Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Časté praskání žárovek H7
|< < 1 2 3 4 5 > >|
25.11.2014 17:07 - Re: Časté praskání žárovek H7 2757588
J.Cimrman
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 144

99 Poslat soukromou zprávu
Já už kapituloval, mám je Dukátu a vydrží tak rok. Prostě se to soudruhům nějak nepovedlo. J.C.

25.11.2014 18:36 - Re: Časté praskání žárovek H7 2757640
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Nějak se mi nedaří napasovat tvoji odpověď na moji otázku. Dukátu je značka? Znám jen Fiat toho jména. Jinak, pokud to znamená, že ti ty žárovky vydrží rok, patříš podle všeho spíše mezi šastlivce (soudě podle mých zkušeností a dalších členů). Pokud tedy nekupuješ za desetinásobky a více ceny obyčejných žárovek. H.

25.11.2014 18:46 - Re: Časté praskání žárovek H7 2757642
J.Cimrman
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 144

99 Poslat soukromou zprávu
V Citroenu mám bixenony, jediný auto kde mám H7 je Fiat Ducato a tam kupuji levný protože vydrží stejně jako ty drahý a prostě jsem se s tím smířil, maximum je zhruba rok ale už to máme namakaný. J.C.

25.11.2014 19:26 - Re: Časté praskání žárovek H7 2757653
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Díky za doplnění (myslel jsem si, že ti vypadla předložka). Výměna v mém autě jde naštěstí dost dobře (tedy pokud na to trochu vidím). A to mám ještě mezi baterkou a levým světlem narvanou ŘJ LPG. Akorát mně včera v noci odešly během 10 minut obě žárovky a navíc mne doběhla náhradní, protože po výměně ani neblikla i když okem je vlákno nepřerušené. Tak jsem se staženým zadkem dojel k pumpě na parkovačky a na koncová světla auta jedoucího přede mnou - lahůdka.

25.11.2014 20:48 - Re: Časté praskání žárovek H7 2757694
xm.milan
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturboPočet příspěvků: 114
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Honzaho napsal(a):
Díky za doplnění (myslel jsem si, že ti vypadla předložka). Výměna v mém autě jde naštěstí dost dobře (tedy pokud na to trochu vidím). A to mám ještě mezi baterkou a levým světlem narvanou ŘJ LPG. Akorát mně včera v noci odešly během 10 minut obě žárovky a navíc mne doběhla náhradní, protože po výměně ani neblikla i když okem je vlákno nepřerušené. Tak jsem se staženým zadkem dojel k pumpě na parkovačky a na koncová světla auta jedoucího přede mnou - lahůdka.

Tak pokud ti takhle odcházeji zaměřil bych se na přepětí M.

25.11.2014 22:32 - Re: Časté praskání žárovek H7 2757747
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
standartne to je dane paticami, mali by vydrzat zhruba ten rok / 20k km
ono sa to prehrieva aj na kontaktoch a potom zacnu iskrit a odpalia sa, hlavne v lete je to 2x teplejsie ako v zime

cize odporucam vymenit kontakty a pripadne tam narvat tie odporove draty zo skodovky ktore tu uz boli spominane a ked zasa na nich odidu konektory tak ich len vymenis a nemusis nic letovat

25.11.2014 22:50 - Re: Časté praskání žárovek H7 2757779
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
pochybujem ze na C5 III ma problem s paticou. Casom sa ale unavi pritlak v kontaktoch, to je fakt. Ked som mal r.v.2008 C4 tak sa patica nedala stiahnut z H7. Tahal som cele auto, tak to bolo na fest. Jasne, treba vyhaknut tu strunku, a vytiahnut to aj s paticou a rozpojit vonku. Z toho usudzujem ze na x7 su tie patice kvalitne.....
podla mna ako prvy krok je dat tam Philips Longer life. A ako druhy krok tie odpory.
Schvalne, jake ziarovky odchadzaju? Night breaker, Xtreme, +50% vision plus, Silverstar a podobne vyhulene blbiny.Tie su kvalitne ale vytlacili z nich max svietivost, no a druhy koniec spectra su pumpove a Tesco zalezitosti ako Filson atd...Tie su zas tak nekvalitne ze sa zda ze oba druhy vydrzia rovnako
PS : Na c4 som isiel na hmlovkach, ked mi rupli naraz za 33Euro Nightbreaker preco na parkovackach .
120kc asi nikoho nepolozi .link.

