| | |
08.09.2011 16:19 -
Re: Výměna předních světel H7 za originál Xenonové / C5 I
|
2412534
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
XM Y3 svítilo po výměně těch vloek za nové dobře. Y4 svítí taky dobře, záleí na stavu parabol. Dneska jde koupit za 4 tisíce celý nový světlomet, to je pak světla jak ve dne.
Navíc lze s jistými obtíemi zakoupit přestavbu Morette - to pak u není o čem i s normální árovkou.
Na C5 faceliftu jsem měl halogeny a svítily velmi dobře, teď na X7čce mam taky halogeny a taky svítěj super.
Vdy spí jde o stav paraboly, kvalitu árovky a elektroinstalace.
(BXka mi svítila super, byly tam zánovní paraboly a nebyl problém. To ale jetě skoro nikdo nevěděl, co je to ten xenóón ... )
XM Y3 svítilo po výměně těch vloek za nové dobře. Y4 svítí taky dobře, záleí na stavu parabol. Dneska jde koupit za 4 tisíce celý nový světlomet, to je pak světla jak ve dne.
Navíc lze s jistými obtíemi zakoupit přestavbu Morette - to pak u není o čem i s normální árovkou.
Na C5 faceliftu jsem měl halogeny a svítily velmi dobře, teď na X7čce mam taky halogeny a taky svítěj super.
Vdy spí jde o stav paraboly, kvalitu árovky a elektroinstalace.
(BXka mi svítila super, byly tam zánovní paraboly a nebyl problém. To ale jetě skoro nikdo nevěděl, co je to ten xenóón ... :-)))) )
|
|
08.09.2011 22:26 -
Re: Výměna předních světel H7 za originál Xenonové / C5 I
|
2412614
|
|
zico
|
|
|
Ked som mal BX, tiez bolo s novymi parabolami. Pre istotu som ale pouzivalziarovky NARVA 100W. Na krabicke bol napis "not for use in Europe" .. neviete niekto co to znamena ?
Ked som mal BX, tiez bolo s novymi parabolami. Pre istotu som ale pouzivalziarovky NARVA 100W. Na krabicke bol napis "not for use in Europe" .. neviete niekto co to znamena ? :-p
|
|
08.09.2011 22:30 -
Re: Výměna předních světel H7 za originál Xenonové / C5 I
|
2412615
|
|
tief
|
|
|
Myslim ze H4 100W nie su do evropskych aut ...
Myslim ze H4 100W nie su do evropskych aut ...
|
|
08.09.2011 22:31 -
Re: Výměna předních světel H7 za originál Xenonové / C5 I
|
2412616
|
|
Darja
|
|
|
Klokan napsal(a): Vdy spí jde o stav paraboly, kvalitu árovky a elektroinstalace.
(BXka mi svítila super, byly tam zánovní paraboly a nebyl problém. To ale jetě skoro nikdo nevěděl, co je to ten xenóón ... )
Tak větina BX měla po 20ti letech a více tak vysvícený paraboly... Je pravda, e nová světla (ne Depa!) udělaly svoje.. ale i tak čirá optika je čirá optika.. Ten, komu nesvítí c5, má bud parabolu v háji a nebo na prd árovky.
Tak větina BX měla po 20ti letech a více tak vysvícený paraboly... Je pravda, e nová světla (ne Depa!) udělaly svoje.. ale i tak čirá optika je čirá optika.. Ten, komu nesvítí c5, má bud parabolu v háji a nebo na prd árovky.
|
|
01.09.2013 12:49 -
Re: Výměna předních světel H7 za originál Xenonové / C5 I
|
2614630
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Obnovím tady diskusi. Řeila se výměna H7 za Xenon u C5 I. Zajímalo by mě, jestli je toto reálný u faceliftu (protoe Jumep píe kousek vý, e u Faceliftu je to zas něco jinýho). Ty H7 svítí skvěle, ale to natáčení....
Obnovím tady diskusi. Řeila se výměna H7 za Xenon u C5 I. Zajímalo by mě, jestli je toto reálný u faceliftu (protoe Jumep píe kousek vý, e u Faceliftu je to zas něco jinýho). Ty H7 svítí skvěle, ale to natáčení.... :-p
|
|
01.09.2013 13:01 -
Re: Výměna předních světel H7 za originál Xenonové / C5 I
|
2614636
|
|
jruze
|
|
|
Zbyňa napsal(a): Obnovím tady diskusi. Řeila se výměna H7 za Xenon u C5 I. Zajímalo by mě, jestli je toto reálný u faceliftu (protoe Jumep píe kousek vý, e u Faceliftu je to zas něco jinýho). Ty H7 svítí skvěle, ale to natáčení....
