| | |
10.11.2018 20:32 -
Kolísání napětí.
|
3190189
|
|
Xantiak
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Viml jsem si, e palubní napětí i napětí na baterce kolísá od nějakých 12,8V a po 15,3V. Diagnostika nehlásí ádnou chybu, krom toho, e řve počítač serva a světlometů, e má příli vysoké napětí. Servo se mi stalo, e i odstavil z provozu.
Koukal jsem i na diagnostice na to a napětí kolísá i v diag. Koukal jsem v BSI v měření parametrů u napájení, e buzení alternátoru je 0,0V. Má to tak být správně? Ja myslím, e asi moc ne.
Nechci aby mi to odpravilo baterii do věčných lovi.
Viml jsem si toho náhodou, kdy jsem si zapojil nabíječku na mobil s měřičem napětí a nestačil jsem se divit jak to kolísá.
Kdy odpojím konektor od měření stavu nabití akumulátoru na mínus polu baterie, tak se palubní napětí ustálí na cca 14V a nekolísá, maximálně o 0,2V co je v pohodě. Samozřejmě diag řve, e je odpojená tato jednotka. Buzení altíku je opět 0V i kdy je to odpojené.
Nemáte někdo tuení čím by to mohlo být?
Viml jsem si, e palubní napětí i napětí na baterce kolísá od nějakých 12,8V a po 15,3V. Diagnostika nehlásí ádnou chybu, krom toho, e řve počítač serva a světlometů, e má příli vysoké napětí. Servo se mi stalo, e i odstavil z provozu.
Koukal jsem i na diagnostice na to a napětí kolísá i v diag. Koukal jsem v BSI v měření parametrů u napájení, e buzení alternátoru je 0,0V. Má to tak být správně? Ja myslím, e asi moc ne.
Nechci aby mi to odpravilo baterii do věčných lovi.
Viml jsem si toho náhodou, kdy jsem si zapojil nabíječku na mobil s měřičem napětí a nestačil jsem se divit jak to kolísá.
Kdy odpojím konektor od měření stavu nabití akumulátoru na mínus polu baterie, tak se palubní napětí ustálí na cca 14V a nekolísá, maximálně o 0,2V co je v pohodě. Samozřejmě diag řve, e je odpojená tato jednotka. Buzení altíku je opět 0V i kdy je to odpojené.
Nemáte někdo tuení čím by to mohlo být?
|
|
10.11.2018 21:48 -
Re: Kolísání napětí.
|
3190192
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
alternator ko
konektor od BEC fakt neodpojuj
alternator ko
konektor od BEC fakt neodpojuj :palec
|
|
11.11.2018 13:30 -
Re: Kolísání napětí.
|
3190219
|
|
Xantiak
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
OK díky za info, jetě koupím pro zichr novou baterku, pač je 5 let stará. Sice auto startuje a ve kolem je OK ale nikdy člověk neví. Ted je v akci 77Ah Exide Premium za dva litry tak poslední monost.
Ja doufám, e to altíkem nebude je tam u ta chytra věc a tam se s repasí asi toho moc vymyslet nedá.
OK díky za info, jetě koupím pro zichr novou baterku, pač je 5 let stará. Sice auto startuje a ve kolem je OK ale nikdy člověk neví. Ted je v akci 77Ah Exide Premium za dva litry tak poslední monost.
Ja doufám, e to altíkem nebude je tam u ta chytra věc a tam se s repasí asi toho moc vymyslet nedá.
|
|
11.11.2018 19:55 -
Re: Kolísání napětí.
|
3190304
|
|
Xantiak
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Dnes jsem odpojil baterku, nabil mimo auto. Dal do auta, připojil ji a nechal auto 4 hodky v klidu. Ted jsem jel cca 25km a napětí se stále drelo na 12,8V, kolísalo max. 0,1V.
Nějaké dalí nápady?
Dnes jsem odpojil baterku, nabil mimo auto. Dal do auta, připojil ji a nechal auto 4 hodky v klidu. Ted jsem jel cca 25km a napětí se stále drelo na 12,8V, kolísalo max. 0,1V.
