| | |
27.02.2012 13:22 -
Battery charge up,airbag fault
|
2454404
|
|
Glory
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, proč mi po opravě alternátoru stále píe pc chybu battery charge up. Od opravy uplynuly zhruba 2 měsíce a nyní opět stejná chyba. Nevím co stím, jestli opět nechat alternátor opravit nebo by mohl být problém jetě nikde.
Byl jsem na diagnostice a tam nic nezjistili. Chyba se bohuel objevila asi týden po diagnostice
Jediné co se nalo na diagnostice byl zkrat airbagu u řidiče.
Jak je to s opravou, zvládne to obyč servis nebo bych to měl nechat raději přímo na citroen servis?
Díky za tipy na oba problémy
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, proč mi po opravě alternátoru stále píe pc chybu battery charge up. Od opravy uplynuly zhruba 2 měsíce a nyní opět stejná chyba. Nevím co stím, jestli opět nechat alternátor opravit nebo by mohl být problém jetě nikde.
Byl jsem na diagnostice a tam nic nezjistili. Chyba se bohuel objevila asi týden po diagnostice:(
Jediné co se nalo na diagnostice byl zkrat airbagu u řidiče.
Jak je to s opravou, zvládne to obyč servis nebo bych to měl nechat raději přímo na citroen servis?
Díky za tipy na oba problémy
|
|
27.02.2012 13:40 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
2454412
|
|
jumep
|
|
|
tato hlaska len znamena ze to nedobija
takze reklamovat ten alternator a dobit baterku
tato hlaska len znamena ze to nedobija
takze reklamovat ten alternator a dobit baterku
|
|
27.02.2012 14:33 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
2454430
|
|
Glory
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 8 |
|
|
vím, e to nedobijí, u mě to takhle nechalo 100 km od baráku a nerad bych, aby se to opakovalo, kdy budu na cestách. očividně ta oprava alternátoru nepomohla tak se bojím co bude dál
vím, e to nedobijí, u mě to takhle nechalo 100 km od baráku a nerad bych, aby se to opakovalo, kdy budu na cestách. očividně ta oprava alternátoru nepomohla tak se bojím co bude dál :(
|
|
27.02.2012 14:50 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
2454435
|
|
jumep
|
|
|
nema moc co ine ako alternator
vlastna skusenost je ze mi odisiel alternator, dal som repasnut, spravil som 4500km a zhorel
mam novy
nema moc co ine ako alternator
vlastna skusenost je ze mi odisiel alternator, dal som repasnut, spravil som 4500km a zhorel
mam novy
|
|
10.07.2012 20:09 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
2491227
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Připojím se k tomuto tématu. Dneska jsem zjistil následující stav: Po zapnutí zapalování mi ručička dobíjení naskočí cca do 1/4 a po nastartování klesne na nulu. Píe to hláku:"battery charge fault". Auto jede normálně, ale předpokládám e to nedobíjí. Po otevření haupny se line skřípavý nezdravý zvuk někde od alternátoru, jako by bylo někde něco přidřené. Co je vidět tak vypadá e se točí. Neměl někdo podobný problém? Kudy je lepí demontovat alternátor, spodem, nebo z vrchu? V pátek mám někam jet, tak jsem z toho na práky
Připojím se k tomuto tématu. Dneska jsem zjistil následující stav: Po zapnutí zapalování mi ručička dobíjení naskočí cca do 1/4 a po nastartování klesne na nulu. Píe to hláku:"battery charge fault". Auto jede normálně, ale předpokládám e to nedobíjí. Po otevření haupny se line skřípavý nezdravý zvuk někde od alternátoru, jako by bylo někde něco přidřené. Co je vidět tak vypadá e se točí. Neměl někdo podobný problém? Kudy je lepí demontovat alternátor, spodem, nebo z vrchu? V pátek mám někam jet, tak jsem z toho na práky:-((((
|
|
10.07.2012 20:32 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
2491229
|
|
Mamlas
|
|
|
Altik jde vyndat celkem v pohode. Uz jsem ho taky menil. Uz si presne nepamutuju kudy jsem ho vyndal, ale srouby jsem povoloval ze zhora i ze spoda a pak nekudy vypadne. Nejspis mas loziska kaput.
Altik jde vyndat celkem v pohode. Uz jsem ho taky menil. Uz si presne nepamutuju kudy jsem ho vyndal, ale srouby jsem povoloval ze zhora i ze spoda a pak nekudy vypadne. Nejspis mas loziska kaput.
|
|
10.07.2012 21:08 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
2491238
|
|
jumep
|
|
|
altik je stavany tak na 200t km, takze potom repas ...
a odmontovat treba
remen
idealne dat napinaciu kladku dole
sroby zpredu
kable
srob zospodu (pod filtrom - nad kompresorom klimatizacie)
srob hore (pod servocerpadlom, treba sa nahnut a zbadas ho)
vsetko je to kluc 16
trubku serva odpojit a dat ho von ...
altik je stavany tak na 200t km, takze potom repas ...
a odmontovat treba
remen
idealne dat napinaciu kladku dole
sroby zpredu
kable
srob zospodu (pod filtrom - nad kompresorom klimatizacie)
srob hore (pod servocerpadlom, treba sa nahnut a zbadas ho)
vsetko je to kluc 16
trubku serva odpojit a dat ho von ...
|
|
16.07.2012 19:18 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
2492702
|
|
inname
|
Město: Blava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 6 |
|
|
jumep: a tie trubky serva si aj niecim zablendoval ? Nevytiekla servo kvapalina ? .. ci ako si to spravil ?
