| | |
27.11.2014 20:05 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2758475
|
|
luta
|
|
|
pokud jsou ty oba voltmetry měřidla s cenou pod 100 kč , např takovej ten lutej malej co se prodává skoro vude, tak těm není dobré věřit za kadou cenu.. jsou to prvotřídní unty. na nějaké trochu normální měření za rozumnou cenu se mi osvědčily UNI-T multimetry, třeba UT60A nebo i levnej UT33C
přesnost bývá stanovena mimo jiné i v digitech, pokud ukazuje 12.5 pak to můe klidně být +-2 digit tzn 12.3 - 12.7 a to jsem jetě vynechal přesnost z daného rozsahu.pokud by ukazoval 12.50 tak je to ok na měření..
kdy u jsem se teda rozepsal , tak doplním, e pokud by měl rozsah 20V a přesnost 0.5% pak je to dalí +-0,1V
pokud jsou ty oba voltmetry měřidla s cenou pod 100 kč , např takovej ten lutej malej co se prodává skoro vude, tak těm není dobré věřit za kadou cenu.. jsou to prvotřídní unty. na nějaké trochu normální měření za rozumnou cenu se mi osvědčily UNI-T multimetry, třeba UT60A nebo i levnej UT33C
přesnost bývá stanovena mimo jiné i v digitech, pokud ukazuje 12.5 pak to můe klidně být +-2 digit tzn 12.3 - 12.7 a to jsem jetě vynechal přesnost z daného rozsahu.pokud by ukazoval 12.50 tak je to ok na měření..
kdy u jsem se teda rozepsal , tak doplním, e pokud by měl rozsah 20V a přesnost 0.5% pak je to dalí +-0,1V :)
|
|
27.11.2014 21:21 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2758482
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
robo napsal(a): nechcem byt nejaky mudrak, ale je normalne ze nabijas baterku a ma 14,4V palubna siet. to je podla tohto clanku idealne napatie .link.
....takze to mas ok podla mna.
Má samozřejmě pravdu. Jene on se trochu "ztratil" můj původní dotaz, musí se vrátit a na 25.11. Krátké shrnutí: Asi týden jsem tam měl za chodu 14.8 a 14.9 V a to u se mi zdálo trochu moc. A kdy jsem na popud xm.milana el laborovat s baterkou, tak tam najednou bylo správné napětí 14.3 V (ani bych jetě stačil cokoliv dělat). Navíc baterka, kterou jsem podezíral, při startování s rozsvícenými světly a této teplotě nevykazuje zvlátní pokles svitu.
Pro luta: porovnával jsem s voltmetrem, který mám víc jak 10 let a docela mu věřím. Abych tě (ale hlavně sebe) uklidnil, porovnal jsem vechny měřáky v dosahu (a byly 4) a vely se vechny do diference 0.1V (ty s více des. místy dokonce do 0.05V)
Má samozřejmě pravdu. Jene on se trochu "ztratil" můj původní dotaz, musí se vrátit a na 25.11. Krátké shrnutí: Asi týden jsem tam měl za chodu 14.8 a 14.9 V a to u se mi zdálo trochu moc. A kdy jsem na popud xm.milana el laborovat s baterkou, tak tam najednou bylo správné napětí 14.3 V (ani bych jetě stačil cokoliv dělat). Navíc baterka, kterou jsem podezíral, při startování s rozsvícenými světly a této teplotě nevykazuje zvlátní pokles svitu.
Pro luta: porovnával jsem s voltmetrem, který mám víc jak 10 let a docela mu věřím. Abych tě (ale hlavně sebe) uklidnil, porovnal jsem vechny měřáky v dosahu (a byly 4) a vely se vechny do diference 0.1V (ty s více des. místy dokonce do 0.05V)
|
|
27.11.2014 22:06 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2758498
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
Tak jetě k té baterii pokud odchází članek-jiny vnitřní odpor tak se to celé mue napětí vzrůstat a pří zkratu článku naopak dostane kouř alternátor .Je to jak bys ho dal do částečného zkratu - velké zatieni a pak zase náhlá odpojení to vyvolá skokový narůst napetí-dokáe odpalit diodu)načnout) na mustku a poté si to začne dělat co chce.Změř napetí pří volnoběhu a se zapnutými spotřebiči-napětí nebude věti ne 13,7V pak to zvy na 2000 a měř znovu.max.14,4 koukej jetli to neblikaji ve nitřní árovky osvětlení.Taky ti můe blbnout buzeni alternáturu-to je ten segment s uhlikama a tranzistorem-tedy větinou.Na starích autech se to dalo vyzkouet za chodu s rozsvícenými světy odpojit,ale u těchto elektronikou nasypaných stroujů to asi nebude radno zkouet.
Tak jetě k té baterii pokud odchází članek-jiny vnitřní odpor tak se to celé mue napětí vzrůstat a pří zkratu článku naopak dostane kouř alternátor .Je to jak bys ho dal do částečného zkratu - velké zatieni a pak zase náhlá odpojení to vyvolá skokový narůst napetí-dokáe odpalit diodu)načnout) na mustku a poté si to začne dělat co chce.Změř napetí pří volnoběhu a se zapnutými spotřebiči-napětí nebude věti ne 13,7V pak to zvy na 2000 a měř znovu.max.14,4 koukej jetli to neblikaji ve nitřní árovky osvětlení.Taky ti můe blbnout buzeni alternáturu-to je ten segment s uhlikama a tranzistorem-tedy větinou.Na starích autech se to dalo vyzkouet za chodu s rozsvícenými světy odpojit,ale u těchto elektronikou nasypaných stroujů to asi nebude radno zkouet.
|
|
27.11.2014 22:10 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2758499
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
jetě dodatek.
Změřil jsi přechodové odpory kontaktů baterie a kontaktů od alternátoru k baterii a kostru.
jetě dodatek.
Změřil jsi přechodové odpory kontaktů baterie a kontaktů od alternátoru k baterii a kostru.
|
|
27.11.2014 22:52 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2758506
|
|
jumep
|
|
|
som rad ze sa v ziarovkach riesi dobijanie ...
som rad ze sa v ziarovkach riesi dobijanie ...
|
|
21.07.2015 20:02 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2843324
|
|
koblih9
|
Město: Prachatice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Zdravím vechny.Já jsem měnil H4 i H7 po cca 1,5měsíci , pořád dokola.Nejdříve jsem sháněl kvalitnějí a kvalitnějí árovky.Bez výsledku.Pak mi začla pomalu odcházet baterie.Tak jsem vyměnil starou 62Ah za novou 78Ah.Větí se tam nevela. Od té doby neodela jediná., u cca 7 měsíců.Kamarád elektrikář mi vysvětlil,e větí kapacita baterky způsobila vyí stabilitu napětí v síti.Moc tomu sice nerozumim ale funguje to perfektně.
Zdravím vechny.Já jsem měnil H4 i H7 po cca 1,5měsíci , pořád dokola.Nejdříve jsem sháněl kvalitnějí a kvalitnějí árovky.Bez výsledku.Pak mi začla pomalu odcházet baterie.Tak jsem vyměnil starou 62Ah za novou 78Ah.Větí se tam nevela.:-d Od té doby neodela jediná., u cca 7 měsíců.Kamarád elektrikář mi vysvětlil,e větí kapacita baterky způsobila vyí stabilitu napětí v síti.Moc tomu sice nerozumim ale funguje to perfektně.
|
|
22.07.2015 07:18 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2843421
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
problem se resi vlozenim meziclenu mezi patici a zarovku s odporovym dratem,ktery pochyta spicky a snizi napeti na zarovce
problem se resi vlozenim meziclenu mezi patici a zarovku s odporovym dratem,ktery pochyta spicky a snizi napeti na zarovce
|
|
03.11.2015 09:11 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2881953
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Od jisté doby kupuju u jen H7 s označením CDL nebo LONG-LIFE a ty mi vydrí kolem 30kkm.
Od jisté doby kupuju u jen H7 s označením CDL nebo LONG-LIFE a ty mi vydrí kolem 30kkm.
|
|
03.11.2015 18:31 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2882144
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
jumep napsal(a): to je to iste ako s tymi HID ...
proste to je nelegalne a na papiere
a po namontovani tych skodovackych odporovych dratov sa zivotnost H7 zvysila na to ze sa aj zabudlo ze ziarovky existuju - takze najjednoduchsie a legalne riesenie
Mozem potvrdit. Aj tie super svietive Osramky na tych odporoch vydrzia svietit cca 1000 hodin a pritom nebadat daky ubytok svietivosti.
Mozem potvrdit. Aj tie super svietive Osramky na tych odporoch vydrzia svietit cca 1000 hodin a pritom nebadat daky ubytok svietivosti.
|
|
04.09.2021 19:34 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
3321252
|
|
Tom55
|
|
|
Napětí při běícím motoru by se mělo pohybovat mezi 13,8 - 14,4V.
Napětí při běícím motoru by se mělo pohybovat mezi 13,8 - 14,4V.
|
|
| |
|
|