| | |
18.01.2017 09:03 -
Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace
|
3029368
|
|
jruze
|
|
|
Otázka pro zdejí mistry : nenael jsem přesně co jsem chtěl ale C5I uvedení do provozu leden 2004 : jaká aditivační jednotka a nádobka můe být v tomto autě = klasika jedničková(se zátkou) nebo bez zátky (ta co se pouívá v C5II) a jaká jednotka ?
Otázka pro zdejí mistry : nenael jsem přesně co jsem chtěl ale C5I uvedení do provozu leden 2004 : jaká aditivační jednotka a nádobka můe být v tomto autě = klasika jedničková(se zátkou) nebo bez zátky (ta co se pouívá v C5II) a jaká jednotka ?
|
|
18.01.2017 19:11 -
Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace
|
3029508
|
|
jumep
|
|
|
C5 1 vzdy len so zatkou, bez zatky by mohla byt jedine ze tam nebude aditivacna vstrekovacia ihla a teda zeby tam bola faceliftova nadrz, co je nepravdepodobne
C5 1 vzdy len so zatkou, bez zatky by mohla byt jedine ze tam nebude aditivacna vstrekovacia ihla a teda zeby tam bola faceliftova nadrz, co je nepravdepodobne
|
|
01.08.2018 12:41 -
Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace
|
3173529
|
|
luta
|
|
|
nemate nekdo prosim schema zapojeni konektoru k EAS300 jednotce ? nasel jsem tu jen k EAS200, ale pinout je odlisny. Ulehcilo by mi to cas pri hledani dratu k snimacum vicka nadrze.
Mimochodem, jaky je zaruceny postup po tankovani u 1.6HDi, abych slysel cerpadlo aditivace ze sepne ? Odjet z pumpy, vypnout motor, zamknout auto a cekat ? Nebo se to sepne klidne uz kdyz zamknu a du platit na pumpe? Slysim ho akorat pri vynucenem sepnuti pres diag. Ale nikdy sem si nevsim ze bych neco slysel po tankovani, ikdyz jsem cekal u auta.
Diky
nemate nekdo prosim schema zapojeni konektoru k EAS300 jednotce ? nasel jsem tu jen k EAS200, ale pinout je odlisny. Ulehcilo by mi to cas pri hledani dratu k snimacum vicka nadrze.
Mimochodem, jaky je zaruceny postup po tankovani u 1.6HDi, abych slysel cerpadlo aditivace ze sepne ? Odjet z pumpy, vypnout motor, zamknout auto a cekat ? Nebo se to sepne klidne uz kdyz zamknu a du platit na pumpe? Slysim ho akorat pri vynucenem sepnuti pres diag. Ale nikdy sem si nevsim ze bych neco slysel po tankovani, ikdyz jsem cekal u auta.
Diky
|
|
01.08.2018 19:03 -
Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace
|
3173568
|
|
jumep
|
|
|
to nebudes pocut nikdy, to bezi par len sekundu - nie je to ako na starom aute, len trubicka priamo z cerpadla prskne do nafty aditivum
to nebudes pocut nikdy, to bezi par len sekundu - nie je to ako na starom aute, len trubicka priamo z cerpadla prskne do nafty aditivum
|
|
02.08.2018 09:23 -
Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace
|
3173619
|
|
luta
|
|
|
ok. a co by se stalo, pokud by si auto myslelo, ze vicko nebylo otevreno ? je vubec mozne aby snimac hlasil stale vicko zavreno, ikdyz ho sundam ? Ten snimac ma mit jen dva draty, takze pocitam ze je to neco primitivniho jako jazyckovy kontakt, ktery umi prestat fungovat vcelku spolehlive. Leda by se slepil a zustal slepen - coz se mi zda mirne nepravdepodobne. Casteji prestane spise spinat.
Chci to pro jistotu zitra promerit, protoze muj DS150E cinskej klon diagnostiky to vicko hlasi jako trvale zavreno, ale asi si zas u toho vykloubim krk, protoze je ta jednotka pod volantem a kabel kratkej Ovsem pokud RJ pozna, ze sem natankoval na zaklade informace z plovaku a zaroven nebylo odstraneno vicko nadrze -> chyba detekce vicka a zahlasi chybu, pak to co se snazim zkontrolovat je pouha chyba me diagnostiky.