26.11.2014 01:51 - Re: Časté praskání žárovek H7 2757855
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
xm.milan napsal(a):
Tak pokud ti takhle odcházeji zaměřil bych se na přepětí M.
No právě, na konci 3. strany jsem začal dotazem, zda 14.8V za chodu motoru není moc vysoké napětí i s ohledem na AKU. Zatím jsem odpověď kromě od 63Zdendy nedostal. Jestli je to moc, tak se ptám, zda je možno napětí alternátoru nějak nastavit.
Patice mi nepřipadá vyhřátá a i odpor při nasouvání (tedy přítlak) se mi zdá dostatečný.
To robo: teď jsem tam dal Bosch (bohužel až pomocí lupy jsem objevil "Made in India"), tak uvidím. Pokud jde o ty odporové dráty, jeví se mi pro mne jako nepoužitelné. Jestli to chápu dobře, patří mezi patici žárovky a objímku. Jenže u mé X7 nedrží žárovku v parabole klasické tvarované pružné dráty, které se zaháknou, ale celá objímka nějak "zaskočí" do otvoru paraboly (nejspíš tam jsou také nějaké pružné části) a tím fixuje žárovku.
A dík za typ na ty mlhovky - nějak mně to v tom stresu nenapadlo a na dálkové to nebylo.

26.11.2014 07:21 - Re: Časté praskání žárovek H7 2757869
Ladman
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer ExclusivePočet příspěvků: 489

99 Poslat soukromou zprávu
Taky je možné v nouzi použít H7 ze světel na přisvícení do zatáček

26.11.2014 07:35 - Re: Časté praskání žárovek H7 2757873
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Při prvním nepozorném čtení se mi zdálo, že mi doporučuješ světla pro přisvěcování, tedy kličkovat po silnici a střídavě si přisvěcovat levým a pravým světlem.

26.11.2014 08:15 - Re: Časté praskání žárovek H7 2757897
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Žárovky mi nepraskají, ale používám systém popsaný Ladmanem o dva příspěvky výše. Kdo nemá xeonony a má přisvěcování do zatáček, tak si s sebou vozí hotovostní zásobu dvou žárovek a myslím, že bych tím ukecal i policajty, že nemám v kufru náhradní H7.
Ale to přisvěcování se mi zdá spíš frajeřinka než skutečný přínos. Svítí to na pár metrů a moc do strany, takže že bych viděl třeba na dál chodce nebo cyklistu - to nemám dojem. Spíš až když ho míjím, tak se lépe mohu podívat, zda to není pohledná slečna.

26.11.2014 09:51 - Re: Časté praskání žárovek H7 2757913
Mahony
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 373

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Teda nevim co kupujete za žárovky ale, já skoro za 5 let vyměnil jednu pravou a dvě levý H7 a to ta jedna levá byla i se světlem po nehodě Pravda je že kupuju jen Philips obyčejný, žádná vyšší svítivost apod.Co si vzpomínám tak snad stáli 240 kus

26.11.2014 10:26 - Re: Časté praskání žárovek H7 2757928
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
alternator sa nastavit neda, prebija len ked je nieco zle
inak otazka 2, stale svietis H7, nepouzivas to denne svietenie?

26.11.2014 11:33 - Re: Časté praskání žárovek H7 2757962
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ano, svítím stále H7, poté co mi odešlo denní svícení, když vím, co je to za operaci žárovky denního svícení vyměnit (nárazník), k tomu cena žárovek jak kdyby byly pozlacené. I když někdo tady psal, že mu jdou vyndat rukou bez demontáže nárazníku - nemám žádné lopaty, ale měl jsem krvavé šrámy a nepodařilo se.
Jinak výdrž H7 cca 1/2 roku. Dík

26.11.2014 23:10 - Re: Časté praskání žárovek H7 2758245
xm.milan
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturboPočet příspěvků: 114
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
14,8 V
za chodu je moc jednak to přebíjí baterii-i ta může být vadná-nějaký članek je na pochodu a nebo mᚠv háji regulaci alternátoru nebo klekla 1 usměrnovací dioda-bez rozborky nezměříš.Předpokládám,že to bylo měřeno cca 1000ot.Když se zvednou otačky tak to taky ve většině případů leze nahoru.to se týka dobíjecí soustavy všeobecně

