Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Časté praskání žárovek H7
|< < 1 ... 2 3 4 5
27.11.2014 20:05 - Re: Časté praskání žárovek H7 2758475
luta
Město: Rosice u Brna, Auto: Touran 5t1Počet příspěvků: 303

99 Poslat soukromou zprávu
pokud jsou ty oba voltmetry měřidla s cenou pod 100 kč , např takovej ten žlutej malej co se prodává skoro všude, tak těm není dobré věřit za každou cenu.. jsou to prvotřídní šunty. na nějaké trochu normální měření za rozumnou cenu se mi osvědčily UNI-T multimetry, třeba UT60A nebo i levnej UT33C

přesnost bývá stanovena mimo jiné i v digitech, pokud ukazuje 12.5 pak to může klidně být +-2 digit tzn 12.3 - 12.7 a to jsem ještě vynechal přesnost z daného rozsahu.pokud by ukazoval 12.50 tak je to ok na měření..

když už jsem se teda rozepsal , tak doplním, že pokud by měl rozsah 20V a přesnost 0.5% pak je to další +-0,1V

27.11.2014 21:21 - Re: Časté praskání žárovek H7 2758482
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
robo napsal(a):
nechcem byt nejaky mudrak, ale je normalne ze nabijas baterku a ma 14,4V palubna siet. to je podla tohto clanku idealne napatie .link.

....takze to mas ok podla mna.

Mᚠsamozřejmě pravdu. Jenže on se trochu "ztratil" můj původní dotaz, musíš se vrátit až na 25.11. Krátké shrnutí: Asi týden jsem tam měl za chodu 14.8 až 14.9 V a to už se mi zdálo trochu moc. A když jsem na popud xm.milana šel laborovat s baterkou, tak tam najednou bylo správné napětí 14.3 V (aniž bych ještě stačil cokoliv dělat). Navíc baterka, kterou jsem podezíral, při startování s rozsvícenými světly a této teplotě nevykazuje zvláštní pokles svitu.

Pro luta: porovnával jsem s voltmetrem, který mám víc jak 10 let a docela mu věřím. Abych tě (ale hlavně sebe) uklidnil, porovnal jsem všechny měřáky v dosahu (a byly 4) a vešly se všechny do diference 0.1V (ty s více des. místy dokonce do 0.05V)

27.11.2014 22:06 - Re: Časté praskání žárovek H7 2758498
xm.milan
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturboPočet příspěvků: 114
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak ještě k té baterii pokud odchází članek-jiny vnitřní odpor tak se to celé muže napětí vzrůstat a pří zkratu článku naopak dostane kouř alternátor .Je to jak bys ho dal do částečného zkratu - velké zatiženi a pak zase náhlá odpojení to vyvolá skokový narůst napetí-dokáže odpalit diodu)načnout) na mustku a poté si to začne dělat co chce.Změř napetí pří volnoběhu a se zapnutými spotřebiči-napětí nebude větši než 13,7V pak to zvyš na 2000 a měř znovu.max.14,4 koukej jetli to neblikaji ve nitřní žárovky osvětlení.Taky ti může blbnout buzeni alternáturu-to je ten segment s uhlikama a tranzistorem-tedy většinou.Na starších autech se to dalo vyzkoušet za chodu s rozsvícenými světy odpojit,ale u těchto elektronikou nasypaných stroujů to asi nebude radno zkoušet.

27.11.2014 22:10 - Re: Časté praskání žárovek H7 2758499
xm.milan
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturboPočet příspěvků: 114
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
ještě dodatek.
Změřil jsi přechodové odpory kontaktů baterie a kontaktů od alternátoru k baterii a kostru.

27.11.2014 22:52 - Re: Časté praskání žárovek H7 2758506
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
som rad ze sa v ziarovkach riesi dobijanie ...

21.07.2015 20:02 - Re: Časté praskání žárovek H7 2843324
koblih9
Město: Prachatice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 14
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny.Já jsem měnil H4 i H7 po cca 1,5měsíci , pořád dokola.Nejdříve jsem sháněl kvalitnější a kvalitnější žárovky.Bez výsledku.Pak mi začla pomalu odcházet baterie.Tak jsem vyměnil starou 62Ah za novou 78Ah.Větší se tam nevešla. Od té doby neodešla jediná., už cca 7 měsíců.Kamarád elektrikář mi vysvětlil,že větší kapacita baterky způsobila vyšší stabilitu napětí v síti.Moc tomu sice nerozumim ale funguje to perfektně.

21.07.2015 23:10 - Re: Časté praskání žárovek H7 2843400
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
koblih9 napsal(a):
Zdravím všechny.Já jsem měnil H4 i H7 po cca 1,5měsíci , pořád dokola.Nejdříve jsem sháněl kvalitnější a kvalitnější žárovky.Bez výsledku.Pak mi začla pomalu odcházet baterie.Tak jsem vyměnil starou 62Ah za novou 78Ah.Větší se tam nevešla. Od té doby neodešla jediná., už cca 7 měsíců.Kamarád elektrikář mi vysvětlil,že větší kapacita baterky způsobila vyšší stabilitu napětí v síti.Moc tomu sice nerozumim ale funguje to perfektně.


Kamarád má pravdu - největší problém pro žárovky je přepětí a rázy v síti.

22.07.2015 07:18 - Re: Časté praskání žárovek H7 2843421
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
problem se resi vlozenim meziclenu mezi patici a zarovku s odporovym dratem,ktery pochyta spicky a snizi napeti na zarovce

03.11.2015 09:11 - Re: Časté praskání žárovek H7 2881953
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Od jisté doby kupuju už jen H7 s označením CDL nebo LONG-LIFE a ty mi vydrží kolem 30kkm.

03.11.2015 18:31 - Re: Časté praskání žárovek H7 2882144
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 809
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
to je to iste ako s tymi HID ...
proste to je nelegalne a na papiere

a po namontovani tych skodovackych odporovych dratov sa zivotnost H7 zvysila na to ze sa aj zabudlo ze ziarovky existuju - takze najjednoduchsie a legalne riesenie


Mozem potvrdit. Aj tie super svietive Osramky na tych odporoch vydrzia svietit cca 1000 hodin a pritom nebadat daky ubytok svietivosti.

04.09.2021 19:34 - Re: Časté praskání žárovek H7 3321252
Tom55
Město: Kostelec nad Černými lesy, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 1
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Napětí při běžícím motoru by se mělo pohybovat mezi 13,8 - 14,4V.

|< < 1 ... 2 3 4 5


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator