| | |
06.07.2021 12:03 -
Re: Nestartuje / C5 II 2.0 HDi
|
3315678
|
|
Plachim
|
Město: Slaný/Líský, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Koupím "nové" BSM natočit to jde tak to nemusím strkat z garáe pokud ji potřebuji na jiné činnosti a a narazím na BSM stejného provedení tak ho vyměním a snad bude klid a pak jetě budu muset vyměnit ten COM, ale ten zase tak nespěchá.
Vem děkuji za rady a pomoc
Koupím "nové" BSM natočit to jde tak to nemusím strkat z garáe pokud ji potřebuji na jiné činnosti a a narazím na BSM stejného provedení tak ho vyměním a snad bude klid a pak jetě budu muset vyměnit ten COM, ale ten zase tak nespěchá.
Vem děkuji za rady a pomoc
|
|
08.07.2021 20:12 -
Re: Nestartuje / C5 II 2.0 HDi
|
3315960
|
|
Plachim
|
Město: Slaný/Líský, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 37 |
|
|
To je mi jasný, e funglovka je lepí, ne zánovní z vraku. Můe mi tu někdo nastřelit jen orientační cenu nové BSM?
Díky jedné dobré dui se přilo na to, e je nefunkční napájení sívky relé R6 čím nejde napětí na cca 1/3 obvodů, proto ta barevná hudba a spousty chyb. Ty relátka mají lehce roztelklé vrky, take pokud hrotem měřáku manuálně přimáčknu kontakt v relé, tak to natočím, ádné chyby tedy krom těch z COMu a nefunkčního posilovače řízení. Jetě a asi o víkendu zkusím na základě schématu proměřit přívod v konektrou pro toto relé, jestli není problém v něm. Bohuel nelze to nechat sepnuté na trvalo, to při vytaení klíčku se samovolně rozsvěcí světla a spoutí stěrače. Ale jak říkám, na nastartování a vyjetí z garáe je to OK. Auto je doma jako záloní kdyby něco, tak mám trochu čas to pořeit...
To je mi jasný, e funglovka je lepí, ne zánovní z vraku. Můe mi tu někdo nastřelit jen orientační cenu nové BSM?
Díky jedné dobré dui se přilo na to, e je nefunkční napájení sívky relé R6 čím nejde napětí na cca 1/3 obvodů, proto ta barevná hudba a spousty chyb. Ty relátka mají lehce roztelklé vrky, take pokud hrotem měřáku manuálně přimáčknu kontakt v relé, tak to natočím, ádné chyby tedy krom těch z COMu a nefunkčního posilovače řízení. Jetě a asi o víkendu zkusím na základě schématu proměřit přívod v konektrou pro toto relé, jestli není problém v něm. Bohuel nelze to nechat sepnuté na trvalo, to při vytaení klíčku se samovolně rozsvěcí světla a spoutí stěrače. Ale jak říkám, na nastartování a vyjetí z garáe je to OK. Auto je doma jako záloní kdyby něco, tak mám trochu čas to pořeit...
|
|
09.07.2021 07:21 -
Re: Nestartuje / C5 II 2.0 HDi
|
3316001
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
cca 4-6 dle typu
popripade oprava cca 2.5 pokud je to mozne (ne vzdy to jde)
cca 4-6 dle typu
popripade oprava cca 2.5 pokud je to mozne (ne vzdy to jde)
|
|
15.07.2021 23:04 -
Re: Nestartuje / C5 II 2.0 HDi
|
3316451
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
Zdravím,
tak sem se trochu se startem posunul, vyměnil jsem vstřikovací čerpadlo jeliko to vypadalo na to podávací. Auto nastartuje pokadý, ale prostě chcípne za pár vteřin. Diag v měřených hodnotách ukazuje jak korekce vstřiků hrozně lítá - 1. třeba 80% a 3. 130% atd.
V závadách to ukazuje:
P0001 - trvalá závada, elmag ventil regulace dodávky paliva přeruený zavřený regulátor
P1693 - trvalá závada, s předstihem řízené probuzení počítače chyby při příjmu funkce start/stop
U2001 -
U1118 -
a kdy zkusím v diag ten test těch 2 regulátorů na čerpadle (dole a nahoře), tak se mi nezdá e by to nějak vibrovalo, ale diag píe e test proběhl OK, tak nevím.
Zdravím,
tak sem se trochu se startem posunul, vyměnil jsem vstřikovací čerpadlo jeliko to vypadalo na to podávací. Auto nastartuje pokadý, ale prostě chcípne za pár vteřin. Diag v měřených hodnotách ukazuje jak korekce vstřiků hrozně lítá - 1. třeba 80% a 3. 130% atd.
V závadách to ukazuje:
P0001 - trvalá závada, elmag ventil regulace dodávky paliva přeruený zavřený regulátor
P1693 - trvalá závada, s předstihem řízené probuzení počítače chyby při příjmu funkce start/stop
U2001 -
U1118 -
a kdy zkusím v diag ten test těch 2 regulátorů na čerpadle (dole a nahoře), tak se mi nezdá e by to nějak vibrovalo, ale diag píe e test proběhl OK, tak nevím.
|
|
16.07.2021 07:10 -
Re: Nestartuje / C5 II 2.0 HDi
|
3316459
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to BSM jsi vymenil ?
PROC jsi proboha menil cerpadlo ?
to BSM jsi vymenil ?
PROC jsi proboha menil cerpadlo ? :D
|
|
26.07.2021 17:57 -
Re: Nestartuje / C5 II 2.0 HDi
|
3317204
|
|
edo
|
Město: Hody , Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 15 |
|
|
to scratcher: u mna diag bez zavad, startuje len hned skape. (nova bat. vsetky poistky a konektory skontrolovane). Ako mam rozumiet mrtvy EGR. - co mozem urobit? Dik
to scratcher: u mna diag bez zavad, startuje len hned skape. (nova bat. vsetky poistky a konektory skontrolovane). Ako mam rozumiet mrtvy EGR. - co mozem urobit? Dik
|
|
26.07.2021 18:44 -
Re: Nestartuje / C5 II 2.0 HDi
|
3317206
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
Já sem EGR na zkouku (po radě od jruze) zaslepil - strčil sem kousek plechu pod ten komín a auto nastartuje a běí normálně (diag mi taky ádnou chybu nehlásila, jen haviče/relé o tom sem ale věděl).
A kdy sem pak EGR vyndal tak v něm byla upadlá ta klapka co se má zavírat take byl pořád otevřený.
Já sem EGR na zkouku (po radě od jruze) zaslepil - strčil sem kousek plechu pod ten komín a auto nastartuje a běí normálně (diag mi taky ádnou chybu nehlásila, jen haviče/relé o tom sem ale věděl).
A kdy sem pak EGR vyndal tak v něm byla upadlá ta klapka co se má zavírat take byl pořád otevřený.
|
|
27.07.2021 22:52 -
Re: Nestartuje / C5 II 2.0 HDi
|
3317363
|
|
edo
|
Město: Hody , Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Tak páni, môj problem s nenatartovaním vyrieený. Batéria nečakane skapala (vdy pekne tartovala, ale neudrali sa otáčky a stop). Cez diag iadne hláky, len som si vimol nízke napätie a pri tarte padlo aj 5V na CPU BSI. Vetko ostatné vyzeralo v norme. Kontrola konektorov, poistiek, hadíc, tartéra - OK. Bateria sa javila OK (12,3V), ale pri záai okamitá strata kapacity, kúpil som novú. Demont EGR, vyčistenie, montá a tart - notOK. Na radu Jumepa: pozorné čítanie diag.: - pri tarte sa nemenili hodnoty klapky EGR. Dal som načíta nanovo EGR a tart úspený. Záver (pravdepodobne): slabá bat. resetla ECM a tá nenačítala polohu EGR a blokovalo udranie otáčok po tarte . astné km
Tak páni, môj problem s nenatartovaním vyrieený. Batéria nečakane skapala (vdy pekne tartovala, ale neudrali sa otáčky a stop). Cez diag iadne hláky, len som si vimol nízke napätie a pri tarte padlo aj 5V na CPU BSI. Vetko ostatné vyzeralo v norme. Kontrola konektorov, poistiek, hadíc, tartéra - OK. Bateria sa javila OK (12,3V), ale pri záai okamitá strata kapacity, kúpil som novú. Demont EGR, vyčistenie, montá a tart - notOK. Na radu Jumepa: pozorné čítanie diag.: - pri tarte sa nemenili hodnoty klapky EGR. Dal som načíta nanovo EGR a tart úspený. Záver (pravdepodobne): slabá bat. resetla ECM a tá nenačítala polohu EGR a blokovalo udranie otáčok po tarte . astné km:palec
|
|
28.07.2021 15:11 -
Re: Nestartuje / C5 II 2.0 HDi
|
3317409
|
|
jruze
|
|
|
Kdy spadne napětí na 5V tak by to asi nemělo normálně točit a asi i chytit protoe při takhle nízkém naptí u spadne i ECU. - něco jsi neuvedl spřávně v popisu.