27.11.2014 09:04 - Re: Časté praskání žárovek H7 2758274
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Těch 14.8 V je tam téměř konstantně - od volnoběhu až po vrchol mých běžných otáček (cca 3000). Baterie už asi končí, ale výměnu jsem odkládal, když zatím nemám problém se startováním. Řekl bych taky, že některý článek je na odchodu, protože i po jízdě jí poměrně za krátkou dobu klesne napětí pod 12V (11,7) což má za následek, že i poslech radia jí třeba za 5 min hodí do ekonomického módu. Tento stav ale trvá víc než rok a zimní starty OK.
Myslíš to tak, že i baterie s takovýmto problémem by mohla způsobit to vyšší napětí alternátoru? Asi udělám pokusnou výměnu AKU. Mám tu dobrý, sice jen 55Ah, ale to by nemuselo vadit. (Jen mi vadí, že kvůli tomu budu muset demontovat ŘJ LPG - dát náhradní AKU jen na startovací kabely by mohl být risk, kdyby svorky sklouzly za chodu motoru - alternátor by to nemusel zkousnout).

27.11.2014 09:17 - Re: Časté praskání žárovek H7 2758278
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nezapomeň, že u C5 III má baterie svou jednotku, pokud dᚠjinou s rozdílem Ah, měl bys to do ní nasypat diagnostikou, nejsem tak velký znalec abych posoudil jestli na zkoušku bude vše ok, ale mám dojem že ve vlákně akumulátor se dočteš víc, jsou tam určité podmínky, vše ale nasvědčuje jak psal xm.milan na tu regulaci alternátoru.

27.11.2014 10:42 - Re: Časté praskání žárovek H7 2758294
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jsem si toho vědom, ale předpokládám, že tu krátkodobou zkoušku by to mohlo ustát. Přesto jsem tě poslechl a šel do vlákna "Akumulátor" - a asi budu mít co číst do Vánoc.

27.11.2014 11:29 - Re: Časté praskání žárovek H7 2758320
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Teď jsem šel udělat ten pokus a připadám si trochu jak magor. Používám ten jednoučelový digi voltmetr, co se strká do zásuvky zapalovače, ale ověřil jsem si, že ukazuje správně -14.8 jsem předtím naměřil i univer. digi voltmetrem).
Pootočení klíčku - po prvních pár sec, které asi potřebuje elektronika voltmetru, ukazuje 12.1V a drží (docela dobré nato, že stála celou noc a dřív to bylo vždy pod 12V). Nastartuju a ejhle 14.3 - 14.4 V (od volnoběhu do 4500 otáček), se světlama, bez světel - pořád. Mluvím pořád o staré baterce - asi má nějaké světlé chvilky. Za těchto okolností jsem tu druhou nezkoušel.
Ale tím jsem se nejpíš ocitl ve špatném vlákně i když to zřejmě souvisí: příčina= akumulátor?, trochu nelogický následek je rychlejší odchod žárovek. Až to nějak uzavřu, dám vědět.

27.11.2014 19:54 - Re: Časté praskání žárovek H7 2758472
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Honzaho napsal(a):
Teď jsem šel udělat ten pokus a připadám si trochu jak magor. Používám ten jednoučelový digi voltmetr, co se strká do zásuvky zapalovače, ale ověřil jsem si, že ukazuje správně -14.8 jsem předtím naměřil i univer. digi voltmetrem). Pootočení klíčku - po prvních pár sec, které asi potřebuje elektronika voltmetru, ukazuje 12.1V a drží (docela dobré nato, že stála celou noc a dřív to bylo vždy pod 12V). Nastartuju a ejhle 14.3 - 14.4 V (od volnoběhu do 4500 otáček), se světlama, bez světel - pořád. Mluvím pořád o staré baterce - asi má nějaké světlé chvilky. Za těchto okolností jsem tu druhou nezkoušel. Ale tím jsem se nejpíš ocitl ve špatném vlákně i když to zřejmě souvisí: příčina= akumulátor?, trochu nelogický následek je rychlejší odchod žárovek. Až to nějak uzavřu, dám vědět.

nechcem byt nejaky mudrak, ale je normalne ze nabijas baterku a ma 14,4V palubna siet. to je podla tohto clanku idealne napatie .link.

su v principe a sposoby nabijania - napatove a prudove. no a toto je napatove, ked ma mat plne nabity aku 12.8V naprazdno, tak vyvolas tok prudu rozdielom napatia. Konstantne napatie napr.14.5V vyvola velky prud na vybitom aku co ma 12V, no a ako na nom napatie stupa k tym 13,7V tak sa umerne prud znizuje az pri malom rozdiele cca. 1V uz tecie prud maly.
takze to mas ok podla mna.

|< < 1 2 3 4 5 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator