| | |
30.12.2016 17:09 -
Výměna předních světel H7 za originál Xenonové / C5 I,II
|
3024136
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
presunuti diskuze
presunuti diskuze
|
|
30.12.2016 16:40 -
Re: Výměna předních světel H7 za originál Xenonové / C5 I,II
|
3024132
|
|
dockie
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 18 |
|
|
Je mozné optiku zastavat miesto normalnej optiky ? tak aby fungovalo natacanie ?
Je mozné optiku zastavat miesto normalnej optiky ? tak aby fungovalo natacanie ?
|
|
30.12.2016 16:44 -
Re: Výměna předních světel H7 za originál Xenonové / C5 I,II
|
3024133
|
|
jumep
|
|
|
mozne je relativne vsetko
otazna je rentabilita a doklady k tomu
mozne je relativne vsetko
otazna je rentabilita a doklady k tomu
|
|
30.12.2016 17:18 -
Re: Výměna předních světel H7 za originál Xenonové / C5 I,II
|
3024137
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
dockie napsal(a): Je mozné optiku zastavat miesto normalnej optiky ? tak aby fungovalo natacanie ?
neni ,musel by jsi vymenit komplet svetla,predelat kabelaz,natahnout kabelaz,dat jine BHI,prerogramovat par veci v aute to je ta jednodussi stranka..pak by jsis musel nechat udelat homologacku u vyrobce aby ti to zapsali do TP a pak hura na STK..kdyz bude vse ok mas nataceci xenony
neni ,musel by jsi vymenit komplet svetla,predelat kabelaz,natahnout kabelaz,dat jine BHI,prerogramovat par veci v aute to je ta jednodussi stranka..pak by jsis musel nechat udelat homologacku u vyrobce aby ti to zapsali do TP a pak hura na STK..kdyz bude vse ok mas nataceci xenony
|
|
11.01.2017 07:51 -
Re: Neoriginální domontované xenony, bi-xenony
|
3027697
|
|
brixtr
|
Město: Milovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 191 |
|
|
troku tohle vlákno oivím,
co vechno by se na přestavbu na xenony na c5 I muselo koupit a na kolik by to tak vylo? ty ceny jsou u jinde tak mě to trochu zajíma. co jsem koukal na netu tak celé xenonové světlo se dá sehnat za 1500
troku tohle vlákno oivím,
co vechno by se na přestavbu na xenony na c5 I muselo koupit a na kolik by to tak vylo? ty ceny jsou u jinde tak mě to trochu zajíma. co jsem koukal na netu tak celé xenonové světlo se dá sehnat za 1500
|
|
11.01.2017 08:10 -
Re: Neoriginální domontované xenony, bi-xenony
|
3027717
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
uz jsem to tu nekde psal
-svetla
-kabelaz k nim
-jine BHI
-jine BSM (dle roku a typu ktery tam je)
-jiny naraznik (nebo zprasit stary),zaslepky
-jina nadobka ostrikovace ,motorek,kabelaz
-ostrikovace svetel
-urcite jsem na neco zapomel
pak mas na vyber ze dvou moznosti:
1.staci u citroenu zazadat o homologaci (nebo v praze vyzkumak),doufat ze ti ji udelaji,nechat si ji zapsat do TP
2.neresit homologaci a zapis do TP a uzivat si jizdu do prvni STK a potom ve 30 denni lhute vse vratit zase do puvodniho stavu
mimo to ze prestavba se rovna cene tveho auta (nic ve zlem) tak bych asi uplne tuhle blbost neresil..nehlede nato ze u prvni generace xenony nic moc..spis nic nez moc
uz jsem to tu nekde psal
-svetla
-kabelaz k nim
-jine BHI
-jine BSM (dle roku a typu ktery tam je)
-jiny naraznik (nebo zprasit stary),zaslepky
-jina nadobka ostrikovace ,motorek,kabelaz
-ostrikovace svetel
-urcite jsem na neco zapomel :)
pak mas na vyber ze dvou moznosti:
