| | |
21.04.2022 16:08 -
Re: Economy Mode
|
3338454
|
|
Markynin
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) | Počet příspěvků: 54 |
|
|
Napětí 12,1V. Baterie VARTA L3 EF 12V 70 Ah 760A - 28.08.2016. Auto normálně startuje, start stop nefunguje. Je moné e pokud je aku původní, tak třeba nemá takové parametry u aby start stop fungoval. Mě to teda vyhovuje alespon start stop nemusím ručně vypínat. Někdo tady psal e i kdy vyměnil baterii za novou, tak stejně eco reim byl 5 minut. Sázel jsem na to, e kdy připojím dobíječku tak se to prodlouí ale to ne.
Napětí 12,1V. Baterie VARTA L3 EF 12V 70 Ah 760A - 28.08.2016. Auto normálně startuje, start stop nefunguje. Je moné e pokud je aku původní, tak třeba nemá takové parametry u aby start stop fungoval. Mě to teda vyhovuje alespon start stop nemusím ručně vypínat. Někdo tady psal e i kdy vyměnil baterii za novou, tak stejně eco reim byl 5 minut. Sázel jsem na to, e kdy připojím dobíječku tak se to prodlouí ale to ne.
|
|
03.05.2022 13:03 -
Re: Economy Mode
|
3339471
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Markynin napsal(a): Napětí 12,1V. Baterie VARTA L3 EF 12V 70 Ah 760A - 28.08.2016. Auto normálně startuje, start stop nefunguje. Je moné e pokud je aku původní, tak třeba nemá takové parametry u aby start stop fungoval. Mě to teda vyhovuje alespon start stop nemusím ručně vypínat. Někdo tady psal e i kdy vyměnil baterii za novou, tak stejně eco reim byl 5 minut. Sázel jsem na to, e kdy připojím dobíječku tak se to prodlouí ale to ne.
12,1V je málo. To bude mít economy mode furt...
28.08.2016 u takto staré baterie se není moc čemu divit. Kup novou.
12,1V je málo. To bude mít economy mode furt...
28.08.2016 u takto staré baterie se není moc čemu divit. Kup novou.
|
|
03.05.2022 13:15 -
Re: Economy Mode
|
3339472
|
|
Markynin
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) | Počet příspěvků: 54 |
|
|
Ano mám domluvenou výměnu, mám dát AGM nebo EF? Kdy dám AGM musím něco měnit v diagnostice?
Ano mám domluvenou výměnu, mám dát AGM nebo EF? Kdy dám AGM musím něco měnit v diagnostice?
|
|
03.05.2022 13:35 -
Re: Economy Mode
|
3339474
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Markynin napsal(a): Ano mám domluvenou výměnu, mám dát AGM nebo EF? Kdy dám AGM musím něco měnit v diagnostice?
Ideálně takovou, jaká tam byla origo. Pokud chce experimentovat, tak raději dodr kapacitu odpovídající současné baterie. Také si pohlídej, aby drela napětí alespoň 12,4 nebo vyí. Jinak se toho economy mode nezbaví ani novou baterií .
Má tam teď AGM baterii? Pokud ano, tak dej opět AGM. Pokud tam má jinou, tak AGM baterií bys neměl nic zkazit. Jsou to prostě o něco modernějí baterie s lepí odolností pro rychlé a časté nabíjení/vybíjení.
Při zachování kapacity bys nic měnit v diag neměl. Ale třeba napíe někdo znalejí a doopraví...
Ideálně takovou, jaká tam byla origo. Pokud chce experimentovat, tak raději dodr kapacitu odpovídající současné baterie. Také si pohlídej, aby drela napětí alespoň 12,4 nebo vyí. Jinak se toho economy mode nezbaví ani novou baterií ;-) .
Má tam teď AGM baterii? Pokud ano, tak dej opět AGM. Pokud tam má jinou, tak AGM baterií bys neměl nic zkazit. Jsou to prostě o něco modernějí baterie s lepí odolností pro rychlé a časté nabíjení/vybíjení.
Při zachování kapacity bys nic měnit v diag neměl. Ale třeba napíe někdo znalejí a doopraví...
|
|
03.05.2022 13:53 -
Re: Economy Mode
|
3339492
|
|
Markynin
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) | Počet příspěvků: 54 |
|
|
Jak jsem psal mám tohle VARTA L3 EF 12V 70 Ah 760A. Ale známý mi nabízí AGM e je lepí, to vím ale jde mi o to, abych pak nemusel něco v diagnostice přehodit, protoe teď tam je EF a nyní bych dával:
.link.
