| | |
14.03.2016 20:46 -
Re: Economy Mode
|
2928932
|
|
Geff
|
Město: Rumburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Jj, kluci. Dnes jsem byl u mechanika a ten ádný reset při výměně baterie nedělal. Říkal e se na to koukne a v týdnu mi brnkne. Má tam dost keftů take chápu, e si musím počkat. Dělá to běně prý u BMW, ale nevěděl, e to má i Citroën. Tak uvidíme. Drte mi prstíčky. Děkuji kadopádně za Vaí ochotu a reakce.
Jj, kluci. Dnes jsem byl u mechanika a ten ádný reset při výměně baterie nedělal. Říkal e se na to koukne a v týdnu mi brnkne. Má tam dost keftů take chápu, e si musím počkat. Dělá to běně prý u BMW, ale nevěděl, e to má i Citroën. Tak uvidíme. Drte mi prstíčky. Děkuji kadopádně za Vaí ochotu a reakce. :palec
|
|
24.03.2016 19:37 -
Re: Economy Mode-jak zavrit okno
|
2931773
|
|
mazel
|
|
|
Dobry vecer,
mam c5 II 2.2 HDi . Vcera mi pri startovani pravdepodobne odesly rozvody. Motor nema zadny tlak. Na displeji ECONOMY MODE. Nevite jak se da zavrit elektricky ovladane okno do doby nez se opravi motor? Zkouseli jsme vymenit baterku. aktivovat imobilizer. Auto jde zamknout, ale okno zustava otevrene
Dobry vecer,
mam c5 II 2.2 HDi . Vcera mi pri startovani pravdepodobne odesly rozvody. Motor nema zadny tlak. Na displeji ECONOMY MODE. Nevite jak se da zavrit elektricky ovladane okno do doby nez se opravi motor? Zkouseli jsme vymenit baterku. aktivovat imobilizer. Auto jde zamknout, ale okno zustava otevrene
|
|
24.03.2016 21:32 -
|
2931813
|
|
jumep
|
|
|
da sa to len diagnostikou prepat rezim, alebo musi auto nastartovat
da sa to len diagnostikou prepat rezim, alebo musi auto nastartovat
|
|
25.03.2016 07:59 -
|
2931895
|
|
jruze
|
|
|
A nikoho nenapadlo rozebrat dveře a sundat motor - vytáhnout okno nasadit motor.
A nikoho nenapadlo rozebrat dveře a sundat motor - vytáhnout okno nasadit motor.:-((((
|
|
25.03.2016 08:10 -
|
2931906
|
|
63zdenda
|