| | |
04.11.2012 21:56 -
Mlhovky - dodatečná montá / C5 III
|
2517876
|
|
xoliko2
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Ahoj.
Neřeil někdo náhodou dodatečnou montá předních mlhovek do C5 verze BUSINESS
(tenhle typ ma místo mlhovek jen plastovou záslepku)?
Samotné mlhovky jsou snadno uivatelsky vyměnitelné.
Problém je v zapojení - chybí kabelá.
Citroen nemá set pro dodatečnou montá (dotaz u tří originálních servisů).
1) Nevíte někdo náhodou, co je potřeba doobjednat, aby lo mlhovky připojit jako originální?
2) Pokud dodatečná originální montá není moná (napadá mne zapojení společně se zadními mlhovkami a dodatečným vypínačem pro vypnutí jen předních.)
To ale navozuje následující otázky:
a) lze odněkud vzít informaci, e jsou sputěny zadní mlhovky, ani by diagnostika měřila nárůst proudu pro spínací relé předních mlhovek.
b) kam lze připojit relé předních mlhovek, aby napájení bylo k dispozici a po zapnutí motoru a diagnostika neragovala na odběr poplachem,
c) lze pouít nějaké originální tlačítko pro C5 do pole záslepek napravo od volantu?
d) Nevíte, kde je pojistka pro přední mlhovky? Nebo mají společnou pojistku se zadními?
Dik za kadou radu.
Ahoj.
Neřeil někdo náhodou dodatečnou montá předních mlhovek do C5 verze BUSINESS
(tenhle typ ma místo mlhovek jen plastovou záslepku)?
Samotné mlhovky jsou snadno uivatelsky vyměnitelné.
Problém je v zapojení - chybí kabelá.
Citroen nemá set pro dodatečnou montá (dotaz u tří originálních servisů).
1) Nevíte někdo náhodou, co je potřeba doobjednat, aby lo mlhovky připojit jako originální?
2) Pokud dodatečná originální montá není moná (napadá mne zapojení společně se zadními mlhovkami a dodatečným vypínačem pro vypnutí jen předních.)
To ale navozuje následující otázky:
a) lze odněkud vzít informaci, e jsou sputěny zadní mlhovky, ani by diagnostika měřila nárůst proudu pro spínací relé předních mlhovek.
b) kam lze připojit relé předních mlhovek, aby napájení bylo k dispozici a po zapnutí motoru a diagnostika neragovala na odběr poplachem,
c) lze pouít nějaké originální tlačítko pro C5 do pole záslepek napravo od volantu?
d) Nevíte, kde je pojistka pro přední mlhovky? Nebo mají společnou pojistku se zadními?
Dik za kadou radu.
|
|
04.11.2012 22:19 -
Re: Mlhovky - dodatečná montá / C5 III
|
2517896
|
|
jumep
|
|
|
pozrem do schem, ale predpokladam ze to bude ako pri c5 1 a 2, kde staci sa napojit na kabelaz ktora tam je, ale nema pokracovanie
posli mi vin kedtak
pozrem do schem, ale predpokladam ze to bude ako pri c5 1 a 2, kde staci sa napojit na kabelaz ktora tam je, ale nema pokracovanie
posli mi vin kedtak
|
|
05.11.2012 08:14 -
Re: Mlhovky - dodatečná montá / C5 III
|
2518011
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Nejsem si jist, zda nebude potřeba nějaký servisní zásh do BSI, aby vůbec bylo psláno napětí na přísluné vývody. U vozu vybaveném mlhovkami je první pootočení určeno por rosvícení předních mlhovek (krouek nemá v této poloze areataci a vrací se do výchozí polohy) druhé pootočení rosvěcí mlhovky zadní. U vozu bez předních mlhovek funguje ovládací krouek jak????. první otočení je rovnou zadek, nebon nic?... počítám, e rovnou zadek a právě pro to BSI nevyle napájení do svazku předních mlhovek. BTW - jedny kompletní mlhovky tu mám... origo - cca 3 járy starý.
