| | |
10.02.2009 15:26 -
Konstantni odber
|
387144
|
|
tief
|
|
|
Myslite ze je 225mAh moc velky odber na zariadenie pripojene do auta ? Samozrejme myslim nenastartovane auto.
Kolko je este znesitelna/prijatelna kostantna zataz baterie v zaparkovanom aute ?
Myslite ze je 225mAh moc velky odber na zariadenie pripojene do auta ? Samozrejme myslim nenastartovane auto. :)
Kolko je este znesitelna/prijatelna kostantna zataz baterie v zaparkovanom aute ?
|
|
10.02.2009 15:49 -
Re: Konstantni odber
|
387147
|
|
petr_v
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
To je předpokládám odběr hned po vypnutí motoru, ne? Auto po 30 minutách přechází do jakýhosi úspornýho reimu a nejde u ani zapnout rádio... Pak u by ten odběr měl být nepatrnej. Jinak by batery byla v pr**li po 42Ah (kapacita mojí autobaterie) / 225mAh = 320 hodinách. To dělá necelých 14 dnů a to bych si tipnul, e C5 vydrí stát dýl ;o)
Co mi připomíná, e v noci kdy odcházím od auta, tak mi na pozdrav hne třetí brzdový světlo (mám break). Dělá to i kamarádovi, tak předpokládám, e to je výrobní "vlastnost" Po těch 30 minutách to zhasne.
Ty árovičky v třetím světle by část těch 225mA udělat mohly...
To je předpokládám odběr hned po vypnutí motoru, ne? Auto po 30 minutách přechází do jakýhosi úspornýho reimu a nejde u ani zapnout rádio... Pak u by ten odběr měl být nepatrnej. Jinak by batery byla v pr**li po 42Ah (kapacita mojí autobaterie) / 225mAh = 320 hodinách. To dělá necelých 14 dnů a to bych si tipnul, e C5 vydrí stát dýl ;o)
Co mi připomíná, e v noci kdy odcházím od auta, tak mi na pozdrav hne třetí brzdový světlo (mám break). Dělá to i kamarádovi, tak předpokládám, e to je výrobní "vlastnost" ;) Po těch 30 minutách to zhasne.
Ty árovičky v třetím světle by část těch 225mA udělat mohly...
|
|
10.02.2009 15:52 -
Re: Konstantni odber
|
387148
|
|
petr_v
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
aaa, jsem se uklepnul. Kapacitu baterie mám 72Ah - jen kdyby se těch 42Ah někomu nezdálo
Výpočet je jinak správně.
aaa, jsem se uklepnul. Kapacitu baterie mám 72Ah - jen kdyby se těch 42Ah někomu nezdálo :-p
Výpočet je jinak správně.
|
|
10.02.2009 16:53 -
Re: Konstantni odber
|
387152
|
|
tief
|
|
|
Nene, ja si delam vlastni udelatko do auta a to v klidu na zalohovani pameti zere 225mAh ... radio co som mal ( kvalita s makra nebo neco podobne ) zralo v klidku skoro amperu tak som hladal ze kde je nejaka norma
Nene, ja si delam vlastni udelatko do auta a to v klidu na zalohovani pameti zere 225mAh ... radio co som mal ( kvalita s makra nebo neco podobne ) zralo v klidku skoro amperu tak som hladal ze kde je nejaka norma :)
|
|
10.02.2009 17:04 -
Re: Konstantni odber
|
387153
|
|
petr_v
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
No norma je asi jen to, za jak dlouho po vypnutí klíčku chce nastartovat
Udělátko odebírající konstantně 225mA z baterky 72Ah ji komplet vypráská za 320 hodin. V ideálním případě. Take v reálu (ne úplně nabitá baterka, dalí odběry) ji vypráská o něco dřív
Jestli jezdí kadej den a sem tam den vynechá, tak bych se toho nebál...
No norma je asi jen to, za jak dlouho po vypnutí klíčku chce nastartovat :-d
Udělátko odebírající konstantně 225mA z baterky 72Ah ji komplet vypráská za 320 hodin. V ideálním případě. Take v reálu (ne úplně nabitá baterka, dalí odběry) ji vypráská o něco dřív ;-)
Jestli jezdí kadej den a sem tam den vynechá, tak bych se toho nebál...
|
|
11.02.2009 11:01 -
Re: Konstantni odber
|
387166
|
|
tief
|
|
|
Ok, udelam "stavebne upravy" ... ono neni sranda uzivit 512MB ramky ...
Mimochodom kde by som sa mohol napojit na +12V ktore su hlidane ekonomickym rezimom ? Predny zapalovac sa vypne pri vypnuti kluca a zadny zapalovac bezi nonstop. Radio pokial viem ma 2 +12V vstupy, jeden je nonstop a druhy je ovladany cez VAN - pri vypnutom radiu na nom nic neni ...
Ok, udelam "stavebne upravy" ... ono neni sranda uzivit 512MB ramky :) ...
Mimochodom kde by som sa mohol napojit na +12V ktore su hlidane ekonomickym rezimom ? Predny zapalovac sa vypne pri vypnuti kluca a zadny zapalovac bezi nonstop. Radio pokial viem ma 2 +12V vstupy, jeden je nonstop a druhy je ovladany cez VAN - pri vypnutom radiu na nom nic neni ...
|
|
11.02.2009 13:19 -
Re: Konstantni odber
|
387171
|
|
drobec
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 214 |
|
|
nemozes tam dat flash-ku?
nemozes tam dat flash-ku? :)
|
|
11.02.2009 17:06 -
Re: Konstantni odber
|
387177
|
|
Darja
|
|
|
Někdy mám pocit, e tam spí tvoří bombu a jednou mě vyhodí do povětří
Někdy mám pocit, e tam spí tvoří bombu a jednou mě vyhodí do povětří:-))
|
|
11.02.2009 21:34 -
Re: Konstantni odber
|
387183
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pouzil bych seriovou SPI
pouzil bych seriovou SPI
|
|
12.02.2009 17:20 -
Re: Konstantni odber
|
387204
|
|
tief
|
|
|
na konstrukci zmeny uz je pozde ted musim vyresit napajeni ... nevite nekto jak je to teda s tym vstupom na ekonomickych +12V ?
na konstrukci zmeny uz je pozde :-) ted musim vyresit napajeni ... nevite nekto jak je to teda s tym vstupom na ekonomickych +12V ?:-))
|
|
12.02.2009 22:51 -
Re: Konstantni odber
|
387213
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
myslim ze v BSI se nejakej drat najde
myslim ze v BSI se nejakej drat najde :palec
|
|
| |
|
|