Nečetl jsem co bylo zpět, ale C5I měla vdy nebo často ?? přípravu - nebyl to problém. U C5 II není příprava a mám za to e velký problém(celá kabelá???,jednotka 3600,- světla ??,ostřikovače + motorek+ nádobka) bude to tak nákladné e je to asi nerentabilní.
Nečetl jsem co bylo zpět, ale C5I měla vdy nebo často ?? přípravu - nebyl to problém. U C5 II není příprava a mám za to e velký problém(celá kabelá???,jednotka 3600,- světla ??,ostřikovače + motorek+ nádobka) bude to tak nákladné e je to asi nerentabilní.;-)
|
|
01.09.2013 13:14 -
Re: Výměna předních světel H7 za originál Xenonové / C5 I
|
2614638
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Mám dojem, e se tu míchají dvě různé věci. Xenony C5 I normálně mívala, sám jsem je měl. Ale s natáčením to nemělo nic společné!
Pokud jde o natáčení, tak u C5 III mám jinou a jednoduí fintu. Netrval jsem na bixenonech, protoe jak píe Zbyňa, ty H7 svítí skvěle a mám k nim přisvěcení do zatáček. Na úplném boku sdrueného světlometu jsou dalí H7, které se na patřičné straně rozsvítí při určitém rozmezí rychlostí a určitém natočení volantu. Je to řeení mnohem jednoduí ne zatáčecí bixenony. Navíc zatáčecí světla uhýbají z vnějí strany zatáčky, statická světla svítí dál přímo a NAVÍC jetě do vnitřního oblouku zatáčky. Jen se přidaly dalí dvě jednoduché árovky a vytáhly data z počítačů. Navíc to jde z menu řidiče vypnout, aby při denním svícení potkávacími světlomety neblikaly i ty do zatáčky.
Mám dojem, e se tu míchají dvě různé věci. Xenony C5 I normálně mívala, sám jsem je měl. Ale s natáčením to nemělo nic společné!
Pokud jde o natáčení, tak u C5 III mám jinou a jednoduí fintu. Netrval jsem na bixenonech, protoe jak píe Zbyňa, ty H7 svítí skvěle a mám k nim přisvěcení do zatáček. Na úplném boku sdrueného světlometu jsou dalí H7, které se na patřičné straně rozsvítí při určitém rozmezí rychlostí a určitém natočení volantu. Je to řeení mnohem jednoduí ne zatáčecí bixenony. Navíc zatáčecí světla uhýbají z vnějí strany zatáčky, statická světla svítí dál přímo a NAVÍC jetě do vnitřního oblouku zatáčky. Jen se přidaly dalí dvě jednoduché árovky a vytáhly data z počítačů. Navíc to jde z menu řidiče vypnout, aby při denním svícení potkávacími světlomety neblikaly i ty do zatáčky.
|
|
01.09.2013 13:51 -
Re: Výměna předních světel H7 za originál Xenonové / C5 I
|
2614641
|
|
Kameník
|
|
|
Já mám HNG 5500K Klasické H4 a H7 plněné xeon plynem. a i na technický v poho. Svítí skvěle .
Já mám HNG 5500K Klasické H4 a H7 plněné xeon plynem. a i na technický v poho. Svítí skvěle .
|
|
01.09.2013 14:10 -
Re: Výměna předních světel H7 za originál Xenonové / C5 I
|
2614643
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
jruze napsal(a): Nečetl jsem co bylo zpět, ale C5I měla vdy nebo často ?? přípravu - nebyl to problém. U C5 II není příprava a mám za to e velký problém(celá kabelá???,jednotka 3600,- světla ??,ostřikovače + motorek+ nádobka) bude to tak nákladné e je to asi nerentabilní.
