Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Dálkové dovírání oken / C5 III
|< < 1 2 3 > >|
16.03.2012 19:57 - Re: Dálkové dovírání oken / C5 III 2459175
MS02
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 230
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Aha, no tak pokud ta okna nejsou naucena na koncove polohy, je celkem logicke ze nejde uzavreni dalkacem. Ani u stare C5I samostatnym cudlikem... I tam to lze ovladat az po inicializaci koncovych poloh, ta se ale odpojenim akumulatoru ztrati/nenastavi. Alespon u verze I a tusim i II. III zatim neznam. Spis me ted jeste zarazilo - u C5III jsou svorky akumulatoru na klic a ne rychlosvorky?

16.03.2012 20:40 - Re: Dálkové dovírání oken / C5 III 2459187
Ladman
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer ExclusivePočet příspěvků: 489

99 Poslat soukromou zprávu
mínusová je na desítku klíč, plusová je na rychlosvorku.

16.03.2012 22:27 - Re: Dálkové dovírání oken / C5 III 2459244
erste
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 80

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ladman napsal(a):
mínusová je na desítku klíč, plusová je na rychlosvorku.

Nic noveho si nenapisal len si mi potvrdil co som odpisoval jumepovi, t.j. prave preto ze minusovy pol sa ma odpajat ako prvy odpisal som, ze je k tomu potrebny naviac 10-kluc a kedze rychlospojka na + pole laka cloveka aby to odpojil jednoduchsie hned som do zatvorky radsej uviedol, ze to zas neodporucam.
Neuberajme diskusiu inym smerom, nakoniec ja som vobec neradil odpajat bateriu !!!
V tomto vlakne je problem nezatvarania okien centralom a to je vysvetlene vyssie a uz aj potvrdene dwarf-om ktory si mojim navrhnutym postupom pomohol. Tak preco zapratavate moju radu inymi nepodstatnymi prispevkami, ktore neriesia ten problem o ktory tu niektori ziadaju. Mam C5-III a mal som presne ten problem co popisuju. Ja som si pomohol, po vymene motorceka viac problem nemam a nechajte aj ostatnych nech vyskusaju najprv to co im radim.

16.03.2012 22:53 - Re: Dálkové dovírání oken / C5 III 2459248
zico
Město: Bratislava, Auto: A6 allroad 3.0 TDIPočet příspěvků: 426

99 Poslat soukromou zprávu
ja este doplnim info za C5II.: dnes som si to dovieranie okien longpressom vyskusal (doteraz som o tom nevedel), krasne to funguje a ..
velke + francuzom: zavrie mi to aj stresne okno
velke - francuzom: nenasiel som sposob, ako sucasne dovriet okna a zamknut superzamykanie .. kedze zamykam zasadne super, tak som z toho

16.03.2012 23:12 - Re: Dálkové dovírání oken / C5 III 2459251
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
co takto unlock potom a lock? (long press neda superlock?)

16.03.2012 23:40 - Re: Dálkové dovírání oken / C5 III 2459255
zico
Město: Bratislava, Auto: A6 allroad 3.0 TDIPočet příspěvků: 426

99 Poslat soukromou zprávu
longpress neda superlock ani bohovi.
clovek by teda musel: 1, zamknut obycajne a tym si dovriet aj okna .. 2, odomknut .. 3, zamknut dvojklikom na superlock
A toto by mohli okoloiduci povazovat za predvadzanie sa burana

17.03.2012 09:35 - Re: Dálkové dovírání oken / C5 III 2459352
dwarf
Město: Zvolen, Auto: Jeep CommanderPočet příspěvků: 84

99 Poslat soukromou zprávu
Okoloiducich si nevsimaj Ti ti ucty nezaplatia

17.03.2012 16:29 - Re: Dálkové dovírání oken / C5 III 2459385
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
zico napsal(a):
longpress neda superlock ani bohovi.
clovek by teda musel: 1, zamknut obycajne a tym si dovriet aj okna .. 2, odomknut .. 3, zamknut dvojklikom na superlock
A toto by mohli okoloiduci povazovat za predvadzanie sa burana