Nejsem si jist, zda nebude potřeba nějaký servisní zásh do BSI, aby vůbec bylo psláno napětí na přísluné vývody. U vozu vybaveném mlhovkami je první pootočení určeno por rosvícení předních mlhovek (krouek nemá v této poloze areataci a vrací se do výchozí polohy) druhé pootočení rosvěcí mlhovky zadní. U vozu bez předních mlhovek funguje ovládací krouek jak????. první otočení je rovnou zadek, nebon nic?... počítám, e rovnou zadek a právě pro to BSI nevyle napájení do svazku předních mlhovek. BTW - jedny kompletní mlhovky tu mám... origo - cca 3 járy starý.
|
|
05.11.2012 09:57 -
Re: Mlhovky - dodatečná montá / C5 III
|
2518045
|
|
xoliko2
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Dekuji ale mlhovky nejsou problem ty uz mam nove.
Navic pokud se nemylim ten plast z tech co tam mam ted, by taky mozna sel vyndat a nahradit uchytem na zarovku.
Povoleni v VAN zbernici, by taky nemel byt problem to mi udla kazdy servis s diagnostikou.
Problem je to zapojeni:
tj co za hardvare je potreba dokoupit a kam zapojit.
Rozhodne tam nejsou draty a nalepka na pace mlhovek je jen pro zadni.
* Jestli je packa stejne (netusim).
* Jestli jsou nekde osazena rele pro predni mlhovky (netusim).
* Jestli je osazena zarovicka v palubce (netusim).
Problem je v tom ze dle vinu na .link. nelze dohledat replacement protoze v tohle aute ofiko neni.
Pokud by tam chybely jen ty draty tak je to brnkacka.
Zacvaknout do rele na diagnostiku povolit a jede to.
PS omlouvam se za "cestinu" v praci nemam ceskou klavesnici.
Dekuji ale mlhovky nejsou problem ty uz mam nove.
Navic pokud se nemylim ten plast z tech co tam mam ted, by taky mozna sel vyndat a nahradit uchytem na zarovku.
Povoleni v VAN zbernici, by taky nemel byt problem to mi udla kazdy servis s diagnostikou.
Problem je to zapojeni:
tj co za hardvare je potreba dokoupit a kam zapojit.
Rozhodne tam nejsou draty a nalepka na pace mlhovek je jen pro zadni.
* Jestli je packa stejne (netusim).
* Jestli jsou nekde osazena rele pro predni mlhovky (netusim).
* Jestli je osazena zarovicka v palubce (netusim).
Problem je v tom ze dle vinu na http://service.citroen.com/ nelze dohledat replacement protoze v tohle aute ofiko neni.
Pokud by tam chybely jen ty draty tak je to brnkacka.
Zacvaknout do rele na diagnostiku povolit a jede to.
PS omlouvam se za "cestinu" v praci nemam ceskou klavesnici.
|
|
05.11.2012 10:38 -
Re: Mlhovky - dodatečná montá / C5 III
|
2518051
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Já píu na pytel i s CZ keyboardem... Indikace pření mlhovky v přístrojovce rozhodně bude. Ovládací O krouek stejnej bude na milion procent taky, páč je to technicky jen tlačítko, (i kdy se v praxi otáčí krouek) jeho prvním zmáčknutí iniciuje přední mlhu a druhé zmáčknutí zadní mlhu a v protisměru otáčení je vypíná. Impulzy registruje BSI,která dle naprogramování rozvěcí pouze zadní, nebo kombinaci zadní/přední mlhy. Pokusim se poslechm zjistit, jestli jsou tam nějaká relé na spínání, ale spí si myslim, e u je to dělaný polovodičově a tudí je otázka, zdato půjde doplnit po HW stránce. V první řadě bych si zkusil povolit mlhovky lexií a prověřil, jak se chová indikace na přístrojovce - tedy - jesti si BSI nechá vnutit, e jsou instalovány mlhovky. Pokud to projde, tak bych začal řeit kabelá. Pravděpodobněbude vyvedeno napájení někam za kabinovou příčku a pak by to mohlo být jen o cílovém vedení. doporučim - podivej se po bazos.cz (já jej mám v práci blokovaný, take to nemohu ověřit) - v Roudnici je klučina, který rozprodává řachlou C5 f Exclusive a ten by měl mít tenhle svazek k dispozici - alespon na zkouknutí, kam to od mlhovek vede. jinak Lexii mám k dispozici, taxe na to dá jucknout...
Já píu na pytel i s CZ keyboardem... :-) Indikace pření mlhovky v přístrojovce rozhodně bude. Ovládací O krouek stejnej bude na milion procent taky, páč je to technicky jen tlačítko, (i kdy se v praxi otáčí krouek) jeho prvním zmáčknutí iniciuje přední mlhu a druhé zmáčknutí zadní mlhu a v protisměru otáčení je vypíná. Impulzy registruje BSI,která dle naprogramování rozvěcí pouze zadní, nebo kombinaci zadní/přední mlhy. Pokusim se poslechm zjistit, jestli jsou tam nějaká relé na spínání, ale spí si myslim, e u je to dělaný polovodičově a tudí je otázka, zdato půjde doplnit po HW stránce. V první řadě bych si zkusil povolit mlhovky lexií a prověřil, jak se chová indikace na přístrojovce - tedy - jesti si BSI nechá vnutit, e jsou instalovány mlhovky. Pokud to projde, tak bych začal řeit kabelá. Pravděpodobněbude vyvedeno napájení někam za kabinovou příčku a pak by to mohlo být jen o cílovém vedení. doporučim - podivej se po bazos.cz (já jej mám v práci blokovaný, take to nemohu ověřit) - v Roudnici je klučina, který rozprodává řachlou C5 f Exclusive a ten by měl mít tenhle svazek k dispozici - alespon na zkouknutí, kam to od mlhovek vede. jinak Lexii mám k dispozici, taxe na to dá jucknout...
|
|
05.11.2012 12:01 -
Re: Mlhovky - dodatečná montá / C5 III
|
2518076
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Ten blok s páčkama nemusí být stejný (jen s jiným potiskem).
Mimo jiné objednací číslo má verze páček pro auto s předníma mlhovkama i jinou cenu (asi o 70Kč).
Ten blok s páčkama nemusí být stejný (jen s jiným potiskem).
Mimo jiné objednací číslo má verze páček pro auto s předníma mlhovkama i jinou cenu (asi o 70Kč).
|
|
05.11.2012 13:11 -
Re: Mlhovky - dodatečná montá / C5 III
|
2518109
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
nicméně - domnívám se, e stejný bude a rozdíl bude jen a pouze v potisku. K ádné jiné odlinosti neni důvod. obé verze musí mít dva kontakty tlačítkového typu On/Off a rozdíl bude a v interpretaci BSI, zda na první impulz rosvítí mlhovky řední a na druhý zadní, či rovnou zadek ( v případě absence předních) Odlinost bych očekával pouze v případě, e by byl kodér CAN součástí lity s páčkama, co předpokládám, e není. Jaxem byl pravil - zkusil bych nejdřív rozchodit mlhovky na úrovni SW - BSI a to ukáe, jaká je ance pokračovat dál.
nicméně - domnívám se, e stejný bude a rozdíl bude jen a pouze v potisku. K ádné jiné odlinosti neni důvod. obé verze musí mít dva kontakty tlačítkového typu On/Off a rozdíl bude a v interpretaci BSI, zda na první impulz rosvítí mlhovky řední a na druhý zadní, či rovnou zadek ( v případě absence předních) Odlinost bych očekával pouze v případě, e by byl kodér CAN součástí lity s páčkama, co předpokládám, e není. Jaxem byl pravil - zkusil bych nejdřív rozchodit mlhovky na úrovni SW - BSI a to ukáe, jaká je ance pokračovat dál.
|
|
05.11.2012 16:50 -
Re: Mlhovky - dodatečná montá / C5 III
|
2518180
|
|
jumep
|
|
|
pri c5 1 a 2 je rozdiel len v potlaci tlacitka, po aktivovani hmloviek v BSI automaticky spusta predne hmlovky a potom zadne (aj ked predne nejsu namontovane)
cize sa to len povoli a potom sa pri c5 1 pri pouziti svetiel s hmlovkami automaticky rozsvecuju, pri xenonoch treba tie kable vyviest von a zapojit na hmlovky
pri c5 2 treba zapojit kable a predpokladam ze X7 rovnako, ako som pisal, ked das pre upresnenie vin, mozem pozret schemu a povedat ti kde mas co zapnut
pri c5 1 a 2 je rozdiel len v potlaci tlacitka, po aktivovani hmloviek v BSI automaticky spusta predne hmlovky a potom zadne (aj ked predne nejsu namontovane)
cize sa to len povoli a potom sa pri c5 1 pri pouziti svetiel s hmlovkami automaticky rozsvecuju, pri xenonoch treba tie kable vyviest von a zapojit na hmlovky
pri c5 2 treba zapojit kable a predpokladam ze X7 rovnako, ako som pisal, ked das pre upresnenie vin, mozem pozret schemu a povedat ti kde mas co zapnut
|
|
05.11.2012 18:26 -
Re: Mlhovky - dodatečná montá / C5 III
|
2518212
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
Důrazně varuji před koupí neorigo mlhovek. Dělá to pouze TYC (Made in Taiwan) a teče do nich při jízdě v deti nebo při mytí wapkou. Navíc jsou bez árovky, ta je třeba koupit zvlá a stojí pětikilo. U origo mlhovek u árovka je, mlhovky jsou Valeo, take v poho. Akorát ta cena
Důrazně varuji před koupí neorigo mlhovek. Dělá to pouze TYC (Made in Taiwan) a teče do nich při jízdě v deti nebo při mytí wapkou. Navíc jsou bez árovky, ta je třeba koupit zvlá a stojí pětikilo. U origo mlhovek u árovka je, mlhovky jsou Valeo, take v poho:palec. Akorát ta cena:-o
|
|
06.11.2012 21:50 -
Re: Mlhovky - dodatečná montá / C5 III
|
2518824
|
|
xoliko2
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Dekuji vsem za rady
Skusim zatim povolit v diagnostice ty mlhovky a pak uvidim.
Jinak vin je:VF7RW9HL0BL540560 (je to ta nejlevnejsi varianta dodavana do ceske republiky)
Kdybz nekdo byl schopen dohledat schema zapojeni a je li tam neco jako rele jiz osazeno byl bych rad.
Jirka
Dekuji vsem za rady
Skusim zatim povolit v diagnostice ty mlhovky a pak uvidim.
Jinak vin je:VF7RW9HL0BL540560 (je to ta nejlevnejsi varianta dodavana do ceske republiky)
Kdybz nekdo byl schopen dohledat schema zapojeni a je li tam neco jako rele jiz osazeno byl bych rad.
Jirka
|
|
06.11.2012 22:43 -
Re: Mlhovky - dodatečná montá / C5 III
|
2518839
|
|
jumep
|
|
|
sorry za kvalitu, lepsie mi to proste nejde a som rad ze ide aspon takto
celkovo:
z bsi ide z bieleho 40pin konektoru kablik na relatko ktore je tiez niekde pod palubovkou
toto relatko priamo spina silovy vodic - privod ide z baterky cez poistku (nejaka poistkovka vedla baterky - poistka 7) a spinany kontakt ide priamo na hmlovky
ak pri narazniku mas 4pinovy cierny konektor do ktoreho ide kabel s c. 2062 tak na tento kabel len pripoj hmlovky a mas vystarano - konektor je niekde dole na plaste pred lavym kolesom - na obrazku uplne dole oznaceny ako IC07
sorry za kvalitu, lepsie mi to proste nejde a som rad ze ide aspon takto
celkovo:
z bsi ide z bieleho 40pin konektoru kablik na relatko ktore je tiez niekde pod palubovkou
toto relatko priamo spina silovy vodic - privod ide z baterky cez poistku (nejaka poistkovka vedla baterky - poistka 7) a spinany kontakt ide priamo na hmlovky
ak pri narazniku mas 4pinovy cierny konektor do ktoreho ide kabel s c. 2062 tak na tento kabel len pripoj hmlovky a mas vystarano - konektor je niekde dole na plaste pred lavym kolesom - na obrazku uplne dole oznaceny ako IC07
Přílohy: x7-hmlovky.pdf ( 778294b ) - |
|
16.05.2015 21:42 -
Re: Mlhovky - dodatečná montá / C5 III
|
2822225
|
|
pelag
|
Město: Uhříněves, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Ahoj
Mám dotaz, mám zřejmě taky C5 III businnes ale mám v nárazníků mlhovky nebo spíe světla která přisvětlujou do zatáčky.
Ale na páčce nemám polohu na zapnutí předních mlhovek.
řeil to někdo a dořeil to ??
díky
Ahoj
Mám dotaz, mám zřejmě taky C5 III businnes ale mám v nárazníků mlhovky nebo spíe světla která přisvětlujou do zatáčky.
Ale na páčce nemám polohu na zapnutí předních mlhovek.
řeil to někdo a dořeil to ??
díky
|
|
18.05.2015 21:45 -
Re: Mlhovky - dodatečná montá / C5 III
|
2822889
|
|
xoliko2
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Ahoj ja jsem mlhovky nakonec vyresil:
--------------------------------------
1) Opravdu packa bez mlhovek a s mlhovkami se lisi jen potiskem neni tam poloha jen sepnuti jedno zapnout dvakrat vypnout.
2) Povolit v diagnostice Stalo 250 Kc 4 minuty prace.
3) Pripojeni je opravdu pod naraznikem na ctyr pinovy konektor. Konektor 170 Kc.
4) V te verzi Bussines jsou zaslepky na mlhovky pouzitelne k predelani z
neoriginalnich mlhovek se misto toho plastu co je v original zaslepce da ten
plast neoriginal mlhovek (nebo tam das ty neoriginaly a vymenis to az ti do
toho potece karoseri je proti vlhku osetrene takze rysiko reznuti nehrozi) cena 700 kc jedna, budes potrebovat jeste zarovku tusim 150 Kc jedna a konektor pro pripojeni treba od skodovky 400 Kc.
5) Montaz zadal jsem to servisu co dela zabezpeceni 700 Kc.
Celkova cena byla : 3070 Kc.
6) Original servis ti to neudela nemaji na to zpracovany "use case".
7) (Teda slo by to v jinem service s dotazem na Citroen support individualni montazni plan za to chteli 25 tisic)
Jirka
Ahoj ja jsem mlhovky nakonec vyresil:
--------------------------------------
1) Opravdu packa bez mlhovek a s mlhovkami se lisi jen potiskem neni tam poloha jen sepnuti jedno zapnout dvakrat vypnout.
2) Povolit v diagnostice Stalo 250 Kc 4 minuty prace.
3) Pripojeni je opravdu pod naraznikem na ctyr pinovy konektor. Konektor 170 Kc.
4) V te verzi Bussines jsou zaslepky na mlhovky pouzitelne k predelani z
neoriginalnich mlhovek se misto toho plastu co je v original zaslepce da ten
plast neoriginal mlhovek (nebo tam das ty neoriginaly a vymenis to az ti do
toho potece karoseri je proti vlhku osetrene takze rysiko reznuti nehrozi) cena 700 kc jedna, budes potrebovat jeste zarovku tusim 150 Kc jedna a konektor pro pripojeni treba od skodovky 400 Kc.
5) Montaz zadal jsem to servisu co dela zabezpeceni 700 Kc.
Celkova cena byla : 3070 Kc.
6) Original servis ti to neudela nemaji na to zpracovany "use case".
7) (Teda slo by to v jinem service s dotazem na Citroen support individualni montazni plan za to chteli 25 tisic)
Jirka
|
|
19.05.2015 06:51 -
Re: Mlhovky - dodatečná montá / C5 III
|
2822968
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Ty náklady nejsou velké, ale osobně nevím, zda ty mlhovky k něčemu jsou. U jsem vícekrát jel v mlze a jejich zapnutí mi subjektivně nepřináí ádnou zásadní změnu. I u favoritu se mi zdálo, e mlhovky pomáhají víc.
Ty náklady nejsou velké, ale osobně nevím, zda ty mlhovky k něčemu jsou. U jsem vícekrát jel v mlze a jejich zapnutí mi subjektivně nepřináí ádnou zásadní změnu. I u favoritu se mi zdálo, e mlhovky pomáhají víc.
|
|
| |
|
|