Nasel jsem o tomto pouze jednu zminku na peugeot clubu, kde pisatel psal, ze tak koupil auto, ktere melo na tech snimacich magnety prilepene izolepou - skvelej tunning od neznameho servisu, takze to nedetekovalo otevreni nadrze a jezdil tak v klidu 40tis km, jen regenerace byly castejsi a horsi.
ok. a co by se stalo, pokud by si auto myslelo, ze vicko nebylo otevreno ? je vubec mozne aby snimac hlasil stale vicko zavreno, ikdyz ho sundam ? Ten snimac ma mit jen dva draty, takze pocitam ze je to neco primitivniho jako jazyckovy kontakt, ktery umi prestat fungovat vcelku spolehlive. Leda by se slepil a zustal slepen - coz se mi zda mirne nepravdepodobne. Casteji prestane spise spinat.
Chci to pro jistotu zitra promerit, protoze muj DS150E cinskej klon diagnostiky to vicko hlasi jako trvale zavreno, ale asi si zas u toho vykloubim krk, protoze je ta jednotka pod volantem a kabel kratkej :D Ovsem pokud RJ pozna, ze sem natankoval na zaklade informace z plovaku a zaroven nebylo odstraneno vicko nadrze -> chyba detekce vicka a zahlasi chybu, pak to co se snazim zkontrolovat je pouha chyba me diagnostiky.
Nasel jsem o tomto pouze jednu zminku na peugeot clubu, kde pisatel psal, ze tak koupil auto, ktere melo na tech snimacich magnety prilepene izolepou - skvelej tunning od neznameho servisu, takze to nedetekovalo otevreni nadrze a jezdil tak v klidu 40tis km, jen regenerace byly castejsi a horsi.
|
|
03.08.2018 12:34 -
Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace
|
3173947
|
|
jumep
|
|
|
nerozluskaval som to, ale je tam myslim jazyckove rele a odpor
vacsinou sa tam zlomia kable a tvari sa to ako stale otvorene
kazdopadne neviem co ocakavas od tej delphi, ale vobec by som sa na to nespoliehal
nerozluskaval som to, ale je tam myslim jazyckove rele a odpor
vacsinou sa tam zlomia kable a tvari sa to ako stale otvorene
kazdopadne neviem co ocakavas od tej delphi, ale vobec by som sa na to nespoliehal
|
|
03.08.2018 12:42 -
Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace
|
3173951
|
|
jruze
|
|
|
Jetě bych doplnil e je spínačů víc druhů a nejsou zaměnitelné !!! - musí dát shodnej (rozliení barvou)
A k přístupnosti k elektronice ? - vyhoď si budíky a přístup OK
Jetě bych doplnil e je spínačů víc druhů a nejsou zaměnitelné !!! - musí dát shodnej (rozliení barvou);-)
A k přístupnosti k elektronice ? - vyhoď si budíky a přístup OK ;-)
|
|
03.08.2018 18:46 -
Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace
|
3174049
|
|
luta
|
|
|
Ok. Díky za info.
Ok. Díky za info.
|
|
03.08.2018 21:33 -
Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace
|
3174082
|
|
luta
|
|
|
Tak jsem uspesne zmeril snimac vicka na konektoru u nadrze pod zadnim sedadlem. 150kOhm at je tam vicko nebo neni. Divne. Mel sem sundanej i podbeh pro kontrolu.
Na zmereni osciloskopem sem se uz nedostal. Jen sem overil ze po odpojeni snomace rj hlasi chybu snimace takze ho nejak detekuje.
Tady ho nekdo rozkuchal v C4. Neco takoveho sem cekal ale odpor sem takovej nenameril. .link.
Tak to rano jeste zkusim promerit trochu pecliveji. Ovsem podle nekterych zahranicnich for to ma mit 150k zavreno, 15ohm otevreno => to by znamenalo, ze je po snimaci a mozna vysvetlovalo proc mam cernej vyfuk a vyssi emise
Edit2: TOhle je taky dobry info. Nejak vubec neresi, kdyz senzor hlasi porad status zavreno a auto jezdi a jezdi. odkaz .link.