Jak jsem psal mám tohle VARTA L3 EF 12V 70 Ah 760A. Ale známý mi nabízí AGM e je lepí, to vím ale jde mi o to, abych pak nemusel něco v diagnostice přehodit, protoe teď tam je EF a nyní bych dával:
https://www.battery-import.cz/silver-dynamic-agm-varta-pro-osobni-vozy/autobaterie-varta-start-stop-plus-70ah--12v--b13/
|
|
03.05.2022 21:22 -
Re: Economy Mode
|
3339537
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
AGM ma jinou konstrukci baterie i trochu jinak se nabiji nez klasicke Olova
navic je i drazsi
dej to co tam patri ,muzi tu doporucit Exide
AGM ma jinou konstrukci baterie i trochu jinak se nabiji nez klasicke Olova
navic je i drazsi
dej to co tam patri ,muzi tu doporucit Exide
|
|
03.05.2022 22:08 -
Re: Economy Mode
|
3339538
|
|
Poffa
|
Město: Spiská Belá, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 282 |
|
|
Autodig👍
Autodig👍
|
|
04.05.2022 06:01 -
Re: Economy Mode
|
3339539
|
|
Markynin
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) | Počet příspěvků: 54 |
|
|
Exide je jen 720A - Exide Start-Stop EL700 12V 70Ah 720A. Take zase diagnostika a změna z 760 na 720A, nebo ne?
Exide je jen 720A - Exide Start-Stop EL700 12V 70Ah 720A. Take zase diagnostika a změna z 760 na 720A, nebo ne?
|
|
04.05.2022 06:11 -
Re: Economy Mode
|
3339540
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Nebo ne. Kapacita je furt stejna 70Ah. A jestli je maximalni startovaci proud 720A nebo 760A je celkem jedno.
Nebo ne. Kapacita je furt stejna 70Ah. A jestli je maximalni startovaci proud 720A nebo 760A je celkem jedno.
|
|
04.05.2022 06:17 -
Re: Economy Mode
|
3339541
|
|
Markynin
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) | Počet příspěvků: 54 |
|
|
Jo má pravdu, a ta Exide je lepí ne Varta. Myslel jsem e Varta je pica. A těch 40A se taky hodí navíc?
Jo má pravdu, a ta Exide je lepí ne Varta. Myslel jsem e Varta je pica. A těch 40A se taky hodí navíc?
|
|
04.05.2022 09:45 -
Re: Economy Mode
|
3339542
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
do aut se systemem start-stop patri AGM
do aut bez systemu start-stop patri obycena
do aut se systemem start-stop patri AGM
do aut bez systemu start-stop patri obycena
|
|
04.05.2022 10:27 -
Re: Economy Mode
|
3339543
|
|
Markynin
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) | Počet příspěvků: 54 |
|
|
V příspěvku nahoře si doporučoval dát tam tu která tam patří, já tam mám EFB a i Citroen nabízí jen EFB. Take si myslel dát tam EFB nebo AGM?
V příspěvku nahoře si doporučoval dát tam tu která tam patří, já tam mám EFB a i Citroen nabízí jen EFB. Take si myslel dát tam EFB nebo AGM?
|
|
04.05.2022 17:32 -
Re: Economy Mode
|
3339566
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Varta píe, e pro start-stop je EFB OK.
.link.
Zrovna tak dalí výrobci. EFB je o něco lacinějí technologie, která ji dává stop-start.
AGM je prostě výkonnějí technologie, která vydrí více a zvládá lépe vybíjení/nabíjení, ne EFB, hlavně kdy bys měl rekuperaci... Tak tam u jinou, ne AGM nedávat.
Neudělá s ní chybu.
Ale tolik pěkulací ohledně baterie. Prostě kup kapaciteně tu, co odpovídá. Ideálně origo. POkud chce etřit, tak klidně Exide EFB nebo AGM a frč.
A pozor. EFB není úplně ta "obyčejná" baterie.
A Exide si myslí to samé, co varta.
.link.
Varta píe, e pro start-stop je EFB OK.
https://www.varta-automotive.cz/cs-cz/technologie/technologie-baterii-efb
Zrovna tak dalí výrobci. EFB je o něco lacinějí technologie, která ji dává stop-start.
AGM je prostě výkonnějí technologie, která vydrí více a zvládá lépe vybíjení/nabíjení, ne EFB, hlavně kdy bys měl rekuperaci... Tak tam u jinou, ne AGM nedávat.
Neudělá s ní chybu.
Ale tolik pěkulací ohledně baterie. :D Prostě kup kapaciteně tu, co odpovídá. Ideálně origo. POkud chce etřit, tak klidně Exide EFB nebo AGM a frč. :-d
A pozor. EFB není úplně ta "obyčejná" baterie. ;-)
A Exide si myslí to samé, co varta. :-))
https://exide-cz.cz/cz/produkty/osobni-automobily
|
|
10.05.2022 13:17 -
Re: Economy Mode
|
3340112
|
|
Markynin
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) | Počet příspěvků: 54 |
|
|
Tak jsem dal Autobaterii EXIDE START-STOP AGM 70Ah, 12V, EK700. V diagnostice jsem nastavil 70Ah (to bylo), nastavil e vozidlo je START/STOP (nebylo nastaveno nic - v menu název dodavatele akumulátoru, asi patně přeloeno) a typ akumulátoru na VRLA (nebylo nastaveno nic). Začal chodit start stop na autě, take musím vypínat, ale economy mod stále 5 minut.
Tak jsem dal Autobaterii EXIDE START-STOP AGM 70Ah, 12V, EK700. V diagnostice jsem nastavil 70Ah (to bylo), nastavil e vozidlo je START/STOP (nebylo nastaveno nic - v menu název dodavatele akumulátoru, asi patně přeloeno) a typ akumulátoru na VRLA (nebylo nastaveno nic). Začal chodit start stop na autě, take musím vypínat, ale economy mod stále 5 minut.:-(
Přílohy: Diagnostika_02.png ( 1221543b ) - |
|
11.05.2022 06:00 -
Re: Economy Mode
|
3340222
|
|
Markynin
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) | Počet příspěvků: 54 |
|
|
Zajímalo by mě, kdybych tam nenastavil ten start stop jestli by to fungovalo. Ale problém byl asi jen v tom, e baterka měla 12,2 V. Byla 6 let stará. Take systém vyhodnotil e není baterka OK a start stop nefungoval.
Zajímalo by mě, kdybych tam nenastavil ten start stop jestli by to fungovalo. Ale problém byl asi jen v tom, e baterka měla 12,2 V. Byla 6 let stará. Take systém vyhodnotil e není baterka OK a start stop nefungoval.
|
|
21.12.2022 09:59 -
Re: Economy Mode
|
3352593
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Co si myslíte o tomto postupu prodlouení Economy Mode:
Economy mode extend.
Hook up Diagbox, switch on ignition and allow it to identify the vehicle.
Select Fault Finding and complete the Global Test.
1. Allow the test to complete fully, then scroll right to the top and select BSI.
2. Press the green tick bottom right of screen to confirm selection.
3. Follow any instructions to switch the ignition off / on as required.
4. From the next menu, slect Repair.
5. Next select Configuration.
6. Then choose Manual Configuration.
7. Next, select Vehicle Configuration.
8. Now choose Driver Information.
9. Scroll down the list / next page until you see the option for 'Battery Charge Estimate Function'.
10. Highlight this selection with the mouse, then press the green tick, bottom right of screen.
11. Now press the green tick again and you will see 3 options.
12. Select the 'Present, Done by the Built in Systems Interface option. It should be the last option.
13. You will be returned to the previous screen, where at the bottom right, is a Cog Wheel, next to the green tick button.
14. Press the Cog Wheel button only - do not press the green tick button!
15. This will apply the configurations and the entry should now have changed.
16. If you have the 'Present, Done by the Built in Systems Interface' option showing you have done it correctly.
17. Now press the arrow at the bottom left of the screen, to keep backing out of the menus, all the way to the front screen, then close Di
Prej na X7.
Nechce to někdo zkusit?
Zdroj: .link. nebo .link.
Co si myslíte o tomto postupu prodlouení Economy Mode:
Economy mode extend.
Hook up Diagbox, switch on ignition and allow it to identify the vehicle.
Select Fault Finding and complete the Global Test.
1. Allow the test to complete fully, then scroll right to the top and select BSI.
2. Press the green tick bottom right of screen to confirm selection.
3. Follow any instructions to switch the ignition off / on as required.
4. From the next menu, slect Repair.
5. Next select Configuration.
6. Then choose Manual Configuration.
7. Next, select Vehicle Configuration.
8. Now choose Driver Information.
9. Scroll down the list / next page until you see the option for 'Battery Charge Estimate Function'.
10. Highlight this selection with the mouse, then press the green tick, bottom right of screen.
11. Now press the green tick again and you will see 3 options.
12. Select the 'Present, Done by the Built in Systems Interface option. It should be the last option.
13. You will be returned to the previous screen, where at the bottom right, is a Cog Wheel, next to the green tick button.
14. Press the Cog Wheel button only - do not press the green tick button!
15. This will apply the configurations and the entry should now have changed.
16. If you have the 'Present, Done by the Built in Systems Interface' option showing you have done it correctly.
17. Now press the arrow at the bottom left of the screen, to keep backing out of the menus, all the way to the front screen, then close Di
Prej na X7.
Nechce to někdo zkusit?
Zdroj: https://www.facebook.com/groups/442836392575567/posts/2287479461444575/?comment_id=2287500451442476&reply_comment_id=2287821651410356 nebo https://www.mihaienasel.ro/2019/12/
|
|
24.12.2022 17:10 -
Re: Economy Mode
|
3352751
|
|
jumep
|
|
|
zmenis len jednotku ktora sa stara o economy z tej na baterke na BSI, ktora nebere do uvahy stav baterky ale napatie na baterke (v podstate ako c5 2)
zmenis len jednotku ktora sa stara o economy z tej na baterke na BSI, ktora nebere do uvahy stav baterky ale napatie na baterke (v podstate ako c5 2)
|
|
26.12.2022 18:05 -
Re: Economy Mode
|
3352854
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
A nelo to u C5 2 na rozdíl od X7 prodlouit? Take nelo by touto změnou udělat to samé i n X7?
A nelo to u C5 2 na rozdíl od X7 prodlouit? Take nelo by touto změnou udělat to samé i n X7?
|
|
| |
|
|