| | |
12.08.2017 14:57 -
Re: BSM - pojistka čerpadla paliva / C5 II
|
3088440
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Autodiag: Proč nekoupím novou jednotku??? Protoe nejlevněji jsem sehnal totonou jednotku za 6500,- Pokud bych vechny vady na autě řeil nákupem nových dílů, tak bych velmi rychle převýil hodnotu auta - co nemá ekonomický smysl..
Ty jednotky jsem dostal od člověka, co servisuje Peugeoty.. Bohuel se mu válely ve skladu a nebyl mi schopen zaručit, e jsou plně funkční.. Nicméně dle jeho slov se jedná o pudový problém.. buďto to pude, nebo nepude.. O tom e by se mohlo připojením něco zničit nic neříkal...
Dneska jsem auto napíchl na diagnostiku a s tou jednotkou L02-00 funguje ve, nejsou nikde chyby (pokud mám samozřejmě vyndanou pojistku stěračů), pouze v měření parametrů mi to nezobrazuje stav páčky stěračů - ve ostatní zobrazuje korektně.. take buď ta jednotka má problém s relém stěračů, nebo jediná nekompatibilita jsou ty stěrače (pouze přední, zadní je OK)
Podařilo se mi sehnat na bazoi týpka s L04-00 dokonce se stejným číslem, tak pokud jí bude mít skladem, přítí týden pro ní sjedu.. Stejně mi to nedá, pokusím se na své staré jednotce chemicky odstranit tu zalévací hmotu a zjistím, kde byl zakopaný pes...
Mimochodem, je normální e kdy je vybitá baterka u auta (stále v pohodě točí motorem), e se poutí stěrače?? Ta moje C5 to dělala odjakiva..
Autodiag: Proč nekoupím novou jednotku??? Protoe nejlevněji jsem sehnal totonou jednotku za 6500,- Pokud bych vechny vady na autě řeil nákupem nových dílů, tak bych velmi rychle převýil hodnotu auta - co nemá ekonomický smysl..
Ty jednotky jsem dostal od člověka, co servisuje Peugeoty.. Bohuel se mu válely ve skladu a nebyl mi schopen zaručit, e jsou plně funkční.. Nicméně dle jeho slov se jedná o pudový problém.. buďto to pude, nebo nepude.. O tom e by se mohlo připojením něco zničit nic neříkal...
Dneska jsem auto napíchl na diagnostiku a s tou jednotkou L02-00 funguje ve, nejsou nikde chyby (pokud mám samozřejmě vyndanou pojistku stěračů), pouze v měření parametrů mi to nezobrazuje stav páčky stěračů - ve ostatní zobrazuje korektně.. take buď ta jednotka má problém s relém stěračů, nebo jediná nekompatibilita jsou ty stěrače (pouze přední, zadní je OK)
Podařilo se mi sehnat na bazoi týpka s L04-00 dokonce se stejným číslem, tak pokud jí bude mít skladem, přítí týden pro ní sjedu.. Stejně mi to nedá, pokusím se na své staré jednotce chemicky odstranit tu zalévací hmotu a zjistím, kde byl zakopaný pes...
Mimochodem, je normální e kdy je vybitá baterka u auta (stále v pohodě točí motorem), e se poutí stěrače?? Ta moje C5 to dělala odjakiva..
|
|
12.08.2017 15:10 -
Re: BSM - pojistka čerpadla paliva / C5 II
|
3088446
|
|
matra
|
Město: Sokolnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 40 |
|
|
macman napsal(a): Autodiag: Proč nekoupím novou jednotku??? Protoe nejlevněji jsem sehnal totonou jednotku za 6500,- Pokud bych vechny vady na autě řeil nákupem nových dílů, tak bych velmi rychle převýil hodnotu auta - co nemá ekonomický smysl.
Ty jednotky jsem dostal od člověka, co servisuje Peugeoty.. Bohuel se mu válely ve skladu a nebyl mi schopen zaručit, e jsou plně funkční.. Nicméně dle jeho slov se jedná o pudový problém.. buďto to pude, nebo nepude.. O tom e by se mohlo připojením něco zničit nic neříkal...
Dneska jsem auto napíchl na diagnostiku a s tou jednotkou L02-00 funguje ve, nejsou nikde chyby (pokud mám samozřejmě vyndanou pojistku stěračů), pouze v měření parametrů mi to nezobrazuje stav páčky stěračů - ve ostatní zobrazuje korektně.. take buď ta jednotka má problém s relém stěračů, nebo jediná nekompatibilita jsou ty stěrače (pouze přední, zadní je OK)
Podařilo se mi sehnat na bazoi týpka s L04-00 dokonce se stejným číslem, tak pokud jí bude mít skladem, přítí týden pro ní sjedu.. Stejně mi to nedá, pokusím se na své staré jednotce chemicky odstranit tu zalévací hmotu a zjistím, kde byl zakopaný pes...
Mimochodem, je normální e kdy je vybitá baterka u auta (stále v pohodě točí motorem), e se poutí stěrače?? Ta moje C5 to dělala odjakiva..
Já el taky cestou pouité. Ty se prodávají za 1000,-Kč. Bohuel pouitá vydrela asi 10t km a umřela při cestě na dovolenou za Vídní. Take odtahovka a zpět a auto z půjčovny. Take pouitá se opravdu "vyplatí". Nová je u Citroenu za 4t Kč, take řeit pouitou s ohledem na poruchovost této jednotky asi opravdu nemá smysl
Já el taky cestou pouité. Ty se prodávají za 1000,-Kč. Bohuel pouitá vydrela asi 10t km a umřela při cestě na dovolenou za Vídní. Take odtahovka a zpět a auto z půjčovny. Take pouitá se opravdu "vyplatí". Nová je u Citroenu za 4t Kč, take řeit pouitou s ohledem na poruchovost této jednotky asi opravdu nemá smysl
|
|
13.08.2017 09:17 -
Re: BSM - pojistka čerpadla paliva / C5 II
|
3088638
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
macman napsal(a): Autodiag: Proč nekoupím novou jednotku??? Protoe nejlevněji jsem sehnal totonou jednotku za 6500,- Pokud bych vechny vady na autě řeil nákupem nových dílů, tak bych velmi rychle převýil hodnotu auta - co nemá ekonomický smysl..
tak ja bych nejdriv apeloval na adminy ..maze se to kde co jebe se tu za kde co ale ze tu nekdo nema v profilu ani co ma za auto mi prijde trochu divne,bral bych to jako povinnou a zakladni vec v profilu
ted k veci..ze jsi ji ty sehnal za 6500 ti neberu ovsem rict jestli je cena ok nebo jsi nasel drahou ti nereknu z vyse uvedeneho duvodu,ale na C5 II stoji kolem 4000
neco se na vrakaci vyplati ale neco ne, zvlast poruchove dily a mezi to BSM patri ,staci se zamyslet
macman napsal(a): Ty jednotky jsem dostal od člověka, co servisuje Peugeoty.. Bohuel se mu válely ve skladu a nebyl mi schopen zaručit, e jsou plně funkční.. Nicméně dle jeho slov se jedná o pudový problém.. buďto to pude, nebo nepude.. O tom e by se mohlo připojením něco zničit nic neříkal...
tak to bude obrovskej specialista,takovych znam spoustu (naposled mi jedet zarputile tvrdil ze rizeni z X7 je stejne jako z P407 -pracoval v citroenu a ted dela jen PSA = specialista? ) jinak dobre reseni rect hlasku "je to pudovy problem"
macman napsal(a): Dneska jsem auto napíchl na diagnostiku a s tou jednotkou L02-00 funguje ve, nejsou nikde chyby (pokud mám samozřejmě vyndanou pojistku stěračů), pouze v měření parametrů mi to nezobrazuje stav páčky stěračů - ve ostatní zobrazuje korektně.. take buď ta jednotka má problém s relém stěračů, nebo jediná nekompatibilita jsou ty stěrače (pouze přední, zadní je OK)
stav pacek pod volantem nema mnoho spolecneho s BSM.tak to nema ani spolecne merene hodnoty,ty se ukazi i bez BSM (v pripade ze vis jak zapojit zapojeni)
bud tam napatri nebo ma problem v ovladani stareacu,je uplne v poradku kdyz vytahnes pojistku steracu...stoji to to zato mesic laborovat koupit /shanet jednotky ,vracet je nebo uz nejdou vratit a pak stejne koupis novou ,protoze zjistis ze ti ta z vrakace stejne odejde jde je ta uspora ?
stav pacek pod volantem nema mnoho spolecneho s BSM.tak to nema ani spolecne merene hodnoty,ty se ukazi i bez BSM (v pripade ze vis jak zapojit zapojeni)
bud tam napatri nebo ma problem v ovladani stareacu,je uplne v poradku kdyz vytahnes pojistku steracu...stoji to to zato mesic laborovat koupit /shanet jednotky ,vracet je nebo uz nejdou vratit a pak stejne koupis novou ,protoze zjistis ze ti ta z vrakace stejne odejde jde je ta uspora ?
|
|
13.08.2017 10:04 -
Re: BSM - pojistka čerpadla paliva / C5 II
|
3088649
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
nie, nemam ho od novoty preto neviem či ju niekto menil alebo je chyba v databaze
nie, nemam ho od novoty preto neviem či ju niekto menil alebo je chyba v databaze
|
|
06.08.2018 21:58 -
Re: BSM - pojistka čerpadla paliva / C5 II
|
3174647
|
|
Kaspicek
|
Město: Strakonice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 17 |
|
|
Spatny první start... Trvá déle ne obvykle.. ale naskočí.. dalí start u bez problemu ... Čerpadlo je slyet jak cvaka to by melo byt v pohode... A zacalo mi to vyhazovat P0351 , koupil jsem zapalovaci kazetu , A pořád to samé... Nevite nekdo co by to mohlo byt... Ze by BSM si rozmyslela svoji zivotnost ? Ma ten start neco spolecneho s touto chybou ? Vyskakuje po ujeti cca 50km, po trech dobrych startech zhasne...Mam tam BSM 4 Siemens...
Spatny první start... Trvá déle ne obvykle.. ale naskočí.. dalí start u bez problemu ... Čerpadlo je slyet jak cvaka to by melo byt v pohode... A zacalo mi to vyhazovat P0351 , koupil jsem zapalovaci kazetu , A pořád to samé... Nevite nekdo co by to mohlo byt... Ze by BSM si rozmyslela svoji zivotnost ? Ma ten start neco spolecneho s touto chybou ? Vyskakuje po ujeti cca 50km, po trech dobrych startech zhasne...Mam tam BSM 4 Siemens...
|
|
| |
|
|