| | |
04.01.2011 16:48 -
Re: Venkovní čidlo teploty
|
2368158
|
|
Seki
|
Město: Velké Meziříčí, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 58 |
|
|
Podle tohodle článku - .link. se dá čidlo vyrobit doma, ale nevím, nejsem elektrikář. Jde o to, jestli má smysl vůbec něco bastlit...sice vyjde na nějakých 40 korun, ale origo je origo
Podle tohodle článku - http://www.peugeot-club.com/forum/viewthread.php?tid=11623#pid614314 se dá čidlo vyrobit doma, ale nevím, nejsem elektrikář. Jde o to, jestli má smysl vůbec něco bastlit...sice vyjde na nějakých 40 korun, ale origo je origo :-)
|
|
04.01.2011 17:16 -
|
2368168
|
|
jumep
|
|
|
zaliat to, upravit aby to tam drzalo atd ....
tiez som nad tym uvazoval, kupil nove a je pokoj - ak by aj prdlo, raz za 7 rokov ma 30E nezabije
zaliat to, upravit aby to tam drzalo atd ....
tiez som nad tym uvazoval, kupil nove a je pokoj - ak by aj prdlo, raz za 7 rokov ma 30E nezabije
|
|
18.01.2011 18:00 -
|
2370216
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Ahoj, tak u mi to taky venku ukazuje tropy (a 52°C) Viml jsem si tohu, a kdy na mě foukal studený vzduch místo teplého v automatickém reimu. Teplo na výměnu čidla budu mít asi a v dubnu (parkuji před panelákem). Take jen dotaz, nikde jsem tuto odpověď nenael přesně - předpokládám, e v manuálním reimu bude topení fungovat (ručně řídit směr foukání, rychlost ventilátoru a zapnutý ECO provoz). Je to tak nebo jsem vedle? Díky.
Ahoj, tak u mi to taky venku ukazuje tropy (a 52°C) Viml jsem si tohu, a kdy na mě foukal studený vzduch místo teplého v automatickém reimu. Teplo na výměnu čidla budu mít asi a v dubnu (parkuji před panelákem). Take jen dotaz, nikde jsem tuto odpověď nenael přesně - předpokládám, e v manuálním reimu bude topení fungovat (ručně řídit směr foukání, rychlost ventilátoru a zapnutý ECO provoz). Je to tak nebo jsem vedle? Díky.
|
|
18.01.2011 18:06 -
|
2370219
|
|
amirinda
|