1.staci u citroenu zazadat o homologaci (nebo v praze vyzkumak),doufat ze ti ji udelaji,nechat si ji zapsat do TP
2.neresit homologaci a zapis do TP a uzivat si jizdu do prvni STK a potom ve 30 denni lhute vse vratit zase do puvodniho stavu
mimo to ze prestavba se rovna cene tveho auta (nic ve zlem) tak bych asi uplne tuhle blbost neresil..nehlede nato ze u prvni generace xenony nic moc..spis nic nez moc
|
|
11.01.2017 08:17 -
Re: Neoriginální domontované xenony, bi-xenony
|
3027720
|
|
brixtr
|
Město: Milovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 191 |
|
|
Ty věci by se dali sice sehnat levněji ale kdy to nesvítí nic moc tak zůstanu u osram árovek a bude klid
Ty věci by se dali sice sehnat levněji ale kdy to nesvítí nic moc tak zůstanu u osram árovek a bude klid :D
|
|
11.01.2017 10:06 -
Re: Výměna předních světel H7 za originál Xenonové / C5 I,II
|
3027745
|
|
jumep
|
|
|
kabelaz pri C5 1 tam je
kabelaz na ostrekovac tam je
ak sa nevymeni BHI nebude fungovat elevacia (sice v diag ta moznost je na zapnutie ale realne to neovlada nic)
s tou BSM nejsom si isty
kabelaz pri C5 1 tam je
kabelaz na ostrekovac tam je
ak sa nevymeni BHI nebude fungovat elevacia (sice v diag ta moznost je na zapnutie ale realne to neovlada nic)
s tou BSM nejsom si isty
|
|
08.09.2018 12:06 -
Re: Výměna předních světel H7 za originál Xenonové / C5 I,II
|
3179296
|
|
Yulas
|
|
|
jumep napsal(a): kabelaz pri C5 1 tam je
kabelaz na ostrekovac tam je
ak sa nevymeni BHI nebude fungovat elevacia (sice v diag ta moznost je na zapnutie ale realne to neovlada nic)
s tou BSM nejsom si isty
Ahoj!
Ahoy!
Omlouvám se za chyby, nevím četinu a pouívám překladatele. Mohu psát v poltině nebo angličtině.
Jaký signál jde z BHI na lampy? V Lexu je popisován jako "frekvence". 3pólový konektor lampy, první kolík je přitahován nahoru, take signál zkratuje k zemi. Udělal jsem testy:
- signál pwm 500 Hz změna ířky impulzů,
- frekvenční signál 32 Hz - 60 kHz.
Reflektor se nehýbe
Model Citroen C8 vypadá jako analogový signál.
Myslel jsem na regulátor z peugeotu 607 před výtahem (před CAN) a zkontroloval tam signál - nevím, jestli je to stejné.
Ahoj!
Ahoy!
Omlouvám se za chyby, nevím četinu a pouívám překladatele. Mohu psát v poltině nebo angličtině.
Jaký signál jde z BHI na lampy? V Lexu je popisován jako "frekvence". 3pólový konektor lampy, první kolík je přitahován nahoru, take signál zkratuje k zemi. Udělal jsem testy:
- signál pwm 500 Hz změna ířky impulzů,
- frekvenční signál 32 Hz - 60 kHz.
Reflektor se nehýbe :)
Model Citroen C8 vypadá jako analogový signál.
Myslel jsem na regulátor z peugeotu 607 před výtahem (před CAN) a zkontroloval tam signál - nevím, jestli je to stejné.
|
|
08.09.2018 14:03 -
Re: Výměna předních světel H7 za originál Xenonové / C5 I,II
|
3179302
|
|
jruze
|
|
|
Yulas napsal(a): Ahoj!
Ahoy!
Omlouvám se za chyby, nevím četinu a pouívám překladatele. Mohu psát v poltině nebo angličtině.
Jaký signál jde z BHI na lampy? V Lexu je popisován jako "frekvence". 3pólový konektor lampy, první kolík je přitahován nahoru, take signál zkratuje k zemi. Udělal jsem testy:
- signál pwm 500 Hz změna ířky impulzů,
- frekvenční signál 32 Hz - 60 kHz.
Reflektor se nehýbe
Model Citroen C8 vypadá jako analogový signál.
Myslel jsem na regulátor z peugeotu 607 před výtahem (před CAN) a zkontroloval tam signál - nevím, jestli je to stejné.
U C5 I není problém=má přípravu ( tedy + elektronika BHI + moná BSM pokud není ji vyměněná = nové chodily na max výbavu + nádobka ostřiků + motorek a přísluenství atd...), u C5 II je to problém protoe nejen e je korekce sklonu ale také je natáčení do stran a to je ovládané ze snímače natočení volantu (z comu) - (nikdy jsem toto na C5 II nepředělával a na C5 I jsem měnil elektroniku na BHI (pro mne jednoduí řeení)
U C5 I není problém=má přípravu ( tedy + elektronika BHI + moná BSM pokud není ji vyměněná = nové chodily na max výbavu + nádobka ostřiků + motorek a přísluenství atd...), u C5 II je to problém protoe nejen e je korekce sklonu ale také je natáčení do stran a to je ovládané ze snímače natočení volantu (z comu) - (nikdy jsem toto na C5 II nepředělával a na C5 I jsem měnil elektroniku na BHI (pro mne jednoduí řeení)
|
|
08.09.2018 22:11 -
Re: Výměna předních světel H7 za originál Xenonové / C5 I,II
|
3179318
|
|
Yulas
|
|
|
Ja ma C5 I 2004.
Děkujeme za vá zájem. Ano, instalace je hotová.
Udělal jsem BSM - pájil jsem chybějící relé a pojistku F7 na původním místě. Rozpraovače lampy pracují správně.
BHI - tady je ten problém. Kabel ze světelných zdrojů běí na konektor BHI (pin F3). V lexii v části zavěení v volbách jsem kódoval "signál úhlové korekce - aktivní", ale chybí signál. Hledání servisní schránky - tam byl bhi se signálem korekce úhlu lampy a bez. Stejně jako kolegovi napsal výe - voliči BHI by se měli změnit, aktivace nedává nic. V Polsku nemohu najít samotnou elektroniku, kadý prodává celé čerpadla za cenu vyí ne dvě úplné xenonové výbojky: (Kromě toho nevědí, jestli existuje xenon, budu hledat dalí elektroniku BHI.
Chci sestavit obvod, který čte pozici potenciometrů na osách a generuje signál na lampy. Nevím, jaký signál přijaly lampy.
Bylo by nejlepí připojit osciloskop do kopie s továrním xenonem.
Koupil jsem pokozený BHI (spalovaný motor) z verze s xenonovými výbojkami. Připojil jsem rozváděč a vyrovnávání fungovalo tak, jak jsem odklonil přední / zadní část vozidla.
Sinik vystřelil bez problémů. Zůstává přeloit elektroniku a konfigurovat výky.
Ja ma C5 I 2004.
Děkujeme za vá zájem. Ano, instalace je hotová.
Udělal jsem BSM - pájil jsem chybějící relé a pojistku F7 na původním místě. Rozpraovače lampy pracují správně.
BHI - tady je ten problém. Kabel ze světelných zdrojů běí na konektor BHI (pin F3). V lexii v části zavěení v volbách jsem kódoval "signál úhlové korekce - aktivní", ale chybí signál. Hledání servisní schránky - tam byl bhi se signálem korekce úhlu lampy a bez. Stejně jako kolegovi napsal výe - voliči BHI by se měli změnit, aktivace nedává nic. V Polsku nemohu najít samotnou elektroniku, kadý prodává celé čerpadla za cenu vyí ne dvě úplné xenonové výbojky: (Kromě toho nevědí, jestli existuje xenon, budu hledat dalí elektroniku BHI.
Chci sestavit obvod, který čte pozici potenciometrů na osách a generuje signál na lampy. Nevím, jaký signál přijaly lampy.
Bylo by nejlepí připojit osciloskop do kopie s továrním xenonem.
Koupil jsem pokozený BHI (spalovaný motor) z verze s xenonovými výbojkami. Připojil jsem rozváděč a vyrovnávání fungovalo tak, jak jsem odklonil přední / zadní část vozidla.
Sinik vystřelil bez problémů. Zůstává přeloit elektroniku a konfigurovat výky.
|
|
| |
|
|