Ne, ne. Zamkni logpress a hned ještě jednou zmáčkni krátce. Cvakne a je super zamčeno.
Takže máme 4 možnosti:
1 - krátký stisk = zamčeno bez vlivu na okna
2 - dlouhý stisk = zamčeno se zavřením oken
3 - dlouhý stisk + ještě jedno zmáčknutí = zamčeno se zavřením oken a superzamčeno
4 - 2x krátký stisk = superzamčeno bez zavření otevřených oken
Ještě doplním, pokud to náhodou někdo neví. Když zamkenete klíčkem v zámku a ne dálkou, tak se neaktivuje vnitřní alarm, pokud ho někdo máte. Já to využívám, když nechávám v autě psy. Je to jednodušší, než alarm vypínat na přístrojovce.

17.03.2012 20:27 - Re: Dálkové dovírání oken / C5 III 2459459
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
To ERSTE: tomu rikam rada za tri miliardy v drobnejch...
sice se nezdalo, ze by melo nejake okno problem s ovladanim ci dojezdy, a u me fungoval po mnoha pokusech postup - odpojit baterku, zapojit baterku (nekdo tu psal ze je doporuceno minus, i kdyz rychloupinak je na plusu a nevidim duvod proc tedy minus) kazdy okno sjet dolu a nahoru a ejhle ... voila... jen skoda, ze nefunguje na longpress otevirani, ale to uz bych chtel moc .
Jo, btw, jeden side effect to preci jen melo. Prestal byt slyset zvuk cvakani pri pouziti blinkru... spis to bude souviset s odpojenou baterkou, ale kdo vi...
Jeste jednou dikes za dobrou radu.

18.03.2012 00:27 - Re: Dálkové dovírání oken / C5 III 2459504
erste
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 80

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Roozena napsal(a):
To ERSTE: tomu rikam rada za tri miliardy v drobnejch...
nekdo tu psal ze je doporuceno minus, i kdyz rychloupinak je na plusu a nevidim duvod proc tedy minus
Jo, btw, jeden side effect to preci jen melo. Prestal byt slyset zvuk cvakani pri pouziti blinkru... spis to bude souviset s odpojenou baterkou, ale kdo vi...
Jeste jednou dikes za dobrou radu.

To Roozena: Pozri rozne linky .link. .link.
Ak sa odpaja opacne, teda najprv + pol, vznika omnoho vacsie iskrenie, niekedy skoro ako pri zvaraní. Hrozi moznost urazu popalenim, prsknutia do oka, ale kazdopadne vieme, ze riadiace jednotky cohokolvek su ako vsetky elektronicke suciastky velmi citlive na zkrat, prepetie, opacnu polaritu alebo i staticky vyboj, takze ohrozene su napr. airbagy, pyrotechnicke predpinace pasov, elektronicke zapalovania, rozne spinace pre brzdove svetla, svetlomety, smerove svetla, cyklovace, truby atd.
Preto som radil ze bezpecnejsie je odpajat konektory pri jednotlivych prechodkach do dveri tym sa reinicializuju iba motorceky stahovania okien.
Som rad ze Ti to zatvorenie okien pri zamykani uz funguje.

18.03.2012 15:53 - Re: Dálkové dovírání oken / C5 III 2459590
divisl
Město: Brno, Auto: Ford Mondeo mk5, 2.0 TDCI AWDPočet příspěvků: 111

99 Poslat soukromou zprávu
Funkci automatického dovření oken potvrzuji na C5III po long pressu uzamčení vozu na do.

20.03.2012 07:30 - Re: Dálkové dovírání oken / C5 III 2460018
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
takže už to funguje aj mne, trebalo stiahnu všetky okná na dolný doraz

20.03.2012 08:07 - Re: Dálkové dovírání oken / C5 III 2460020
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
Stran té sekvence odpojování terminálů baterie - jakože 1st minus... nevim nevim... ale má-li vzniknout oblouk, tak zaprvé - musí k tomu být podmínky, tedy především dostatečné napětí, případně ionizovaný vzduch a to opravdu, ale opravdu nelze v případě 12V a běžných podmínek v ovzduší splinit
za druhé - když už vznikne, je zcela jedno, zda se z uzavřeného okuhu odpojí minus či plus od zdroje. je to jako s vodou - a rozkopneš hadici kdekoliv - vždycky z ní poteče voda.
to jiskření a zvuky doprovázející připojování, či odpojování terminlů od baterky jsou rázu proudového, kde se vlivem přechodového odporu lokálně natavují terminály či svorky a zde je o5 úplně jedno, jaký pol se odpojuje. proud sice putuje od minusu k plusu, ale při přeskoku vzniku jiskry či oblouku se zahřívají oba poly prakticky stejně, tudíž neni důvod ponajsamprv odpojovat minus. - zkuste si vyzkratovat dva vodiče z nějakého proudového zdroje 12V 1A a pak určete, který z nich byl plus... Na obou budou stejné známky poškození, případně - komu se podaří vytahnout půlmilimetrový oblouk z 12V, tak u mě má tři miliardy f drobnejch.

20.03.2012 08:56 - Re: Dálkové dovírání oken / C5 III 2460021
miskod
Město: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 441
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Staci dobra cievka v serii a mame pekny obluk pri odpojeni...Teda poslem cislo uctu?...

20.03.2012 09:14 - Re: Dálkové dovírání oken / C5 III 2460033
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
Tak určitě... takovou situaci lze i celkem bez problému v autě navodit - nechám zaplý klíček a odpojím baterku, ale je to stejný, jako žalovat rozvodný závody za to, že jsem přišel o lulana, když jsem chcal na zásuvku...
Nicméně - mᚠpravdu - s indukčností to lze i z knoflíkové baterie...

20.03.2012 10:19 - Re: Dálkové dovírání oken / C5 III 2460041
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Abych to zhrnul u C5 je idealne pockat par minut az auto usne a pak odpajet baterii ...

20.03.2012 12:51 - Re: Dálkové dovírání oken / C5 III 2460045
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Roozena napsal(a):
Tak určitě... takovou situaci lze i celkem bez problému v autě navodit - nechám zaplý klíček a odpojím baterku, ale je to stejný, jako žalovat rozvodný závody za to, že jsem přišel o lulana, když jsem chcal na zásuvku...
Nicméně - mᚠpravdu - s indukčností to lze i z knoflíkové baterie...


Když výrobce doporučuje odpojovat - pol tak asi ví proč elektronika je plná kondíku a diod a když odpojíš pól po směru diod tak odebreš to co je v systému - když správný pol tak to proti jít nemůže(možná blbej výklad ale svou logiku to má)

20.03.2012 13:20 - Re: Dálkové dovírání oken / C5 III 2460047
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
Já nezpochybňuju doporučení výrobce, jen se pozastavuju, co ho tomu vedlo, páč si pro to vlastní důvod najít neumím a když už dá jednou rychlosvorku na plus, tak předpokládám, že za účelem operativního odpojení napájení...
BTW - zdali odpojíš plus či mínus je pro el okruhy docel uplně šumák... naopak - dorej zvyk je u většiny elektroniky odpojovat plus, páč minus je krom záprorného potenciálu používán i ke kostření/stínění a nikdy není jisté, že se do el. okruhů nedostane po odpojení minusu od zdroje záporný potenciál právě přez stínění v kabelech či kostření konstrukce... to uvádím poravidla, která běžně platí pro el. praxi...

20.03.2012 18:41 - Re: Dálkové dovírání oken / C5 III 2460083
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
manual citroenu hovori:

1. Demontáž
Provést následující operace :

Vypnout zapalování
Vyčkat 3 min. před odpojením akumulátoru
Odpojit akumulátor

viac vid. prilohy

Přílohy:
C5 (X7) - E3BD01K1 - Příprava nového vozidla _ Kontrola akumulátoru (Vyjma trakčního akumulátoru).pdf ( 789017b ) -
C5 (X7) - D1AG010FP0 - Demontហ- Montហ_ Akumulátor.pdf ( 230363b ) -

05.06.2015 14:50 - Re: Dálkové dovírání oken / C5 III 2828577
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Keďže ako každý rok prišli teplejšie dni, umožňuje X7 prestavením v diag diažkové otváranie okien?
Kžudne by som aj obetoval tlačítko diažkového otvárania kufra

|< < 1 2 3 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator