| | |
11.10.2020 13:57 -
Re: Vybíjení baterie
|
3285989
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
No tak baterie mě napadla a kdy jsem večer malem nenastartoval. I přes to e jsem stál jen 10 minut s vypnutým motorem. A druhý den ráno, baterie Ko úplně u neudrela adné napětí.
No tak baterie mě napadla a kdy jsem večer malem nenastartoval. I přes to e jsem stál jen 10 minut s vypnutým motorem. A druhý den ráno, baterie Ko úplně u neudrela adné napětí.
|
|
25.01.2022 08:27 -
dobíjení baterie
|
3332617
|
|
freedom
|
Město: Staré Hodějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 24 |
|
|
Dobrý den vem , prosím o radu: na podzim mi začalo auto při raním startování hlásit chybu ruční brzdy - po brouzdání tady v tématech jsem usoudil, e se baterie vydává na cestu odkud není návratu, co mi potvrdil posléze i zátěový test - baterie kapacitně na 40%. Zakoupil jsem tedy novou, ale hned druhý den to samé. Podotýkám, e ne jsem ji tam dal, tak se dobíjela..Začal jsem tedy hledat co to způsobuje - první jsem měřil dobíjení - 14,6 take jsem el dál - kostření - v pořádku a z toho jsem usoudil, e tedy někde probíhá černý odběr a to je pro mě noční můra. Nicméně v sobotu jsem měnil oleje a při napíchnutí na diag mi to psalo, e napětí baterie je 11,2 co mě mírně znervoznilo a při měření dobíjení altík dávl pouze 11,9. Včera jsem přijel domů, e ho vyndám a dám zrepasovat, ale jetě jsem ho jednou přeměřil a dobíjel 14,7 - take dotaz zní je to altík, nebo mám hledat jinde. A kdy je to altík, co je v něm porouchané, kdy jednou dobíjí normálně a jindy ne. Vypozoroval jsem e kdy je teplo dobíjí normálně, pokud je pod nulou začne baterka blbnout - čili asi nedobíjí.
Díky za odpovědi a přeji hezký den.
Dobrý den vem , prosím o radu: na podzim mi začalo auto při raním startování hlásit chybu ruční brzdy - po brouzdání tady v tématech jsem usoudil, e se baterie vydává na cestu odkud není návratu, co mi potvrdil posléze i zátěový test - baterie kapacitně na 40%. Zakoupil jsem tedy novou, ale hned druhý den to samé. Podotýkám, e ne jsem ji tam dal, tak se dobíjela..Začal jsem tedy hledat co to způsobuje - první jsem měřil dobíjení - 14,6 take jsem el dál - kostření - v pořádku a z toho jsem usoudil, e tedy někde probíhá černý odběr a to je pro mě noční můra. Nicméně v sobotu jsem měnil oleje a při napíchnutí na diag mi to psalo, e napětí baterie je 11,2 co mě mírně znervoznilo a při měření dobíjení altík dávl pouze 11,9. Včera jsem přijel domů, e ho vyndám a dám zrepasovat, ale jetě jsem ho jednou přeměřil a dobíjel 14,7 - take dotaz zní je to altík, nebo mám hledat jinde. A kdy je to altík, co je v něm porouchané, kdy jednou dobíjí normálně a jindy ne. Vypozoroval jsem e kdy je teplo dobíjí normálně, pokud je pod nulou začne baterka blbnout - čili asi nedobíjí.
Díky za odpovědi a přeji hezký den.
|
|
25.01.2022 16:35 -
Re: dobíjení baterie
|
3332645
|
|
Hanz 397
|
|
|
Jak ti to topí na hodně krátké trasy?
A jak se s autem jezdí? Krátké (do 10. Km) , nebo delí cesty?
Jak ti to topí na hodně krátké trasy?
A jak se s autem jezdí? Krátké (do 10. Km) , nebo delí cesty?
|
|
26.01.2022 11:05 -
Re: Vybíjení baterie
|
3332716
|
|
freedom
|
Město: Staré Hodějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 24 |
|
|
Topí to pořád stejně a přiznám se e druhé otázce nerozumím - jezdí se mi dobře jak na krátké tak na dlouihé trasy....
Co jsem ale vypozoroval, kdy se po nastartování rozjedu a motor jde do otáček začnou mi cvakat relátka pod sedadlem spolujezdce.
Topí to pořád stejně a přiznám se e druhé otázce nerozumím - jezdí se mi dobře jak na krátké tak na dlouihé trasy....
Co jsem ale vypozoroval, kdy se po nastartování rozjedu a motor jde do otáček začnou mi cvakat relátka pod sedadlem spolujezdce.
|
|
26.01.2022 12:23 -
Re: Vybíjení baterie
|
3332721
|
|
Hanz 397
|
|
|
Neptal jsem se, jak se Ti s autem jezdí (to předpokládám, e dobře, kdy je na koulích 😁, ale jaké trasy se s autem jezdí. U na dvou autech jsem řeil klidové odběry, které způsoboval elektrický topný člen v topení. Normálně zůstalo viset relé, které ho napájí a seral to za 2 hodiny baterku do mrtva. Ale dělalo to jen na krátké trasy, kdy byl ten příhřev potřeba. Kdy se jelo dál (tak 15+ km), tak byl klid. I proto jsem se ptal, jak to topí...
Neptal jsem se, jak se Ti s autem jezdí (to předpokládám, e dobře, kdy je na koulích 😁), ale jaké trasy se s autem jezdí. U na dvou autech jsem řeil klidové odběry, které způsoboval elektrický topný člen v topení. Normálně zůstalo viset relé, které ho napájí a seral to za 2 hodiny baterku do mrtva. Ale dělalo to jen na krátké trasy, kdy byl ten příhřev potřeba. Kdy se jelo dál (tak 15+ km), tak byl klid. I proto jsem se ptal, jak to topí...
|
|
26.01.2022 15:59 -
Re: Vybíjení baterie
|
3332731
|
|
freedom
|
Město: Staré Hodějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 24 |
|
|
Jo tak.. nejméně asi těch 15 km (4xtýdně - práce) ale nejvíce přes 200km(1x týdně) v tahu . To relé je kde?
Jo tak.. nejméně asi těch 15 km (4xtýdně - práce) ale nejvíce přes 200km(1x týdně) v tahu . To relé je kde?
|
|
26.01.2022 17:07 -
Re: Vybíjení baterie
|
3332738
|
|
Hanz 397
|
|
|
Na těch toho takhle moc nevymyslí. Zkus změřit klidový odběr a podle toho to potom ře dál. Jinak ty relé jsou pod baterkou, nebo vedle baterky v takovém plastovém boxu cca 15x10 cm. Kdy ho otevře, jsou tam tři.
Na těch toho takhle moc nevymyslí. Zkus změřit klidový odběr a podle toho to potom ře dál. Jinak ty relé jsou pod baterkou, nebo vedle baterky v takovém plastovém boxu cca 15x10 cm. Kdy ho otevře, jsou tam tři.
|
|
07.02.2022 10:26 -
Re: Vybíjení baterie
|
3333795
|
|
freedom
|
Město: Staré Hodějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 24 |
|
|
Tak po víkendu opraven/repasován alternátor , vechny problémy zmizely a na dva a to po nastartování a rozjezdu (kdy jde motor do otáček) tak stále zacvakají relátka pod sedačkou spolujezdce a zapne a vypne se několikrát rádio.
Jinak startování v pohodě, chyba ruční brzdy takté.....
Mohlo by to dělat vyhřívání sedačky? Podotýkám, e řidičova ji nevyhřívá, pouze u spolujezdce, ale tam je tlakový spínač pokud se nemýlím. Nevím tedy co by tam cvakalo za relátka????
Tak po víkendu opraven/repasován alternátor , vechny problémy zmizely a na dva a to po nastartování a rozjezdu (kdy jde motor do otáček) tak stále zacvakají relátka pod sedačkou spolujezdce a zapne a vypne se několikrát rádio.
Jinak startování v pohodě, chyba ruční brzdy takté.....
Mohlo by to dělat vyhřívání sedačky? Podotýkám, e řidičova ji nevyhřívá, pouze u spolujezdce, ale tam je tlakový spínač pokud se nemýlím. Nevím tedy co by tam cvakalo za relátka????
|
|
12.12.2023 14:12 -
Re: Vybíjení baterie
|
3372078
|
|
Pedro
|
Město: Třinec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 128 |
|
|
Mám dotaz, C5 2 hdi 2005 se vybíjí baterka. Auto týden stojí v garái a to u startuje ztěka.Po dobití startuje dobře, zkouel jsem vyměnit aku a to samé. Musí se auto zamykat? Mám ho v garái i s klíčky ve spínačce.
Mám dotaz, C5 2 hdi 2005 se vybíjí baterka. Auto týden stojí v garái a to u startuje ztěka.Po dobití startuje dobře, zkouel jsem vyměnit aku a to samé. Musí se auto zamykat? Mám ho v garái i s klíčky ve spínačce.
|
|
| |
|
|