| | |
08.07.2022 21:23 -
Re: Náhlé selhání elektroniky?
|
3343718
|
|
LiPa
|
Město: Jičín, Auto: Citroën XM 3.0 V6 24V (147 kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Tak BSM jednotka je vyměněná, auto dokkonce jezdí, ale:
Pokud vypnu motor a během cca minuty znovu nastartuju, jde to bez problémů. Pokud ale auto přejde do suspend módu, musím 2x-3x otočit klíčkem, vdy ho chvilku nechat sepnutý, a pak teprve začít startovat. Klíček přitom musím podret několik vteřin, protoe nejdřív začnou cvakat relátka, pak se bůhvíproč do půlky posunou stěrače a pak se hooodně pomalu a neochotně začne otáčet startér. A kdy to trvá a moc dlouho, auto sice nastartuje, ale nefunguje tachometr a otáčkoměr. To musím zase vypnout motor, nechat auto uspat a celé to absolvovat znovu.
Navíc i čerstvě nabitá baterka se v autě přes noc vybije na cca 9 V. Dobíjení funguje, po nastartování je na baterce 14,4 V. Take BSM jednotka byla jen část problému, podělalo se tam jetě něco dalího
Tak BSM jednotka je vyměněná, auto dokkonce jezdí, ale:
Pokud vypnu motor a během cca minuty znovu nastartuju, jde to bez problémů. Pokud ale auto přejde do suspend módu, musím 2x-3x otočit klíčkem, vdy ho chvilku nechat sepnutý, a pak teprve začít startovat. Klíček přitom musím podret několik vteřin, protoe nejdřív začnou cvakat relátka, pak se bůhvíproč do půlky posunou stěrače a pak se hooodně pomalu a neochotně začne otáčet startér. A kdy to trvá a moc dlouho, auto sice nastartuje, ale nefunguje tachometr a otáčkoměr. To musím zase vypnout motor, nechat auto uspat a celé to absolvovat znovu.
Navíc i čerstvě nabitá baterka se v autě přes noc vybije na cca 9 V. Dobíjení funguje, po nastartování je na baterce 14,4 V. Take BSM jednotka byla jen část problému, podělalo se tam jetě něco dalího :-(
|
|
09.07.2022 00:51 -
Re: Náhlé selhání elektroniky?
|
3343728
|
|
Hanz 397
|
|
|
L-04
L-04
|
|
10.07.2022 09:40 -
Re: Náhlé selhání elektroniky?
|
3343759
|
|
jruze
|
|
|
A je tam správná ? A kostry ?
A je tam správná ? A kostry ?
|
|
10.07.2022 21:39 -
Re: Náhlé selhání elektroniky?
|
3343790
|
|
LiPa
|
Město: Jičín, Auto: Citroën XM 3.0 V6 24V (147 kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Byla tam Siemens L-04, teď je tam Siemens L-11 od Lukiho_C5, ty prý zaměnitelné jsou. Kdy u auto nastartuje, vechno funguje normálně.
Jinak baterka se vybíjela a startér netočil ani s tou předchozí repasovanou L-04. Auto jde zítra do servisu, tak uvidíme, snad něco objeví.
Kostry prý mechanik kontroloval u před 1,5 měsícem, kdy auto kleklo poprvé.
Byla tam Siemens L-04, teď je tam Siemens L-11 od Lukiho_C5, ty prý zaměnitelné jsou. Kdy u auto nastartuje, vechno funguje normálně.
Jinak baterka se vybíjela a startér netočil ani s tou předchozí repasovanou L-04. Auto jde zítra do servisu, tak uvidíme, snad něco objeví.
Kostry prý mechanik kontroloval u před 1,5 měsícem, kdy auto kleklo poprvé.
|
|
10.07.2022 23:49 -
Re: Náhlé selhání elektroniky?
|
3343795
|
|
Hanz 397
|
|
|
Vybila se po krátké popojíďce, nebo i po delí souvislé trase?
Vybila se po krátké popojíďce, nebo i po delí souvislé trase?
|
|
11.07.2022 02:45 -
Re: Náhlé selhání elektroniky?
|
3343796
|
|
LiPa
|
Město: Jičín, Auto: Citroën XM 3.0 V6 24V (147 kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Baterka se vybila po ujetí cca 20 km. Nepřipojená předtím drela nabitá. Po dobití na nabíječce ji stačí připojit k autu, ani nemusím startovat a ráno je na ní jen cca 9V. Optimate nabíječka ádnou chybu baterky nehlásí. A auto dobíjí - po nastartování je na kontaktech přes 14 V.
Baterka se vybila po ujetí cca 20 km. Nepřipojená předtím drela nabitá. Po dobití na nabíječce ji stačí připojit k autu, ani nemusím startovat a ráno je na ní jen cca 9V. Optimate nabíječka ádnou chybu baterky nehlásí. A auto dobíjí - po nastartování je na kontaktech přes 14 V.
|
|
12.07.2022 16:12 -
Re: Náhlé selhání elektroniky?
|
3343867
|
|
LiPa
|
Město: Jičín, Auto: Citroën XM 3.0 V6 24V (147 kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Vem děkuji, vypadá to, e tenhle problém je vyřeen - pravděpodobně to byla kombinace staré baterky a proraeného diodového můstku na alternátoru, a selo se to s vyhořením BSM.
Ovem hned se objevil dalí - po nastartování velmi hlasitě a rychle "cvaká" v klapce v sání, volnoběné otáčky kolísají. Se zahřátím motoru se to zlepuje. Předpokládám, e to lze řeit jen výměnou... neměl by tedy někdo navíc jednu funkční klapku na 3.0 V6 (motor REXFUF, 152 kW) za rozumný peníz?
Vem děkuji, vypadá to, e tenhle problém je vyřeen - pravděpodobně to byla kombinace staré baterky a proraeného diodového můstku na alternátoru, a selo se to s vyhořením BSM.
Ovem hned se objevil dalí - po nastartování velmi hlasitě a rychle "cvaká" v klapce v sání, volnoběné otáčky kolísají. Se zahřátím motoru se to zlepuje. Předpokládám, e to lze řeit jen výměnou... neměl by tedy někdo navíc jednu funkční klapku na 3.0 V6 (motor REXFUF, 152 kW) za rozumný peníz?
|
|
12.07.2022 22:07 -
Re: Náhlé selhání elektroniky?
|
3343870
|
|
LiPa
|
Město: Jičín, Auto: Citroën XM 3.0 V6 24V (147 kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Tomuhle moc nerozumím - tu klapku je potřeba po delím odpojení baterky nastavit, nebo se postupně nastavuje sama?
Edit: Aha, u jsem k tomu tady něco nael... take připojit na diagnostiku. Musí na to být Lexia nebo stačí nějaká univerzální?
Tomuhle moc nerozumím - tu klapku je potřeba po delím odpojení baterky nastavit, nebo se postupně nastavuje sama?
Edit: Aha, u jsem k tomu tady něco nael... take připojit na diagnostiku. Musí na to být Lexia nebo stačí nějaká univerzální?
|
|
13.07.2022 19:30 -
Re: Náhlé selhání elektroniky?
|
3343890
|
|
jruze
|
|
|
Řekl bych diagbox
Řekl bych diagbox
|
|
| |
|
|