Kdy spadne napětí na 5V tak by to asi nemělo normálně točit a asi i chytit protoe při takhle nízkém naptí u spadne i ECU. - něco jsi neuvedl spřávně v popisu.:nevim;-)
|
|
28.07.2021 22:19 -
Re: Nestartuje / C5 II 2.0 HDi
|
3317459
|
|
edo
|
Město: Hody , Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 15 |
|
|
No myslel som 5V na CPU riad. jednotky, napätie na bat. bolo asi 9-10V.
No myslel som 5V na CPU riad. jednotky, napätie na bat. bolo asi 9-10V.
|
|
30.07.2021 21:41 -
Re: Nestartuje / C5 II 2.0 HDi
|
3317585
|
|
konykdyne
|
Město: Kdyne, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Pěkný den, čtu si tady tu vai diskusi a měl jsem podobný problém někdy naskočil normálně někdy dcera vytřískala baterii startováním . Přijel jsem za ní na parkovitě připojil kabely a nastartoval ve OK . Za dva dny stejná situace.
Volala e nejde nastartovat ale startér točí . No závadu jsem nael . byla docela banální. Neel nastartovat , tak jsem odpojil přívod nafty do filtru . A řekl jsem ji aby zkusila startovat . A ejhle při startu nelo čerpadlo nafty v nádri . Čerpadlo bylo v pořádku , ale je spínané z počítače, který je v motorové části na pravé straně pod plastovým deklem. na jednom z konektorů bylo vidět e má dva kontakty vyhřáté a to byla ta chyba !!!! Pokud nejde čerpadlo v nádri nejde nastartovat ! Kontakty jsem očistil ostrým noíkem a kontakty samice jsem napruil.
Od té doby ádný problém . Citroény docela trpí na to e některé konektory jsou poddimenzované a nesnesou proud který přes ně teče .
Pěkný den, čtu si tady tu vai diskusi a měl jsem podobný problém někdy naskočil normálně někdy dcera vytřískala baterii startováním . Přijel jsem za ní na parkovitě připojil kabely a nastartoval ve OK . Za dva dny stejná situace.
Volala e nejde nastartovat ale startér točí . No závadu jsem nael . byla docela banální. Neel nastartovat , tak jsem odpojil přívod nafty do filtru . A řekl jsem ji aby zkusila startovat . A ejhle při startu nelo čerpadlo nafty v nádri . Čerpadlo bylo v pořádku , ale je spínané z počítače, který je v motorové části na pravé straně pod plastovým deklem. na jednom z konektorů bylo vidět e má dva kontakty vyhřáté a to byla ta chyba !!!! Pokud nejde čerpadlo v nádri nejde nastartovat ! Kontakty jsem očistil ostrým noíkem a kontakty samice jsem napruil.
Od té doby ádný problém . Citroény docela trpí na to e některé konektory jsou poddimenzované a nesnesou proud který přes ně teče .
|
|
31.07.2021 18:02 -
Re: Nestartuje / C5 II 2.0 HDi
|
3317626
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
konykdyne napsal(a): Citroény docela trpí na to e některé konektory jsou poddimenzované a nesnesou proud který přes ně teče .
