| | |
28.01.2014 12:43 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2662909
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
Kluci u mě neba měnit co 3 měsíce árovky H7. At koupím co koupím prostě praskne. Co myslíte pomůe tohle nebo to je na nějaký usměrnovací kondík. .link.
Kluci u mě neba měnit co 3 měsíce árovky H7. At koupím co koupím prostě praskne. Co myslíte pomůe tohle nebo to je na nějaký usměrnovací kondík. http://www.eshop-rychle.cz/bezo/eshop/17-1-Zarovky-12V/0/5/3130-Odporove-vedeni-SKODA-6Y0941855-pro-zarovky-H7-s-patici-PX26d
|
|
28.01.2014 13:35 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2662912
|
|
jumep
|
|
|
vymen si tie konektory co idu na ziarovku
ak najdes dobry a spravny tak ta ziarovka tam prezije zhruba rok
zakladom je to ze ten konektor ma prechodak a prehrieva sa to uplne cele odzadu a preto odchadzaju tie ziarovky
tie draty tolko nepomozu co pomoze pri tom ten novy konektor na ziarovke, cize ked az nepomozu konektory skus hento
vymen si tie konektory co idu na ziarovku
ak najdes dobry a spravny tak ta ziarovka tam prezije zhruba rok
zakladom je to ze ten konektor ma prechodak a prehrieva sa to uplne cele odzadu a preto odchadzaju tie ziarovky
tie draty tolko nepomozu co pomoze pri tom ten novy konektor na ziarovke, cize ked az nepomozu konektory skus hento
|
|
28.01.2014 14:09 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2662922
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Měl jsem jeden konektor úplně rozpadlý, tak jsem vechny 4 vyměnil za keramické a pohoda.
Měl jsem jeden konektor úplně rozpadlý, tak jsem vechny 4 vyměnil za keramické a pohoda.
|
|
28.01.2014 14:11 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2662923
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
Dobře zkusím to vyměnit za keramické,ale nepřipadlo mi,e je tam vůle. .link.
Asi tyhle
Dobře zkusím to vyměnit za keramické,ale nepřipadlo mi,e je tam vůle. http://www.xenon.cz/3659-keramicka-patice-h7-8595128232713.html
Asi tyhle
|
|
28.01.2014 16:25 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2662933
|
|
Henry
|
|
|
Já si myslím, e plastový jsou lepí. Kontakty v těch keramických, po pár letech, dopadnou stejně jako v plastových. Ty plastový se potom rozpadnou a musí je vyměnit, keramický patice drí v celku a ničí árovky teplem.
Já si myslím, e plastový jsou lepí. Kontakty v těch keramických, po pár letech, dopadnou stejně jako v plastových. Ty plastový se potom rozpadnou a musí je vyměnit, keramický patice drí v celku a ničí árovky teplem. :-o
|
|
28.01.2014 19:03 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2662955
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
ziarovky treba long life, mam dobre skusenosti s philips. pozor na lacne ziarovky bez UV filtra
ziarovky treba long life, mam dobre skusenosti s philips. pozor na lacne ziarovky bez UV filtra
|
|
28.01.2014 19:13 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2662957
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Neměly by se při výměně brát holou rukou za baňku,jsou to halogeny,jinak mám také zkuenosti z jiných aut,e z 99% byl napečenej konektor,proto odcházely,po výměně konektorů árovky v pohodě.
Neměly by se při výměně brát holou rukou za baňku,jsou to halogeny,jinak mám také zkuenosti z jiných aut,e z 99% byl napečenej konektor,proto odcházely,po výměně konektorů árovky v pohodě.;-)
|
|
28.01.2014 19:25 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2662959
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
Já si myslím,e nejvíc kodí jak houpe proud a pak časté rozsvěcování.
Nevím jak jinak tomu zabránit aby ten ok byl co nejmení. Při ronutí světla by to chtělo náběh jako mají koncerny u mlhovek co přisvěcují do zatáčky.
A to kolísání proudu bude asi horí na odstranění
Já si myslím,e nejvíc kodí jak houpe proud a pak časté rozsvěcování.
Nevím jak jinak tomu zabránit aby ten ok byl co nejmení. Při ronutí světla by to chtělo náběh jako mají koncerny u mlhovek co přisvěcují do zatáčky.
A to kolísání proudu bude asi horí na odstranění:nevim
|
|
28.01.2014 20:03 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2662964
|
|
Hagrid_cZ
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Hlavní příčiny:
Přepětí soustavy ji z výroby > Od roku 2000 prakticky standart. Důvodem je prý monost dělat méně kvalitní akumulátory.
Přepětí soustavy způsobené vadným alternátorem > Co nejdříve vyřeit, árovky jsou to nejlevnějí co to odnáí.
Denní svícení > árovky a světlomety nejsou stavěné na provoz ve vysokých teplotách. Původně byly navreny pouze na noční provoz. (kolona v létě v +30st.)
Take kdy si to sečteme, není se čemu divit, e árovky praskají jak balónky.
Hlavní příčiny:
Přepětí soustavy ji z výroby > Od roku 2000 prakticky standart. Důvodem je prý monost dělat méně kvalitní akumulátory.
Přepětí soustavy způsobené vadným alternátorem > Co nejdříve vyřeit, árovky jsou to nejlevnějí co to odnáí.
Denní svícení > árovky a světlomety nejsou stavěné na provoz ve vysokých teplotách. Původně byly navreny pouze na noční provoz. (kolona v létě v +30st.)
Take kdy si to sečteme, není se čemu divit, e árovky praskají jak balónky.
|
|
28.01.2014 21:42 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2662983
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
kupovat LONGY a značkové, a ne unty z Tesca a neahat na baňku a nemám problémy to přepětí a podpětí vzniká hlavně při zapnutí, vypnutí čerpadla hydrauliky při dorovnávání, je to i vidět v noci za jízdy - jakoby bliknutí
kupovat LONGY a značkové, a ne unty z Tesca a neahat na baňku a nemám problémy to přepětí a podpětí vzniká hlavně při zapnutí, vypnutí čerpadla hydrauliky při dorovnávání, je to i vidět v noci za jízdy - jakoby bliknutí ;-)
|
|
29.01.2014 07:20 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2663008
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
Kdy teda mluvíme o altíku. Dá se zjistit na diagu jeho stav? Osobně nemám problém se starty a voltmetr v autě ukazuje ve středové ploze.
Kdy teda mluvíme o altíku. Dá se zjistit na diagu jeho stav? Osobně nemám problém se starty a voltmetr v autě ukazuje ve středové ploze.
|
|
29.01.2014 09:41 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2663024
|
|
jumep
|
|
|
z diag nezistis o altiku nic, iba to ze ak mas okolo 200t km mozes ocakavat ze sa prejavi
z diag nezistis o altiku nic, iba to ze ak mas okolo 200t km mozes ocakavat ze sa prejavi
|
|
29.01.2014 13:40 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2663047
|
|
miskod
|
|
|
Asi nevhodne vlakno, ale neda sa mi neopytat. Kedze jazdim len dlhe trasy a prevazne v noci s rodinou. Ako sa prejavi odchadzajuci alternator? Proste prestane dobijat a mam pred sebou poslednych 50km, alebo sa to da nejako vypozorovat z priznakov?
Inak co sa tyka ziaroviek, tak mne tiez pomohli long-life. Drzia uz treti rok a maju za sebou urcite viac ako 50tis km.
Asi nevhodne vlakno, ale neda sa mi neopytat. Kedze jazdim len dlhe trasy a prevazne v noci s rodinou. Ako sa prejavi odchadzajuci alternator? Proste prestane dobijat a mam pred sebou poslednych 50km, alebo sa to da nejako vypozorovat z priznakov?
Inak co sa tyka ziaroviek, tak mne tiez pomohli long-life. Drzia uz treti rok a maju za sebou urcite viac ako 50tis km.
|
|
29.01.2014 15:11 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2663052
|
|
jumep
|
|
|
alternator na rucicke uvidis ze prestal dobijat, ak rucicku nemas tak az po nejakych 5min hodi hlasku ... tam uz odchadzajuci nezbadas az kym neumre uplne
ale s tym do spravneho vlakna poprosim
alternator na rucicke uvidis ze prestal dobijat, ak rucicku nemas tak az po nejakych 5min hodi hlasku ... tam uz odchadzajuci nezbadas az kym neumre uplne
ale s tym do spravneho vlakna poprosim
|
|
05.03.2014 15:39 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2674786
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
Tak kluci u jsem to nemohl vydret a po dalím prasknutí árovky. Podotýkám,e ve co se týče altíku a proudu je o.k (přeměřeno). Jediná monost je BHI které dost rozkolísá hladinu proudu.