D - fuel additive function - operation in downgraded modes
3 main strategies are used if the additive system develops a fault.
Fuel filler cap fault:
The additive ECU uses the vehicle speed information in conjunction with the fuel sender information to inject the additive.
Fuel sender fault:
The additive ECU adds an amount of additive equal to that added for a full tank when the fuel filler cap is opened/closed.
Communications fault on the VAN multiplexed network:
The additive ECU adds an amount of additive equal to that added for a full tank when communications are interrupted for more than 10 seconds.
Tak jsem uspesne zmeril snimac vicka na konektoru u nadrze pod zadnim sedadlem. 150kOhm at je tam vicko nebo neni. Divne. Mel sem sundanej i podbeh pro kontrolu.
Na zmereni osciloskopem sem se uz nedostal. Jen sem overil ze po odpojeni snomace rj hlasi chybu snimace takze ho nejak detekuje.
Tady ho nekdo rozkuchal v C4. Neco takoveho sem cekal ale odpor sem takovej nenameril. http://www.roxile.com/jajaracing_old/images/tekniikka/c4/c4.htm
Tak to rano jeste zkusim promerit trochu pecliveji. Ovsem podle nekterych zahranicnich for to ma mit 150k zavreno, 15ohm otevreno => to by znamenalo, ze je po snimaci a mozna vysvetlovalo proc mam cernej vyfuk a vyssi emise :D
Edit2: TOhle je taky dobry info. Nejak vubec neresi, kdyz senzor hlasi porad status zavreno a auto jezdi a jezdi. :D odkaz http://superpitto.free.fr/zx/hdi/BOSCH%20HDI%20EDC15C2%20injection%20system.htm
D - fuel additive function - operation in downgraded modes
3 main strategies are used if the additive system develops a fault.
Fuel filler cap fault:
The additive ECU uses the vehicle speed information in conjunction with the fuel sender information to inject the additive.
Fuel sender fault:
The additive ECU adds an amount of additive equal to that added for a full tank when the fuel filler cap is opened/closed.
Communications fault on the VAN multiplexed network:
The additive ECU adds an amount of additive equal to that added for a full tank when communications are interrupted for more than 10 seconds.
|
|
04.08.2018 13:32 -
Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace
|
3174200
|
|
luta
|
|
|
Dneska pere pekne slunko do auta i do me a ejhle vicko funguje. V sepnutem stavu par ohmu. I ta delphi diag ukazuhe korektne stavy. Takze uvidim co bude az se ochladi. Asi snimac na odchodu
Dneska pere pekne slunko do auta i do me a ejhle vicko funguje. V sepnutem stavu par ohmu. I ta delphi diag ukazuhe korektne stavy. Takze uvidim co bude az se ochladi. Asi snimac na odchodu
|
|
30.08.2021 16:46 -
Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace
|
3320822
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
Kluci kolik gramu cerinu se vstřikuje do plné nádre po natakování?
Kluci kolik gramu cerinu se vstřikuje do plné nádre po natakování?
|
|
23.10.2021 21:21 -
Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace
|
3325568
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
Ahoj,potřebuji pomoc při hledání jednotky na adetivaci. Snail jsem se hledat vude kde jste psali v předchozívh příspěvcích,ale nic. Prosím někoho kdo má zkuenost kde ji najít c5 2007 1.6HDi.
Děkuji za kadý tip
Ahoj,potřebuji pomoc při hledání jednotky na adetivaci. Snail jsem se hledat vude kde jste psali v předchozívh příspěvcích,ale nic. Prosím někoho kdo má zkuenost kde ji najít c5 2007 1.6HDi.
Děkuji za kadý tip
|
|
30.10.2021 13:57 -
Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace
|
3326020
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
Kluci tak tam nic nemam...🙄
Kluci tak tam nic nemam...🙄
Přílohy: IMG_20211030_133732.jpg ( 2804684b ) - |
|
31.10.2021 07:59 -
Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace
|
3326099
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
No rok 2007 červen ...a co ted?
No rok 2007 červen ...a co ted?
|
|
| |
|
|