| | |
20.01.2018 23:35 -
Dobíjanie batérie C5 III
|
3125723
|
|
marwl
|
Město: Skelmersdale, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Chcem sa opýta niekoho kto má skúsenos s dobíjaním batérie, je moné dobíjanie bez demontáe batérie,na čo treba da pozor aby som neodpálil nejakú el.súčiastku?
Potrebujem niekedy dobi batériu lebo mi často naskakuje Emergency Mode.
Za odpoveď vopred Ďakujem.
Chcem sa opýta niekoho kto má skúsenos s dobíjaním batérie, je moné dobíjanie bez demontáe batérie,na čo treba da pozor aby som neodpálil nejakú el.súčiastku?
Potrebujem niekedy dobi batériu lebo mi často naskakuje Emergency Mode.
Za odpoveď vopred Ďakujem.
|
|
21.01.2018 00:22 -
Re: Dobíjanie batérie C5 III
|
3125739
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Pokud nebude dobíjet trafosvářečkou, ale něčím normálním, tak klidně bez demontáe a odpojování kabelů. Ale spí bys měl přemýlet o nový baterii, případně si nechat proměřit dobíjení. Dobrá baterka by neměla mít problémy ani po měsíci stání, pokud to nebude stát zrovna na severním pólu.
Pokud nebude dobíjet trafosvářečkou, ale něčím normálním, tak klidně bez demontáe a odpojování kabelů. Ale spí bys měl přemýlet o nový baterii, případně si nechat proměřit dobíjení. Dobrá baterka by neměla mít problémy ani po měsíci stání, pokud to nebude stát zrovna na severním pólu.
|
|
21.01.2018 08:58 -
Re: Dobíjanie batérie C5 III
|
3125758
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Kdyby ti naskakovalo EMERGENCY tak rychle z auta vyskoč klidně i za jízdy. Česky to znamená něco jako kritický nouzový stav. Nic takového v C5 natěstí není.
Ale energy save opravdu otravuje vechny uivatele X7 a i u dobré baterky stačí tak 5x otevřít elektrický kufr a energy mód naskočí. I rádio jen pár minut. A to i v horkém létě, mám u druhou X7 a je to stejné.
Mají to nastaveno moc citlivě a myslím, e jruze to umí udělat trochu méně citlivé.
Samozřejmě lepí stav baterie to trochu prodlouí.
Kdyby ti naskakovalo EMERGENCY tak rychle z auta vyskoč klidně i za jízdy. Česky to znamená něco jako kritický nouzový stav. Nic takového v C5 natěstí není.
Ale energy save opravdu otravuje vechny uivatele X7 a i u dobré baterky stačí tak 5x otevřít elektrický kufr a energy mód naskočí. I rádio jen pár minut. A to i v horkém létě, mám u druhou X7 a je to stejné.
Mají to nastaveno moc citlivě a myslím, e jruze to umí udělat trochu méně citlivé.
Samozřejmě lepí stav baterie to trochu prodlouí.
|
|
21.01.2018 09:53 -
Re: Dobíjanie batérie C5 III
|
3125765
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
k tomu bych poznamenal ,jak nakousnul vilous,tak u X7 je vyber baterie a hlavne jeji kondice zasadni..
i pres to ze jak mi spoustu zakazniku predesilala ,ze baterie je urcite dobra ,protoze normalnbe startuje a dobijeni je ok ,ale porad powersafe mode,tak presto to nemusi znamenat jeji dobry stav..po vymene za kvalitni je zas vse v poradku..znam i takove ktery zacali vymenou poloviny auta na nemale penize a i hadky, ze je chci vymenou baterie okrast,protoze je stara jen 3 roky a vse normalne funguje..
i baterie ma svou zivotnost ktera je vetsinou 3-4 roky max,je to opotrebitelny dil jako cokolicv jineho,jen to opotrebeni neni videt..na druhou stranu uznavam ze je BEC trochu uzkoprsy a mohl by baterii vyhodnocovat s mensi prisnosti ,nicmene ma to svoje opodstatneni
k tomu bych poznamenal ,jak nakousnul vilous,tak u X7 je vyber baterie a hlavne jeji kondice zasadni..
i pres to ze jak mi spoustu zakazniku predesilala ,ze baterie je urcite dobra ,protoze normalnbe startuje a dobijeni je ok ,ale porad powersafe mode,tak presto to nemusi znamenat jeji dobry stav..po vymene za kvalitni je zas vse v poradku..znam i takove ktery zacali vymenou poloviny auta na nemale penize a i hadky, ze je chci vymenou baterie okrast,protoze je stara jen 3 roky a vse normalne funguje..
i baterie ma svou zivotnost ktera je vetsinou 3-4 roky max,je to opotrebitelny dil jako cokolicv jineho,jen to opotrebeni neni videt..na druhou stranu uznavam ze je BEC trochu uzkoprsy a mohl by baterii vyhodnocovat s mensi prisnosti ,nicmene ma to svoje opodstatneni :)
|
|
21.01.2018 12:11 -
Re: Dobíjanie batérie C5 III
|
3125784
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Pro úplně neznalé jen dodám, e to není nějaký výmysl konstruktérů kdy popili hodně pastisu. Cílem je zachovat v baterii dost energie pro přítí nastartování.
Ale fakt je, e je to nastaveno moc přísně. U Favoritu jsem si vyhrával na rádio celé odpoledne a taky se nepo...
Pro úplně neznalé jen dodám, e to není nějaký výmysl konstruktérů kdy popili hodně pastisu. Cílem je zachovat v baterii dost energie pro přítí nastartování.
Ale fakt je, e je to nastaveno moc přísně. U Favoritu jsem si vyhrával na rádio celé odpoledne a taky se nepo...
|
|
21.01.2018 12:41 -
Re: Dobíjanie batérie C5 III
|
3125797
|
|
jumep
|
|
|
jo, uz zasa sa tu spomina skodovka a favorit
treba si uvedomit ze tu s tym zapnutym radiom zije BSI a kopa inych pocitacov
len pre srandu si treba pozret aktualny odber ked je zapnuty kluc - tolko co toto nemal ten favorit ani ked bezali stierace
jo, uz zasa sa tu spomina skodovka a favorit
treba si uvedomit ze tu s tym zapnutym radiom zije BSI a kopa inych pocitacov
len pre srandu si treba pozret aktualny odber ked je zapnuty kluc - tolko co toto nemal ten favorit ani ked bezali stierace
|
|
21.01.2018 13:08 -
Re: Dobíjanie batérie C5 III
|
3125805
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No přiznám se bez mučení, e tohle mne nenapadlo. Minulé auto mělo podle diag 16 počítačů a tady mám jetě řídící jednotku automatu a bixenonů a vechny tyto počítače jsou při zapnutém klíčku v činnosti a připravené, kdybych chtěl za vteřinu vyjet. A to tedy něco musí rát.
No přiznám se bez mučení, e tohle mne nenapadlo. Minulé auto mělo podle diag 16 počítačů a tady mám jetě řídící jednotku automatu a bixenonů a vechny tyto počítače jsou při zapnutém klíčku v činnosti a připravené, kdybych chtěl za vteřinu vyjet. A to tedy něco musí rát.
|
|
21.01.2018 13:10 -
Re: Dobíjanie batérie C5 III
|
3125806
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
vilous napsal(a): Pro úplně neznalé jen dodám, e to není nějaký výmysl konstruktérů kdy popili hodně pastisu. Cílem je zachovat v baterii dost energie pro přítí nastartování.
Ale fakt je, e je to nastaveno moc přísně. U Favoritu jsem si vyhrával na rádio celé odpoledne a taky se nepo...
no jak me predbehl Jumep je potreba si uvedomit ze Favorit spotreboval pri tvem hrani tak 1, max 1.5A
u modernich auto,a tim myslim i ty 10 let stare je odber klidne i 12A az 21A! (napriklad VW Tuareg,A6
,A8,Qxx,Volvo XC70/90,BMW E60 atd atd)..jinymy slovy po 5-10 minutach otevrenych dveri s klickem v zapalovani uz auto nenastartuje
no jak me predbehl Jumep je potreba si uvedomit ze Favorit spotreboval pri tvem hrani tak 1, max 1.5A
u modernich auto,a tim myslim i ty 10 let stare je odber klidne i 12A az 21A! (napriklad VW Tuareg,A6
,A8,Qxx,Volvo XC70/90,BMW E60 atd atd)..jinymy slovy po 5-10 minutach otevrenych dveri s klickem v zapalovani uz auto nenastartuje
|
|
21.01.2018 14:36 -
Re: Dobíjanie batérie C5 III
|
3125823
|
|
jruze
|
|
|
A není kvůli tomu ecomod aby ty jednotky zase odpojil ?
A není kvůli tomu ecomod aby ty jednotky zase odpojil ?
|
|
21.01.2018 14:51 -
Re: Dobíjanie batérie C5 III
|
3125824
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Ano, to je skvělý dotaz!!!
Ale směřuje ke konstruktérům v Rennes a tam se zrueným autem nikdo nebude bavit.
Ano, to je skvělý dotaz!!!
Ale směřuje ke konstruktérům v Rennes a tam se zrueným autem nikdo nebude bavit.
|
|
21.01.2018 20:22 -
Re: Dobíjanie batérie C5 III
|
3125917
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
autodiag napsal(a): k tomu bych poznamenal ,jak nakousnul vilous,tak u X7 je vyber baterie a hlavne jeji kondice zasadni..
i pres to ze jak mi spoustu zakazniku predesilala ,ze baterie je urcite dobra ,protoze normalnbe startuje a dobijeni je ok ,ale porad powersafe mode,tak presto to nemusi znamenat jeji dobry stav..po vymene za kvalitni je zas vse v poradku..znam i takove ktery zacali vymenou poloviny auta na nemale penize a i hadky, ze je chci vymenou baterie okrast,protoze je stara jen 3 roky a vse normalne funguje..
i baterie ma svou zivotnost ktera je vetsinou 3-4 roky max,je to opotrebitelny dil jako cokolicv jineho,jen to opotrebeni neni videt..na druhou stranu uznavam ze je BEC trochu uzkoprsy a mohl by baterii vyhodnocovat s mensi prisnosti ,nicmene ma to svoje opodstatneni
no tu by ma skor zaujimalo co je to kvalitni baterie. tiez mam baterku co to robi, ma 4.5 roka. radsej mi povedzte o co ide konkretne. je tam iba merak napatia, ktory to zhadzuje, ci dokonca zmeria pri nejakom prude jej napatie, ci ako to vyhodnocuje. baterka ma iba napatie-prud, nejaku tu capacitu , vnutorny odpor,
vobec by som nebol sokovany keby to meralo iba napatie a trebars pri 12.5V toto robilo.radsej mali to urobit inak. naco bezi trebars cerpadlo hydrauliky z baterky. to je chore. nastartujem predsa vozidlo a potom z palubnej siete uspokojim dalsie jednotky.
no tu by ma skor zaujimalo co je to kvalitni baterie. tiez mam baterku co to robi, ma 4.5 roka. radsej mi povedzte o co ide konkretne. je tam iba merak napatia, ktory to zhadzuje, ci dokonca zmeria pri nejakom prude jej napatie, ci ako to vyhodnocuje. baterka ma iba napatie-prud, nejaku tu capacitu :-d, vnutorny odpor,
vobec by som nebol sokovany keby to meralo iba napatie a trebars pri 12.5V toto robilo.radsej mali to urobit inak. naco bezi trebars cerpadlo hydrauliky z baterky. to je chore. nastartujem predsa vozidlo a potom z palubnej siete uspokojim dalsie jednotky.
|
|
21.01.2018 20:37 -
Re: Dobíjanie batérie C5 III
|
3125923
|
|
jumep
|
|
|
V "aktivním" reimu provádí jednotka signalizace stavu nabití akumulátoru výpočet stavu nabití akumulátoru dynamicky na základě hodnot napětí, proudu a teploty akumulátoru.
V reimu "lokálního probuzení" provádí jednotka signalizace stavu nabití akumulátoru kadou hodinu opětovné nastavení parametru stavu nabití akumulátoru, pokud to umoní podmínky, tj. kdy je akumulátor ve stavu chemického klidu.
Změření napětí akumulátoru nestačí pro zjitění jeho stavu nabití, zohledňovány jsou rovně velikost proudu a teplota akumulátoru.
Vnitřní teplota akumulátoru je vypočítaná hodnota.
Vnitřní teplota akumulátoru je odhadována na základě teploty měřené snímačem teploty, integrovaným na elektronické kartě jednotky signalizace stavu nabití akumulátoru.
Informace o vnitřní teplotě, která je k dispozici v síti LIN, je filtrovaná hodnota.
V "aktivním" reimu provádí jednotka signalizace stavu nabití akumulátoru výpočet stavu nabití akumulátoru dynamicky na základě hodnot napětí, proudu a teploty akumulátoru.
V reimu "lokálního probuzení" provádí jednotka signalizace stavu nabití akumulátoru kadou hodinu opětovné nastavení parametru stavu nabití akumulátoru, pokud to umoní podmínky, tj. kdy je akumulátor ve stavu chemického klidu.
Změření napětí akumulátoru nestačí pro zjitění jeho stavu nabití, zohledňovány jsou rovně velikost proudu a teplota akumulátoru.
Vnitřní teplota akumulátoru je vypočítaná hodnota.
Vnitřní teplota akumulátoru je odhadována na základě teploty měřené snímačem teploty, integrovaným na elektronické kartě jednotky signalizace stavu nabití akumulátoru.
Informace o vnitřní teplotě, která je k dispozici v síti LIN, je filtrovaná hodnota.
|
|
21.01.2018 20:49 -
Re: Dobíjanie batérie C5 III
|
3125928
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
jumep napsal(a): V "aktivním" reimu provádí jednotka signalizace stavu nabití akumulátoru výpočet stavu nabití akumulátoru dynamicky na základě hodnot napětí, proudu a teploty akumulátoru.
V reimu "lokálního probuzení" provádí jednotka signalizace stavu nabití akumulátoru kadou hodinu opětovné nastavení parametru stavu nabití akumulátoru, pokud to umoní podmínky, tj. kdy je akumulátor ve stavu chemického klidu.
Změření napětí akumulátoru nestačí pro zjitění jeho stavu nabití, zohledňovány jsou rovně velikost proudu a teplota akumulátoru.
Vnitřní teplota akumulátoru je vypočítaná hodnota.
Vnitřní teplota akumulátoru je odhadována na základě teploty měřené snímačem teploty, integrovaným na elektronické kartě jednotky signalizace stavu nabití akumulátoru.
Informace o vnitřní teplotě, která je k dispozici v síti LIN, je filtrovaná hodnota.
no nakoniec to bude tak ze on si snad naschval pusti to cerpadlo hydrauliky z baterky, aby videl jake ja napatie pod zatazou pri tom prebudzani. a to bude cele kuzlo. mozno
rovnaka hovadina je nastavenie teploty v kabine, normalny clovek si mysli ze 22 na displeji je teplota a ono je to tiez len nejaka velicina....
no nakoniec to bude tak ze on si snad naschval pusti to cerpadlo hydrauliky z baterky, aby videl jake ja napatie pod zatazou pri tom prebudzani. a to bude cele kuzlo. mozno :-d
rovnaka hovadina je nastavenie teploty v kabine, normalny clovek si mysli ze 22 na displeji je teplota a ono je to tiez len nejaka velicina....
|
|
21.01.2018 20:59 -
Re: Dobíjanie batérie C5 III
|
3125930
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jumep napsal(a): V "aktivním" reimu provádí jednotka signalizace stavu nabití akumulátoru výpočet stavu nabití akumulátoru dynamicky na základě hodnot napětí, proudu a teploty akumulátoru.
V reimu "lokálního probuzení" provádí jednotka signalizace stavu nabití akumulátoru kadou hodinu opětovné nastavení parametru stavu nabití akumulátoru, pokud to umoní podmínky, tj. kdy je akumulátor ve stavu chemického klidu.
Změření napětí akumulátoru nestačí pro zjitění jeho stavu nabití, zohledňovány jsou rovně velikost proudu a teplota akumulátoru.
Vnitřní teplota akumulátoru je vypočítaná hodnota.
Vnitřní teplota akumulátoru je odhadována na základě teploty měřené snímačem teploty, integrovaným na elektronické kartě jednotky signalizace stavu nabití akumulátoru.
Informace o vnitřní teplotě, která je k dispozici v síti LIN, je filtrovaná hodnota.
juuu Petr se naucil psat cesky
juuu Petr se naucil psat cesky :-))))
|
|
21.01.2018 21:31 -
Re: Dobíjanie batérie C5 III
|
3125933
|
|
jumep
|
|
|
aky iny zdroj by to mohol byt ako copy paste z dokumentov citroenu
aky iny zdroj by to mohol byt ako copy paste z dokumentov citroenu
|
|
21.01.2018 21:32 -
Re: Dobíjanie batérie C5 III
|
3125934
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
offline servicebox 2013
offline servicebox 2013
|
|
21.01.2018 22:04 -
Re: Dobíjanie batérie C5 III
|
3125943
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Berete to moc vědecky. Nedivil bych se, kdyby tam měli obyčejný kurvítko jako v inkoustových tiskárnách (mimo jiné). "Má 3 roky starou baterku? Tu má přes drku a mazej pro novou."
Berete to moc vědecky. Nedivil bych se, kdyby tam měli obyčejný kurvítko jako v inkoustových tiskárnách (mimo jiné). "Má 3 roky starou baterku? Tu má přes drku a mazej pro novou." :-p
|
|
21.01.2018 22:08 -
Re: Dobíjanie batérie C5 III
|
3125946
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no ja ve fabrice kde delaj baterky snad pro vsechny vyrobce byl...neco jsem videl neco slysel od zamestnancu a to mi staci ....kazdopadne dyl jak 4 roky ty mrizka nevydrzi a to spis min
zalezi i na stylu jizdy,kondici kabelaze a alternatoru
no ja ve fabrice kde delaj baterky snad pro vsechny vyrobce byl...neco jsem videl neco slysel od zamestnancu a to mi staci ;) ....kazdopadne dyl jak 4 roky ty mrizka nevydrzi a to spis min
zalezi i na stylu jizdy,kondici kabelaze a alternatoru
|
|
21.01.2018 22:19 -
Re: Dobíjanie batérie C5 III
|
3125956
|
|
jumep
|
|
|
mna by len zaujimalo preco mi potom prezila baterka v oboch autach cez 9r
je mi jasne ze to co tam mam teraz uz tolko neda, ale je to take ... divne
mna by len zaujimalo preco mi potom prezila baterka v oboch autach cez 9r
je mi jasne ze to co tam mam teraz uz tolko neda, ale je to take ... divne
|
|
| |
|
|