Tak pokud tam není příprava a musí se jetě navíc dokupovat jednotka natáčení, tak to u je pak opravdu zbytečně moc starostí. Dík za odpověď Stejně, kdy sednu z kterýhokoliv auta s normálníma árovkama z5 do C5, tak je to prostě nebe a dudy i bez xenonu
Tak pokud tam není příprava a musí se jetě navíc dokupovat jednotka natáčení, tak to u je pak opravdu zbytečně moc starostí. Dík za odpověď :-) Stejně, kdy sednu z kterýhokoliv auta s normálníma árovkama z5 do C5, tak je to prostě nebe a dudy i bez xenonu :palec
|
|
01.09.2013 15:56 -
Re: Výměna předních světel H7 za originál Xenonové / C5 I
|
2614663
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
je to hlavně o árovkách. Ve sluebním Tranzitu mám H4 StarLine, a to auto v noci v podstatě nesvítí. V X7 mám H7 Philips Premium někdy označované jako Vision (prostě 30% světla navíc) a auto svítí jako bejk. Někdy zapomínám dávat i dálkový, jak to dobře svítí. Dost často ale na mne blikaj auta, jako e mám rozsvícenou dálku, i kdy mám jen potkávačky a sklon mám nastaven správně. Take já zase blikám na ně, e mám jen potkávačky. A přisvícení do zatáček je paráda
je to hlavně o árovkách. Ve sluebním Tranzitu mám H4 StarLine:-(, a to auto v noci v podstatě nesvítí. V X7 mám H7 Philips Premium :palec někdy označované jako Vision (prostě 30% světla navíc) a auto svítí jako bejk. Někdy zapomínám dávat i dálkový, jak to dobře svítí. Dost často ale na mne blikaj auta, jako e mám rozsvícenou dálku, i kdy mám jen potkávačky a sklon mám nastaven správně:nevim. Take já zase blikám na ně, e mám jen potkávačky. A přisvícení do zatáček je paráda:palec
|
|
27.12.2013 10:39 -
Re: Výměna předních světel H7 za originál Xenonové / C5 I
|
2650711
|
|
alex01
|
Město: Senec, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
jumep napsal(a): ah, tento detail som zabudol ale na to je vzdy priprava, staci docvaknut ostrekovace, hadice, motor (kabel nan tam je) a tiez povolit v diag A nezabudni vymenit naraznik s otvormi na ostrekovace.
ah, tento detail som zabudol :) ale na to je vzdy priprava, staci docvaknut ostrekovace, hadice, motor (kabel nan tam je) a tiez povolit v diag A nezabudni vymenit naraznik s otvormi na ostrekovace.
|
|
27.12.2013 15:12 -
Re: Výměna předních světel H7 za originál Xenonové / C5 I
|
2650772
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Ladman napsal(a): je to hlavně o árovkách. Ve sluebním Tranzitu mám H4 StarLine , a to auto v noci v podstatě nesvítí. V X7 mám H7 Philips Premium někdy označované jako Vision (prostě 30% světla navíc) a auto svítí jako bejk. Někdy zapomínám dávat i dálkový, jak to dobře svítí. Dost často ale na mne blikaj auta, jako e mám rozsvícenou dálku, i kdy mám jen potkávačky a sklon mám nastaven správně . Take já zase blikám na ně, e mám jen potkávačky. A přisvícení do zatáček je paráda
ja teda mam tie natacacie bixenony ale az tolko ma nenadchli a ked vidim ze nahradne nove jedno svetlo stoji na ebay 700eur tak sranda konci. [ktovie kolko chce citroen]
co sa tyka ziaroviek, zacal som na predchadzajucich autach zo vselijakymi super nightbreakermi, xtremami atd a ked naposledy na C4 po dvoch mesiacoch obe odisli v priebehu 24hodin isiel som rano do servisu v zime [-10C, to sa mi fakt nechcelo vonku menit, lebo sa musela vyhaknut aj ta struna, pretoze petica sa nedala stiahnut normalne] iba na hmlovkach tak som zmenil filozofiu a skoncil pri long lifoch. Nie ze by som nebol spokojny s tymi lepsimi, boli to cosi lepsie ale kazde 2-3 mesiace za 20eur....to je prilis
neviem ci ste citali .link.
ja teda mam tie natacacie bixenony ale az tolko ma nenadchli a ked vidim ze nahradne nove jedno svetlo stoji na ebay 700eur tak sranda konci. [ktovie kolko chce citroen]
co sa tyka ziaroviek, zacal som na predchadzajucich autach zo vselijakymi super nightbreakermi, xtremami atd a ked naposledy na C4 po dvoch mesiacoch obe odisli v priebehu 24hodin isiel som rano do servisu v zime [-10C, to sa mi fakt nechcelo vonku menit, lebo sa musela vyhaknut aj ta struna, pretoze petica sa nedala stiahnut normalne] iba na hmlovkach tak som zmenil filozofiu a skoncil pri long lifoch. Nie ze by som nebol spokojny s tymi lepsimi, boli to cosi lepsie ale kazde 2-3 mesiace za 20eur....to je prilis
neviem ci ste citali http://www.autorevue.cz/test-autozarovek-h7-drazsi-nemusi-znamenat-lepsi
|
|
| |
|
|