| | |
12.07.2015 19:13 -
Auto nedrí různá nastavení
|
2839883
|
|
mirasa
|
Město: Dýina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Tohle jsem tu nikde nenael, po nastavení " vítání řidiče " co je odjetí sedačky do zadní max. polohy, rozvícení světel na cestu domů po zamčení se po chvilce stání ve vynuluje. Spojuji s tím problém se zamykáním který jsem zmínil v jiném tématu .link. A teď jsem zjistil, e v autě je originál baterie 60Ah a co jsem vyčetl, měla by tam být 75Ah. Kdy s nastavením manipuluji při sezení v autě, ve funguje jak má, dokonce i zamyká. Ale po 10 min. stání ve nastaveno jako neaktivní, sedadlo neodjede, světla za tmy nesvítí ( ty na cestu domů ) a nefunguje dálka.A jetě se mi neukazuje u tachometru navigace, co by měla, podle toho co jsem se dočetl. Jsem toho smotal hodně dohromady, ale musel jsem, aby jste měli představu.
Tohle jsem tu nikde nenael, po nastavení " vítání řidiče " co je odjetí sedačky do zadní max. polohy, rozvícení světel na cestu domů po zamčení se po chvilce stání ve vynuluje. Spojuji s tím problém se zamykáním který jsem zmínil v jiném tématu http://www.c5club.cz/diskuze/elektrika-elektronika-multimedia/2348800-odemykani/2/#.VaKexvl8qFI. A teď jsem zjistil, e v autě je originál baterie 60Ah a co jsem vyčetl, měla by tam být 75Ah. Kdy s nastavením manipuluji při sezení v autě, ve funguje jak má, dokonce i zamyká. Ale po 10 min. stání ve nastaveno jako neaktivní, sedadlo neodjede, světla za tmy nesvítí ( ty na cestu domů;-) ) a nefunguje dálka.A jetě se mi neukazuje u tachometru navigace, co by měla, podle toho co jsem se dočetl. Jsem toho smotal hodně dohromady, ale musel jsem, aby jste měli představu.
|
|
12.07.2015 20:11 -
Re: Auto nedrí různá nastavení
|
2839887
|
|
jumep
|
|
|
na 2.7 dana 60Ah baterka ... uplne krasne, sa nedivim, este by chcelo pozret ze aka je nastavena v jednotke dobijacej
na 2.7 dana 60Ah baterka ... uplne krasne, sa nedivim, este by chcelo pozret ze aka je nastavena v jednotke dobijacej
|
|
12.07.2015 21:17 -
Re: Auto nedrí různá nastavení
|
2839934
|
|
mirasa
|
Město: Dýina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Jako e ta 60 stačí? Diagnostika s Lexii jsem konečně nael, tak snad s tím bude umět a v týdnu tam zajedu. Ty hodnoty musí být shodné a nejde to diagnostikou, jo? Nejsem mechanik, olej vyměním, ale ostatní radi přenechám těm co to umí. A děkuji za reakce Jumep.
Jako e ta 60 stačí? Diagnostika s Lexii jsem konečně nael, tak snad s tím bude umět a v týdnu tam zajedu. Ty hodnoty musí být shodné a nejde to diagnostikou, jo? Nejsem mechanik, olej vyměním, ale ostatní radi přenechám těm co to umí.:palec A děkuji za reakce Jumep.
|
|
12.07.2015 21:22 -
Re: Auto nedrí různá nastavení
|
2839936
|
|
Renegade01
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 135 |
|
|
Pri tolkej elektronike je 60Ah MÁLO ... Treba tam da 75Ah aby bol pokoj.Neaktívne to dáva preto lebo auto vypne vetko nepotrebné aby zostala energia na natartovanie.
Editbrazovka po 10 minútach nepíe ECONOMY MODE?
Pri tolkej elektronike je 60Ah MÁLO ... Treba tam da 75Ah aby bol pokoj.Neaktívne to dáva preto lebo auto vypne vetko nepotrebné aby zostala energia na natartovanie.
Edit:Obrazovka po 10 minútach nepíe ECONOMY MODE?
|
|
12.07.2015 21:30 -
Re: Auto nedrí různá nastavení
|
2839938
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Ano, je potřeba mít silnějí, ale je potřeba jetě ohlídat A, já to mám v plný výbavě, akumulátor 75Ah, ale musím ohledně té výbavy nejméně 680A.
