Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / BSM - pojistka čerpadla paliva / C5 II
|< < 1 2 3
12.08.2017 09:10 - Re: BSM - pojistka čerpadla paliva / C5 II 3088371
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
citrus napsal(a):
No ja mam v C5I BSM Siemens a v podla VIN Delphi. Auto ide normalne bez problemov.
Tak buď na tom type BSM až tak nezaleži alebo ma Citroen chybu v databaze.
Ak plati druha možnos tak ani nova nemusí by istota


No myslím že u C5I to může být jednodušší než u II a u III Já mám na biturbu také jiné číslo(neměl jsem stejnou a vyhořel mi ostřik př. okna)

12.08.2017 14:57 - Re: BSM - pojistka čerpadla paliva / C5 II 3088440
macman
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 104
99 Poslat soukromou zprávu
Autodiag: Proč nekoupím novou jednotku??? Protože nejlevněji jsem sehnal totožnou jednotku za 6500,- Pokud bych všechny vady na autě řešil nákupem nových dílů, tak bych velmi rychle převýšil hodnotu auta - což nemá ekonomický smysl..

Ty jednotky jsem dostal od člověka, co servisuje Peugeoty.. Bohužel se mu válely ve skladu a nebyl mi schopen zaručit, že jsou plně funkční.. Nicméně dle jeho slov se jedná o pudový problém.. buďto to pude, nebo nepude.. O tom že by se mohlo připojením něco zničit nic neříkal...

Dneska jsem auto napíchl na diagnostiku a s tou jednotkou L02-00 funguje vše, nejsou nikde chyby (pokud mám samozřejmě vyndanou pojistku stěračů), pouze v měření parametrů mi to nezobrazuje stav páčky stěračů - vše ostatní zobrazuje korektně.. takže buď ta jednotka má problém s relém stěračů, nebo jediná nekompatibilita jsou ty stěrače (pouze přední, zadní je OK)

Podařilo se mi sehnat na bazoši týpka s L04-00 dokonce se stejným číslem, tak pokud jí bude mít skladem, příští týden pro ní sjedu.. Stejně mi to nedá, pokusím se na své staré jednotce chemicky odstranit tu zalévací hmotu a zjistím, kde byl zakopaný pes...

Mimochodem, je normální že když je vybitá baterka u auta (stále v pohodě točí motorem), že se pouští stěrače?? Ta moje C5 to dělala odjakživa..

12.08.2017 15:10 - Re: BSM - pojistka čerpadla paliva / C5 II 3088446
matra
Město: Sokolnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 40
99 Poslat soukromou zprávu
macman napsal(a):
Autodiag: Proč nekoupím novou jednotku??? Protože nejlevněji jsem sehnal totožnou jednotku za 6500,- Pokud bych všechny vady na autě řešil nákupem nových dílů, tak bych velmi rychle převýšil hodnotu auta - což nemá ekonomický smysl.

Ty jednotky jsem dostal od člověka, co servisuje Peugeoty.. Bohužel se mu válely ve skladu a nebyl mi schopen zaručit, že jsou plně funkční.. Nicméně dle jeho slov se jedná o pudový problém.. buďto to pude, nebo nepude.. O tom že by se mohlo připojením něco zničit nic neříkal...

Dneska jsem auto napíchl na diagnostiku a s tou jednotkou L02-00 funguje vše, nejsou nikde chyby (pokud mám samozřejmě vyndanou pojistku stěračů), pouze v měření parametrů mi to nezobrazuje stav páčky stěračů - vše ostatní zobrazuje korektně.. takže buď ta jednotka má problém s relém stěračů, nebo jediná nekompatibilita jsou ty stěrače (pouze přední, zadní je OK)

Podařilo se mi sehnat na bazoši týpka s L04-00 dokonce se stejným číslem, tak pokud jí bude mít skladem, příští týden pro ní sjedu.. Stejně mi to nedá, pokusím se na své staré jednotce chemicky odstranit tu zalévací hmotu a zjistím, kde byl zakopaný pes...

Mimochodem, je normální že když je vybitá baterka u auta (stále v pohodě točí motorem), že se pouští stěrače?? Ta moje C5 to dělala odjakživa..


Já šel taky cestou použité. Ty se prodávají za 1000,-Kč. Bohužel použitá vydržela asi 10t km a umřela při cestě na dovolenou za Vídní. Takže odtahovka a zpět a auto z půjčovny. Takže použitá se opravdu "vyplatí". Nová je u Citroenu za 4t Kč, takže řešit použitou s ohledem na poruchovost této jednotky asi opravdu nemá smysl

13.08.2017 01:42 - Re: BSM - pojistka čerpadla paliva / C5 II 3088603
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
matra napsal(a):
Já šel taky cestou použité. Ty se prodávají za 1000,-Kč. Bohužel použitá vydržela asi 10t km a umřela při cestě na dovolenou za Vídní. Takže odtahovka a zpět a auto z půjčovny. Takže použitá se opravdu "vyplatí". Nová je u Citroenu za 4t Kč, takže řešit použitou s ohledem na poruchovost této jednotky asi opravdu nemá smysl


U mne nešlo o peníze , ale nešel ostřikovač a nějaké jsem tu měl tak jsem jednu dal (protože jsem nevěděl čím to je - zadní šel přední ne) dali jsme jinou na zkoušku a šli oba ostřiky(bylo to teď hned opravit ostřik) a už tam zůstala skoro dva roky a OK - pokud umře dám novou co tam patří.

13.08.2017 09:17 - Re: BSM - pojistka čerpadla paliva / C5 II 3088638
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
macman napsal(a):
Autodiag: Proč nekoupím novou jednotku??? Protože nejlevněji jsem sehnal totožnou jednotku za 6500,- Pokud bych všechny vady na autě řešil nákupem nových dílů, tak bych velmi rychle převýšil hodnotu auta - což nemá ekonomický smysl..


tak ja bych nejdriv apeloval na adminy ..maze se to kde co jebe se tu za kde co ale ze tu nekdo nema v profilu ani co ma za auto mi prijde trochu divne,bral bych to jako povinnou a zakladni vec v profilu

ted k veci..ze jsi ji ty sehnal za 6500 ti neberu ovsem rict jestli je cena ok nebo jsi nasel drahou ti nereknu z vyse uvedeneho duvodu,ale na C5 II stoji kolem 4000
neco se na vrakaci vyplati ale neco ne, zvlast poruchove dily a mezi to BSM patri ,staci se zamyslet


macman napsal(a):
Ty jednotky jsem dostal od člověka, co servisuje Peugeoty.. Bohužel se mu válely ve skladu a nebyl mi schopen zaručit, že jsou plně funkční.. Nicméně dle jeho slov se jedná o pudový problém.. buďto to pude, nebo nepude.. O tom že by se mohlo připojením něco zničit nic neříkal...


tak to bude obrovskej specialista,takovych znam spoustu (naposled mi jedet zarputile tvrdil ze rizeni z X7 je stejne jako z P407 -pracoval v citroenu a ted dela jen PSA = specialista? ) jinak dobre reseni rect hlasku "je to pudovy problem"


macman napsal(a):
Dneska jsem auto napíchl na diagnostiku a s tou jednotkou L02-00 funguje vše, nejsou nikde chyby (pokud mám samozřejmě vyndanou pojistku stěračů), pouze v měření parametrů mi to nezobrazuje stav páčky stěračů - vše ostatní zobrazuje korektně.. takže buď ta jednotka má problém s relém stěračů, nebo jediná nekompatibilita jsou ty stěrače (pouze přední, zadní je OK)


stav pacek pod volantem nema mnoho spolecneho s BSM.tak to nema ani spolecne merene hodnoty,ty se ukazi i bez BSM (v pripade ze vis jak zapojit zapojeni)
bud tam napatri nebo ma problem v ovladani stareacu,je uplne v poradku kdyz vytahnes pojistku steracu...stoji to to zato mesic laborovat koupit /shanet jednotky ,vracet je nebo uz nejdou vratit a pak stejne koupis novou ,protoze zjistis ze ti ta z vrakace stejne odejde jde je ta uspora ?

13.08.2017 09:19 - Re: BSM - pojistka čerpadla paliva / C5 II 3088642
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
citrus napsal(a):
No ja mam v C5I BSM Siemens a v podla VIN Delphi. Auto ide normalne bez problemov.
Tak buď na tom type BSM až tak nezaleži alebo ma Citroen chybu v databaze.
Ak plati druha možnos tak ani nova nemusí by istota


mas auto od novoty a tim si muzes byt jisty ze ji uz nemas menenou ?

13.08.2017 10:04 - Re: BSM - pojistka čerpadla paliva / C5 II 3088649
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

99 Poslat soukromou zprávu
nie, nemam ho od novoty preto neviem či ju niekto menil alebo je chyba v databaze

06.08.2018 21:58 - Re: BSM - pojistka čerpadla paliva / C5 II 3174647
Kaspicek
Město: Strakonice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 17
99 Poslat soukromou zprávu
Spatny první start... Trvá déle než obvykle.. ale naskočí.. další start už bez problemu ... Čerpadlo je slyšet jak cvaka to by melo byt v pohode... A zacalo mi to vyhazovat P0351 , koupil jsem zapalovaci kazetu , A pořád to samé... Nevite nekdo co by to mohlo byt... Ze by BSM si rozmyslela svoji zivotnost ? Ma ten start neco spolecneho s touto chybou ? Vyskakuje po ujeti cca 50km, po trech dobrych startech zhasne...Mam tam BSM 4 Siemens...

|< < 1 2 3


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator