| | |
16.03.2012 19:57 -
Re: Dálkové dovírání oken / C5 III
|
2459175
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Aha, no tak pokud ta okna nejsou naucena na koncove polohy, je celkem logicke ze nejde uzavreni dalkacem. Ani u stare C5I samostatnym cudlikem... I tam to lze ovladat az po inicializaci koncovych poloh, ta se ale odpojenim akumulatoru ztrati/nenastavi. Alespon u verze I a tusim i II. III zatim neznam. Spis me ted jeste zarazilo - u C5III jsou svorky akumulatoru na klic a ne rychlosvorky?
Aha, no tak pokud ta okna nejsou naucena na koncove polohy, je celkem logicke ze nejde uzavreni dalkacem. Ani u stare C5I samostatnym cudlikem... I tam to lze ovladat az po inicializaci koncovych poloh, ta se ale odpojenim akumulatoru ztrati/nenastavi. Alespon u verze I a tusim i II. III zatim neznam. Spis me ted jeste zarazilo - u C5III jsou svorky akumulatoru na klic a ne rychlosvorky?
|
|
16.03.2012 20:40 -
Re: Dálkové dovírání oken / C5 III
|
2459187
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
mínusová je na desítku klíč, plusová je na rychlosvorku.
mínusová je na desítku klíč, plusová je na rychlosvorku.
|
|
16.03.2012 22:27 -
Re: Dálkové dovírání oken / C5 III
|
2459244
|
|
erste
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 80 |
|
|
Ladman napsal(a): mínusová je na desítku klíč, plusová je na rychlosvorku.
Nic noveho si nenapisal len si mi potvrdil co som odpisoval jumepovi, t.j. prave preto ze minusovy pol sa ma odpajat ako prvy odpisal som, ze je k tomu potrebny naviac 10-kluc a kedze rychlospojka na + pole laka cloveka aby to odpojil jednoduchsie hned som do zatvorky radsej uviedol, ze to zas neodporucam.
Neuberajme diskusiu inym smerom, nakoniec ja som vobec neradil odpajat bateriu !!!
V tomto vlakne je problem nezatvarania okien centralom a to je vysvetlene vyssie a uz aj potvrdene dwarf-om ktory si mojim navrhnutym postupom pomohol. Tak preco zapratavate moju radu inymi nepodstatnymi prispevkami, ktore neriesia ten problem o ktory tu niektori ziadaju. Mam C5-III a mal som presne ten problem co popisuju. Ja som si pomohol, po vymene motorceka viac problem nemam a nechajte aj ostatnych nech vyskusaju najprv to co im radim.
Nic noveho si nenapisal len si mi potvrdil co som odpisoval jumepovi, t.j. prave preto ze minusovy pol sa ma odpajat ako prvy odpisal som, ze je k tomu potrebny naviac 10-kluc a kedze rychlospojka na + pole laka cloveka aby to odpojil jednoduchsie hned som do zatvorky radsej uviedol, ze to zas neodporucam.
Neuberajme diskusiu inym smerom, nakoniec ja som vobec neradil odpajat bateriu !!!
V tomto vlakne je problem nezatvarania okien centralom a to je vysvetlene vyssie a uz aj potvrdene dwarf-om ktory si mojim navrhnutym postupom pomohol. Tak preco zapratavate moju radu inymi nepodstatnymi prispevkami, ktore neriesia ten problem o ktory tu niektori ziadaju. Mam C5-III a mal som presne ten problem co popisuju. Ja som si pomohol, po vymene motorceka viac problem nemam a nechajte aj ostatnych nech vyskusaju najprv to co im radim.
|
|
16.03.2012 22:53 -
Re: Dálkové dovírání oken / C5 III
|
2459248
|
|
zico
|
|
|
ja este doplnim info za C5II.: dnes som si to dovieranie okien longpressom vyskusal (doteraz som o tom nevedel), krasne to funguje a ..
