| | |
20.07.2013 23:14 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 II
|
2600238
|
|
jardas
|
|
|
Boris911 napsal(a): Zdravím, také bych se Vás chtěl zeptat, na výměnu za neoriginální rádio. Mám RD4 s černobílým displejem, které neumí MP3, ani CD-TEXT. Zvauji, e bych ho vyměnil za nějaké Autorádio od SONY, které umí i AAC (MP4 z iTunes) a má Bluetooth hands-free s mikrofonem. Ale v autorizovaném servise mi nedokázali odpovědět, jestli mi ten černobílý displej bude ukazovat, alespoň nastavení teploty klimatizace, kdy dojezd a spotřeba jde přes autorádio. Máte někdo, prosím zkuenosti, jestli ten displej potom bude něco ukazovat (minimálně, alespoň tu teplotu klimatizace, kdy by to neukazovalo spotřebu)? Předem Vám moc děkuji za odpovědi.
daval jsem taktez neorigo radio misto RD4, nez jsem ho vykubl tak jsem si tam na displeji nechal vsechno ohledně spotřeby a po montazi neorigo mi displej hazi normalne venkovni teplotu, cas, teplotu a nastaveni klima, plus datum a vsechny udaje kolem ty spotreby, ktere jdou normalne prepipnat na pacce steracu
Zdravím, také bych se Vás chtěl zeptat, na výměnu za neoriginální rádio. Mám RD4 s černobílým displejem, které neumí MP3, ani CD-TEXT. Zvauji, e bych ho vyměnil za nějaké Autorádio od SONY, které umí i AAC (MP4 z iTunes) a má Bluetooth hands-free s mikrofonem. Ale v autorizovaném servise mi nedokázali odpovědět, jestli mi ten černobílý displej bude ukazovat, alespoň nastavení teploty klimatizace, kdy dojezd a spotřeba jde přes autorádio. Máte někdo, prosím zkuenosti, jestli ten displej potom bude něco ukazovat (minimálně, alespoň tu teplotu klimatizace, kdy by to neukazovalo spotřebu)? Předem Vám moc děkuji za odpovědi.
daval jsem taktez neorigo radio misto RD4, nez jsem ho vykubl tak jsem si tam na displeji nechal vsechno ohledně spotřeby a po montazi neorigo mi displej hazi normalne venkovni teplotu, cas, teplotu a nastaveni klima, plus datum a vsechny udaje kolem ty spotreby, ktere jdou normalne prepipnat na pacce steracu
|
|
21.07.2013 10:36 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 II
|
2600274
|
|
Boris911
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Tak to je výborné. Předpokládám, e to na displeji i nadále ukazuje čárky za autem, při couvání (parkovací asistent).
Ale jeliko jsem v manuálních zásazích nezkuený, tak bych potřeboval, prosím poradit, co ve je potřeba, pro přehození originálního rádia za neoriginální?
1.) Jak poznám, jestli mám nyní VAN/CAN/ISO autorádio (pokud je to důleité)?
2.) Jaké nástroje jsou, prosím potřeba pro vytaení a odpojení stávajícího autorádia? Někde na youtube jsem viděl, e je to buď nějaký malý roubovák. Ale jaký?
3.) Je potřeby, prosím sehnat nějakou redukci pro připojení neoriginálního rádia s ISO konektorem?
4.) Je potřeba přehodit i kovový rámeček, do které se rádio zasouvá, nebo 1DIN rádio bude bez problémů zasunout, a bude dret, v rámečku, po současném RD4 rádiu?
5.) Na rádiu (Sony MEX-BT3000) píí, e podporuje ovládání u volantu a podle manuálu je na to, vzadu, nějaký port. Je na to, prosím potřeba nějaká redukce z originálního autorádia? (Ovládání pod volantem při nejhorím oelím.)
Původně jsem plánoval návtěvu autorizovaného servisu, ale to by mě mohlo přijít na cca 2 tisíce, proto uvauji, e bych si to autorádio mohl zkusit přehodit sám. Ale jak u jsem napsal, tak k tomu potřebuji, prosím informace. Krycí plast (ze 2DIN na 1DIN) si zkusím objednat v servise.
Předem Vám moc děkuji za odpovědi.
Tak to je výborné. Předpokládám, e to na displeji i nadále ukazuje čárky za autem, při couvání (parkovací asistent).
Ale jeliko jsem v manuálních zásazích nezkuený, tak bych potřeboval, prosím poradit, co ve je potřeba, pro přehození originálního rádia za neoriginální?
1.) Jak poznám, jestli mám nyní VAN/CAN/ISO autorádio (pokud je to důleité)?
2.) Jaké nástroje jsou, prosím potřeba pro vytaení a odpojení stávajícího autorádia? Někde na youtube jsem viděl, e je to buď nějaký malý roubovák. Ale jaký?
3.) Je potřeby, prosím sehnat nějakou redukci pro připojení neoriginálního rádia s ISO konektorem?
4.) Je potřeba přehodit i kovový rámeček, do které se rádio zasouvá, nebo 1DIN rádio bude bez problémů zasunout, a bude dret, v rámečku, po současném RD4 rádiu?
5.) Na rádiu (Sony MEX-BT3000) píí, e podporuje ovládání u volantu a podle manuálu je na to, vzadu, nějaký port. Je na to, prosím potřeba nějaká redukce z originálního autorádia? (Ovládání pod volantem při nejhorím oelím.)
Původně jsem plánoval návtěvu autorizovaného servisu, ale to by mě mohlo přijít na cca 2 tisíce, proto uvauji, e bych si to autorádio mohl zkusit přehodit sám. Ale jak u jsem napsal, tak k tomu potřebuji, prosím informace. Krycí plast (ze 2DIN na 1DIN) si zkusím objednat v servise.
Předem Vám moc děkuji za odpovědi.
|
|
21.07.2013 11:46 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 II
|
2600290
|
|
Boris911
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Tak nakonec se podařilo. Na internetu jsem si nael, e je potřeba roubovák TORX T10 a v kombinaci s kombinačkami se mi podařilo uvolnit oba dva rouby.
Odpojil jsem rádio, a jak jardas psal, tak displej veukazuje, jenom v zimě tam pak nepůjde přehodit čas za zimní.
V servise se potom budu muset poptat po rámečku na 1DIN rádio, protoe u originálního rádia tam ádná achta není, take mení rádio by zapadlo dovnitř, případně tam bude díra (obrázek 194).
Co se napájecího konektoru (obrázek 197) týče, tak ten jsem ji nael na .link. za necelé dve stovky.
Take hlavní problém zůstává 2 DIN díra.
Tak nakonec se podařilo. Na internetu jsem si nael, e je potřeba roubovák TORX T10 a v kombinaci s kombinačkami se mi podařilo uvolnit oba dva rouby.
Odpojil jsem rádio, a jak jardas psal, tak displej veukazuje, jenom v zimě tam pak nepůjde přehodit čas za zimní.
V servise se potom budu muset poptat po rámečku na 1DIN rádio, protoe u originálního rádia tam ádná achta není, take mení rádio by zapadlo dovnitř, případně tam bude díra (obrázek 194).
Co se napájecího konektoru (obrázek 197) týče, tak ten jsem ji nael na http://www.sptrading.cz/car-hifi/iso-adaptery-pro-autoradia/iso-konektor-citroen-3/3270.html za necelé dve stovky.
Take hlavní problém zůstává 2 DIN díra.
Přílohy: DSC_0194.jpg ( 1416847b ) - DSC_0197.jpg ( 1136024b ) - |
|
21.07.2013 21:38 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 II
|
2600382
|
|
jardas
|
|
|
Boris911 napsal(a): Tak nakonec se podařilo. Na internetu jsem si nael, e je potřeba roubovák TORX T10 a v kombinaci s kombinačkami se mi podařilo uvolnit oba dva rouby.
Odpojil jsem rádio, a jak jardas psal, tak displej veukazuje, jenom v zimě tam pak nepůjde přehodit čas za zimní.
V servise se potom budu muset poptat po rámečku na 1DIN rádio, protoe u originálního rádia tam ádná achta není, take mení rádio by zapadlo dovnitř, případně tam bude díra (obrázek 194).
Co se napájecího konektoru (obrázek 197) týče, tak ten jsem ji nael na .link. za necelé dve stovky.
Take hlavní problém zůstává 2 DIN díra.
servis mit nic nebude, mam tenhle a i ten přechod z MOST konektoru na ISO co nabízejí
.link.
servis mit nic nebude, mam tenhle a i ten přechod z MOST konektoru na ISO co nabízejí
http://www.ahifi.cz/ramecek-autoradia-citroen-c5.html
|
|
22.07.2013 09:11 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 II
|
2600532
|
|
Boris911
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Díky moc za typ. Dokonce je ta prodejna i v Brně. Tak jsem si to promyslel následovně:
1.) Redukční rámeček - .link. (200Kč)
2.) ISO adaptér z CAN sběrnice s podporou ovládání autorádia páčkou pod volantem - .link. (2.490Kč)
3.) Propojovací káblík z ovladače pod volantem do SONY autorádia - .link. (129Kč)
4.) Autorádio Sony MEX-BT4000 (cca 4000Kč)
Celkem tedy celá operace výjde na cca 6819Kč.
Jetě si to promyslím, protoe moná budu měnit, v Áčkách auto za novějí (downgrade C5-2005 -> C4-2008 Exkluzive), kde je ji RD4 s MP3, které by ji mohlo podporovat přehazování adresářů a má Bluetooth hands-free.
Díky moc za typ. Dokonce je ta prodejna i v Brně. :palec Tak jsem si to promyslel následovně:
1.) Redukční rámeček - http://www.ahifi.cz/ramecek-autoradia-citroen-c5.html (200Kč)
2.) ISO adaptér z CAN sběrnice s podporou ovládání autorádia páčkou pod volantem - http://www.ahifi.cz/adapter-pro-ovladani-na-volantu-peugeot-citroen.html (2.490Kč)
3.) Propojovací káblík z ovladače pod volantem do SONY autorádia - http://www.ahifi.cz/propojovaci-kabel-pro-autoradia-sony.html (129Kč)
4.) Autorádio Sony MEX-BT4000 (cca 4000Kč)
Celkem tedy celá operace výjde na cca 6819Kč.
Jetě si to promyslím, protoe moná budu měnit, v Áčkách auto za novějí (downgrade C5-2005 -> C4-2008 Exkluzive), kde je ji RD4 s MP3, které by ji mohlo podporovat přehazování adresářů a má Bluetooth hands-free.
|
|
22.07.2013 10:47 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 II
|
2600566
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Ta cena za adaptér je přímo vodporná.. :/ Má to v sobě něco víc nebo to jsou jen kabely převedené na jiné kabely?
Ta cena za adaptér je přímo vodporná.. :/ Má to v sobě něco víc nebo to jsou jen kabely převedené na jiné kabely?
|
|
22.07.2013 10:57 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 II
|
2600568
|
|
Boris911
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Tak samozřejmě, bez ovládání rádia páčkou pod volantem, to stojí 390Kč. - .link.
Tak samozřejmě, bez ovládání rádia páčkou pod volantem, to stojí 390Kč. - http://www.ahifi.cz/oem-kabel-citroen-peugeot.html
|
|
22.07.2013 11:23 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 II
|
2600571
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
No to jo, to se právě ptám, co je v tý krabičce pro ovládání pod volantem, e to je taková raketa?
No to jo, to se právě ptám, co je v tý krabičce pro ovládání pod volantem, e to je taková raketa?
|
|
30.07.2013 14:36 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 II
|
2603524
|
|
Boris911
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Tak nakonec se dobrá věc podařila .link. . Neoriginální autorádio hraje, displej funguje.
Ale dalo mi to zabrat, protoe u neoriginálního autorádia (moná je to redukcí z Citroen konektoru na ISO konektor) nefunguje zapnutí/vypnutí autorádia otočením klíče do pozice 1, jako u originálního autorádia. Natěstí v návodu, u autorádia, bylo schéma zapojení kabelů u aut bez startovací pozice ACC. Take rádio jede. Jede tedy non-stop (i bez klíče). Ale řeením je odpojování čelního panelu.
Pro mě zde jsou benefuty v podobě přehrávání kodeku AAC (hudba zakoupená z iTunes) a Bluetooth hands-free (funguje v pohodě).
Potom také hlavní rozdíl v mnoství hudby:
Blaupunkt (Citroen/Peugeot) RD4 N1 s Citroen USB boxem:
Maximální počet adresářů: 5
Maximální počet souborů (MP3) na adresář: 99
Sony DSX-A50BT:
Maximální počet adresářů: 128
Maximální počet souborů (MP3/WMA/AAC) na adresář: 500
Tak nakonec se dobrá věc podařila https://lh6.googleusercontent.com/-FZ76BoCZtlc/UfexCV5muhI/AAAAAAAANqs/8h1_YcJGduY/w500-h889-no/DSC_0210.jpg . Neoriginální autorádio hraje, displej funguje.
Ale dalo mi to zabrat, protoe u neoriginálního autorádia (moná je to redukcí z Citroen konektoru na ISO konektor) nefunguje zapnutí/vypnutí autorádia otočením klíče do pozice 1, jako u originálního autorádia. Natěstí v návodu, u autorádia, bylo schéma zapojení kabelů u aut bez startovací pozice ACC. Take rádio jede. Jede tedy non-stop (i bez klíče). Ale řeením je odpojování čelního panelu.
Pro mě zde jsou benefuty v podobě přehrávání kodeku AAC (hudba zakoupená z iTunes) a Bluetooth hands-free (funguje v pohodě).
Potom také hlavní rozdíl v mnoství hudby:
Blaupunkt (Citroen/Peugeot) RD4 N1 s Citroen USB boxem:
Maximální počet adresářů: 5
Maximální počet souborů (MP3) na adresář: 99
Sony DSX-A50BT:
Maximální počet adresářů: 128
Maximální počet souborů (MP3/WMA/AAC) na adresář: 500
|
|
30.07.2013 17:37 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 II
|
2603561
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Jen pro info: ta omezení adresářů USB boxu jsou jen pro ovládání přímými tlačítky 1-5. Na displeji můe listovat libovolnou adresářovou strukturou (stačí mít aktivovaný PTY Document).
AAC to ale přehrává jen přes iPod, to jo.
Jen pro info: ta omezení adresářů USB boxu jsou jen pro ovládání přímými tlačítky 1-5. Na displeji můe listovat libovolnou adresářovou strukturou (stačí mít aktivovaný PTY Document).
AAC to ale přehrává jen přes iPod, to jo.
|
|
30.07.2013 19:55 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 II
|
2603617
|
|
Boris911
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Tak je pravda, e v "módu navigace" (termín z návodu k Citroen USB Boxu) těch adresářů můe být více, ale kadý opět můe mít max. 99 písniček). Ale nely tam, navzdory návodu, přepínat adresáře ipkami (nahorů a dolů) na rádiu, nebo kolečkem u volantu. Co byl zásadní nedostatek. A přes volbu 1 si to nepamatovalo, po vypnutí motoru, kde to bylo. Take na pí.u systém!
Co se AAC týče, tak já nemám iPod, ani iPhone, ale android telefon (do kterého si kupuji hudbu z iTunes, protoe Google nespustil prodej hudby v ČR). Take jsem musel převádět hudbu do MP3 na flashku. Takhle na flashku nahraji rouvnou soubory M4A a neztrácím kvalitu rekompresí (z např. 450Kbps AAC do 320Kbps MP3). MP3 také zabíraly víc, ne originál z iTunes.
U neoriginálního rádia jsem nael jednu chybku, která můe být pro někoho nepříjemná - parkovací asistent nepípá, ale stále se ukazuje na displeji. Take pro ty kdo parkují podle displeje, jako já, se nic nemění. A pro ty, co se orientují podle pískání to můe být blbé.
No, zítra odjídím na dovolenou, ale po dovolené jetě investuji do konvertoru pro ovládání rádia tlačítky na volantu/páčkou pod volantem. Dnes jsem se 3x přistihl, e na ně ahám, by nejsou zapojené, protoe redukce nebyla skladem, a já jsem na ně navyklý. Je to, jako kdy jsem před 15 lety dělal na prehistorické 8086 ze Sluovic a ruka mi, u tehdy, ujíděla po myi, která tam nebyla.
Tak je pravda, e v "módu navigace" (termín z návodu k Citroen USB Boxu) těch adresářů můe být více, ale kadý opět můe mít max. 99 písniček). Ale nely tam, navzdory návodu, přepínat adresáře ipkami (nahorů a dolů) na rádiu, nebo kolečkem u volantu. Co byl zásadní nedostatek. A přes volbu 1 si to nepamatovalo, po vypnutí motoru, kde to bylo. Take na pí.u systém!
Co se AAC týče, tak já nemám iPod, ani iPhone, ale android telefon (do kterého si kupuji hudbu z iTunes, protoe Google nespustil prodej hudby v ČR). Take jsem musel převádět hudbu do MP3 na flashku. Takhle na flashku nahraji rouvnou soubory M4A a neztrácím kvalitu rekompresí (z např. 450Kbps AAC do 320Kbps MP3). MP3 také zabíraly víc, ne originál z iTunes.
U neoriginálního rádia jsem nael jednu chybku, která můe být pro někoho nepříjemná - parkovací asistent nepípá, ale stále se ukazuje na displeji. Take pro ty kdo parkují podle displeje, jako já, se nic nemění. A pro ty, co se orientují podle pískání to můe být blbé.
No, zítra odjídím na dovolenou, ale po dovolené jetě investuji do konvertoru pro ovládání rádia tlačítky na volantu/páčkou pod volantem. Dnes jsem se 3x přistihl, e na ně ahám, by nejsou zapojené, protoe redukce nebyla skladem, a já jsem na ně navyklý. Je to, jako kdy jsem před 15 lety dělal na prehistorické 8086 ze Sluovic a ruka mi, u tehdy, ujíděla po myi, která tam nebyla. :-))))
|
|
04.08.2013 18:23 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 II
|
2604758
|
|
Boris911
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Po návratu z dovolené jsem zjistil několik zajímavých faktů, které mě odrazují od dalí investice do převodníku pro ovládání páčkami pod volantem.
1.) Absence pískání (pokud nemáte originální rádio), při couvání, můe někdy chybět (kdy jsem málem, v aleji, nacouval do stromu).
2.) Neoriginální rádio je moc náchylné na interference z mobilního telefonu. Poutím si hudbu z flashky. Mobil mám v dráku (uchycený v chladící mříce). A občas to vytváří ruivé zvuky (bzučení, tůtání), jako kdy přiloíte mobil k reproduktoru. Tohle s originálním autorádiem nedělalo.
Po návratu z dovolené jsem zjistil několik zajímavých faktů, které mě odrazují od dalí investice do převodníku pro ovládání páčkami pod volantem.
1.) Absence pískání (pokud nemáte originální rádio), při couvání, můe někdy chybět (kdy jsem málem, v aleji, nacouval do stromu).
2.) Neoriginální rádio je moc náchylné na interference z mobilního telefonu. Poutím si hudbu z flashky. Mobil mám v dráku (uchycený v chladící mříce). A občas to vytváří ruivé zvuky (bzučení, tůtání), jako kdy přiloíte mobil k reproduktoru. Tohle s originálním autorádiem nedělalo. :-( :-( :-( :-(
|
|
05.08.2013 16:43 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 II
|
2605095
|
|
marek5
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
caute mam taku otazkzu chcel by som vymenit autoradio ale jedna chybicka vymenil som ho a ked chcem zapnut klimatizaciu tak ide zapnut ale vypnut ju nvm pokial tam mam radio sony.. musim dat s5 norig autoradio a cez menu klimatizaciu vypnut.. viete mi pomoct nejak??
caute mam taku otazkzu chcel by som vymenit autoradio ale jedna chybicka vymenil som ho a ked chcem zapnut klimatizaciu tak ide zapnut ale vypnut ju nvm pokial tam mam radio sony.. musim dat s5 norig autoradio a cez menu klimatizaciu vypnut.. viete mi pomoct nejak??
|
|
05.08.2013 18:56 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 II
|
2605145
|
|
jumep
|
|
|
nie, panel sam o sebe neexistuje a ovladat inac sa to neda
nie, panel sam o sebe neexistuje a ovladat inac sa to neda
|
|
05.08.2013 20:27 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 II
|
2605177
|
|
Boris911
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Já jí vypnout normálně jde. Klimatizace má samostatný panel (1 DIN pod 1 DIN autorádiem). Je tam kolečko na rychlost větráků. Take se to dá stáhnout na nulu a tím se klimatizace vypne. A pak zase zmáčkne tlačítko AUTO a klimatizace se zase zapne.
Já jí vypnout normálně jde. Klimatizace má samostatný panel (1 DIN pod 1 DIN autorádiem). Je tam kolečko na rychlost větráků. Take se to dá stáhnout na nulu a tím se klimatizace vypne. A pak zase zmáčkne tlačítko AUTO a klimatizace se zase zapne.
|
|
05.08.2013 21:30 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 II
|
2605197
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jo, ale kdy potom zapne jenom větrák, tak běí i s kompresorem. I po uloení auta do garáe a dalí jízdě za tři dny je kompresor pořád připravenej běet. Stačí otočit kolečkem na ventilátor a u běí komresor a chladí. Samotný kompresor jde vypnout jenom v menu.
Jo, ale kdy potom zapne jenom větrák, tak běí i s kompresorem. I po uloení auta do garáe a dalí jízdě za tři dny je kompresor pořád připravenej běet. Stačí otočit kolečkem na ventilátor a u běí komresor a chladí. Samotný kompresor jde vypnout jenom v menu.
|
|
05.08.2013 21:33 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 II
|
2605198
|
|
Boris911
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Aha, tak tohle jsem nikdy neřeil. Bez klimatizace by to byla jenom blbá foukačka, co nechladí.
Aha, tak tohle jsem nikdy neřeil. Bez klimatizace by to byla jenom blbá foukačka, co nechladí.
|
|
05.08.2013 21:52 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 II
|
2605202
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ano, v podstatě to není třeba řeit a dá se se zapnutou klimou jezdit celoročně. Někdo to tak dělá, někdo ji zapíná jen kdy je vedro a neuchladí interiér samotným venkovním vzduchem. Kdy je venku +10°C, tak si v autě přitápím. Proč by mi v tom případě měl běet kompresor? Zvýí to spotřebu zhruba o 0,5 litru.
Někdy je dobrý klimu zapínat i kdy je chladno. Třeba kdy je vlhko, mlha, nebo prí, tak se nerosí okna. Ale kdy je jen chladněji, tak ji někdy vypínám. A jinak ne v menu to nejde.
Ano, v podstatě to není třeba řeit a dá se se zapnutou klimou jezdit celoročně. Někdo to tak dělá, někdo ji zapíná jen kdy je vedro a neuchladí interiér samotným venkovním vzduchem. Kdy je venku +10°C, tak si v autě přitápím. Proč by mi v tom případě měl běet kompresor? Zvýí to spotřebu zhruba o 0,5 litru.
Někdy je dobrý klimu zapínat i kdy je chladno. Třeba kdy je vlhko, mlha, nebo prí, tak se nerosí okna. Ale kdy je jen chladněji, tak ji někdy vypínám. A jinak ne v menu to nejde.
|
|
06.08.2013 12:10 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 II
|
2605287
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Já jsem kdysi nedůvěřivě zkouel vypínat klimu, páč mě taky tvalo, e běí někdy zbytečně, ale ádnou úsporu to nepřineslo, ani půl litru. Prostě neměřitelné.
Čekal, bych, e kdy není potřeba chladit, tak si jí vypne sám.
Já jsem kdysi nedůvěřivě zkouel vypínat klimu, páč mě taky tvalo, e běí někdy zbytečně, ale ádnou úsporu to nepřineslo, ani půl litru. Prostě neměřitelné.
Čekal, bych, e kdy není potřeba chladit, tak si jí vypne sám.
|
|
06.08.2013 12:51 -
Re: Neoriginální autorádio do C5 II
|
2605301
|
|
jumep
|
|
|
kompresor klimatizacie sa vypne sam pod +5 stupnov, ale toto je tema o radiu, nie klime, relevantna je len info ze veci z menu ohladom klimatizacie nenastavis (CUT - OFF AC, subezne nastavenie lavej a pravej strany ...)
kompresor klimatizacie sa vypne sam pod +5 stupnov, ale toto je tema o radiu, nie klime, relevantna je len info ze veci z menu ohladom klimatizacie nenastavis (CUT - OFF AC, subezne nastavenie lavej a pravej strany ...)
|
|
| |
|
|