Nějaké dalí nápady?
|
|
11.11.2018 21:57 -
Re: Kolísání napětí.
|
3190308
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Altík vymen, rieil som na ocovom aute: Pomaly klesal a klesal a dával iba 11,6 a u bolo zle... vymene za 2hodinky
Altík vymen, rieil som na ocovom aute: Pomaly klesal a klesal a dával iba 11,6 a u bolo zle... vymene za 2hodinky
|
|
15.11.2018 04:25 -
Re: Kolísání napětí.
|
3190697
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Měl jsem před pár lety podobné chování, taky mně to odpojilo servořízení za jízdy (natěstí ne v náročné situaci). Závadu vyřeila výměna baterky. Od té doby pokoj.
Měl jsem před pár lety podobné chování, taky mně to odpojilo servořízení za jízdy (natěstí ne v náročné situaci). Závadu vyřeila výměna baterky. Od té doby pokoj.
|
|
15.11.2018 17:28 -
Re: Kolísání napětí.
|
3190747
|
|
Xantiak
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Ano nic jineho baterii nedobiji nez altik. Ale taky altik je necim buzenej v tomhle pripade pripojeni COM link spis rizenej. A to rizeni jak mi bylo receno zabezpecuje BSI. V BSI v polozkach bizeni je 0.0V a je tam jeste polozka napeti rizeneho alternatoru tam ke hodnota kolisava kolem 24V. Takze zjistuji jake jsou dalsi moznosti a take se snazim tenhle "chytry" system pochopit jak funguje.
Autodiag diky za nabidku. Jeste chvili polaboruju nevzdavam se jen tak bez boje a pokud nic nevymyslim tak se stavim.
Ano nic jineho baterii nedobiji nez altik. Ale taky altik je necim buzenej v tomhle pripade pripojeni COM link spis rizenej. A to rizeni jak mi bylo receno zabezpecuje BSI. V BSI v polozkach bizeni je 0.0V a je tam jeste polozka napeti rizeneho alternatoru tam ke hodnota kolisava kolem 24V. Takze zjistuji jake jsou dalsi moznosti a take se snazim tenhle "chytry" system pochopit jak funguje.
Autodiag diky za nabidku. Jeste chvili polaboruju nevzdavam se jen tak bez boje a pokud nic nevymyslim tak se stavim.
|
|
16.11.2018 09:25 -
Re: Kolísání napětí.
|
3190882
|
|
Xantiak
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Ok, beru na zřetel, poradím si i tak.
Jen jsem myslel, e tohle forum je od toho, aby si tu lidi vzájemně radili, kdy něco neví. Já se rád nechám ponaučit a něčemu se přiučím a hlavně rád pochopím jak celá věc funguje.
Rady nefunguje to, má to rozbitý vím jak to opravit a nikomu to neřeknu jsou fakt skvělé. Já kdy zprovoznil elektronický tempomat na xantii taky jsem dal do placu informace, aby si to ikovní mohli dodělat a neikovní, aby si ho mohli nechat dodělat těmi ikovnými a věřte, e jsem za to od nikoho nevzal ani korunu. Bral jsem to tak, e jsem se něco na foru dověděl, tak jsem i něco pak nabídl na revan a to zdarma, ale je to moná tím, e nemám IČO.
Ok, beru na zřetel, poradím si i tak.
Jen jsem myslel, e tohle forum je od toho, aby si tu lidi vzájemně radili, kdy něco neví. Já se rád nechám ponaučit a něčemu se přiučím a hlavně rád pochopím jak celá věc funguje.
Rady nefunguje to, má to rozbitý vím jak to opravit a nikomu to neřeknu jsou fakt skvělé. Já kdy zprovoznil elektronický tempomat na xantii taky jsem dal do placu informace, aby si to ikovní mohli dodělat a neikovní, aby si ho mohli nechat dodělat těmi ikovnými :-d a věřte, e jsem za to od nikoho nevzal ani korunu. Bral jsem to tak, e jsem se něco na foru dověděl, tak jsem i něco pak nabídl na revan a to zdarma, ale je to moná tím, e nemám IČO.
|
|
16.11.2018 09:48 -
Re: Kolísání napětí.
|
3190886
|
|
jruze
|
|
|
Přečti si na fóru kolika lidem jsme poradili,kolik schematů,kolik rad jsme dali atd.. = i toto byla rada. (rada ne to roze.... úplně e u to nepůjde udělat-opravit)- ono to je troku na x7 sloitějí a to hlídání dobíjení stojí raketu(a ho zničí) a uka-doka mi e někdo z nás za ten čas co jsme ztrávili nad radama vzali korunu (dostali nebo chtěli něco) krom toho e informace podané jsou dost často z placených stránek.
Přečti si na fóru kolika lidem jsme poradili,kolik schematů,kolik rad jsme dali atd.. = i toto byla rada. (rada ne to roze.... úplně e u to nepůjde udělat-opravit)- ono to je troku na x7 sloitějí a to hlídání dobíjení stojí raketu(a ho zničí) a uka-doka mi e někdo z nás za ten čas co jsme ztrávili nad radama vzali korunu (dostali nebo chtěli něco) krom toho e informace podané jsou dost často z placených stránek.;-)
|
|
16.11.2018 12:28 -
Re: Kolísání napětí.
|
3190913
|
|
Xantiak
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
To Ti nikdo nebere. Jen spí styl odpovědí jak jsou podávány, Jak jsem psal, mě nezajímá, e to nejde, mě zajímá proč to nejde, příčina, funkce systému atd,.... Ano je spousta lidí, co kdy do něčeho áhnou, je to pak problém dát dokupy. Umím vzít multimetr, osciloskop, diagnostiku a pracovat s údaji z těchto zařízení, jen k tomu jsou potřeba vdy nějaké informace, schémata, atd...
Píe hlídání dobíjení stojí raketu, tím myslí BSI??? Nebo o jakém hlídání dobíjení mluví??
To Ti nikdo nebere. Jen spí styl odpovědí jak jsou podávány, Jak jsem psal, mě nezajímá, e to nejde, mě zajímá proč to nejde, příčina, funkce systému atd,.... Ano je spousta lidí, co kdy do něčeho áhnou, je to pak problém dát dokupy. Umím vzít multimetr, osciloskop, diagnostiku a pracovat s údaji z těchto zařízení, jen k tomu jsou potřeba vdy nějaké informace, schémata, atd...
Píe hlídání dobíjení stojí raketu, tím myslí BSI??? Nebo o jakém hlídání dobíjení mluví??
|
|
16.11.2018 12:35 -
Re: Kolísání napětí.
|
3190915
|
|
Xantiak
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Nebo hlídáním dobíjení myslí tu jednotku nabytí akumulátoru co je na mínus pólu baterie?
Nebo hlídáním dobíjení myslí tu jednotku nabytí akumulátoru co je na mínus pólu baterie?
|
|
16.11.2018 14:27 -
Re: Kolísání napětí.
|
3190937
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
co radit cloveku ktery umi vzit do ruky multimetr,oscilloskop a diagnostiku ale nezna zaklady automotive elektra,nezna funkci alternatoru,nevi co je to BSI ,BEC BHI a plete si je navzajem ???
co rict nato kdyz alternator nedobiji ??? za me je to odpoved vymeni alternator,pokud ma odpoved fundovanejsi rad se ji poucim...
ja mumim take vzit do ruky zednickou lzici a lopatu,ale co s tim dal ??
tod k radam jakkoli dobre myslenym a myslim te je lepsi se priste vysrat nekomu cokoli radit ,radeji mlcet jako vetsina a jen sat informace (pro me obavam se nepodstatne)
co radit cloveku ktery umi vzit do ruky multimetr,oscilloskop a diagnostiku ale nezna zaklady automotive elektra,nezna funkci alternatoru,nevi co je to BSI ,BEC BHI a plete si je navzajem ???
co rict nato kdyz alternator nedobiji ??? za me je to odpoved vymeni alternator,pokud ma odpoved fundovanejsi rad se ji poucim...
ja mumim take vzit do ruky zednickou lzici a lopatu,ale co s tim dal ??
tod k radam jakkoli dobre myslenym a myslim te je lepsi se priste vysrat nekomu cokoli radit ,radeji mlcet jako vetsina a jen sat informace (pro me obavam se nepodstatne)
|
|
16.11.2018 19:04 -
Re: Kolísání napětí.
|
3191001
|
|
Xantiak
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
autodiag napsal(a): co radit cloveku ktery umi vzit do ruky multimetr,oscilloskop a diagnostiku ale nezna zaklady automotive elektra,nezna funkci alternatoru,nevi co je to BSI ,BEC BHI a plete si je navzajem ???
co rict nato kdyz alternator nedobiji ??? za me je to odpoved vymeni alternator,pokud ma odpoved fundovanejsi rad se ji poucim...
ja mumim take vzit do ruky zednickou lzici a lopatu,ale co s tim dal ??
tod k radam jakkoli dobre myslenym a myslim te je lepsi se priste vysrat nekomu cokoli radit ,radeji mlcet jako vetsina a jen sat informace (pro me obavam se nepodstatne)
Dotkl jsem se Tě nějak? Pač umí kolem sebe jen kopat, ale jasně odpovědět na mou jasnou otázku nedovede.
Nevím z čeho jsi usoudil, e nevím co je BHI, BSI a jetě doplním, e jsi mi zapomněl vytřít zrak s BSM a ECU!!
Jednotky si nepletu nevím jak jsi na to přiel od začátku mluvím pouze o jednotce BSI. O BHI nepadla ani zmínka.
A představ si vechny tyto jednotky znám a vím co mají na starosti i jak mezi sebou komunikují a kde jsou přesně ve voze umístěny.
Ano BEC jednotku jsem neznal a je pro mě překvapením a i to umím přiznat o její existenci i funkci jsem neměl ani páru a rád jsem se o ní něco dověděl.
A představ si, e vím i jak přesně funguje alternátor, dokonce jsem dělal i repas výměny loisek, stíracích krouků a uhlíku, ale bohuel jen starí alternátory, které byly buzené přímo z přístrojové desky. Jeliko nové alternátory pouívají mimo jiné (snímání otáček, zatíení, atd) i datovou komunikaci, tak se domnívám jeliko nemám schéma elektriky k vozu, e vodič od buzení vede do BSI jednotky, která krom vnitřního vybavení má na starosti i onu komunikaci s altíkem, to nevím a pokud ty ano, tak jsi mi třeba mohl napsat jasnou odpověď, e ano vodič od altíku končí v BSI, která ho ovládá. Nebo třeba i to kdy se odpojí buzení u těchto alternátorů, tak alternátor jede v nouzovém reimu a dává napětí právě oněch 13,8-14V jak se děje u mě. Pokud ty samozřejmě tuto informaci má. Při diagnostice, kde je problém by to pomohlo.
Je to jako by jsi mi řekl kdy mi nejde počítač a vyměním počítač. To e ten počítač obsahuje spoustu komponent by můe být jedna vadná a jak zjistit která to je, krom vyměňování dílu za dílem. Výměna PC třeba 20 tisíc, výměna vadného zdroje 1000. To stejné s altíkem, pokud budu vědět, e je chyba právě v něm a ne v tom co ho ovládá, tak rada vyměň altík je dobrá pro vyměňovače dílů. Pač se v něm dá vyměnit jen třeba diodový můstek nebo třeba regulátor a jede se dál s původním, rozdíl v ceně opravy docela znatelný. Nejsem etřílek, ale taky nevyhazuju peníze do kanálu.
A k radám jakkoliv dobře myleným. Ano pokud jsou rady takového stylu pokazilo se mi auto, tak vyměň auto, tak naprosto souhlasím s Tebou, e je lepí nic nepsat. Tyhle rady aspoň pro mě jsou k ničemu.
Dotkl jsem se Tě nějak? Pač umí kolem sebe jen kopat, ale jasně odpovědět na mou jasnou otázku nedovede.
Nevím z čeho jsi usoudil, e nevím co je BHI, BSI a jetě doplním, e jsi mi zapomněl vytřít zrak s BSM a ECU!!
Jednotky si nepletu nevím jak jsi na to přiel od začátku mluvím pouze o jednotce BSI. O BHI nepadla ani zmínka.
A představ si vechny tyto jednotky znám a vím co mají na starosti i jak mezi sebou komunikují a kde jsou přesně ve voze umístěny.
Ano BEC jednotku jsem neznal a je pro mě překvapením a i to umím přiznat o její existenci i funkci jsem neměl ani páru a rád jsem se o ní něco dověděl.
A představ si, e vím i jak přesně funguje alternátor, dokonce jsem dělal i repas výměny loisek, stíracích krouků a uhlíku, ale bohuel jen starí alternátory, které byly buzené přímo z přístrojové desky. Jeliko nové alternátory pouívají mimo jiné (snímání otáček, zatíení, atd) i datovou komunikaci, tak se domnívám jeliko nemám schéma elektriky k vozu, e vodič od buzení vede do BSI jednotky, která krom vnitřního vybavení má na starosti i onu komunikaci s altíkem, to nevím a pokud ty ano, tak jsi mi třeba mohl napsat jasnou odpověď, e ano vodič od altíku končí v BSI, která ho ovládá. Nebo třeba i to kdy se odpojí buzení u těchto alternátorů, tak alternátor jede v nouzovém reimu a dává napětí právě oněch 13,8-14V jak se děje u mě. Pokud ty samozřejmě tuto informaci má. Při diagnostice, kde je problém by to pomohlo.
Je to jako by jsi mi řekl kdy mi nejde počítač a vyměním počítač. To e ten počítač obsahuje spoustu komponent by můe být jedna vadná a jak zjistit která to je, krom vyměňování dílu za dílem. Výměna PC třeba 20 tisíc, výměna vadného zdroje 1000. To stejné s altíkem, pokud budu vědět, e je chyba právě v něm a ne v tom co ho ovládá, tak rada vyměň altík je dobrá pro vyměňovače dílů. Pač se v něm dá vyměnit jen třeba diodový můstek nebo třeba regulátor a jede se dál s původním, rozdíl v ceně opravy docela znatelný. ;-) Nejsem etřílek, ale taky nevyhazuju peníze do kanálu.
A k radám jakkoliv dobře myleným. Ano pokud jsou rady takového stylu pokazilo se mi auto, tak vyměň auto, tak naprosto souhlasím s Tebou, e je lepí nic nepsat. Tyhle rady aspoň pro mě jsou k ničemu.
|
|
16.11.2018 23:34 -
Re: Kolísání napětí.
|
3191049
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
.link.
http://www.c5club.cz/diskuze/single/3190192-re-kolisani-napeti/
|
|
19.11.2018 18:30 -
Re: Kolísání napětí.
|
3191910
|
|
Xantiak
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Tak alternátor ověřen a funguje správně, take altík KO není. Zatím to s nevětí pravděpodobností vypadá na patné ovládání řízeného alternátoru ze strany BSI, popřípadě BEC bude dávat chybné informace právě BSI i kdy v diag hlásí napětí, proud i nabití aku v pořádku. Po restartu BSI se chovalo chvíli ve normálně. Akorát nevím jestli jde restartovat mimo jednotky i program BSI u počítadla restartu jednotky je číslo restartu u restartu programu je 0.
V BEC jednotce má kamarád nakonfigurovaný typ akumulátoru Mráz co je hodnota pro pouití s řízeným alternátorem se systémem VoltControl a bez StartStop. Já tam měl nastavenou Kapalinu. Tak jsem to změnil, na Mráz tak zítra uvidím co se změní.
Tak alternátor ověřen a funguje správně, take altík KO není. Zatím to s nevětí pravděpodobností vypadá na patné ovládání řízeného alternátoru ze strany BSI, popřípadě BEC bude dávat chybné informace právě BSI i kdy v diag hlásí napětí, proud i nabití aku v pořádku. Po restartu BSI se chovalo chvíli ve normálně. Akorát nevím jestli jde restartovat mimo jednotky i program BSI u počítadla restartu jednotky je číslo restartu u restartu programu je 0.
V BEC jednotce má kamarád nakonfigurovaný typ akumulátoru Mráz co je hodnota pro pouití s řízeným alternátorem se systémem VoltControl a bez StartStop. Já tam měl nastavenou Kapalinu. Tak jsem to změnil, na Mráz tak zítra uvidím co se změní.
|
|
20.11.2018 07:07 -
Re: Kolísání napětí.
|
3192032
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
mohu se zeptat co ma rizeni alternatoru spolecneho s BSI ?
take by me zajimalo co ma s dobijeni spolecneho BEC?
jak vis ze je alternator OK? cim jsi ho meril?
mohu se zeptat co ma rizeni alternatoru spolecneho s BSI ?
take by me zajimalo co ma s dobijeni spolecneho BEC?
jak vis ze je alternator OK? cim jsi ho meril?
|
|
21.11.2018 08:49 -
Re: Kolísání napětí.
|
3192274
|
|
Xantiak
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Řízení alternátoru má společného s BSI to, e pokud v konfiguraci nastaví např standartní alternátor s buzením a v autě je řízený, tak to má docela velký vliv na řízení napětí regulátoru altíku. Nebo stačí, kdy se přepne řízený, za řízený xté generace, kadý z nich je ovládán nepatrně jinak, by jsou vechny řízené (těch generací řízených altíků je snad u 5).
Co má společného s dobíjením BEC? Zkus si změnit třeba typ baterie na VRLA a uvidí co má společného BEC s dobíjením, take chybnou konfigurací se dá rovně lecos ovlivnit. Jinak co jsem se dověděl tak jen monitoruje, napětí, tekoucí proudy z a do baterky a stav nabití akumulátoru.
Alternátor je OK, protoe byl vytaen a otestován na stolici.
Docela by mě zajímalo napětí místních C5tkářů s X7 při nastartovaném motoru. Za poslední týden jsem měřil 3 C5 X7 a kadá ukazuje jiné napětí. Jedna kolísala 13,8V-13,9V co je podle mě málo, jedna se drela 14,2V plus minus 0,1V i kdy byla v zátěi se servem. Třetí měla 14,5V a kolísala taky plus mínus jen 0,1V rovně se servem.
Řízení alternátoru má společného s BSI to, e pokud v konfiguraci nastaví např standartní alternátor s buzením a v autě je řízený, tak to má docela velký vliv na řízení napětí regulátoru altíku. Nebo stačí, kdy se přepne řízený, za řízený xté generace, kadý z nich je ovládán nepatrně jinak, by jsou vechny řízené (těch generací řízených altíků je snad u 5).
Co má společného s dobíjením BEC? Zkus si změnit třeba typ baterie na VRLA a uvidí co má společného BEC s dobíjením, take chybnou konfigurací se dá rovně lecos ovlivnit. Jinak co jsem se dověděl tak jen monitoruje, napětí, tekoucí proudy z a do baterky a stav nabití akumulátoru.
Alternátor je OK, protoe byl vytaen a otestován na stolici.
Docela by mě zajímalo napětí místních C5tkářů s X7 při nastartovaném motoru. Za poslední týden jsem měřil 3 C5 X7 a kadá ukazuje jiné napětí. :-)))) Jedna kolísala 13,8V-13,9V co je podle mě málo, jedna se drela 14,2V plus minus 0,1V i kdy byla v zátěi se servem. Třetí měla 14,5V a kolísala taky plus mínus jen 0,1V rovně se servem.
|
|
| |
|
|