velke + francuzom: zavrie mi to aj stresne okno
velke - francuzom: nenasiel som sposob, ako sucasne dovriet okna a zamknut superzamykanie .. kedze zamykam zasadne super, tak som z toho
ja este doplnim info za C5II.: dnes som si to dovieranie okien longpressom vyskusal (doteraz som o tom nevedel), krasne to funguje a ..
velke + francuzom: zavrie mi to aj stresne okno :-))
velke - francuzom: nenasiel som sposob, ako sucasne dovriet okna a zamknut superzamykanie :-( .. kedze zamykam zasadne super, tak som z toho :-((((
|
|
16.03.2012 23:12 -
Re: Dálkové dovírání oken / C5 III
|
2459251
|
|
jumep
|
|
|
co takto unlock potom a lock? (long press neda superlock?)
co takto unlock potom a lock? (long press neda superlock?)
|
|
16.03.2012 23:40 -
Re: Dálkové dovírání oken / C5 III
|
2459255
|
|
zico
|
|
|
longpress neda superlock ani bohovi.
clovek by teda musel: 1, zamknut obycajne a tym si dovriet aj okna .. 2, odomknut .. 3, zamknut dvojklikom na superlock
A toto by mohli okoloiduci povazovat za predvadzanie sa burana
longpress neda superlock ani bohovi.
clovek by teda musel: 1, zamknut obycajne a tym si dovriet aj okna .. 2, odomknut .. 3, zamknut dvojklikom na superlock
A toto by mohli okoloiduci povazovat za predvadzanie sa burana :-p
|
|
17.03.2012 09:35 -
Re: Dálkové dovírání oken / C5 III
|
2459352
|
|
dwarf
|
Město: Zvolen, Auto: Jeep Commander | Počet příspěvků: 84 |
|
|
Okoloiducich si nevsimaj Ti ti ucty nezaplatia
Okoloiducich si nevsimaj :-) Ti ti ucty nezaplatia :-p
|
|
17.03.2012 16:29 -
Re: Dálkové dovírání oken / C5 III
|
2459385
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
zico napsal(a): longpress neda superlock ani bohovi.
clovek by teda musel: 1, zamknut obycajne a tym si dovriet aj okna .. 2, odomknut .. 3, zamknut dvojklikom na superlock
A toto by mohli okoloiduci povazovat za predvadzanie sa burana
Ne, ne. Zamkni logpress a hned jetě jednou zmáčkni krátce. Cvakne a je super zamčeno.
Take máme 4 monosti:
1 - krátký stisk = zamčeno bez vlivu na okna
2 - dlouhý stisk = zamčeno se zavřením oken
3 - dlouhý stisk + jetě jedno zmáčknutí = zamčeno se zavřením oken a superzamčeno
4 - 2x krátký stisk = superzamčeno bez zavření otevřených oken
Jetě doplním, pokud to náhodou někdo neví. Kdy zamkenete klíčkem v zámku a ne dálkou, tak se neaktivuje vnitřní alarm, pokud ho někdo máte. Já to vyuívám, kdy nechávám v autě psy. Je to jednoduí, ne alarm vypínat na přístrojovce.
Ne, ne. Zamkni logpress a hned jetě jednou zmáčkni krátce. Cvakne a je super zamčeno.
Take máme 4 monosti:
1 - krátký stisk = zamčeno bez vlivu na okna
2 - dlouhý stisk = zamčeno se zavřením oken
3 - dlouhý stisk + jetě jedno zmáčknutí = zamčeno se zavřením oken a superzamčeno
4 - 2x krátký stisk = superzamčeno bez zavření otevřených oken
Jetě doplním, pokud to náhodou někdo neví. Kdy zamkenete klíčkem v zámku a ne dálkou, tak se neaktivuje vnitřní alarm, pokud ho někdo máte. Já to vyuívám, kdy nechávám v autě psy. Je to jednoduí, ne alarm vypínat na přístrojovce.
|
|
17.03.2012 20:27 -
Re: Dálkové dovírání oken / C5 III
|
2459459
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
To ERSTE: tomu rikam rada za tri miliardy v drobnejch...
sice se nezdalo, ze by melo nejake okno problem s ovladanim ci dojezdy, a u me fungoval po mnoha pokusech postup - odpojit baterku, zapojit baterku (nekdo tu psal ze je doporuceno minus, i kdyz rychloupinak je na plusu a nevidim duvod proc tedy minus) kazdy okno sjet dolu a nahoru a ejhle ... voila... jen skoda, ze nefunguje na longpress otevirani, ale to uz bych chtel moc .