Nechal jsem si od kámoe udělat usměrnovač proudu s pozvolným náběhem. Mělo by to prý i dret konstatní proud po nějakou vteřinku. Hlavně to kolísání díky BHI by to mělo eliminovat. No uvidím budu instalovat o víkendu.
Dole foto toho pazmeku
Tak kluci u jsem to nemohl vydret a po dalím prasknutí árovky. Podotýkám,e ve co se týče altíku a proudu je o.k (přeměřeno). Jediná monost je BHI které dost rozkolísá hladinu proudu.
Nechal jsem si od kámoe udělat usměrnovač proudu s pozvolným náběhem. Mělo by to prý i dret konstatní proud po nějakou vteřinku. Hlavně to kolísání díky BHI by to mělo eliminovat. No uvidím budu instalovat o víkendu.
Dole foto toho pazmeku ;-)
Přílohy: DSC_0211.jpg ( 1432003b ) - DSC_0212.jpg ( 1711584b ) - |
|
05.03.2014 16:14 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2674816
|
|
miskod
|
|
|
Ked tak na to kukam, tak je to zrejme limiter napatia. Predpokladam, ze okrem toho ze ti to bude menej svietit, tak za chvilku utavis tie tenke cesticky od toho mos-u. Viem o com hovorim. Robil som nejake zariadenie co obsluhovalo 50W/12V ziarovky. Mal som o dost hrubsie cesty a bolo to rozpalene ako slak.
Teda ak si nechces koledovat o zhorene auto, tak si kup longlife ziarovky a nevymyslaj hluposti. Mne tiez casto praskali. Mam longlife od philipsu a su tam uz tri roky a 70tis km.
Ked tak na to kukam, tak je to zrejme limiter napatia. Predpokladam, ze okrem toho ze ti to bude menej svietit, tak za chvilku utavis tie tenke cesticky od toho mos-u. Viem o com hovorim. Robil som nejake zariadenie co obsluhovalo 50W/12V ziarovky. Mal som o dost hrubsie cesty a bolo to rozpalene ako slak.
Teda ak si nechces koledovat o zhorene auto, tak si kup longlife ziarovky a nevymyslaj hluposti. Mne tiez casto praskali. Mam longlife od philipsu a su tam uz tri roky a 70tis km.
|
|
05.03.2014 16:51 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2674821
|
|
jumep
|
|
|
presne, zakladna pricina ako som uz x krat spomenul, prehriatie konektoru a samotnej ziarovky a ta potom prdne, velmi vela krat staci vymenit konektory za nove (samozrejme kvalitne) a zasa to vydrzi
presne, zakladna pricina ako som uz x krat spomenul, prehriatie konektoru a samotnej ziarovky a ta potom prdne, velmi vela krat staci vymenit konektory za nove (samozrejme kvalitne) a zasa to vydrzi
|
|
25.11.2014 16:31 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2757572
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Ne, e by toho tady na dané téma bylo málo, ale jednu věc jsem tady nenael. Správnou hodnotu napětí alternátoru za jízdy. Mně se to drí docela bez kolísání na hodnotě 14.8V (občas chvilku 14.9) a to mi přijde docela hodně, nejen pro árovky, ale i pro AKU. Můete mi prosím někdo říct, jestli je to OK ?
Ne, e by toho tady na dané téma bylo málo, ale jednu věc jsem tady nenael. Správnou hodnotu napětí alternátoru za jízdy. Mně se to drí docela bez kolísání na hodnotě 14.8V (občas chvilku 14.9) a to mi přijde docela hodně, nejen pro árovky, ale i pro AKU. Můete mi prosím někdo říct, jestli je to OK ?
|
|
25.11.2014 17:00 -
Re: Časté praskání árovek H7
|
2757584
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jednou jsem měřil a mám dojem e jsem tam měl 14.4V, myslím na alternátoru.
Jednou jsem měřil a mám dojem e jsem tam měl 14.4V, myslím na alternátoru. ;-)
|
|
| |
|
|