22.09.2017 07:19 -
Světla a Stěrače
|
3096651
|
|
Fary96
|
Město: Palkovice 735, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Zdravím vechny,
ted dva dny zpět a dělá to kadý den, e mi auto začalo dělat z ničeho nic kolem 6 ráno e se mu zapnou světla a stěrače a je to zaple tak dlouho dokud to uplně nevydíma baterku. Neví prosím vás někdo co s tím? Za kadou radu děkuji..
Zdravím vechny,
ted dva dny zpět a dělá to kadý den, e mi auto začalo dělat z ničeho nic kolem 6 ráno e se mu zapnou světla a stěrače a je to zaple tak dlouho dokud to uplně nevydíma baterku. Neví prosím vás někdo co s tím? Za kadou radu děkuji..
|
|
23.09.2017 05:03 -
Re: Světla a Stěrače
|
3096851
|
|
sumi
|
Město: Přezletice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 83 |
|
|
Spekulace - souvislost s světelným / stěračovým čidlem na okně, i vzhledem k esté hodině kdy se +- rozednívá. Proč to ale dělá při vypnutém zapalování netuím. Diagnostika by mohla naznačit zdali se nezbláznila přísluná řídící jednotka, Na to jsou ale jiní, podstatně fundovanějí ne já
Spekulace - souvislost s světelným / stěračovým čidlem na okně, i vzhledem k esté hodině kdy se +- rozednívá. Proč to ale dělá při vypnutém zapalování netuím. Diagnostika by mohla naznačit zdali se nezbláznila přísluná řídící jednotka, Na to jsou ale jiní, podstatně fundovanějí ne já ;)
|
|
23.09.2017 06:36 -
Re: Světla a Stěrače
|
3096852
|
|
Frenky
|
|
|
Zdravim. Moje zkusenost z vyse uvedenym. Puvodni priznak (kdyz vas vita auto na parkovisti rozsvecenim svetel) byl prijemny. Nez jsem zjistil ze nenastartuju . Zoxidovany konektor v levem zadnim blatniku (jednotka pro prives / neni pouzita). 12V pin byl tak trochu prorostly k jednomu z pinu komunikace. Konektor spadl na ohlucnovaci material a nekde se tam vyskytla voda. Po vyschnuti konektoru se stav zlepsil, dokud se neslaplo na brzdu. Po ocisteni (rozebrani) konektoru je vse OK. Frenky
Zdravim. Moje zkusenost z vyse uvedenym. Puvodni priznak (kdyz vas vita auto na parkovisti rozsvecenim svetel) byl prijemny. Nez jsem zjistil ze nenastartuju :-o. Zoxidovany konektor v levem zadnim blatniku (jednotka pro prives / neni pouzita). 12V pin byl tak trochu prorostly k jednomu z pinu komunikace. Konektor spadl na ohlucnovaci material a nekde se tam vyskytla voda. Po vyschnuti konektoru se stav zlepsil, dokud se neslaplo na brzdu. Po ocisteni (rozebrani) konektoru je vse OK. Frenky
|
|
| |