citroeny na nic netrpi,to co jsi nasel je spis dusledek vetsiho odberu nizkotlakeho cerpadla a nasledneho vyhrati a vzniku prechodoveho odporu...dal uz jsi to videl
pin v konektoru kabelaze urcite vymenit a pin v BSM meli nektere vedlejsi neosazeni,staci prepinovat v kabelazi (je zdvojeny)
tim vyresis dusledek ,vyhraty pin bude mit i prechodak v miste zapajeni na PCB
pricinu hledej v ukostreni a zvaz vymenu palivoveho cerpadla (ma minimalne 15 let a v kondici moc nebude,viz zvysena odber)..je to stejne jako motor ventilatoru klimatizace
citroeny na nic netrpi,to co jsi nasel je spis dusledek vetsiho odberu nizkotlakeho cerpadla a nasledneho vyhrati a vzniku prechodoveho odporu...dal uz jsi to videl
pin v konektoru kabelaze urcite vymenit a pin v BSM meli nektere vedlejsi neosazeni,staci prepinovat v kabelazi (je zdvojeny)
tim vyresis dusledek ,vyhraty pin bude mit i prechodak v miste zapajeni na PCB
pricinu hledej v ukostreni a zvaz vymenu palivoveho cerpadla (ma minimalne 15 let a v kondici moc nebude,viz zvysena odber)..je to stejne jako motor ventilatoru klimatizace
|
|
07.07.2022 16:30 -
Re: Nestartuje / C5 II 2.0 HDi
|
3343676
|
|
DanielRada
|
Město: Bělotín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Dobrý den
Co vechno jistí pojistka F1 - 20A v BSM? Problém je, e nepravidelně se motor zastaví, nejde nastartovat do výměny prasklé pojistky. Mělo by to jistit RJ motoru a nějakou ventilaci, ale jakou? Zkouel jsem měřit proud přes pojistku a při tom zapínat vechno moné, ale ničeho zvlátního jsem se nedoměřil. Zatím při této chybě byla vdy zaplá klimatizace. Dík za pomoc
Dobrý den
Co vechno jistí pojistka F1 - 20A v BSM? Problém je, e nepravidelně se motor zastaví, nejde nastartovat do výměny prasklé pojistky. Mělo by to jistit RJ motoru a nějakou ventilaci, ale jakou? Zkouel jsem měřit proud přes pojistku a při tom zapínat vechno moné, ale ničeho zvlátního jsem se nedoměřil. Zatím při této chybě byla vdy zaplá klimatizace. Dík za pomoc
|
|
15.08.2024 14:11 -
Re: Nestartuje / C5 II 2.0 HDi
|
3383999
|
|
heavy
|
Město: Hronov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Dobrý den, uměl by mi prosím někdo poradit v mém problému se startováním C5 2 2.0 HDI 100kw RHR ? Ji delí dobu se mi stává e při startování cca po 1-2 s, jetě ne motor chytí, odskočí pastorek startéru a pouze startér točí naprázdno. Elektromagnetickou cívku jsem vyměnil, spoje kabelů se startérem dotaeny, bez oxidace. Závada se projevuje hlavně v horkých dnech a při ohřátém motoru. Pokud je venku teplota do cca 22 stupňů a auto je studené, nastartuji na první pokus. Předem díky za rady a názory, které by mě mohli nasměrovat k vyřeení
Dobrý den, uměl by mi prosím někdo poradit v mém problému se startováním C5 2 2.0 HDI 100kw RHR ? Ji delí dobu se mi stává e při startování cca po 1-2 s, jetě ne motor chytí, odskočí pastorek startéru a pouze startér točí naprázdno. Elektromagnetickou cívku jsem vyměnil, spoje kabelů se startérem dotaeny, bez oxidace. Závada se projevuje hlavně v horkých dnech a při ohřátém motoru. Pokud je venku teplota do cca 22 stupňů a auto je studené, nastartuji na první pokus. Předem díky za rady a názory, které by mě mohli nasměrovat k vyřeení
|
|
15.08.2024 15:36 -
Re: Nestartuje / C5 II 2.0 HDi
|
3384000
|
|
Hanz 397
|
|
|
Vyměň, nebo nech zrepasovat celý startér.
Má opotřebený ten vysouvací mechanismus a určitě i předřená loiska v tom startéru, proto, jak se motor cukne rychleji, ne točí startér, vyhodí pastorek...
Vyměň, nebo nech zrepasovat celý startér.
Má opotřebený ten vysouvací mechanismus a určitě i předřená loiska v tom startéru, proto, jak se motor cukne rychleji, ne točí startér, vyhodí pastorek...
|
|
| |
|
|