Tiez mam daný problem s altíkom. Zohnal som dalsi z jenej buracky.. tak ma caka vymena. Porad, .. co by ma mohlo pri vymene alternatora este prekvapit
jumep: a tie trubky serva si aj niecim zablendoval ? Nevytiekla servo kvapalina ? .. ci ako si to spravil ?
Tiez mam daný problem s altíkom. Zohnal som dalsi z jenej buracky.. tak ma caka vymena. Porad, .. co by ma mohlo pri vymene alternatora este prekvapit ;-)
|
|
16.07.2012 19:54 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
2492712
|
|
jumep
|
|
|
z hadice netece (par kvapiek), zo servocerpadla tecie, cize bud pridrzat prstom alebo niecim zapchat ... potrebujes to len na vybratie samotneho altiku a potom trubku s5
z hadice netece (par kvapiek), zo servocerpadla tecie, cize bud pridrzat prstom alebo niecim zapchat ... potrebujes to len na vybratie samotneho altiku a potom trubku s5
|
|
16.07.2012 20:31 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
2492749
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
inname: Zrovna dneska jsem vrátil zrepasovaný alternátor na místo. Tu trubku od serva stačí jen lehce povolit, aby se pootočila v té matce. Stačí to na to, aby jsi kolem ní alternátor vytáhnul.
Jinak má závada byla strená volnoběka. A kdy u byl altík venku, tak jsem nechal vyměnit vechno. Celkem sranda za 3700,-, ale altík je jak nový...krásný stříbrný.
inname: Zrovna dneska jsem vrátil zrepasovaný alternátor na místo. Tu trubku od serva stačí jen lehce povolit, aby se pootočila v té matce. Stačí to na to, aby jsi kolem ní alternátor vytáhnul.
Jinak má závada byla strená volnoběka. A kdy u byl altík venku, tak jsem nechal vyměnit vechno. Celkem sranda za 3700,-, ale altík je jak nový...krásný stříbrný.:-))))
|
|
31.10.2013 15:56 -
battery supply charge
|
2631342
|
|
milanko
|
Město: Mlada boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Ahoj vsichni nova hlaska battery supply charge co to muze bejt ?
Ahoj vsichni nova hlaska battery supply charge co to muze bejt ?
|
|
31.10.2013 16:08 -
Re: battery supply charge
|
2631357
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
neni to baterka v dialkaci?
nedavno v C3 som mal plip battery spent, iba hadam
neni to baterka v dialkaci?
nedavno v C3 som mal plip battery spent, iba hadam
|
|
31.10.2013 18:41 -
Re: battery supply charge
|
2631429
|
|
jumep
|
|
|
typol by som to na to ze ti to nedobija
typol by som to na to ze ti to nedobija
|
|
31.10.2013 19:07 -
Re: battery supply charge
|
2631445
|
|
Renegade01
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 135 |
|
|
Skontroluj dobíjanie.Bud dobíja malo alebo vôbec.Postaci bený voltmeter
Skontroluj dobíjanie.Bud dobíja malo alebo vôbec.Postaci bený voltmeter
|
|
31.10.2013 19:25 -
Re: battery supply charge
|
2631469
|
|
pista
|
Město: Slepčany, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 270 |
|
|
cauko.a stahuje ti budíky pri tartovaní?
cauko.a stahuje ti budíky pri tartovaní?
|
|
31.10.2013 21:03 -
Re: battery supply charge
|
2631515
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
milanko napsal(a): Ahoj vsichni nova hlaska battery supply charge co to muze bejt ?
typoval by som to na ciastocne alebo plne nefunkcny alternator.
Na hrube vyskusanie potrebujes voltmeter (hocijaky multimeter) Najskor vyskusaj napatie baterie (motor v klude). Ak je vybita, tak najnizsie napatie je cca 11,5 V ak je to menej tak uz moze byt poskodeny clanok a bateria je zla. Za normalnych okolnosti by si mal namerat 12 az 12,5 V, ak je cerstvo nabita tak moze mat aj 13 V. Dalsie meranie po nastartovani motora, napatie by malo byt cca 14 V. Bezny rozsah pracovneho napatia alternatora je medzi 13,5 V az 15 V. V hranicnyh situaciach moze byt 13 a 15,5 V ale to je ojedinele. Pokial nameras menej ako 13V respektive to iste napatie ako pred startom, alternator je mrtvy. Ak nameras viac ako 15,5 V, tak mas nefunkcny regulator a mohla by stacit len jeho vymena.
typoval by som to na ciastocne alebo plne nefunkcny alternator.
Na hrube vyskusanie potrebujes voltmeter (hocijaky multimeter) Najskor vyskusaj napatie baterie (motor v klude). Ak je vybita, tak najnizsie napatie je cca 11,5 V ak je to menej tak uz moze byt poskodeny clanok a bateria je zla. Za normalnych okolnosti by si mal namerat 12 az 12,5 V, ak je cerstvo nabita tak moze mat aj 13 V. Dalsie meranie po nastartovani motora, napatie by malo byt cca 14 V. Bezny rozsah pracovneho napatia alternatora je medzi 13,5 V az 15 V. V hranicnyh situaciach moze byt 13 a 15,5 V ale to je ojedinele. Pokial nameras menej ako 13V respektive to iste napatie ako pred startom, alternator je mrtvy. Ak nameras viac ako 15,5 V, tak mas nefunkcny regulator a mohla by stacit len jeho vymena.
|
|
01.11.2013 11:24 -
Re: battery supply charge
|
2631705
|
|
milanko
|
Město: Mlada boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Vymenil sem baterii a zatim ok dik za rady
Vymenil sem baterii a zatim ok dik za rady:palec
|
|
02.11.2013 17:03 -
Re: battery supply charge
|
2632024
|
|
milanko
|
Město: Mlada boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Tak hlaska znova nedobiji schanim alternator
Tak hlaska znova nedobiji schanim alternator:-((((
|
|
08.07.2015 13:44 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
2838461
|
|
Miklásek
|
Město: Dolná Súča, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
Tak sa pridávam do klubu. Alternátor sa so mnou rozlúčil uprostred Rakúska. Zaujímavé bolo sledova ako elektronika odpájala "nepotrebné" spotrebiče. Najprv prepla ventilátor kúrenia na minimum, po nejakom čase odpojila ESP/ASR, po nejakom čase ABS, potom rádio/navigáciu/palubný počítač... Takto som preiel niečo vye 100 km, ne som zastavil na pumpe e či tam nemajú baterku aby som preiel domov... nemali Take som potom u nenatočil.
Dôvod poruchy bol, e niečo mastné sa dostalo do alternátora a spolu s prachom to vytvorilo brúsnu zmes, ktorá zničila komutátor. Dal som to opravi ddo firm Temax (Trenčín). Oprava bola hotová behom pár hodín a bez bločka si vypýtali 40 (vymenili pre istotu aj loiská). Dôvodom zrejme bolo, e pri predolej výmene filtrov som blbo dotiahol palivový filter, z ktorého mi na altík zrejme kvapkalo palivo...
Tak sa pridávam do klubu. Alternátor sa so mnou rozlúčil uprostred Rakúska. Zaujímavé bolo sledova ako elektronika odpájala "nepotrebné" spotrebiče. Najprv prepla ventilátor kúrenia na minimum, po nejakom čase odpojila ESP/ASR, po nejakom čase ABS, potom rádio/navigáciu/palubný počítač... Takto som preiel niečo vye 100 km, ne som zastavil na pumpe e či tam nemajú baterku aby som preiel domov... nemali :( Take som potom u nenatočil.
Dôvod poruchy bol, e niečo mastné sa dostalo do alternátora a spolu s prachom to vytvorilo brúsnu zmes, ktorá zničila komutátor. Dal som to opravi ddo firm Temax (Trenčín). Oprava bola hotová behom pár hodín a bez bločka si vypýtali 40 (vymenili pre istotu aj loiská). Dôvodom zrejme bolo, e pri predolej výmene filtrov som blbo dotiahol palivový filter, z ktorého mi na altík zrejme kvapkalo palivo...
|
|
03.11.2016 17:54 -
Lze koupit regulátor alternátoru samostatně?
|
3008251
|
|
jhonzatko
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 108 |
|
|
Ahoj!
U asi tři měsíce se peru s tím, e mi nepravidelně vyskakuje chybová hláka "Battery charge or electric supply faulty". Nejprve se objevovala velmi zřídka, teď skáče prakticky při kadé jízdě.
Podle technika po napojení na diag je prý v autě přepětí a vypadá to prý na patný regulátor. Nikde se mu ho ale prý nedaří sehnat samostatně. Nevíte někdo, zda se prodává i zvlá nebo zda by to znamenalo výměnu celého alternátoru? Pe to bych fakt nerad a asi u bych to vzdal a koupil jiné auto
Díky za kadou radu!
Ahoj!
U asi tři měsíce se peru s tím, e mi nepravidelně vyskakuje chybová hláka "Battery charge or electric supply faulty". Nejprve se objevovala velmi zřídka, teď skáče prakticky při kadé jízdě.
Podle technika po napojení na diag je prý v autě přepětí a vypadá to prý na patný regulátor. Nikde se mu ho ale prý nedaří sehnat samostatně. Nevíte někdo, zda se prodává i zvlá nebo zda by to znamenalo výměnu celého alternátoru? Pe to bych fakt nerad a asi u bych to vzdal a koupil jiné auto :(
Díky za kadou radu!
|
|
| |
|
|