Jo, btw, jeden side effect to preci jen melo. Prestal byt slyset zvuk cvakani pri pouziti blinkru... spis to bude souviset s odpojenou baterkou, ale kdo vi...
Jeste jednou dikes za dobrou radu.
To ERSTE: tomu rikam rada za tri miliardy v drobnejch... :-d
sice se nezdalo, ze by melo nejake okno problem s ovladanim ci dojezdy, a u me fungoval po mnoha pokusech postup - odpojit baterku, zapojit baterku (nekdo tu psal ze je doporuceno minus, i kdyz rychloupinak je na plusu a nevidim duvod proc tedy minus) kazdy okno sjet dolu a nahoru a ejhle ... voila... jen skoda, ze nefunguje na longpress otevirani, ale to uz bych chtel moc .
Jo, btw, jeden side effect to preci jen melo. Prestal byt slyset zvuk cvakani pri pouziti blinkru... spis to bude souviset s odpojenou baterkou, ale kdo vi...
Jeste jednou dikes za dobrou radu.
|
|
18.03.2012 00:27 -
Re: Dálkové dovírání oken / C5 III
|
2459504
|
|
erste
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 80 |
|
|
Roozena napsal(a): To ERSTE: tomu rikam rada za tri miliardy v drobnejch...
nekdo tu psal ze je doporuceno minus, i kdyz rychloupinak je na plusu a nevidim duvod proc tedy minus
Jo, btw, jeden side effect to preci jen melo. Prestal byt slyset zvuk cvakani pri pouziti blinkru... spis to bude souviset s odpojenou baterkou, ale kdo vi...
Jeste jednou dikes za dobrou radu.
To Roozena: Pozri rozne linky .link. .link.
Ak sa odpaja opacne, teda najprv + pol, vznika omnoho vacsie iskrenie, niekedy skoro ako pri zvaraní. Hrozi moznost urazu popalenim, prsknutia do oka, ale kazdopadne vieme, ze riadiace jednotky cohokolvek su ako vsetky elektronicke suciastky velmi citlive na zkrat, prepetie, opacnu polaritu alebo i staticky vyboj, takze ohrozene su napr. airbagy, pyrotechnicke predpinace pasov, elektronicke zapalovania, rozne spinace pre brzdove svetla, svetlomety, smerove svetla, cyklovace, truby atd.
Preto som radil ze bezpecnejsie je odpajat konektory pri jednotlivych prechodkach do dveri tym sa reinicializuju iba motorceky stahovania okien.
Som rad ze Ti to zatvorenie okien pri zamykani uz funguje.
To Roozena: Pozri rozne linky http://nabijacka-autobaterii.supremus.sk/index_sk.php/?str=pripojenie_a_odpojenie_autobaterie http://www.laslop.sk/item4d2sk
Ak sa odpaja opacne, teda najprv + pol, vznika omnoho vacsie iskrenie, niekedy skoro ako pri zvaraní. Hrozi moznost urazu popalenim, prsknutia do oka, ale kazdopadne vieme, ze riadiace jednotky cohokolvek su ako vsetky elektronicke suciastky velmi citlive na zkrat, prepetie, opacnu polaritu alebo i staticky vyboj, takze ohrozene su napr. airbagy, pyrotechnicke predpinace pasov, elektronicke zapalovania, rozne spinace pre brzdove svetla, svetlomety, smerove svetla, cyklovace, truby atd.
Preto som radil ze bezpecnejsie je odpajat konektory pri jednotlivych prechodkach do dveri tym sa reinicializuju iba motorceky stahovania okien.
Som rad ze Ti to zatvorenie okien pri zamykani uz funguje.
|
|
18.03.2012 15:53 -
Re: Dálkové dovírání oken / C5 III
|
2459590
|
|
divisl
|
Město: Brno, Auto: Ford Mondeo mk5, 2.0 TDCI AWD | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Funkci automatického dovření oken potvrzuji na C5III po long pressu uzamčení vozu na do.
Funkci automatického dovření oken potvrzuji na C5III po long pressu uzamčení vozu na do.
|
|
20.03.2012 07:30 -
Re: Dálkové dovírání oken / C5 III
|
2460018
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
take u to funguje aj mne, trebalo stiahnu vetky okná na dolný doraz
take u to funguje aj mne, trebalo stiahnu vetky okná na dolný doraz :palec
|
|
20.03.2012 08:07 -
Re: Dálkové dovírání oken / C5 III
|
2460020
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Stran té sekvence odpojování terminálů baterie - jakoe 1st minus... nevim nevim... ale má-li vzniknout oblouk, tak zaprvé - musí k tomu být podmínky, tedy předevím dostatečné napětí, případně ionizovaný vzduch a to opravdu, ale opravdu nelze v případě 12V a běných podmínek v ovzduí splinit
za druhé - kdy u vznikne, je zcela jedno, zda se z uzavřeného okuhu odpojí minus či plus od zdroje. je to jako s vodou - a rozkopne hadici kdekoliv - vdycky z ní poteče voda.
to jiskření a zvuky doprovázející připojování, či odpojování terminlů od baterky jsou rázu proudového, kde se vlivem přechodového odporu lokálně natavují terminály či svorky a zde je o5 úplně jedno, jaký pol se odpojuje. proud sice putuje od minusu k plusu, ale při přeskoku vzniku jiskry či oblouku se zahřívají oba poly prakticky stejně, tudí neni důvod ponajsamprv odpojovat minus. - zkuste si vyzkratovat dva vodiče z nějakého proudového zdroje 12V 1A a pak určete, který z nich byl plus... Na obou budou stejné známky pokození, případně - komu se podaří vytahnout půlmilimetrový oblouk z 12V, tak u mě má tři miliardy f drobnejch.
Stran té sekvence odpojování terminálů baterie - jakoe 1st minus... nevim nevim... ale má-li vzniknout oblouk, tak zaprvé - musí k tomu být podmínky, tedy předevím dostatečné napětí, případně ionizovaný vzduch a to opravdu, ale opravdu nelze v případě 12V a běných podmínek v ovzduí splinit
za druhé - kdy u vznikne, je zcela jedno, zda se z uzavřeného okuhu odpojí minus či plus od zdroje. je to jako s vodou - a rozkopne hadici kdekoliv - vdycky z ní poteče voda.
to jiskření a zvuky doprovázející připojování, či odpojování terminlů od baterky jsou rázu proudového, kde se vlivem přechodového odporu lokálně natavují terminály či svorky a zde je o5 úplně jedno, jaký pol se odpojuje. proud sice putuje od minusu k plusu, ale při přeskoku vzniku jiskry či oblouku se zahřívají oba poly prakticky stejně, tudí neni důvod ponajsamprv odpojovat minus. - zkuste si vyzkratovat dva vodiče z nějakého proudového zdroje 12V 1A a pak určete, který z nich byl plus... :-) Na obou budou stejné známky pokození, případně - komu se podaří vytahnout půlmilimetrový oblouk z 12V, tak u mě má tři miliardy f drobnejch.
|
|
20.03.2012 08:56 -
Re: Dálkové dovírání oken / C5 III
|
2460021
|
|
miskod
|
|
|
Staci dobra cievka v serii a mame pekny obluk pri odpojeni...Teda poslem cislo uctu?...
Staci dobra cievka v serii a mame pekny obluk pri odpojeni...Teda poslem cislo uctu?...;-)
|
|
20.03.2012 09:14 -
Re: Dálkové dovírání oken / C5 III
|
2460033
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Tak určitě... takovou situaci lze i celkem bez problému v autě navodit - nechám zaplý klíček a odpojím baterku, ale je to stejný, jako alovat rozvodný závody za to, e jsem přiel o lulana, kdy jsem chcal na zásuvku...
Nicméně - má pravdu - s indukčností to lze i z knoflíkové baterie...
Tak určitě... takovou situaci lze i celkem bez problému v autě navodit - nechám zaplý klíček a odpojím baterku, ale je to stejný, jako alovat rozvodný závody za to, e jsem přiel o lulana, kdy jsem chcal na zásuvku... :-)
Nicméně - má pravdu - s indukčností to lze i z knoflíkové baterie...
|
|
20.03.2012 10:19 -
Re: Dálkové dovírání oken / C5 III
|
2460041
|
|
tief
|
|
|
Abych to zhrnul u C5 je idealne pockat par minut az auto usne a pak odpajet baterii ...
Abych to zhrnul u C5 je idealne pockat par minut az auto usne a pak odpajet baterii ...
|
|
20.03.2012 13:20 -
Re: Dálkové dovírání oken / C5 III
|
2460047
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Já nezpochybňuju doporučení výrobce, jen se pozastavuju, co ho tomu vedlo, páč si pro to vlastní důvod najít neumím a kdy u dá jednou rychlosvorku na plus, tak předpokládám, e za účelem operativního odpojení napájení...
BTW - zdali odpojí plus či mínus je pro el okruhy docel uplně umák... naopak - dorej zvyk je u větiny elektroniky odpojovat plus, páč minus je krom záprorného potenciálu pouíván i ke kostření/stínění a nikdy není jisté, e se do el. okruhů nedostane po odpojení minusu od zdroje záporný potenciál právě přez stínění v kabelech či kostření konstrukce... to uvádím poravidla, která běně platí pro el. praxi...
Já nezpochybňuju doporučení výrobce, jen se pozastavuju, co ho tomu vedlo, páč si pro to vlastní důvod najít neumím a kdy u dá jednou rychlosvorku na plus, tak předpokládám, e za účelem operativního odpojení napájení...
BTW - zdali odpojí plus či mínus je pro el okruhy docel uplně umák... naopak - dorej zvyk je u větiny elektroniky odpojovat plus, páč minus je krom záprorného potenciálu pouíván i ke kostření/stínění a nikdy není jisté, e se do el. okruhů nedostane po odpojení minusu od zdroje záporný potenciál právě přez stínění v kabelech či kostření konstrukce... to uvádím poravidla, která běně platí pro el. praxi...
|
|
20.03.2012 18:41 -
Re: Dálkové dovírání oken / C5 III
|
2460083
|
|
jumep
|
|
|
manual citroenu hovori:
1. Demontá
Provést následující operace :
Vypnout zapalování
Vyčkat 3 min. před odpojením akumulátoru
Odpojit akumulátor
viac vid. prilohy
manual citroenu hovori:
1. Demontá
Provést následující operace :
Vypnout zapalování
Vyčkat 3 min. před odpojením akumulátoru
Odpojit akumulátor
viac vid. prilohy
Přílohy: C5 (X7) - E3BD01K1 - Příprava nového vozidla _ Kontrola akumulátoru (Vyjma trakčního akumulátoru).pdf ( 789017b ) - C5 (X7) - D1AG010FP0 - Demontá - Montá _ Akumulátor.pdf ( 230363b ) - |
|
05.06.2015 14:50 -
Re: Dálkové dovírání oken / C5 III
|
2828577
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Keďe ako kadý rok prili teplejie dni, umoňuje X7 prestavením v diag diažkové otváranie okien?
Kžudne by som aj obetoval tlačítko diažkového otvárania kufra
Keďe ako kadý rok prili teplejie dni, umoňuje X7 prestavením v diag diažkové otváranie okien?
Kžudne by som aj obetoval tlačítko diažkového otvárania kufra ;-)
|
|
| |
|
|