| | |
07.02.2021 10:43 -
Re: Economy Mode
|
3299780
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Dobrá, co se dá dělat. Někteří mají prostě světlé dny a i ty temnějí a tady Martin se projevil jako neskutečný namylenec. koda, e jeho odpověď je zaloené na domýlení si, které chybně vyhodnotil. Proč se nezeptal? Asi jeitnost...
autodiag napsal(a): 1. hloupy napad je to proto ze nato elektronika auta neni stavena (rizeni LED osvetleni je jina nez pro beznou zarovku)
Proč myslí, e se na to ptám? Vím, jak funguje LED. Ale kdyby jsi četl od začátku, tek přesně na to se ptám, zda LED můe ovlivňovat vyhodnocování baterie - to jsi vak přímo nenepsal. Stále omílá jen, e to je blbost. Ale odpovědět na otázku ,to ne.
autodiag napsal(a): 2.Ledka je emitujici diaoda ale porad je to dioda a ta jako takova propousti jen jednim smerem a druhym s ubytkem cca 0.7v,elektronika nevi co se deje
3.ledky jsou 1W ale ceho ?? prikonu nebo vykonu ??? odpovim ti ,u led se udava vetsinou jeji vykon (prikon nikoho moc nezajima)
Ano, vím, jak funguje dioda. Neví, koho má na druhé straně, netuí, co kdy dělal, netuí nic. Tak se uklidni, sedni si na zadek a diskutuj bez uráek. A raději napi, proč zmiňuje průrazné napětí, to by mě docela zajímalo.
U jsem psal, e LEDky, co mám mají odběr max 1W. e to nejsou ádné srágory s přemostěním a současně to nejsou ádné "tavné" čipy. Kdyby jsi měl základní znalosti, tak bys věděl, e kdyby odebírala stejně nebo více, ne árovka vláknová, tak se ten čip během chvíli zahřeje natolik, e se upeče. Tak laskavě nemluv nesmysly. LED bez chlazení prostě nemůe odebírat více, ne vláknová árovka. Neuchladí se. Tečka, nic sloitého. (Nebavím se o obrovských cornech - tam se to dá, ale to se nikam nenacpe.)
Ty moje LED berou při 12,5V nějakých 40mA. Přepočítat si to doufám zvládne. Svítí řekl bych nepatrně hůře, ne klasická W5W. Svítivost ti ji váně nezměřím.
autodiag napsal(a): 5.to ze ti zarovka utavila karimatku mi prijde usmevne jako argument,to by ti nejdriv musela utavit vlastni plast a az potom nasledne karimatku..PS: jsou i jine mista kde se da soulozit
Asi nemá dost zkueností mladý padawane. Já to zail, já to viděl. A dalo by se to rozebrat i dále fyzikálně. Ale lámej si hlavu. Ty jsi mi toho také moc nevysvětlil. Jen ti prozradím, e árovka i plast naprosto v cajku. MOná si nejse vědom toho, co i malé árovky dovedou. Ale neznalost se dá doplnit, ádný problém, stačí chtít.
autodiag napsal(a): jak to tak ctu neprijde ti divne baterii neustale dobijet? nepozastavil ses nekdy nadtim proc ??? rekl bych te baterie je v tom pravdepodobne nevinne a problem budes mit v aute a economy mod azto urcite nemuze,ten prave reaguje tak jak ma..zku nejdrive poresit zavadu a ne jeji dusledky
Tohle jsi vyindukoval sám? Raději zůstaň u dedukcí. Ty ti jdou lépe. Nemá informace, tak se zeptej!
Kde jsi si přečetl ten nesmysl o neustálém dobíjení?
Ví, čte vůbec něco? KOuká na to, na co se lidé ptají? J8 celou dobu řeím to, jak jednotka vyhodnocuje "slabou" baterii. A ty mi tady píe, zda jsem se nepozastavil a neřekl si, e baterie je v tom moná nevině? Dělá si prdel?
Tak jetě jednou pro nechápavé aroganty: baterii jsem napsal proto, aby měli informace k vyhodnocování. BAterie relativně nová s parametry, které má mít. Bezproblémů auto natočí i v mrazech. Nabil jsem jí jednou proto, abych zkusil, co to udělá s economy mode tak, jak se nabíjet má. A ten se po 2 dnech objevil znovu. A economy mode, neconomy mode, startér točí jako drak a baterka drí proudy dobré. Snad to teď u chápe. A opět se vracím k té původní otázce o tom, jakým způsobem systém vyhodnocuje economy mode.
autodiag napsal(a): kdyby jsi cetl poradne co se ti pise odpoved uz jsem ti napsal,to ze ji nechces akceprovat je uz problem jiny...
a NE nemaji nizky odber a NE do auta pro ktere nejsou urcena nepatri..
Váně jsi mi odpověděl?
V prvním příspěvku píe o tom, e Baterie Varta nejsou nic moc. Ve druhém mi napíe, e jsem se měl zamyslet, e baterií to není. OK? asi schizofrenie.
Také jsi psal o blbých LED, co nemají mení odběr, ne klasické W5W, já ti na to napsal, e tato tvoje informace se kterou pracuje je mylná a stejně si mele svou. A pak, kdo je tu děcko.
Nemá nikdy ponětí s kým, jak znalým se baví na druhé straně, tak se podle toho chovej. Vzhledem k tomu, co jsem dal za informace jsi naplácal spoustu nesmyslů, které bych přeel. Ale tvé vedlejí jednání vyaduje reakci Martine.
Jinak tvé výsledné shrnutí je krásné, ale je obecné a vůbec neřeí problém, který jsem předhodil. A zase tam vypisuje baterii na 99,9%. OK, take 1 z tisíce má problém jinde? No dobrá.
Hele, a zjistím v čem to bylo, tak to dám klubákům a tím pádem i tobě vědět. Aby byli vichni chytřejí a tenhle neduh mohli likvidovat. Je nás neastných spousta.
Jumep napsal(a): mas problem v tom ze tie ziarovky si ovlada BSI a nieco tam ocakava, ta ledka to nieco hodne vie zblbnut, napriklad ked zatiekla voda cez antenu do zadneho svetla tak sa to vedelo tvarit ze umrela BSI
proste to nie je ze nejake relatko zopne napajanie do svetielok
a co sa tyka odberu, ten je zanedbateny pri tom co si cuca ostatna zobudena elektronika ...
Díky Mistře! 4 řádky a předá více informací, ne jiní namistrovanou slohovkou. Prostě zkusíme vyhodit ty LED s nízkým odběrem a pak uvidíme.
eisy811 napsal(a): Ked LED, tak asi iba do svetlometov s sosovkou. Mam to (nie C5), svieti to luxusne, o oslnovani nemoze byt rec, avsak nie LED za 15
Vidí a já si zase říkal, e nikdy LED do světlometu, který na to není (opticky) stavěný, protoe to není bodový zdroj světla.
Ale je pravda, jak píe, e v případě čočky to moná můe být jiná pohádka.
Pro vechny: nikdo to ne napsal(a):
Economy mode se mi začal trvale objevovat po tom, co jsem nahadil interiérové W5W árovky LED árovkami s NÍZKÝM odběrem proudu (cca 5x-10x niím, ne klasická W5W - to jen pro ty, co nedokáí pochopit FAKT.) Ale přilo mi to jen jako shoda náhod, a teď jsem se snail dostat odpověď, zda to tento nízký odběr mohl způsobit - odpověď na jednoduchou otázku se mi dostalo částečně od Jumep. Zbytek bylo plkání jiným směrem - a unavuje mě to.
Dobrá, co se dá dělat. Někteří mají prostě světlé dny a i ty temnějí a tady Martin se projevil jako neskutečný namylenec. koda, e jeho odpověď je zaloené na domýlení si, které chybně vyhodnotil. Proč se nezeptal? Asi jeitnost...
Economy mode se mi začal trvale objevovat po tom, co jsem nahadil interiérové W5W árovky LED árovkami s NÍZKÝM odběrem proudu (cca 5x-10x niím, ne klasická W5W - to jen pro ty, co nedokáí pochopit FAKT.) Ale přilo mi to jen jako shoda náhod, a teď jsem se snail dostat odpověď, zda to tento nízký odběr mohl způsobit - odpověď na jednoduchou otázku se mi dostalo částečně od Jumep. Zbytek bylo plkání jiným směrem - a unavuje mě to.
|
|
07.02.2021 11:31 -
Re: Economy Mode
|
3299784
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
S uspavanim RJ byva problem aj na inych autach, potom, co ludia nahradili interierove ziarovky za LED. Ano, znizia samotnu spotrebu, ale RJ maju taktiez celkom slusny odber, co asi sposobuje pokles V na akumulatore a teda ten economy mod.
A niektore LED maju vyborne podanie, nie len co sa tyka osvetlenia, ale aj maleho oslnovania a to aj v klasickych svetlometoch, aj bez sosovky. Preto Osram LED mozno pouzit legalne v hlavnom svetlomete (zatial iba v nemecku a ABG maju zatial iba pre niekolko malo vozidiel). Osram udava az o 50% nizsie oslnenie
Mimochodom, su tam svetlomety
S uspavanim RJ byva problem aj na inych autach, potom, co ludia nahradili interierove ziarovky za LED. Ano, znizia samotnu spotrebu, ale RJ maju taktiez celkom slusny odber, co asi sposobuje pokles V na akumulatore a teda ten economy mod.
A niektore LED maju vyborne podanie, nie len co sa tyka osvetlenia, ale aj maleho oslnovania a to aj v klasickych svetlometoch, aj bez sosovky. Preto Osram LED mozno pouzit legalne v hlavnom svetlomete (zatial iba v nemecku a ABG maju zatial iba pre niekolko malo vozidiel). Osram udava az o 50% nizsie oslnenie
Mimochodom, su tam svetlomety
|
|
08.02.2021 14:43 -
Re: Economy Mode
|
3300018
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
Diskutujte prosím věcně, bez uráek (i těch "mezi řádky") a vulgarit.
Některé Vae předchozí příspěvky jsem odstranil z výe uvedených důvodů a odstraním i dalí, pokud se nebudou vztahovat k uvedenému tématu.
Pokud si potřebujete vyměňovat názory jiného druhu, pouijte prosím soukromé zprávy a neventilujte to zde.
Děkuji
Diskutujte prosím věcně, bez uráek (i těch "mezi řádky") a vulgarit.
Některé Vae předchozí příspěvky jsem odstranil z výe uvedených důvodů a odstraním i dalí, pokud se nebudou vztahovat k uvedenému tématu.
Pokud si potřebujete vyměňovat názory jiného druhu, pouijte prosím soukromé zprávy a neventilujte to zde.
Děkuji :palec
|
|
08.02.2021 17:55 -
Re: Economy Mode
|
3300034
|
|
Matijaz
|
Město: Praha 5, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Malý dotaz: kdy je v ecomodu,haví nebo nehaví před startem?
Malý dotaz: kdy je v ecomodu,haví nebo nehaví před startem?
|
|
08.02.2021 19:19 -
Re: Economy Mode
|
3300035
|
|
jumep
|
|
|
zhavi, economy len odpaja "nepotrebne" jednotky a spotrebice, zhavenie je potrebne, samozrejme ked zapnes kluc, tak odzhavy a potom vypne, ale to je rovnako aj ked nie je economy
zhavi, economy len odpaja "nepotrebne" jednotky a spotrebice, zhavenie je potrebne, samozrejme ked zapnes kluc, tak odzhavy a potom vypne, ale to je rovnako aj ked nie je economy
|
|
08.02.2021 19:32 -
Re: Economy Mode
|
3300036
|
|
Matijaz
|
Město: Praha 5, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Moc děkuji za odpověď.
Moc děkuji za odpověď.
|
|
12.02.2021 20:58 -
Re: Economy Mode
|
3300519
|
|
Burka
|
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 46 |
|
|
A ked odzhavy, tak kontrolka zhavenia zhasne? Skusal som ranny start robit jak opakovanym zhavenim cca 5x, dokedy nezapne econ. a tiez klucik nechat i po econ. v prvej pozicii cca 20s a kontrolka i tak nezhasne. Pri druhom starte za cca 10 minut, ked sa vraciam domov, uz zmizne okamzite. Zhavicky ngk rok stare. Prvy zposob asi i vybija bateriu, kedze auto furt znova koriguje vysku.
A ked odzhavy, tak kontrolka zhavenia zhasne? Skusal som ranny start robit jak opakovanym zhavenim cca 5x, dokedy nezapne econ. a tiez klucik nechat i po econ. v prvej pozicii cca 20s a kontrolka i tak nezhasne. Pri druhom starte za cca 10 minut, ked sa vraciam domov, uz zmizne okamzite. Zhavicky ngk rok stare. Prvy zposob asi i vybija bateriu, kedze auto furt znova koriguje vysku.
|
|
12.02.2021 22:11 -
Re: Economy Mode
|
3300520
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Nepochopil som, aky problem vlastne riesis.
Zhavenie prebieha aj za chodu studeneho motora, nie iba pred startom, teda dozhavuje, aj ked je motor v chode. Neviem presne ako to je u HDi, no na inom motore to je nastavene, ze dozhavovanie je funkcne este 2 minuty po starte, alebo kym otacky motora neprekrocia 2500 ot/min (teda podla toho, co nastane skor).
Nepochopil som, aky problem vlastne riesis.
Zhavenie prebieha aj za chodu studeneho motora, nie iba pred startom, teda dozhavuje, aj ked je motor v chode. Neviem presne ako to je u HDi, no na inom motore to je nastavene, ze dozhavovanie je funkcne este 2 minuty po starte, alebo kym otacky motora neprekrocia 2500 ot/min (teda podla toho, co nastane skor).
|
|
14.02.2021 10:23 -
Re: Economy Mode
|
3300596
|
|
Burka
|
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Ahoj, riesim, ze kontrolka zhavenia pri tychto mrazoch a prvom rannom starte mi ani nezhasne, takze sa mi zatial nepodarilo rano nastartovat tak, aby bolo dozhavene a kontrolka zhasla. V cca -2 teplote je vsetko ok, tj. zhasne zhavenie, pripadne dalsie kontrolky a startujem. Motor po takomto starte bezi predsa len chvilku nepravidelne, tak som sa hcel informovat, co pripadne urobit inaksie, aby som nepomahal nejakemu neskorsiemu problemu. Mraz uz bude za chvilku v pase, tak to uz je bezpredmetne. O dozhavovani v priebehu viem, ale diky za detail.
Ahoj, riesim, ze kontrolka zhavenia pri tychto mrazoch a prvom rannom starte mi ani nezhasne, takze sa mi zatial nepodarilo rano nastartovat tak, aby bolo dozhavene a kontrolka zhasla. V cca -2 teplote je vsetko ok, tj. zhasne zhavenie, pripadne dalsie kontrolky a startujem. Motor po takomto starte bezi predsa len chvilku nepravidelne, tak som sa hcel informovat, co pripadne urobit inaksie, aby som nepomahal nejakemu neskorsiemu problemu. Mraz uz bude za chvilku v pase, tak to uz je bezpredmetne. O dozhavovani v priebehu viem, ale diky za detail.
|
|
14.02.2021 14:14 -
Re: Economy Mode
|
3300628
|
|
jumep
|
|
|
cim chladnejsie je, tym dlhsie svieti, ako dlho si to nechat zapate?
kazdopadne economy mode nema NIC so zhavenim
po nastartovani je to uz teple tak svietit kontrolka samozrejme nebude, az po xy hodinach ked to ochladne
cim chladnejsie je, tym dlhsie svieti, ako dlho si to nechat zapate?
kazdopadne economy mode nema NIC so zhavenim
po nastartovani je to uz teple tak svietit kontrolka samozrejme nebude, az po xy hodinach ked to ochladne
|
|
15.02.2021 16:02 -
Re: Economy Mode
|
3300720
|
|
Burka
|
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Dnes pri -14 bealo vetko, ako má. 4 dni predtým s tým bol problém, tak som jeden deň opakoval poziciu 0 a 1 cca 5x, či dohavý a nič. Druhý deň som dal na radu vyiie, e havi, i keď kontrolky zhasnu, tak som mal v pozícii 1 cca 20s a potom zase 0 a znova pozícia 1 s kontrolkami a aj tak stále svietilo prebiehajúce havenie. Mráz končí, tak to vyladím a nabudúce. havičky NGK i bateria Varta rok staré, najazdené od vtedy cca 15 tis. Čítal som, e Exige je lepia, tak nabudúce Vartu nechám v regále a uvidím, či je lepie. KAdopádne díky za snahu a rady.
Dnes pri -14 bealo vetko, ako má. 4 dni predtým s tým bol problém, tak som jeden deň opakoval poziciu 0 a 1 cca 5x, či dohavý a nič. Druhý deň som dal na radu vyiie, e havi, i keď kontrolky zhasnu, tak som mal v pozícii 1 cca 20s a potom zase 0 a znova pozícia 1 s kontrolkami a aj tak stále svietilo prebiehajúce havenie. Mráz končí, tak to vyladím a nabudúce. havičky NGK i bateria Varta rok staré, najazdené od vtedy cca 15 tis. Čítal som, e Exige je lepia, tak nabudúce Vartu nechám v regále a uvidím, či je lepie. KAdopádne díky za snahu a rady.
|
|
15.02.2021 18:56 -
Re: Economy Mode
|
3300736
|
|
Ivan.pr
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 168 |
|
|
Autodiag ".....a take je dulezize nenabijet baterii primo na jejich kontaktech" - nerozumím - nabíječku tedy připojovat jak?
Autodiag ".....a take je dulezize nenabijet baterii primo na jejich kontaktech" - nerozumím - nabíječku tedy připojovat jak? :-o
|
|
15.02.2021 19:37 -
Re: Economy Mode
|
3300741
|
|
jumep
|
|
|
tyka sa to X7 ktora ma na - kontakte jednotku dobijania a treba nabijacku az za nou zapnut
tyka sa to X7 ktora ma na - kontakte jednotku dobijania a treba nabijacku az za nou zapnut
|
|
17.02.2021 07:23 -
Re: Economy Mode
|
3300858
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jak pise Jumep..nabijecka se propojuje na porty k tomu urcene (viz navod k autu)
jinak to neni jednotka dobijeni, ale jen proudovy snimac
tohle reseni powermnagmentu ma jiz dne 99% aut,neni to jen domena PSA
jak pise Jumep..nabijecka se propojuje na porty k tomu urcene (viz navod k autu)
jinak to neni jednotka dobijeni, ale jen proudovy snimac
tohle reseni powermnagmentu ma jiz dne 99% aut,neni to jen domena PSA
|
|
17.02.2021 10:00 -
Re: Economy Mode
|
3300874
|
|
operatorXM
|
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDi | Počet příspěvků: 138 |
|
|
Kam tedy konkrétně připojit nabíječku? V návodu je nabíjet baterku odpojenou od auta. Mám V6 a baterku v kufru. Protoe skoro nejezdím, mám k autu trvale připojenou inteligentní nabíječku v motorovém prostoru, minus na kostru a plus někde pod červeným krytem za levým světlem, to si přesně nepamatuju. Tak nevím, jestli to autu nevadí. Jsou to asi místa v návodu určená pro startování z jiného auta.
Kam tedy konkrétně připojit nabíječku? V návodu je nabíjet baterku odpojenou od auta. Mám V6 a baterku v kufru. Protoe skoro nejezdím, mám k autu trvale připojenou inteligentní nabíječku v motorovém prostoru, minus na kostru a plus někde pod červeným krytem za levým světlem, to si přesně nepamatuju. Tak nevím, jestli to autu nevadí. Jsou to asi místa v návodu určená pro startování z jiného auta.
|
|
17.02.2021 16:53 -
Re: Economy Mode
|
3300886
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
mas to zapojene dobre,na to tam ty porty v motorovem prostoru jsou
mas to zapojene dobre,na to tam ty porty v motorovem prostoru jsou
|
|
29.03.2021 08:38 -
Re: Economy Mode
|
3304759
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Tak se podělím o vyřeení problému, jak jsem slíbil asi měsíc a půl zpět:
LEDky - neměly ádný vliv.
Baterie Varta Silver 77AH rok a půl stará. Economy mode po kadém otevření kufru na nákupu u Tesca, ale i Lidlu....
Řeením v mém případě bylo nastavit v jednotce jinou kapacitu baterie.
Původně nastavená kapacita 70Ah - jednotka ji vyhodnotila na 60% nabití. A a jsem nabíjel, jak jsem nabíjel. Druhý den vdy Economy mode...
Po pouhém přepnutí (překonfigurování) v jednotce na 75Ah se rozehrálo rádio v autě (vypnul se Economy mode) a stav nabití vzrostl na 70%. Nic jiného, ne změna z 70Ah na 75Ah v nastavení, provedeno nebylo!
Auto od té doby jezdí, jak má. Economy mode přichází a tehdy, kdy by skutečně měl přijít. A při nákupech ji není třeba akovat.
Vem, kdo s Economy mode bojuje, ač se jeho baterie zdá býti zdravá, nedoporučuji nákup baterie nové, ale nejdříve se podívat na tento problém v nastavení. !Paradoxně vloení silnějí baterie, ne je nastavena v systému způsobí předčasný Economy mode! (By by to člověk čekal právě naopak.)
Doufám, e to někomu dalímu pomůe tuhle otravnost vyřeit.
Tak se podělím o vyřeení problému, jak jsem slíbil asi měsíc a půl zpět:
LEDky - neměly ádný vliv.