Ano, je potřeba mít silnějí, ale je potřeba jetě ohlídat A, já to mám v plný výbavě, akumulátor 75Ah, ale musím ohledně té výbavy nejméně 680A. ;-)
|
|
12.07.2015 22:30 -
Re: Auto nedrí různá nastavení
|
2839995
|
|
jruze
|
|
|
V X7 si asi nemůete jen tak měnit kapacitu aku bez nastavení - nebo se pletu ?
V X7 si asi nemůete jen tak měnit kapacitu aku bez nastavení - nebo se pletu ? :nevim
|
|
12.07.2015 22:37 -
Re: Auto nedrí různá nastavení
|
2840003
|
|
mirasa
|
Město: Dýina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
No economy jak kdy,ale větinou cca 10 minut. po delí jízdě vdrí třeba i 15 a 20 min. Já ji neměnil, auto jsem koupil je to 14 dnů a učím se s ním
No economy jak kdy,ale větinou cca 10 minut. po delí jízdě vdrí třeba i 15 a 20 min.:-o Já ji neměnil, auto jsem koupil je to 14 dnů a učím se s ním :)
|
|
12.07.2015 23:09 -
Re: Auto nedrí různá nastavení
|
2840017
|
|
mirasa
|
Město: Dýina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Vidím to taky tak, koupím novou baterku, uvidím co řekne pán v Plzni a asi stejně vyrazím do Práglu
Vidím to taky tak, koupím novou baterku, uvidím co řekne pán v Plzni a asi stejně vyrazím do Práglu :)
|
|
15.07.2015 21:28 -
Re: Auto nedrí různá nastavení
|
2841322
|
|
mirasa
|
Město: Dýina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Jetě mi řekněte, budu objednávat originál baterku .link. kdybych se rozhodl pro jinou, s více Ah, např. 80,85,90, protoe ta 75 neoriginál větinou nemá tak vysoký start. proud, tak otázka zní, je to moné, nebo ne? Jestli to pak jde nastavit diag. nebo neexperimentovat, objednat tu originál a pak to nechat projet diag. díky vem zasvěceným
Jetě mi řekněte, budu objednávat originál baterku http://citroeny.eu/autobaterie/2101-autobaterie-original-citroen-l3-800-75ah-800a-5600tc-peugeot-75ah800a-74ah800a-.html kdybych se rozhodl pro jinou, s více Ah, např. 80,85,90, protoe ta 75 neoriginál větinou nemá tak vysoký start. proud, tak otázka zní, je to moné, nebo ne? Jestli to pak jde nastavit diag. nebo neexperimentovat, objednat tu originál a pak to nechat projet diag. díky vem zasvěceným :palec
|
|
15.07.2015 21:42 -
Re: Auto nedrí různá nastavení
|
2841327
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Mne se zdá ta 75Ah 800A naprosto dostačující, ale pokud zvolí silnějí, rozhodně musí nechat nastavit diagnostikou, dá se nastavit i silnějí, hlavně si pohlídej rozměry, aby se ti tam vela.
Jinak v přísluném vlákně- Akumulátor je toho popsaného dost, i jak měnit u C5 III.
Mne se zdá ta 75Ah 800A naprosto dostačující, ale pokud zvolí silnějí, rozhodně musí nechat nastavit diagnostikou, dá se nastavit i silnějí, hlavně si pohlídej rozměry, aby se ti tam vela. ;-)
Jinak v přísluném vlákně- Akumulátor je toho popsaného dost, i jak měnit u C5 III. ;-)
|
|
15.07.2015 22:34 -
Re: Auto nedrí různá nastavení
|
2841346
|
|
mirasa
|
Město: Dýina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Jo děkuju, rozměr si pohlídám a vlákno s aku jsem pročetl a asi stejně bych po domluvě radi navtívil jednoho z místních odborníků.Spí mně lo o tu hodnotu, teď je tam právě jen 60 Ah.
Jo děkuju, rozměr si pohlídám a vlákno s aku jsem pročetl a asi stejně bych po domluvě radi navtívil jednoho z místních odborníků.Spí mně lo o tu hodnotu, teď je tam právě jen 60 Ah.
|
|
15.07.2015 23:12 -
Re: Auto nedrí různá nastavení
|
2841357
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Nejak bych zbytecne nenavysoval Ah na baterce, at ti to pak stiha altik dobijet. Jinak na C5 2,7 HDI je kupodivu mensi baterka nez na 2,7 HDI v C6. Tam je 95Ah a na c5 je myslim jen 75Ah a 800A startovaci. Ted mam na c6 nouzove 75Ah a skoro to nechce ani chytnout. Dal bych to co ma byt jen neco kvalitniho...
Nejak bych zbytecne nenavysoval Ah na baterce, at ti to pak stiha altik dobijet. Jinak na C5 2,7 HDI je kupodivu mensi baterka nez na 2,7 HDI v C6. Tam je 95Ah a na c5 je myslim jen 75Ah a 800A startovaci. Ted mam na c6 nouzove 75Ah a skoro to nechce ani chytnout. Dal bych to co ma byt jen neco kvalitniho...
|
|
15.07.2015 23:19 -
Re: Auto nedrí různá nastavení
|
2841358
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Ale co kvalitního, mám Vartu 75Ah 680A něco přes 2 roky, no a v nejlepí kondici u také není, někteří zde na klubu píou, e po dvou letech jim umřela, ta kvalita u není co bývala.
Ale co kvalitního, mám Vartu 75Ah 680A něco přes 2 roky, no a v nejlepí kondici u také není, někteří zde na klubu píou, e po dvou letech jim umřela, ta kvalita u není co bývala. :nevim
|
|
15.07.2015 23:40 -
Re: Auto nedrí různá nastavení
|
2841362
|
|
mirasa
|
Město: Dýina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
A hledám jak hledám, tak mi vychází ta originál.75Ah a 800 A startovací.Já se startováním problém nemám, chytá to super, jen to prostě nedrí v paměti některá nastavení. Ale zase pamě sedačky, rádia a jiná nastavení si to normálně pamatuje.
A hledám jak hledám, tak mi vychází ta originál.75Ah a 800 A startovací.Já se startováním problém nemám, chytá to super, jen to prostě nedrí v paměti některá nastavení. Ale zase pamě sedačky, rádia a jiná nastavení si to normálně pamatuje.
|
|
15.07.2015 23:49 -
Re: Auto nedrí různá nastavení
|
2841363
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Kvalita je v prdeli, to vime vsichni. Drive original baterka 7-10 let v pohode a ted si rad kdyz to prezije zeruku. Je to v prdeli jak nas ojebavaj z kazde strany.
Kvalita je v prdeli, to vime vsichni. Drive original baterka 7-10 let v pohode a ted si rad kdyz to prezije zeruku. Je to v prdeli jak nas ojebavaj z kazde strany.
|
|
15.07.2015 23:59 -
Re: Auto nedrí různá nastavení
|
2841366
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
To je přesný, koupí značkovou za 4 litry a vydrí stejně jako neznačková za dva.
To je přesný, koupí značkovou za 4 litry a vydrí stejně jako neznačková za dva. :palec
|
|
16.07.2015 07:44 -
Re: Auto nedrí různá nastavení
|
2841377
|
|
maty
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Já osobně mám velmi dobrou zkuenost z bateriemi Bosch Silver, která mě vdy 7 let vydrela. V jednom autě je u 8 rok, ale u zimu nepřeije, sice startuje, ale občas zablbnou budíky, tak je to jasné co jí čeká. Co koupím sám nevím, ale asi zůstanu věrný. napadl mě jetě Exide 70 Ah, 640 A za 2.500,-Kč.
Já osobně mám velmi dobrou zkuenost z bateriemi Bosch Silver, která mě vdy 7 let vydrela. V jednom autě je u 8 rok, ale u zimu nepřeije, sice startuje, ale občas zablbnou budíky, tak je to jasné co jí čeká. Co koupím sám nevím, ale asi zůstanu věrný. napadl mě jetě Exide 70 Ah, 640 A za 2.500,-Kč.
|
|
16.07.2015 07:54 -
Re: Auto nedrí různá nastavení
|
2841383
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Baterky mám vemoné..od noname cez banner az po vartu a bosch silver..ale v C5 je origo s nálepkou citroen..netuím aká značka. Nemenil som ani jednu zatiaž.
Baterky mám vemoné..od noname cez banner az po vartu a bosch silver..ale v C5 je origo s nálepkou citroen..netuím aká značka. Nemenil som ani jednu zatiaž.
|
|
16.07.2015 08:00 -
Re: Auto nedrí různá nastavení
|
2841384
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Do citroenu se dávali origo Varty, aspoň je to popisované ve vlákně o akumulátorech.
Do citroenu se dávali origo Varty, aspoň je to popisované ve vlákně o akumulátorech. ;-)
|
|
| |
|
|