase. Baterka a alternátor nový.
Mám problém na C5 1 rok 2002 ,20HDI po20 km se za jízdy rozsvítily vechny kontrolky a ručičky padli a to samé po5 km. Po vypnutí motoru a nastartování ve OK. Od té doby se po1 h. přepne na Ekonomy mode. Kdy vyndám klíč ze spínací skřínky tak po 1 min. zhasne počítač kilometru a za dalí minutu zacvaká v palubce, ručičky poskočí a to dělalo vdycky, ale tetĄ po dalí minutě to samé zacvaká a ručičky poskočí a to za 1 min zase. Baterka a alternátor nový.
|
|
30.04.2023 11:04 -
Re: Economy Mode
|
3360301
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Roman391 napsal(a): Mám problém na C5 1 rok 2002 ,20HDI po20 km se za jízdy rozsvítily vechny kontrolky a ručičky padli a to samé po5 km. Po vypnutí motoru a nastartování ve OK. Od té doby se po1 h. přepne na Ekonomy mode. Kdy vyndám klíč ze spínací skřínky tak po 1 min. zhasne počítač kilometru a za dalí minutu zacvaká v palubce, ručičky poskočí a to dělalo vdycky, ale tetĄ po dalí minutě to samé zacvaká a ručičky poskočí a to za 1 min zase. Baterka a alternátor nový.
to je na diagnostiku ,ne uplne na odpoved od klavesnice,problem muze byt kdekoli od kabelaze az po BSI
to je na diagnostiku ,ne uplne na odpoved od klavesnice,problem muze byt kdekoli od kabelaze az po BSI
|
|
30.04.2023 22:35 -
Re: Economy Mode
|
3360314
|
|
Roman391
|
Město: Vimperk, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Moje jednoduchá diagnostika nic nenala. kdy jsem měřil odběr na plusovém kontaktu a zapnul světla obrysová tak se mi rozsvítily vechny kontrolky na palubní desce a klič ve spínací skřínce nebyl. Odběr byl 0,86 A a po odpojení alternátoru nula. Nový alternátor to samé 0,86 A. Pojistky jsem zkontroloval a očistil. Kostry v motorovém prostoru taky očistil. Nejsem elektrikář. BSI jde vyměnit ani by to vadilo imobilizéru ? Zkusím napojit na lepí na lepí diagnostiku.
Moje jednoduchá diagnostika nic nenala. kdy jsem měřil odběr na plusovém kontaktu a zapnul světla obrysová tak se mi rozsvítily vechny kontrolky na palubní desce a klič ve spínací skřínce nebyl. Odběr byl 0,86 A a po odpojení alternátoru nula. Nový alternátor to samé 0,86 A. Pojistky jsem zkontroloval a očistil. Kostry v motorovém prostoru taky očistil. Nejsem elektrikář. BSI jde vyměnit ani by to vadilo imobilizéru ? Zkusím napojit na lepí na lepí diagnostiku.
|
|
| |
|
|