Baterie Varta Silver 77AH rok a půl stará. Economy mode po kadém otevření kufru na nákupu u Tesca, ale i Lidlu....
Řeením v mém případě bylo nastavit v jednotce jinou kapacitu baterie.
Původně nastavená kapacita 70Ah - jednotka ji vyhodnotila na 60% nabití. A a jsem nabíjel, jak jsem nabíjel. Druhý den vdy Economy mode...
Po pouhém přepnutí (překonfigurování) v jednotce na 75Ah se rozehrálo rádio v autě (vypnul se Economy mode) a stav nabití vzrostl na 70%. Nic jiného, ne změna z 70Ah na 75Ah v nastavení, provedeno nebylo!
Auto od té doby jezdí, jak má. Economy mode přichází a tehdy, kdy by skutečně měl přijít. A při nákupech ji není třeba akovat.
Vem, kdo s Economy mode bojuje, ač se jeho baterie zdá býti zdravá, nedoporučuji nákup baterie nové, ale nejdříve se podívat na tento problém v nastavení. !Paradoxně vloení silnějí baterie, ne je nastavena v systému způsobí předčasný Economy mode! (By by to člověk čekal právě naopak.) :-d
Doufám, e to někomu dalímu pomůe tuhle otravnost vyřeit.
Přílohy: Stav před - Economy mode.jpg ( 108297b ) - Stav při původních 70Ah Stav po - bez Economy mode.jpg ( 107140b ) - Okamitě po přepnutí na 75Ah |
|
29.03.2021 09:08 -
Re: Economy Mode
|
3304772
|
|
JoPo
|
Město: Blava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Podobná vec sa stala aj mne. Musel som vymeni batériu, ale nemohol som zohna 70Ah, ktorá tam bola, tak som kúpil 77Ah. Keďe sa mi objavovali hláky o "parking brake," iiel som do servisu citroen v Nitre, e či niečo netreba nakonfigurova v RJ. Oni, e netreba, e nič nenastavujú iba vymenia akumulátor. Po pár mesiacoch sa to samo upravilo a hláky sa neobjavujú. Je moné, e sa to samo upravilo?
Podobná vec sa stala aj mne. Musel som vymeni batériu, ale nemohol som zohna 70Ah, ktorá tam bola, tak som kúpil 77Ah. Keďe sa mi objavovali hláky o "parking brake," iiel som do servisu citroen v Nitre, e či niečo netreba nakonfigurova v RJ. Oni, e netreba, e nič nenastavujú iba vymenia akumulátor. Po pár mesiacoch sa to samo upravilo a hláky sa neobjavujú. Je moné, e sa to samo upravilo?
|
|
29.03.2021 23:32 -
Re: Economy Mode
|
3304906
|
|
balu23
|
Město: ternberk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Z vlastní zkuenosti můu potvrdit, e i drobná a neznatelná oxidace na kontaktech baterie aktivuje economy mode ze současných 30 minut na cca 5 minut. Dnes vyřeeno na C5, na podzim to samé u P 208.
Přeji spoustu energie..
Z vlastní zkuenosti můu potvrdit, e i drobná a neznatelná oxidace na kontaktech baterie aktivuje economy mode ze současných 30 minut na cca 5 minut. Dnes vyřeeno na C5, na podzim to samé u P 208.
Přeji spoustu energie..;-)
|
|
30.03.2021 07:43 -
Re: Economy Mode
|
3304933
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Tony_Z napsal(a): Vem, kdo s Economy mode bojuje, ač se jeho baterie zdá býti zdravá, nedoporučuji nákup baterie nové, ale nejdříve se podívat na tento problém v nastavení.
ja bych naopak doporucim vsem komu vse fungovalo a starnouci baterie uz nema po letech kapacitu koupil kvalitni baterii novou a do kodovani auta si nezasahovat nebo si nenechat zasahovat
to ze ma nekdo diagnostiku jeste neznamena, ze vi co dela
Tony_Z napsal(a): Po pouhém přepnutí (překonfigurování) v jednotce na 75Ah se rozehrálo rádio v autě (vypnul se Economy mode) a stav nabití vzrostl na 70%. Nic jiného, ne změna z 70Ah na 75Ah v nastavení, provedeno nebylo!
takze nedodrzeni zakladnich pravidel pri vymene baterie...
takze nedodrzeni zakladnich pravidel pri vymene baterie...
|
|
| |
|
|